کاروان در کاروان رفتند و بارى ماند و من‏ :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کاروان در کاروان رفتند و بارى ماند و من‏

خانم معلم | جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ | ۸ نظر


برای نماز صبح که بیدار شدم ، وقت خواندن قنوت ، یادم افتاد که همه ی زائرین کربلا به خانه شان بر گشته اند . دلم گرفت و از خودم پرسیدم : 


شما به کجا رفته اید ؟!!



ایام انتظارت کی میرسد به سر ؟

با هم بیا برای ظهورت دعا کنیم 

داغ نبی (ص) و غربت و تنهایی حسن (ع) 

آقا بیا که نوحه موسی الرضا( ع ) کنیم 




پ.ن : بعد از نماز صبح دوستم که رفته بود کربلا برام پیام داد که : 


او : ای آقایی که امسال برای اربعینت ، قوانین عبور را در مرزها بهم زدی ...

کنار پل صراط منتظر کرمت می مانیم ... تا دوباره قوانین عبور را بر هم بزنی و عاشقانت را بی حساب عبور دهی ...


من: گریه ... پس ما چی؟!! 


او : برید بمیرید .( ایکون زبان درازی ) 


من: ای امام زمان این بی ادب ها رو بردی ادب یاد بگیرن باز آدم نشدن از همون پل صراط یه تکون بده همه بیفتن تو جهندم ( آیکون زبون درازی ) 


او : ( آیکون نیشخند ) 

من : ــ


یعنی من موندم امام زمان چی می کشه از دست این شیعیانش !

  • خانم معلم

نظرات (۸)

  • مهدی کاظمی
  • سلام خانم معلم.
    نمیدونم درباره این متن چه نظری بدم.
    یه طورخاصی نوشتین.
    ولی کلا"حرکات ماطوری هست که آقاامام زمان نمیتونن زیادازماراضی باشن.
    پاسخ:
    سلام 

    کلا ما رضایت آقا رو جلب نکردیم . چند درصد کارهامون طبق دین و شرعه ؟!

    خدا رحم کنه بهمون سر همون پل صراط !
    کاروان در کاروان رفتند داغی ماند و من ...
    پاسخ:
    داغی که جلا میدهد به دل ، ان شاالله ...
    عجب جمله ای گفته دوستتون...واقعا میشه باهاش از مرز صراط رد شد...
    پاسخ:
    در شفاعتشون که شکی نیست 
    سوال اینجاست که شفیع همه خواهند بود ؟!
    کلا عالیه!
    نوشتن تون مستدام الاهی
    :-)
    پاسخ:
    خدا مث شما گل پسرهایی رو برای ما نگه داره که وجودتون انرژی بخش این جسم خسته است ...
    سلام و التماس دعا ...
    پاسخ:
    و علیکم 
    حاجاتتون روا 
  • فرزند کوچیکترتون سید محمد حسین
  • سلام علیکم و رحمت الله...
    خوبید خانم معلم؟

    پاسخ:
    سلام سید 

    خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ 

    این طرفا ؟
  • مهدی کاظمی
  • سلام مجددبه خانم معلم.
    عرض ادب واحترام.
    پاسخ:
    وعلیکم السلام 
    زنده باشین 
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    جای شما خالی نائب الزیاره ویژه بودیم
    پاسخ:
    سلام 
    کجا ؟!!! 

    ممنون ... اوضاع و احوال کل خانواده چطوره ؟((:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی