نمی رسد به" رسیدن " سیب کال آرزو ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


نمی رسد به" رسیدن " سیب کال آرزو ...

خانم معلم | جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ق.ظ | ۸ نظر

http://fapatogh.com/wp-content/uploads/2013/05/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88.jpg

قاصد ک های پاکتی به مقصد رسیده بودند و تنها دستی باید که این آرزو را بر آورد . انسان رویا هایش دست برد پاکت آبی را برداشت *. یک توپ فوتبال می خواهم و اگر بشود یک سفر همراه مادرم به امام رضا علیه السلام !
پاکت بعدی، نه ، آرزوی بعدی ، یک جارو برقی !!
بعدی ، یک یخچال !


و شاید دوست داشت بگوید : دلم یک شکم سیر چلو کباب می خواهد ، دلم یک رختخواب گرم میخواهد ، دلم سقفی میواهد که وقت بارش چکه نکند ، دلم می خواهد صدای ناله ی درد ِ مادرم را نشنوم ، دلم می خواهد پدرم وقتی به خانه می آید سرمان داد نزند و بیکاری اش را سر ما تلافی نکند ، دلم میخواهد پای برادرم سالم بود تا با او بازی میکردم ، دلم یک جامدادی میخواهد پر از مداد رنگی های زیبا ، دلم یک ماشین حساب میخواهد تا پول های نداشته ام را جمع ببندنم ، دلم ...

 
بعدی و بعدی و بعدی ...

چه آسان است آرزوهایی را بر آورده کردن و دلی را شاد نمودن . چه بی رحمیم که یادمان میرود می شود به آسانی لبخندی بر لبی و دلی نشاند ...

به یاد کودکی و نوجوانی ام افتادم و آرزوهایم ... دلم از کلاس سوم دبستان یک کتابخانه می خواست . عادت داشتم کتاب هایم را زیر طاقچه ی خانه که یک فرو رفتگی داشت می چیدم . سعی میکردم طبق قطر کتاب هایم ردیفشان کنم . هر روز مرتبشان می کردم . بیخود بهم میریختم و از نو می چیدمشان . هنوز نگاه کردن به کتاب هایم برایم لذت بخش است . هنوز هم دلم کتابخانه ای بزرگ می خواهد که تمام مدت وقتم را در انجا بگذرانم هر چند بسیاری از همین هایی که دارم را نخوانده ام !!!


آرزوهای کودکی مان چقدر سهل الوصول بودند و چقدر در آن سنین برایمان دور از ذهن .

الان اگر بگویند آرزو کن ، واقعا چه آرزو می کنیم ؟!!!



آقا جان آرزو میکنم هر آرزوی دیگر در نظرمان رنگ ببازد و تنها عطش حضورتان بر دل وزبانمان جاری گردد ...





* جشن رمضان امسال 
  • خانم معلم

نظرات (۸)

نگاه کردن به کتابخونه ی شما آخرته آرامشه!

بیم فراق هست و امید وصال نیست
این هست و نیست کاهش که زیر و زبر شود...

سلام خانوم معلم آسمونی
:-)
پاسخ:
سلام یوسف ابر سوار 

عیدت مبارک ...
سلام بزرگوار،
عیدتون مبارک
--------------------------

عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد
برگیر و دهل می‌زن کان ماه پدید آمد[گل]

عید آمد ای مجنون غلغل شنو از گردون
کان معتمد سدره از عرش مجید آمد[گل]

عید آمد ره جویان رقصان و غزل گویان
کان قیصر مه رویان زان قصر مشید آمد[گل]

صد معدن دانایی مجنون شد و سودایی
کان خوبی و زیبایی بی‌مثل و ندید آمد[گل]

زان قدرت پیوستش داوود نبی مستش
تا موم کند دستش گر سنگ و حدید آمد[گل]

عید آمد و ما بی‌او عیدیم بیا تا ما
بر عید زنیم این دم کان خوان و ثرید آمد[گل][گل]

زو زهر شکر گردد زو ابر قمر گردد
زو تازه و تر گردد هر جا که قدید آمد[گل]

برخیز به میدان رو در حلقه رندان رو
رو جانب مهمان رو کز راه بعید آمد[گل]

غم‌هاش همه شادی بندش همه آزادی
یک دانه بدو دادی صد باغ مزید آمد[گل]

من بنده آن شرقم در نعمت آن غرقم
جز نعمت پاک او منحوس و پلید آمد[گل]

بربند لب و تن زن چون غنچه و چون سوسن
رو صبر کن از گفتن چون صبر کلید آمد[گل]



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
سلام دخترم
عید شمام مبارک طاعاتتون قبول درگاه حق
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    فقط فرج!
    پاسخ:
    و علیکم السلام

    الهی آمین
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام
    عیدتون مبارک

    ان شاالله سال دیگه تو مسجد کوفه به امامت حضرت نماز عید رو بخونیم صلوات

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام پسرم
    ان شاالله سال دیگه بشه یه کاروان راه بندازیم از همین بچه ها و عازم نجف و کوفه و کربلا و سامرا و کاظمین بشیم ...البته قبلش همه با هم میریم پابوس امام رضا علیه السلام تا اذن سفر بگیریم ...
    عید شما هم مبارک 
  • محسن زارعی
  • سلام...
    من یادم اومد گفته بودید یک کتاب از من طلبتونه
    یادتونه روز نمایشگاه؟
    :)
    ما در خدمتیم...
    /
    احوالات شریف؟
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    سلام 
    خوبی محسن جان 
    زنده باشی ...
    انقدر این جوونا قول های الکی میدن و میزارن میرن که سعی میکنم چیزیش یادم نمونه ...
    کتاب هدیه دادن شما هم ، هم !
    خدمت از ماست ...
    سلام بانو

    خوبین ان شالله؟

    طاعاتتون قبول

    عید بندگیتون مبارک ان شاءالله

    التماس دعا

    :)


    پاسخ:
    سلام 
    عید شمام مبارک ...

    کتابخونه بزرگ که دارید :)

    من هنوز کلی آرزوی بچه گونه دارم
    به بزرگی نمی رسه دیگه
    پاسخ:
    سلام
    کتابخونه ی من کجاش بزرگه ... مث کتابخونه ی ایت الله مکارم میخام (((;
    ان شاالله به تمام ارزوهات برسی ...
  • راحیل زارعی
  • سلام
    خانم معلم
    خوشحال میشم اگه حاضر به تبادل لینک هستید
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    مادرانه های قشنگیه 
    چشم .حتما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی