"فقط خدا به من آرامش می‌دهد و بس" :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


"فقط خدا به من آرامش می‌دهد و بس"

خانم معلم | چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۷:۱۷ ب.ظ | ۱ نظر
رویای من جابجایی واژه‌هاست، محاکمه واژه‌هاست و اعدام واژه‌های بیمار آفرین است.
رویای من آرامش است، اطمینان و اعتماد است.

دنیای روح من بسیار بزرگ است حدود آن، زمین و نامحدود آن خداست.

جنگ در بالکان، بن بست در چچن و افغانستان و کشمیر و عراق و فلسطین، بی عدالتی، پارتی بازی، اسیر مقام و ثروت، فرزند کشی، کودک آزاری، کشت و قاچاق مواد مخدر، قتل بیگناه، فیلم سیاه، تجاوز جنسی و... رویای مرا به تاخیر می‌اندازد و قلب راست من محل تجمع رویای آرامش را بر هم می‌زند.

آسمان ما خوب نمی‌بارد، زمین ما خوب نمی‌جوشد و سادگی محکوم می‌شود.

صفات و سخنان زیبا در صحنه سخنرانی‌ها می‌رقصند و در عمل پایمال فرهنگ دو چهره ما می‌شوند.

امروزه مغزها به جای ابتکار، در جهت یافتن معجزه قدم بر می‌دارند تا با واژه‌سازی روزنامه‌ای ما را به لب پرتگاه سوق دهند، اگر خدا نبود امید آرامش در من می‌میرد....فقط خدا و قرآن به من آرامش می‌دهد و بس.

برداشت از سایت تابناک 21/5/88
  • خانم معلم

نظرات (۱)

امروز صبح نشسته بودم منتظر اذان صبح !تلویزیون داشت بخشی از "مناجات الذاکرین" صحیفه ی قشنگ سجادیه رو می خوند. با صدایی قشنگ! آدم می رفت تو حس!!! به یه جا رسید و گفت که "خدایا، کمکم کن تا همیشه با تو آرامش و آسایش داشته باشم" یاد این بخش از وبلاگتون افتادم که "فقط خدا به من آرامش می دهد و بس" ..... به این فکر کردم که ای کاش همه می دونستیم و فراموش نمی کردیم که "فقط خدا"!ای کاش می دونستیم و فراموش نمی کردیم که وجود خدا، با خدا بودن، برای خدا بودن و عاشق خدا بودن نهایت آرامشه. آرامشی همیشگی که شاید خیلی وقتا در به در دنبالشیم! و دریغ از اینکه نزدیکترینه و آرامش بخش ترین!ای کاش ...
براتون آرزوی آرامش همیشگی رو دارم .
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی