مرد ، مردد ، نامرد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


مرد ، مردد ، نامرد

خانم معلم | يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۸، ۰۸:۲۹ ب.ظ | ۸ نظر


سه دسته بودند ، سه دسته هستند ، سه دسته خواهند بود :

اجابت امر ولی شان را کردند ، سکوت کردند ، هلهله کردند ،
مظلوم ، بی تفاوت ، ظالم ،
پر پر ، زمینگیر ، خونریز ،
آسمانی ، معلق میان زمین و آسمان ، زمینی ،
اهل یقین ، اهل تردید ، اهل باطل ،
اهل دل ، اهل کوفه ، نا اهل ،
مرد ، مردد ، نامرد .
«سید بشیر حسینی »
با کمی تغییر درلغات، امید که عفو بفرمایند .

  • خانم معلم

نظرات (۸)

سلام
شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت می گویم
التماس دعا
  • مساله این است
  • جالب بود.
    هر چند تقسیم دو تایی به نظر بهتر باشد. به قول دکتر شریعتی : یا حسینی یا یزیدی!


    آمیرزا هم آمیرزا است دیگه.
    مکتب خودش را دارد و سیاق خودش را.
    سلام خانم معلم گرامی
    بالاخره طلسم این پنجره ی نظرات وبلاگ
    تون برای من باز شد. امیدوارم دوباره...قفل نشه.
  • خانم معلم
  • @ جناب پور غلامی
    سلام
    تقسیم بندی دو تایی را که قبلا مطرح کرده بودم این بار از دریچه ای دیگر نگاه کردیم ..
    با تشکراز حضورتان
  • خانم معلم
  • @ جناب کاووسی
    سلام نمیدونم چرا بخش نظرات بلاگر برای بعضی ها دیر باز میشه ... چیزیه که خیلی ها مطرح میکنند فکر کنم باید کوچ کنم برم بلاگفا !! ... ممنون از حضورتون
  • خانم معلم
  • @دلداده عزیز
    سلام
    ممنون که سر میزنی
    سلام خانم معلم

    فقط خواهش می کنم جواب من رو بدید
    در روز 25 خرداد برادر دوست من ک نه سابقه سیاسی داشت و نه اجتماعی دانشجوی سال آخر فوق لیسانس شیمی که مادرش اون و 3 خواهر برادر دیگه اش رو بی پدر بزرگ کرده در راهپیمایی سکوت که حتی یک سطل اشغال هم جابه جا نشد کشته شد با تیری که از پایگاه بسیج در میدان آزادی شلیک شد
    ترو به کعبه قسمت می دهم گناه و حق او کشته شدن بود
    پاسخ اعتراض او با سکوت گلوله بود
    حتما شما هم مادرید و خواهر میفهمید مادرش و خواهرش چه می کشند حالا
    به چه جرمی باید کشته می شد
    ترو خدا جواب بدید به چه کسی توهین کرده بود
  • خانم معلم
  • ناشناس عزیز
    من هر گونه وحشی گری را محکوم میکنم از طرف هر کسی که باشد . دیروز پس از ترور شخصیت علمی کشورمان دکتر مسعود علی محمدی ، با بسیجی فهیمی صحبت میکردم ... از او در باره بسیجیانی که به مردم ( نمیگویم سبزها ! ) حمله میکنند پرسیدم ... گفت وقتی به سویت حمله کنند پاسخت چیست ؟ !! ... تو حمله نمیکنی ؟ ... گفت دیده ام که وانت سنگ ریختند برای سبزها و انها با سنگ حمله کردند و زدند و اینها هم حمله کردند ... نمیگویم حرکت ، حرکت قشنگی است ولی یک جواب است از صدها راه حلی که میتواند داشته باشد ...ضمنا میان دعوا حلوا که خیرات نمیکنند ... میشود که بیگناهی هم در این میان جانش را از دست بدهد ... مقصر سران این نیروهایند که به جای رسیدن به جوابی منطقی از سر جنگ در امده اند .. متاسفانه تا انجا که میدانم هر دو طرف خود را برای جنگی خونین اماده کرده اند و جای بسی تاسف دارد که کشوری که در پشت خود فرهنگی غنی از گفتگو را چه در جهت دینی اش و چه به جهت ایرانی اش دارد از فرهنگ حمله و تهاجم اسنفاده می کند ....
    تنها توصیه من به عنوان یک خواهر و یک مادر این است که از حضور در این اجتماعات که خلاف روند قانونی یک کشور است خودداری کنید ... برای ایشان طلب مغفرت وبرای خانواده اش صبر آرزو میکنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی