سلامتی ، نعمتی که باید همیشه شکرگزار خدا باشیم :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


سلامتی ، نعمتی که باید همیشه شکرگزار خدا باشیم

خانم معلم | سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ | ۱ نظر
نمی‌دونم چندبار پیش اومده که احساس کنید بد شانس ترین آدم دنیا هستید، اما مطمئنا اگه این مطلب رو بخونید متوجه می‌شوید که انقدر هم که فکر می‌کنید بدشانس نیستید.
خوزه 51 ساله عجیب ترین و بزرگترین غده مربوط به صورت را دارد که در تاریخچه علم پزشکی سابقه ندارد.او که ملیتی پرتغالی دارد بخاطر وجود این تومور برروی صورتش در معرض خفگی قرار دارد و تنها راه نجاتش از این وضع این است که یک عمل جراحی بسیار سخت و سنگین برروی صورتش انجام گیرد و او باید این عمل سنگین را تحمل کند..بخاطر رشد این تومور تنومند به داخل چشمش، او بینایی یکی از چشمانش را از دست داد که نتیجه آن بیکار شدن او از کارش بود. این تومور تمام دهان و زبان اورا تسخیر کرده و حتی باعث از بین رفتن لثه و دندانهایش شده است.
این غده در سن 11سالگی و در ابتدا به مانند یک ماه گرفتگی آغاز شد و هم اکنون دارای عمقی به اندازه 15 سانتی متر می‌باشد که به علت ناهنجاری و خاصیت غیرطبیعی عروق شعریه و سیاهرگ او بوجود آمده است. رشد بیش از حد این تومور هنگامی آغاز شد که او 16سال داشت.
خوزه اخیر به انگلستان سفر کرده است تا درمورد امکان جراحی و برداشت این تومور بحث کند.نکته قابل توجه این است که او بخاطر مذهبش{Jehovah’s Witness= دسته‌ای از مسیحیان که به حکومت خداوند و بازگشت مسیح (ع) پس از 1000سال اعتقاد دارند} از انجام هرگونه عمل جراحی، تاکنون امتناع کرده است، چرا که در مذهب او انتقال خون مجاز نمی‌باشد.به همین علت پزشکان در لندن برنامه‌ای ترتیب داده اند که جراحی او، کم کم و بدون انتقالات خونی صورت بگیرد.
  • خانم معلم

نظرات (۱)

شانس ، خوش شانسی و بدشانسی رو قبول ندارم ! برای همین هیچ وقت احساس نکردم خوش شانس یا بدشانسم ! اما تقریباً همیشه فراموش کردم که سلامتی نعمتیه که باید همیشه شکرگزار خدا باشم !!! و حداقل با خوندن این مطلب برای لحظه ای به فکر افتادم ! که خدایا شکرت !!!
ممنون . امیدوارم همیشه سلامت باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی