یا صاحب الزمان (عج) :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یا صاحب الزمان (عج)

خانم معلم | جمعه, ۹ بهمن ۱۳۸۸، ۰۷:۳۵ ب.ظ | ۱۸ نظر


چند روزی است که بیشترین جستجوی انسانهای منتظر در گوگل دنیا ، « مهدی » است ...

چند روزی است که دلخستگان دنیایی ، بزرگراه های آن را کنار گذاشته و در کوچه پس کوچه های آبادی عشق ، به دنبال یار میگردند ....چرا که« انسان اصلا در آبادی پیامبران به دنیا آمده است ..... انسان ذاتا اهل ولایت است . »*

چند روز ی است که گوش های شنوای دور از آلایش و گناه ، پیامک « الیس الصبح بقریب » را از همراهان اول  شان دریافت میکنند ....

چند روزی است که هواشناسی دلهای عاشق خبر میدهد که لحظه ی حضور یار نزدیک است ...
دیگرباید مهیا شد .... باید خانه را روبید ... دلها را شست .... گلدانهای شمعدانی را مرتب نمود و کنار حوضچه ای که ماهی های خدا در آن شناورند ، نهاد ....
منتظرت هستیم مهدی فاطمه که بیایی .....


«* متن داخل گیومه از شادروان احمد عزیزی می باشد روانش شاد »
  • خانم معلم

نظرات (۱۸)

mahdis
دختری که با مغزش راه میرفت:
خانم معلم عزیز اول برای پسر عموتون دعا می کنم که خدا بهشون صبر و سلامتی بده
باور کنید مشکل من هم کمتر از ایشون نیست اما خداوند روحیه خیلی خوبی بهم داده
هر کمکی که از دستم بربیاد باور کنید دریغ نمی کنم و خیلی خیلی زیاد خوشحال میشم اگر کاری از دستم بر بیاد
هر جور صلاح میدونید با من در ارتباط باشید عزیزم

راستی ایشون عضو انجمن ام اس هستند؟
  • مساله این است
  • و فرج حاصل خواهد شد
    اگر
    من و تو
    عبد منتظر
    ادب انتظار را بیاموزیم
    @مهدیز جان سلام
    ممنون که سر زدی ...بله عزیزم عضو انجمن ام اس هستند ولی ارتباط انچنانی با اعضا ندارند ... نمیدونم باید چکار کنم فکر کنم همون از طریق وبلاگ بشه کاریش کرد منتها باید یه وبلاگ براش درست کنم اول تا بعد ببینم خودش چکار میکنه .... بازم ممنون از همدردی و همکاریت
    در پناه حق باشی عزیزم
    @ جناب پورغلامی
    سلام
    خیلی زیبا نوشتید ...از متن منم قشنگتر شد ....
    لطفا اشکالات متن منو بگیرین اونجاهایی اش که باید درست بشه رو تذکر بدین بلکه ما هم دست به قلم شدیم !!
    بیا مهدی شب هجران سحر کن

    خانم معلم عزیزم ،
    سلام
    قشنگ نوشتید
    تنوع مطالب وبلاگتون خیلی خوبه ...
    میسی !
    قرار بود کم تر وب گردی کنم ! مثلا !
    @ دلداده عزیز
    سلام
    ممنون از حضورت ...
  • محمد حسین(پارسا علوی)
  • "الیس الصبح بقریب؟"
    می سازد ما را انتظار.
    منتظر "انسان کامل" ماندن ،شوق نزدیک شدن به او ما را هم کامل خواهد کرد.
    .
    .

    و العاقبة للمتقین
    سلام علیکم

    وبلاگ زیبا و دلنشینی بود ....

    الیس الصبح بقریب ؟؟؟؟

    او خواهد آمد ... شک نکنیم ...

    سر بزنید .

    یا زینب (س)مدد
    سلام و صد سلام
    امید که انتظار به سر آید.
    خانم بزرگوار از سر دلتنگی و به پاس احترام وظیفه می دانم خدمت رسم و به خواهر بزرگتر خودم سلامی و عرض ادبی کنم.
    موفق و سربلند و شاد باشید
    @ جناب سامع سلام
    دلتنگم کردید با این نوشته تان ... وظیفه می دانید ؟ !! چه وظیفه ای ؟ ... من جانبازان وطنم را دوست دارم و برایشان آنقدر احترام قائلم که هیچ گاه حاضر نیستم که از من انقدر رنجیده باشند که فقط برای ادای وظیفه ! سر بزنند ... اگر وظیفه است که مطمئن باشید وظیفه ای ندارید ... آنچه مهم است این باید باشد که همه سعی مان بر این باشد که آنچه امام زمانمان را خشنود می سازد انجام دهیم ... اختلاف نظر را می شود با صحبت و گفتگو حل نمود .... همه ی راهها را به حق ، ختم کنیم .
    در پناه او باشید و باشیم انشا الله
    سلام علیکم

    با افتخار در وبگاه بنده لینک شدید ....

    در صورت تمایل شما نیز لینک بفرمایید.
    @ جناب عرفان خان همت سلام
    ممنون از حضورت ...
    به وبلاگت سر زدم واز خوندن پست آقای هاشمی بخواند... خواص بخوانند....استفاده بردم
    بله وقتی که از آیات قران برایشان تلاوت می شود خود را به کری و کوری میزنند انگار هیچ نمی فهمند !!
    موفق و در پناه حق باشید .
    سلام

    نه بابا تخصصی کجا بود ، شما که خودتان خانم معلمید ، بعدشم اصلا بحث سواد نیست ، بحث کلاس است ! باید کلاس گذاشت دیگر ...

    ...

    حالا جناب احمد عزیزی که هنوز از دنیا نرفته ، الآن معلق است بین زمین و زمان . همشهریتان هم هست ، درسته ؟

    ...


    طلوع می کند آن آفتاب پنهانی ...

    یاحق
    @ جناب صنوبری سلام
    ما از بس کلاس داشتیم فقط سعی میکینم هر جور شده از دست کلاس گذاشتنا در بریم یه جورایی !!
    من وقتی توی کما بود شنیدم که فوت کردند اگه زنده باشند و سلامت ، که جای خوشحالیه -
    خداوند همه ی مفاخر ایران رو حفظ کنه انشا الله ( از جمله آقای صنوبری خودمون رو !!)
    من عاشق شغل شما هستم . منتظرم یک ندایی مرا به این شغل دعوت کند تا با سر بروم . قدر شغلتان را بدانید .

    ...

    اتفاقا بعد از کامنت شما پدرم دوتا دست خط شعر جناب احمد عزیزی را که سالها پیش به پدرم داده بود بهم داد ، اتفاقا هم موضوعشان حضرت موعود است .
    آن شعر آقای معلم هم ادامه داشت ها (در ادامه مطلب) تازه من فقط چهار پنج بیتش را نوشتم .

    به قول استاد ما شعر ساحت اجماله و رمان ساحت تفصیل ، اتفاقا امیرخانی هم میگه رمان های من همون شعر امثال معلمه ، فقط ما کشش دادیم (باید نوشته ی امیرخانی را برای استاد معلم بخوانید / شاید هم یک زمانی روی وبلاگم گذاشتم)

    من تو رمانهای امیرخانی فقط عاشق "من او" هستم .

    یاحق
    لای لای ، لای لالالا لای لای....! به روزم
    www.radeyar.blogfa.com
    @سلام خدمت جناب استاد صنوبری عزیز
    استاد ما هم عاشق شغلمونیم ... با بچه ها بودن خیلی انرژی بخشه ... شما میتونید جورای دیگه کار معلمی رو داشته باشید ولی توی مدرسه یه چیز دیگه است ...
    در مورد کتابهای جناب امیرخانی من همش رو دوست دارم تو کتاباش فقط نشت نشا و سفرهای سیستان رو نخوندم اونم حوصله سفرنامه خوندن ندارم ! .... ولی خریدمش !! شاید یه وقتی خوندم ...
    این وبلاگ کتاب خوندن رو ازم گرفته من واقعا فرصتم کمه چون تقریبا ساعت 3 میرسم خونه و هر روز مدرسه ام و مسئولیت خونه و وبلاگ داری و اخیرا هم بیمارستان رفتن هام کلا مانع شدن که کتاب بخونم ...یه مدت باید وبلاگ رو تعطیلش کنم ...
    شطحیات خیلی دوست دارم ... مخصوصا شطحیات جناب عزیزی رو ... چقدر خوشحال شدم که هنوز هستن ... خدا خیرتون بده که بهم گفتین ....
    اما در مورد ارتباط شعر و رمان و ساحت چی هستن !! چقدر شما بچه هایی که اهل ادبیات هستین با مایی که نا اهلیم !!! تفاوت داریم ... من رشته ام مدیریته و همش نظریه خوندم از هزار نفری که یکی شون هم الان تو ذهنم نیست چون کاربردی برام نداشته فقط وبر رو خوب میشناسم چون نظریاتش با عنوان بوروکراسی داره تو کشورمون سالهای سال اجرا میشه با تمام محسنات و مضراتش !!
    خیلی دلم میخواست ادبیات می خوندم گرچه دوستان ادبیاتی ام میگن خودت ادبیات رو بخونی بیشتر خوشت میاد تا به شکل رسمی و کلاسیکش !
    ضمنا بقیه شعر رو هم خوندم - از این جور شعرها دوست دارم ولی دیگه طولانی که شد منم نصفه ولش میکنم ! بگذزرید از ما .....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی