یادمان باشد : :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یادمان باشد :

خانم معلم | پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۸۸، ۰۴:۲۹ ب.ظ | ۲ نظر
نمی توانی جلوی پریدن آنها(مگس ها) را بگیری، اما می توانی خودت را از گزندشان حفظ کنی یا چتر حجاب را برسر بکش، یا به تو هجوم خواهند آورد!!
عیب کار اینجاست که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم ،
خیال میکنم آنچه باید باشم هستم،در حالیکه آنچه هستم نباید باشم !
به خاطر داشته باشیم که :
عمر کوتاه است رسیدن به خواسته هایمان را طولانی نکنیم.
راه ما هموار است آن را پیچیده نکنیم .
نگهداشتن دوستان خوب گرانبها است به سادگی از دست ندهیم .
سخن گفتن سهل است گوش کردن را تمرین کنیم.
طبیعت پر از لطف است نامهربانی نکنیم.
زندگی آسان است آن را مشکل نکنیم .
دنیا پر از زیبائی است چشمانمان را به سادگی نبندیم .
ذهن ما پر از جواب است سوالاتمان را بپرسیم.
رسیدن به آرزوها آسان است راه سخت تر را نرویم.
  • خانم معلم

نظرات (۲)

تمام این جمله ها زیباست سعی کنیم در زندگی آنها را فراموش نکنیم.
مثل همیشه ، کوتاه ! اما مفید ، زیبا و خوندنی ...
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی