لاریجانی هم ؟! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


لاریجانی هم ؟!

خانم معلم | سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر
سایت پیشگام حامی دولت مدعی شد که لاریجانی فردی است که موسوی را دچار « توهم و اتخاذ مواضع فتنه انگیز» کرده است.به گزارش «فردا»، سایت رجا، پایگاه اینترنتی حامی دولت در خبری که به بهانه موضع گیری علیه مدرک تحصیلی علی لاریجانی منتشر کرده است، رئیس مجلس شورای اسلامی را تلویحا یکی از عوامل رفتارهای فتنه انگیز و تحریک آمیز می خواند.
دیشب مطلبی خواندم در باره نظر یکی از نمایندگان برعلیه آقای لاریجانی، موارد اتهام ایشان به آقای لاریجانی چنین بود:
- آیا نشست و برخاست های انتخاباتی آقای لاریجانی با کسانی که با نظام دچار تعارض و تضاد شده بودند و تشویق او به فتنه انگیزی موسوی و آشوب های خیابانی، نشانه اطاعت از رهبری است؟
- اینکه افراد معمولی جامعه هم موضع رهبری را از فرمایشات ایشان به خصوص در سفرشان به استان کردستان درک کرده بودند، اما آقای لاریجانی مسیر دیگری را رفت و هزینه زیادی به کشور و نظام تحمیل کرد.
جالب است که ایشان علت سکوتشان را « بعضی مصالح » مطرح نموده اند .
این نماینده ، از لاریجانی می خواهد که در مورد چگونگی تشکیل دولت دهم تعیین تکلیف نکند زیرا رئیس مجلس تصریح نموده که رفتار دولت در انتخاب وزراء بی سابقه بوده است.
علی لاریجانی گفته است : « معرفی وزیران جزو اختیارات قوه مجریه و شخص رئیس جمهور است و البته رای دادن هم جزو اختیارات نمایندگان مجلس است و نمی توان این عدم رایزنی را به عنوان ایراد مطرح کرد، هرچند که این عدم مشورت بی سابقه است و همیشه جزو عرف بوده است. »
نمی دانم این هوشیاری نمایندگان ملت است یا عادت کردن آنان در ابتدا به متهم نمودن ؟ ! ......
دوست ناشناسی نیز از جنگ رسانه ای و اخباری غیر واقعی که در باره کشته شدگان داده می شود سخن گفته اند . در باره ترانه موسوی ، برای من جای سوال این است که بارها اعلام شده ایشان در خارج از کشور به سر می برند و حتی در باره ندا آقا سلطان هم این را گفته اند ، پس چرا مسئولین دیر یادشان می افتد که کنکاش کنند ؟ وزیر اطلاعات ندارند انقدر کارشان کند پیش می رود ؟ وبلاگها را که خوب درش را تخته می کنند ! ، مسئول این قسمت را در وزارت به همراه وزیر برداشته اند ؟!....پس می بینیم که آقای احمدی نژاد حق دارند که بگویند وزیر اطلاعات کارش را خوب انجام نداده ، اگر خوب انجام داده بود که سریعتر به این امور رسیدگی می شد !
در باره علی رضا ، آن روز در بهشت زهرا بودم ، این خبر را نمی پذیرم چون هیچ شایعه ای در آنجا در این باره نبود ، ضمن اینکه عکسی دارم که در زمان انتخابات ، یکی از کشته شده ها را جوان 12 ساله ای اعلام کرده که نام و نشان او را نمی دانند !!!! ..... پس شنونده باید عاقل باشد .
  • خانم معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی