ره به کجا می بریم ؟ :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


ره به کجا می بریم ؟

خانم معلم | سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۸، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر
توکلی گفت :

راه مصون‌سازی جامعه این است که حقوق مردم را حفظ کنیم.احمد توکلی در جلسه علنی مجلس گفت: در4ماه اول امسال، دولت بنزین غیرقانونی وارد کرد.وی همچنین کاهش ساعت کار را در ماه رمضان خلاف قانون خواند.توکلی همچنین به نحوه دستگیری عده‌ای از مسئولان دانشگاه شریف اعتراض و از برخورد با برخی دستگیرشدگان انتقاد کرد.وی به محدودیت اطلاع‌رسانی و فشار بر مطبوعات انتقاد کرد و از رئیس مجلس خواست گزارش کمیته تحقیق درباره برخورد با متهمان را منتشر کند.توکلی همچنین گفت نباید به مردم ظلم کنیم زیرا ظلم، حکومت را از بین می‌برد.
سلیمان جعفرزاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، بر بازنگری در قوانین جهت برخورد با متهمان تاکید کرد و گفت: در برخورد با متهمان باید در قوانین تجدید نظر کنیم چراکه برخی قوانین نیاز به بازنگری جدی دارد.
دادستان کل کشور تاکید کرده است، هیچ توجیهی برای خدشه بر کرامت انسان ها قابل قبول نیست و نباید حقوق افراد ولو متهمین را نادیده انگاشت و فراتر از قانون حرکت کرد بلکه قانون فصل الخطاب و راهگشاست.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگو با مهر، برخورد نیروی انتظامی با آشوبگران در حوادث اخیر را بسیار نرم توصیف کرد و گفت: حاکمیت با کسانی که به نام اعتراض به انتخابات به اموال مردم تعرض کردند بسیار خوب و نرم برخورد کرد و باید اذعان داشت ، برخورد پلیس با آشوبگران بسیار ضعیف بود و انتظار داشتیم برخوردها جدی تر صورت می گرفت.
توکلی از ظلم می گوید . جعفرزاده برخورد ماموران با آشوبگران را نرم می خواند .

توکلی می گوید ظلم حکومت را از بین می برد ( آنهم اسلامی اش را !) و جعفر زاده از بازنگری قوانین جهت برخورد با متهمان !!! سخن می راند .
توکلی از انتشار گزارش کمیته تحقیق در باره متهمان می گوید ، جعفر زاده برخورد پلیس را بسیار ضعیف می داند .( اگر قوی بود باید ملت چند کشته می داد ؟)
جالب است که ازحقوق متهمین می گوید ، این روزها همه از حقوق متهمین می گویند ، خدا به رهبری و جناب رفسنجانی طول عمر عطا کند وگرنه حالا حالاها باید در بازداشتگاههای جدید متهمین ( نه مجرمین ) می ماندند تا علف زیر پایشان سبز !!! شود . (جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه ساخت 15 بازداشتگاه موقت استاندارد و تفکیک زندانیان با بازداشت شدگان و توجه به بحث بهداشت قضایی را از دیگر عملکردهای دستگاه قضایی در 10 سال گذشته عنوان کرد)
جالب است که در این چند روزه بر خلاف تمامی سالهایی که از انقلاب می گذرد ، کشورهایی چون امریکا و انگلیس و فرانسه ادعا می کنند که در توطئه ها شرکت داشته اند !!! ....... این همه سال آنها در مسائل کشور مان دخالت نداشته اند و تنها اکنون یادشان افتاده که با اغتشاش گران همکاری و به آنها مساعدت می کرده اند ؟ !!!! ........... اینها عجیب نیست ؟ ! ..... چه شده که دزدان خود اقرار به دزدی بدون هیچ فشاری کرده اند ؟ ...... شاید آنها هم بازجوهای خوب و مطلع و خوش زبانی داشته اند ، یا به آنها هم آمفتامین خورانده اند ؟!!! ..... کسی چه می داند ؟
واقعا ره به کجا می بریم ؟......... مشخص نیست چه جریاناتی در مملکت وجود دارد که اصولگرایان نیز به صدا آمده اند .......
فقط می دانم رهبری باید در این زمان بیشتر کنار مردم باشد ، اگر صراط مستقیم ،راه ولایت است ، راه بنمایاند ، همه به جان هم افتاده اند ، دیگر مشخص نیست کی طرفدار کی است ، لاریجانی از فعالیتش در باره آزادی حجاریان و تاج زاده می گوید !! ، علی و محمد مطهری از دفاع از اسلام به هر وسیله؟! ، می گویند ، کاتوزیان و توکلی از وضعیت زندانها می گویند و این همه می گویند و آنکه باید ، نمی گوید ....
از خدا خواسته ام همیشه چشمانم را به روی حقایق باز و بر صراط مستقیمم ثابت بدارد . خدایا تو می دانی که جستجوهایم در این ذیق وقت تنها به خاطر یافتن حقیقت است . حقیقتی که باید همه در نمایاندن ان تلاش کنند . که این یک واجب کفایی نیست که از گردن یکی به واسطه انجام آن توسط دیگران ساقط شود .
  • خانم معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی