نقل مکان :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


نقل مکان

خانم معلم | شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۰۸:۳۹ ب.ظ | ۱۷ نظر
سلام خدمت کلیه دوستان

به سفارش دوستان بالاخره به بلاگفا نقل مکان کردیم ....

لطفا گل وشیرینی یادتون نره ...

البته بر همه معلومه که دل کندن از چیزی که بهش عادت کردی سخته ، اما تعریفی از هوش داریم که میگه : هوش ، توانایی سازش با محیطه ... طبق این تعریف برای اینکه نشون بدم آدم باهوشی ام !!باید زود مطابقت بدم خودم رو با اینجا ... مشکلش یکی دسترسی به مدیریت وبلاگه و یکی ثبت عکس ....

اونجا راحت میرفتی توی فایل مورد نظر و عکست رو انتخاب میکردی و یه کلیک ...اینجا باید سایتی برای عکست پیدا کنی و از توی اون آدرس و گپی پیست کنی ....اینم یعنی درد سر ضمن اینکه اگه بخوای پستت رو ویرایش کنی باید حتما توی یه صفحه ی دیگه مدیریت وبلاگ رو داشته باشی وگرنه نمیشه .... توی بلاگر دسترسی به مدیریت و نظرات خیلی راحت تر و آسون تر بود ....

حالا که اومدیم دیگه انشاالله با این خونه هم کم کم خودمونی میشیم ... نشد برمیگردیم خونه قبلی مون !!! آدرس خونه قبلی مون :

www.beheshtehezarsale-tanha.blogspot.com

  • خانم معلم

نظرات (۱۷)

سلام خانم معلم گرامی
حضورتون در بلاگفا و همچنین قالب جدید را تبریک می گویم. البته عکس اون بچه مدرسه ای ها در وبلاگ قبلی تون خیلی جالب بود. بگذریم عوضش حالا کاربران راحت تر می تونند نظر بزارند. قبلا هی سعی می کردیم کامنت بزاریم ولی نمی شد. خانم معلم پیش خودشون می گفتند چه شاگردای تنبلی دارم. (خودم را عرض می کنم جسارت به دیگران نشه). پیشنهاد می کنم مطالب قبلی را که استاد صلا ح می دانند در این وبلاگ هم بگذارند. مخصوصا از خاطرات معلمی تان.موفق باشید.
پاسخ:
به هر شکل وجود دوستان خوبی چون شما امید بخشه ... از گلهاتونم ممنونم !!
سلام استاد
رحلت پیامبر رحمت(ص) تسلیت باد
آدرس جدید ، قالب جدید و خونه تکونی مبارک باشه
خدا نگهدار
پاسخ:
ممنون بابت خونه جدید !! امید این هجرت اثر گذار باشه .
  • رسوای زینب (س)
  • سلام خانوم معلم گرامی

    خدا خیرتون بده . راحت شدیم

    آدرستون رو عوض میکنم .

    راستی تو اسباب کشی تون ما رو هم همراه وسایل اضافی ریختید دور ؟؟؟

    خدا قوت ......

    به امید ظهور........
    پاسخ:
    پیوند های روزانه رو هم جابه جا آدرس داده بودم .... بالاخره پیریه دیگه ...شما جوونها از ما بگذرید ... منتظرتون هستم
    دوباره سلام . مبارک باشد، لینکتان را تصحیح می کنم .
    http://www.hamshahrionline.ir/hamnews/1382/820631/econom/001696.jpg

    فقط این آدرس قبلیتان را اشتباه نوشتید ، مگه این نبود؟ :
    http://beheshtehezarsale-tanha.blogspot.com

    بعد اینکه آدرس لینک های روزانه تان ایراد دارد ، قبل از آدرس همه شان یک http اضافی دارد
    در ضمن : لینک رهبری هم همان آدرس امام است (البته ما هم قبول دارم خمنه ای خمینی دیگر است !)
    پاسخ:
    ممنون از دقتتون !!! .. دارم تصحیحشون میکنم .... شیرینی هات هم خیلی خوشمزه است معلومه ... دستت درد نکنه
    وبلاگ جدید می تواند سر آغاز نگاه جدید ، ایده های جدید ، حرف های جدید ، فکرهای جدید ، احساس جدید ، زندگی جدید و خدای جدید باشد (دوتای آخر کمی مبالغه دارد)
    پاسخ:
    وجودتون دلگرم کننده است ..ممنون از حضورتون
    فکر می کنم این خاطره ی بالاییه یه تاثیرات خیلی بزرگی تو زندگیمون گذاشت . هنوز داغم .

    احساس غربت نکنید اصلا . تا حالا به ساختار کلمه ی انسان فکر کردید ؟ بعضی ها میگن از ریشه ی "ا ن س" و وزن "فعلان" (مثل حیوان) و معنای خو گرفتن ، انس و آشناییه ، اما بعضی ها میگن از ریشه ی "ن س ی" و وزن "افعال" (مثل اجبار) و معنای نسیان و فراموشیه . یعنی دوتا معنای کاملا متناقض با هم . اما واقعیت اینه که انسان جمع هردوست، فراموش کند چیزی را و به چیز دیگر انس می گیرد . عالم ملکوت را فراموش می کند و به این دنیا انس می گیرد ، این طبیعت آدمیه . ما همه الآن در ساحت غربت هستیم در این حالت خانه ی من و شما و وبلاگ هامون یک اندازه غریب هستند ... زود عادت می کنید .

    قالب رو من براتون درست می کنم با همین عکس . البته قول نمی دم خوشتون بیاد .
    فونت هم که ایرادی نداره ، همونه که قبلا داشتید . می تونید فونت رو عوض کنید ، اگر هم فونت های بلاگفا کمه فکر می کنم بتونید اول پستتون را با هر فونت که خواستید تو "Office Word" بنویسد بعد کپیش کنید اینجا
    برای آپلود هم بهترین جا فکر می کنم پرشین گیگ باشه persiangig.com . کمی باهاش کار کنید عاشقش میشید (هم بلاگفا هم پرشین گیگ هم همه ی ظواهر این دنیا)
    پاسخ:
    فرصت نکردم هنوز آدرس پیوند های روزانه رو درست کنم باز مادرشوهرم رو بردیم بیمارستان بستری اش کردیم و مشکلات اون هست .... خدا همه ی مریضا رو شفا بده ....
    سلام خانه نوی شما مبارک.از اینکه به فکر بقیه هستی خیلی خوبه.نشون دهنده ی هوش اجتماعی بالای شماست.ولی دلم میخواد این تبریک را برای کوچ به منزل بزرگتر ی بهت بگم که خودمون دو تا میدونیم و....
    پاسخ:
    ممنون و خوشحالم که بالاخره تونستی کانکت بشی .... از همین جا می بوسمت
    ان شا الله آقا تو همین روز عزیز مادر شوهرتون رو شفا بده ، من نمی دونستم مریض هستن .
    پاسخ:
    خدا همه ی مریضا رو شفا بده .... ممنونم
  • مهدی بهلولی
  • درود به شما
    من هم "خوونه ی" جدید رو به شما تبریک می گم.امیدوارم پیروز باشید و پایدار.
    پاسخ:
    در پناه حق باشید .
    ♥☻♥سلام مهربون♥☻♥╬♥═╬╬♥═╬╬═♥╬╬♥═╬╬═♥╬╬♥═╬╬═♥╬╬♥═╬بهبلاگترانه آنلاینسریبزندر جستجوی گوگل به ترانه آنلاین تدی بیا
    سلام دوست من.ما اعتقاد داریم کاربر ایرانی شایسته احترام است. سرویس های vpn ما برای رفع محرومیت کاربر ایرانی از سایت های مالی و منابع تحقیقاتی و خبری راه اندازی شده است. سرویس های vpn ما با کیفیت مطلوب و دارای پنل کاربری بوده و به پایین ترین قیمت ممکن 2000 تومان برای حفظ کیفیت عرضه میگردد. خریدهای ده عددی به قیما 1500 ت ارائه میگردد. ادرس سایت های ما. در صورت آن لاین بودن پشتبانی سفارش و تحویل در عرض چند دقیقه انجام میگیرد.در صورتی که از فروشگاههای ما خرید کردید به ازای هر 20000 تومان خرید یک اکانت رایگان هدیه میگیرید توضیحات بیشتر در سایت موجود است. در فروشگاههای ما انواع محصولات مدرن و فانتزی برای هدیه و کادو و نرم افزارهای کاربردی ، پوشاک و زیور آلات، محصولات ارایشی و بهداشتی و غیره عرضه میگردد. فروشگاههای ما شامل فروشگاه شماره 1 و 2 بوده که در سایت قابل دسترسی است.www.vpnok.tkwww.vpn90.vastblog.comلطفا برای پشتبانی بهتر ای دی ما را اد بفرماییدvpnok@yahoo.comموفق باشید. در صورت عدم دسترسی به سایت از طریق ای میل تماس حاصل کنید
  • ایمان آرزه
  • سلام .
    از وبلاگِ زیباتون کوتاه دیدن کردم.
    با سلیقه اید ، خسته نباشید . حتما بهتر از این هم میشه .
    اگر وقت داشتید خوشحال می شم به دست نوشته های بنده سری بزنید و نظر زیباتون رو ثبت کنید.
    ضمنا! یادتون نره! تو نظرسنجی هم حتما شرکت کنید.
    سپاس
  • ❤❤★❤❤ گل یاس ❤❤★❤❤
  • ◆◆◆ مجبور کردن زنی به سقط کردن جنین ۷ ماهه + تصاویر دلخراش ◆◆◆◆◆ تجاوز ۳۰ جوان سیاهپوست به خبرنگار ایرانی+عکس ◆◆◆
    ❤❤★❤❤ اعیاد شعبانیه بر تو دوست گلم مبارک ❤❤★❤❤
  • امین و مهشید و خدای مهربون
  • __________________________________________________ ___ سلام دوست عزیز ____ ma3ta.com ___ ___ ______امیدوارم خوب باشید ______________________ وبلاگ امین و مهشید و خدای مهربون ___ ____ جایی از جـنس امید و آرامش _________ _ ________ با مطلبی فوق العاده زیبا ____ _____ آپ شد___________________ حضور شما باعث دلگرمی ماست __ __ شاد باشید همیشه ___ __________________________ _____________ امیدوارم امید و آرامش واقعی رو توی وبلاگ ما تجربه کنید دوست خوبمون _______ صمیمانه حضورتون رو خوش آمد میگیم www.ma3ta.com
    سلام از مطالعه وبلاگتون بسیارخرسند شدم باعث خشنودیمه که چراغ راهم باشید. با سر زدن به وبلاگم وگذاشتن نظر ارزشمندتون روشنی بخشم باشید متشکرم
  • آفتاب مهربانی
  • سلام دوست من میلاد امام زمان (عج) بر شما مبارک منم با یه سوال به روزم از شما دعوت میکنم که تشریف بیارین و نظرتون رو راجع به اون بنویسید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی