تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است ...

خانم معلم | سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۷ نظر

خاکیان بالاتر از افلاکیان می ایستند 

عشق از انسان چه موجود غریبی ساخته است

داشتم به بقیع نگاه میکردم چشمم به کبوترای بقیع افتاد گفتم : "خوش به حالتون ، کبوتر هیچ حرمی هم نشدیم بلکه ارج و قربی پیدا کنیم ". خداوند اگر کسی یا چیزی را بخواهد ، آن را متبرک میکند . خوردن خاک کراهت دارد ولی تربت کربلا چیز دیگری است .

 وقتی تشییع پیکر پاک شهدای گمنام را امروز در میدان امام حسین (علیه السلام ) دیدم گفتم خدایا اینها را هم خواستی و خاصشان کردی . همین چند تکه استخوان شناسایی نشده چه شوری میان مردم بپا کرده چطور مردم برای بر دوش گرفتن این تابوتهای سبک که سنگینی شان عرش را می لرزاند،  از هم سبقت می گیرند . اینها همان کسانی هستند که خدا به فرشته هایش نشان میدهد و میگوید به اینها سجده کرده اید ...

دلم گرفت . از خودم ، از اعمالم و از اینکه نشدم آنچه باید می شدم ... خدایا نگاه ِ تو را می طلبد این دل ِ سیاهم ... نظری کن ...


این روزها و شبها که با مادر همنوا شدید بر عزای پدر وپسرانش ، ما را هم از دعا فراموش نکنید ...


کاش یک شب شمع بودم در شب تار بقیع
تا سحر می‌سوختم چون قلب زوار بقیع

بس که آغوشش پر است از لاله‌های فاطمه
بوی جنت خیزد از دامان گلزار بقیع

( استاد حاج غلامرضا سازگار )
  • خانم معلم

نظرات (۷)

خوابی عمیق می خواهم...
خدایا دلتنگ لحظه های با تو بودنم ...
  • خانم معلم
  • به شهناز خانم

    سلام
    متاسفانه همکاری در کرج سراغ ندارم ...
    اینها ها را همـ خواستی و خاصشان کردی .. خاصشان کردی ..
    چقدر زیباست که خدا برای کسی بخواهد ..
    پاسخ:
    سلااام 
    خوش اومدی 

    متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

    چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
    موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

    پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
    ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

    نام تو رخصت رویش است و طراوت
    زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

    از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
    ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

    اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
    چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

    کاش من هم عبور تو را دیده بودم
    کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
    پاسخ:
    لذت عشق به این حس بلاتکلیفی است ...
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    شهادت آقا امام رضا (ع) به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و حضور تمامی ارادتمندان و عاشقان آن حضرت تسلیت باد.

    خدا رو شکر میانه روی شروع به کار کرد

    ان شاء الله مفید واقع شود برای همه و برای من

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام 

    به سلامتی ...
    محتاجیم به دعا 
    سلام
    ممنون خانم معلم (لبخند) (گل)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی