خط سوم :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


خط سوم

خانم معلم | يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۸۸، ۱۱:۵۶ ب.ظ | ۲ نظر


دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موسوی، کروبی و خاتمی از خانواده انقلابند و آنها را مفت بدست نیاورده ایم که آنها را مفت از دست بدهیم.

به گزارش مهر ، حبیب الله عسگراولادی در نشست مطبوعاتی خود که بعد از ظهر یکشنبه در دفتر جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد با بیان این مطلب افزود: ما هنوز معتقد نیستیم که موسوی، کروبی و خاتمی فتنه گر هستند ما معتقدیم اطراف اینها کسانی هستند که از آنان سو استفاده می کنند و آنها را در شرایطی قرار داده اند که واکنش هایی این چنینی داشته باشند.
عسگراولادی دربیان فعالیت احزاب در انتخابات اخیر و وقایع پس از آن اظهار داشت: در جامعه ما سه گروه اصلی اصولگرا، اصلاح طلب و یک جریان سوم وجود دارد که هر کدام از اینها خود به چند دسته تقسیم می شوند.

نمیدونم اون از کجا متوجه تقسیم بندی من شده !!! .... ببین یادتون باشه من اول گفتم !! : من خط سومم !!

( احتمالا آقای عسگر اولادی این وبلاگ رو مطالعه می فرمایند!! )
  • خانم معلم

نظرات (۲)

ای جانم!
بله خانم جان
(((این کامنت را با نیش باز و لبخندی از روی محبت بی حد بخوانید )))
خواندم عزیز جان
فقط مرا با عسگراولادی و نظراتش یکی نکنید .... او دسته ی دیگری از خط سوم است .... من تنها یک شعبه دارم و یک عضو ، نه بیشتر و نه کمتر!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی