اگه بی ابرویی بده .... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اگه بی ابرویی بده ....

خانم معلم | چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۸۸، ۱۲:۳۲ ق.ظ | ۱ نظر
دادستان انتظامی قضات از تشکیل پرونده برای یک قاضی خبر داد که دستور اعزام دستگیرشدگان در حوادث پس از انتخابات را به بازداشتگاه کهریزک صادر کرده بود. حجت‌الاسلام و المسلمین خلفی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر برخورد با ماموران انتظامی و قاضی متخلف در موضوع بازداشتگاه کهریزک، اظهار کرد: پرونده‌ی قاضی مذکور در دادسرای انتظامی قضات تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
بعد از خوندن این خبر یاد همه ی اونایی افتادم که توی دادگاه های اخیر تصویرشون رو نشون دادن و اسامی شون رو از طریق صدا و سیما به همه ی دنیا مخابره کردن ....... اولا اگه دستور داده یکی باید از اون بالا تاییدش کرده باشه ، دوما ، نمیدونم اگه بی آبرو کردن مسلمون بده فقط برای بعضی مسلموناست یا برای همه ..... اگه در این جریانات این قاضی و بعضی از ماموران خلافی انجام داده اند انها هم باید در یک دادگاه علنی و در حضور مردم محاکمه بشن .
  • خانم معلم

نظرات (۱)

بی آبرویی بده ! اما نه برای دیگرانی که اخیراً در دادگاه ها کارای کرده ی خودشون رو از روی کارای کرده ی نوشته شده اعتراف می کنن !!! (واقعاً خیلی جالبه !)
بی آبرویی بده ! بلکه برای کسایی که پیش خدا بی آبرو هستن و قراره یه روزی پیش همه بی آبرو بشن !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی