سهم من ، سهم تو :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


سهم من ، سهم تو

خانم معلم | چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ | ۱ نظر
تقدیم به تمام پدران و مادران دیروز و امروز وفردا ها ......
فرزندم وجودم را قسمت می کنم ، سهمی برای خودم بر می دارم و سهمی به تو می دهم :
سهم من دلشوره ، چون نمی دانم «که » خواهی شد . سهم تو اطمینان ، که میدانی من هستم .
سهم من کاشتن ، سهم تو برداشتن
سهم من اندوختن ، سهم تو خرج کردن
سهم من استواری یک خانه ، سهم تو سیالی یک مسافر
سهم من سایه ای خنک ، سهم تو پروازی پر حادثه
سهم من آغوشی گشوده ، سهم تو پاهایی بی قرار
سهم من گستردهن سفره ی زندگی ، سهم تو بستن کوله بار سفر
سهم من تاب آوردن ، سهم تو بالیدن
سهم من پذیرش ، سهم تو چالش
سهم من ارزش های دیرینه ، سهم تو کشف های پر هیجان
سهم من سنت های معنی دار ، سهم تو بدعت های منطقی
سهم من راز و رمز های گذشته ، سهم تو بیکران آینده
سهم من امنیت خاطرات، سهم تو وسوسه ی فرداها
سهم من تعهد ، سهم تو رهایی
سهم من افتخار به تو، سهم تو شک به من
سهم من بنای امروز از دیروز، سهم تو ساختن فردا از امروز
سهم من نسلی که ساخته ، سهم تو نسلی که می سازد
فاصله ی من و تو به اندازه ی فاصله ی تو و نسل بعد از توست .... چون هم خواهیم شد و آنچه دادیم و ستاندیم ، پیشکش بی نهایتی پر شکوه خواهد شد که هر طلوع و غروب قدم به قدم به سوی صلح ، مدارا و مهربانی می رود .
10/4/88
  • خانم معلم

نظرات (۱)

تنها می خواهم بگویم : " دوستتان دارم " که توان من در گفتن همین است و بس ..........
پدرم ، مادرم و شما را که خدا ، عشق و محبت را در شما جستم ، یافتم و معنا کردم ..........
پس ، باز هم می گویم :
" عاشقانه ، دوستتان دارم "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی