اولین نوه ی دنیای مجازی من :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اولین نوه ی دنیای مجازی من

خانم معلم | چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ | ۵ نظر


انتظار تولد نوزاد ، انتظار قشنگی است ، هم اظطراب دارد و هم شادمانی . یک چیزی مخلوط از این دو . هم میخواهی گریه کنی و هم دوست داری بخندی . تولد خواهرزاده و برادر زاده های خودم و همسرم ، بچه های فامیل و دوست و آشنا را دیده ام . هر کدام زیبایی خاص خودش را داشت اما این کوچولو برایم فرق می کند . بیتاب دیدنش هستم . از خون من نیست اما برایم خیلی عزیز است. بعضی از احساسات و عواطف هستند که برایشان نمی شود مشابهی تعریف کرد . احساس من به این خانم کوچولو از این نوع است . ایشون حلما خانوم ِماست . حلما خانم شریفی ... عزیز ِ دل ِ ما ... همان که برای من " اولین " شد یعنی اولین نوه ی دنیای مجازی من ... همان که می گویند مغز بادام است .


حلما جان به دنیای قشنگ و گاه بی رحم ما خوش اومدی . اول زیر سایه ی خدا و اهل بیت و بعد زیر سایه ی پدر و مادر ، ان شا الله بزرگ و برای خودت خانمی بشی تا این بابات از حرف هایی که پشت سرت زده خجالت بکشه ... خدا رو شکر که اخلاقت به مامانت رفته و مامان خوب و خانمت می دونسته قراره یه دختر صبور و مهربونی مثل تو بدنیا بیاره که اسم حلما رو برات انتخاب کرده ، بی صبرانه منتظر دیدنت و بزرگ شدنت هستم ... 



چشم های تو گلهای آفتابگردانند به هر کجا نگاه کنی خدا آنجاست . با دستهای کوچکت برای ما دعا کن ...



  • خانم معلم

نظرات (۵)

به به به
مبارکه
:-)
پاسخ:
ان شا الله زودی زود برای شما ...
  • خانومـِ میمـ
  • این حلما خانومـ ِ گل ِ گلاب :)

    که ما همـ خاله (عمه) شدیمـ :) کلا حس دوستیدنی عی ست !
    پاسخ:
    بعلهههههههه

    عمه دیگه ... بالاخره نسبت باید یه جوری شروع بشه ، حداقا مجازی ! 

    سلام مهربون ِ من

    مبارک باشه ... انشاالله در پناه خدا و زیر سایه ی امام زمان و پدر و مادر خوبش بزرگ بشه ...

    هم خودش هم اسمش قشنگن ... بچه ها خیلی ناز و شیرینن ...

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    ان شاالله زودی زود عکس بچه ی تو رو ببینیم ... 
    حس فوق العاده ایی است...
    نه؟؟؟
    پاسخ:
    بعله عروس خانوم ...
    این طرفا ؟!
     سلااام خوبی ؟
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دومیش هم تو راهه ان شالله!
    پاسخ:
    سلاااام
    دومیش بدنیا اومد یه دخمل ناز دیگه   ... "  آیه " ای از آیات خدای مهربون ... 
    تازه سومیشم تو راهه (:
    حالا باید خوشحال باشم واسه چهارمیش یعنی ؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی