بدون شرح !!!! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بدون شرح !!!!

خانم معلم | چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۸۸، ۰۶:۳۷ ب.ظ | ۲ نظر
حسن نامی وارد دهی شد و در مکانی که اهالی ده جمع شده بودند نشست و بنای گریه گذاشت.
سبب گریه‌اش را پرسیدند، گفت: من مردغریبی هستم و شغلی ندارم برای بدبختی خودم گریه می‌کنم، مردم ده او را به شغل کشاورزی گرفتند.
شب دیگر دیدند همان مرد باز گریه می‌کند، گفتند حسن آقا دیگر چه شده؟ حالا که شغل پیدا کردی، گفت: شما همه منزل و ماءوا مسکن دارید و می‌توانید خوتان را از سرما و گرما حفظ کنید ولی من غریبم و خانه ندارم برای همین بدبختی گریه می‌کنم.
بار دیگر اهالی ده همت کردن و برایش خانه‌ای تهیه کردند و وی را در آنجا جا دادند. ولی شب باز دیدند دارد گریه می‌کند. وقتی علت را پرسیدند
گفت: هر کدام از شما‌ها همسری دارید ولی من تنها در میان اطاقم می‌خوابم.
مردم این مشکل او را نیز حل کردند و دختری از دختران ده را به ازدواج او در آوردند.
ولی باز شب هنگام حسن آقا داشت گریه می‌کرد. گفتند باز چی شده، گفت: همه شما سید هستید و من در میان شما اجنبی هستم.
به دستور کدخدا شال سبزی به کمر او بستند تا شاید از صدای گریه او راحت شوند ولی با کمال تعجب دیدند او شب باز گریه می‌کند، وقتی علت را پرسیدند گفت:
بر جد غریبم گریه می‌کنم و به شما هیچ ربطی ندارد!!!
به نظر شما حسن آقا شبیه چه کسی است ؟!!!
  • خانم معلم

نظرات (۲)

من با خوندن این مطلب این سوال برام پیش اومد که اینا با چی راضی می شن؟واقعا برام سواله.تا حالا به این موضوع فکر کردید؟یعنی واقعا اگر مثلا ایران رو بهشون بدن راضی میشن و عطش قدرتشون می خوابه؟
خاور میانه چطور؟
آسیا چطور؟
یا شاید هم دنیا.
باور کنید نمیدونم هنوز نمی دونم.
اولش خندیدم !!!
اما بعدش وقتی که به این سوال رسیدم که " به نظر شما حسن آقا شبیه چه کسی است ؟! " فکر کردم !!! به این که آدم وقتی خدا رو داره همه چی داره ! اما نداره ! چون همیشه می خواد ! حتی اگه کل دنیا رو بهش بدن بازم می خواد !و هیچ وقت راضی نمیشه ! چون طمع داره !‌ چون بلد نیست شاکر باشه !!!
امیدوارم ما این طور نباشیم ! که البته یاد خودم هم افتادم ! که خیلی وقتا فراموش می کنم که خدایی هست و همه چی هست و بد نیست ممنون خدام باشم ، گاهی !!!!!
راز شکر گزاری ! خیلی جالبه . هر چی بیشتر شکر گزار باشیم بیشتر دریافت می کنیم ..........
با تشکر از مطلب جالب و خوندنی و قشنگتون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی