چرا در این کشور جان انسانها هیچ ارزشی ندارد ؟ !!!! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


چرا در این کشور جان انسانها هیچ ارزشی ندارد ؟ !!!!

خانم معلم | دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر
در خبر 30/20 دیشب خبرنگار با یکی از کسانی که در تونل مشغول کار بود صحبت کرد و ایشان گفتند وقتی تونل در حال ریزش بوده متوجه واز آن خارج شده اما راننده لودر را ندیده است . یکی از کسانی که در آن محل حضور داشت نیز گفت که یک موتوری داخل این نشست افتاده است .
بدنبال آن در خبر ساعت 9 ، مسئول آتش نشانی اعلام کرد که خودم داخل تونل رفته و کسی را آنجا ندیدم . متعاقبا در ادامه خبر اعلام شد که این حادثه خوشبختانه هیچ حادثه جانی در بر نداشته است .
اما خبر امروز:
بازپرس ویژه قتل شعبه 7 دادسرای امور جنایی تهران گفت : جسد فردکشته شده در نشست زمین در بزرگراه نواب هنوز پیدا نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
به گزارش واحد مرکزی خبر،محمد شهریاری افزود : این فرد که 28 سال داشت ،راننده لودر بوده است.
روز گذشته نشست زمین در بزرگراه نواب حد فاصل خیابان آزادی به سمت جمهوری، به سازه موقت تونل در حال ساخت توحید فشار وارد کرد و موجب ریزش سقف تونل به طول10 متر شد.سید مسعود نصر آزادانی مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران علت وقوع این حادثه را مربوط به قنات های متروکه ای دانست که در طول مسیر وجود دارد.این حادثه همچنین 4 مجروح برجای گذاشت.

آیا براستی جان انسانها در این سرزمین ارزشی ندارد ؟ کسانی که مسئول حفاری تونل بوده اند نباید زمین های اطراف آن را از نظر استحکام بررسی نموده و سپس اقدام به حفاری نمایند ؟
تا کی باید شاهد کشته شدن هموطنانمان در این کشور بر اثر سهل انگاری ها باشیم ؟ آن از حادثه هواپیمایی ، که هنوز هیچ خبری از اطلاعات جعبه سیاه بدست نیامده و 160 نفر بی علت جان باخته اند و این هم از حادثه هوایی مشهد که علت سرعت بیش از اندازه خلبان اعلام شد و خلبان کشته شده که قصاص ندارد !!! ......
نمی دانم کشوری که از نظر درجه خلبانی در دنیا حائز مقام بالایی است چرا باید از کشور های دیگر خلبان بگیرد ؟ مسئول این اتفاقها کیست ؟ ..... چه کسی باید جوابگو باشد ؟ ..... از بس همه چیز را عادی توجیه کرده اند دیگر کسی بدنبال مسئول نمی گردد .....
آیا اگر یکی از ما عزیزانش را در این حوادث از دست داده بود این چنین ساکت می نشستیم ؟
  • خانم معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی