حکم قضایی جدید :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


حکم قضایی جدید

خانم معلم | دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۸، ۰۹:۵۱ ب.ظ | ۱ نظر
مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: قاضی یکی از شعبه‌های دادگاه‌های عمومی شهر تهران در اقدامی عجیب یکی از واردکنندگان متخلف را که از سوی اداره کل استاندارد استان تهران به جعل علامت استاندارد و عرضه کالای غیراستاندارد محکوم شده بود، به پرداخت تنها 100 هزار تومان جریمه نقدی بدل از حبس و 10 هزار تومان جزای نقدی مقرر در قانون (در مجموع 110 هزار تومان) محکوم کرد. مهدی پورهاشم در گفت‌وگو با ایسنا افزود: چندی پیش حدود 128 هزار عدد شیر سیلندر گاز غیراستاندارد از انبار یکی از واردکنندگان کشف شد که بعداً جعل علامت استاندارد نیز به تخلفات این واردکننده اضافه شد.وی با بیان اینکه این شیرهای سیلندر گاز غیراستاندارد در مجموع حدود 290 هزار عدد بوده و از چین وارد کشور شدند، عنوان کرد: طبق ماده 525 قانون مجازات اسلامی مجازات جعل علامت استاندارد ملی ایران 10 سال تعیین شده است و علاوه بر این مجازات، متخلف باید نسبت به جبران خسارات ناشی از عمل خود اقدام کند.

خدا رحم کنه ، امشب در اخبار 21 سیما دیدم یکی از هدفهای رئیس جمهور در بخش سیاسی برخورد با مفسدین سیاسی !! است و در بخش اقتصادی که بعدش مطرح نمودند هیچ اشاره ای به مفسدین اقتصادی نشد !!!!
خوب قاضی چکار بکنه ؟ !!! ....... لازم دیده همین قدر مجازات بشه !!! ...... لابد مقایسه ای قضاوت کرده ، گفته از این بزرگتراش که ........ مجازات شدن این که دیگه چیزی نیست !!!!

هی می خوام سیاسی نشم باز نمیشه !!!
  • خانم معلم

نظرات (۱)

دوست عزیز
اصلا مهم نیس برایمان شب شعر در محضر رهبر برگزار می کنن خستگی مان در میره. شب شعر رو داشته باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی