لیلای مجنون :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


لیلای مجنون

خانم معلم | دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۹:۰۹ ب.ظ | ۳۲ نظر

به دنبال پست « لبیک به ندای یک بسیجی » دیگه تصمیمم بر این شد که یه کاری باید فراتر از حد معمول انجام بدم  با توجه به فرمایشات جناب تلنگر تصمیم گرفتم اول به بچه ها نزدیک تر بشم و بعد کم کم به فرمایش جناب پور غلامی با سیره عملی ! نشون بدیم که چطور میشه خدا رو دوست داشت که اگه عاشق خدا شدی ، اون وقت مثل هر معشوق دیگه ای گوش به فرمان عشقت خواهی بود ....

روز شنبه این شعر رو که توی وبلاگ « اجتماعی ، سیاسی » جناب شکری دیده بودم ، سر صف خوندم ( معاون هنرستان دخترانه ام ) ... اول به بچه ها گفتم می خوام براتون شعری بخونم (و این البته عجیب نیست چون از این کارها می کنم ) اما گفتم اینی رو که می  خونم ممکنه همه تون متوجه نشین !!! ( باعث میشه بیشتر بهش توجه کنن که یه وقت کم نیارن ، از شگرد های معلمیه !!!) اما اونایی که متوجه شدن در انتها ازشون سوالی دارم که ببینم می تونن بهم جواب بدن ؟

و بعدش شعر رو خوندم .... از 2۰۰ دانش آموز توی حیاط مدرسه صدایی شنیده نمی شد ،حتی اونایی که به علت دوری راه بعدا رسیده بودن هم گوش می کردن ( البته یه خورده اش هم به خاطر این بود که من یه کمی !!! جدی ام و سخت گیر ) ..... و شعر این بود :

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پُر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق،دل خونم نکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم



شعر از : مرتضی عبدالهی

در رگ پنهان و پیدایت منم

 سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

 عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سر می زنی

در حریم خانه ام در می زنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم...

 بعد از خوندن شعر ( احساسات دخترونه شون یه دفعه فواره زد !!) بچه ها یه دفعه شروع کردند به دست زدن و تقاضا برای اینکه شعر رو در اختیارشون بزارم  ... گفتم باشه کپی اش میکنم توی طبقات میزنم  .... بعد گفتم خوب حالا لیلای شما کیه ؟ !! خوب معلومه دیگه ، ولوله شد و خنده های زیر زیرکی ! گفتم من یه نامه می خوام بنویسین به لیلای واقعی تون !! به قشنگترین و زیباترین نامه ها جایزه میدم ....

زنگ تفریح تقریبا دانش آموزی نبود که ازم متن رو نخواد یا نپرسه خانم به کی !!! باید نامه بدیم ؟ ! به خدا ؟ !!!!

یکشنبه مدرسه نبودم و امروز دوشنبه که رفتم مدرسه ( سی و دو سه تا ) نامه بدستم رسید ... توی پست های بعدی بعضی از نامه ها رو می نویسم که ببینید این بچه ها که اکثرا سال سوم هنرستان هستن و اکثریتشون بدحجاب !! برای خدا چطوری نامه نوشتن .....

قرار شد زنگ هایی که معلم ندارن برم سر کلاسشون ( البته اگه کارهای اجرایی مدرسه اجازه بده و بتونم در برم ) و امروز اولین کلاس رو رفتم و با بچه ها از خوبی و بدی حرف زدم و اینکه چرا بد میشیم .... جالب بود ... باز براتون از دلایل بچه ها خواهم گفت .... قرار شد که تا اخر اسفند یه برگه ای درست کنیم همه مون و توش از حداقل هفت کار خوبی که در طول روز انجام میدیم مثل سلام کردن به پدر و مادر ( که براشون خیلی عجیب بود که این نمی تونه کار خوب باشه چون همیشه انجامش میدیم ) بنویسیم و خودشون اصار که از کارهای بدمون هم بنویسیم ، گفتم من کار بد تون رو نمی خوام اونا رو برای خودتون لیست کنید و هر روز ببینید تعداد کار خوبتون بیشتره یا بدتون .... کار بد رو به هیچکس نگید چون خود خدا خوشش نمی یاد که بدی هامون رو به هم بگیم .... حالا از فردا قرار شده این کلاس ( کامپیوتر سوم ) روز نگار خوبی هاشون رو بیارن و بهم نشون بدن .... دعا کنید تا پایان سال به یه جاهایی برسیم .... معتقدم توی این سی و دو نفر یه نفرشون هم درست بشه و اعتقاداتش حداقل شکل بگیره مثل درست شدن یه دنیا می مونه .....  

  • خانم معلم

نظرات (۳۲)

چه جالبه که خوششون اومده...
قبلا اومده بودم اینجا




اکستازی لذت به توان بی نهایت
پاسخ:
لذت به توان بی نهایت یعنی چی ؟ !
میگم کاش یکی از معلم های ما یا ناظمی یا مدیری از مدرسه هایی که توش درس خوندم مثل شما بود که البته از مدارس پسرونه از این چیزا خبری نیست!!!

امیدوارم موفق باشید ولی من معتقدم همون دخترهای بد حجاب گاهی از دخترهای چادری و پوشه زده از خدا بیشتر میدونند و اعتقادشون قوی تره حتی اگه یه بار تا حالا نمازم نخونده باشند
پاسخ:
منم به فطرت پاک این بچه ها اعتقاد دارم ولی باید بالاخره متوجه بشن که ظاهر هم اهمیت داره
سلام .
ما هم واستون دعا میکنیم خانم معلم . امید که به دعای ما سایه چنین معلمای دلسوز بر سر بچه های این دیار باقی بمونه و اونا معلمانی بشن برای فرزندان آینده ما.
راستش خانم معلم بابت شعرتون هم واقعا شعر زیبایی انتخاب کردید . شعریه که هر چی روزگار پیش میره روز به روز به معنیش بیشتر پی میبریم . نمیدونم چقد به معنیش پی بردم شاید م بعد معنیش کردم ولی نا خود آگاه اشکم جاری شد.
دوستتون داریم . مستدام باشید و سرافراز.
پاسخ:
منم دوستتون دارم فقط برامون دعا کنید که بتونیم راه به جایی ببریم در هدایت خودمون و دانش اموزانمون بر صراط حق و حقیقت ....
سلام واقعا هم شعر شعر جالبی است و هم استفاده بجا و آموزشی - تربیتی که شما از شعر کرده اید موفق باشید .
پاسخ:
ممنون - لطف دارین
1-حجاب مظهر ایمان نیست .
2-از شما بعیده این شعرها و اینکارها و این فکرها کلا" به تیپ و جنس شما نمی خوره ببخشیدها . ما هم یکم همه چیز رو انحصاری کنیم این انحصار کذایی ببینیم بهمون مزه میده یا نه به خیلی ها که خووووووووب مزه داده
3-کلا" بخاطر این شعر زیبا ازتون تشکر می کنیم
پاسخ:
در مورد چه چیزی انحصاری عمل کردم که فکر میکنید خیلی بهم مزه کرده و قصد دارید شما هم بعضی چیزها رو در انحصار خودتون در بیارید ؟ !!!!
  • مساله این است
  • ایده خیلی قشنگی بود.
    خیلی قشنگ.
    و یقینا باید مظالب فوق العاده ای نوشته باشند.


    اساسا من به این کارهای غیر مستقیم بیشتر معتقدم تا این که بشینیم و یک ساعت برای بچه ها خطبه بخونیم که فلسفه حجاب این است و فلسفه ... .

    یادمه دوره دانشجویی وقتی می خواستیم به چند تا از بچه ها انگیزه درس و زندگی بدیم کتاب "استاد عشق" را بهشون دادیم. تاثیرش فوق العاده بود. حتا به نظرم یکی از کارهایی که شما می تونید بکنید دادن همین کتاب به بچه هاست. یعنی من اگه یه کاره ای بودم خوند این کتاب را برای همه اجباری می کردم.
    پاسخ:
    و صد البته امیدوارم یه کاره ای بشین تا شده غیر مستقیم عمل کردن رو به بعضی ها یاد بدین و نتیجه بگیرینو بگیرند ....
    شعر بسیار زیبایی بود

    در ضمن پاسخ مختصری ذیل کامنت شما در مطلب آوینی گذاشتم هر موقع که آمدید سری هم به آنجا بزنید
    پاسخ:
    چشم حتما سر میزنم ...
    سلام
    ایده جالبیه
    خدا اجرتون بده و توفیق روز افزون
    فقط یه نکته کوچیک به نظرم میرسه اونم این که: تا میشه باید به بچه ها نزدیک شد طوری که شما رو در کنار خود و نه بالای سرشون احساس کنند.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون ... خیلی دلم می خواد اینجوری باشه ولی اولا باید در ابتدا زمینه اش رو فراهم کرد از این جهت که بچه ها جنبه داشته باشند وگرنه سریع دختر خاله میشن و طوری میشه که حرفت پشیزی خریدار پیدا نمیکنه .... الان اگه برام یه ذره احترام قائلند برای اینه که حریم ها رو عادت دارم حفظ کنم .... اول باید بدونن با چه کسی طرفند و بعدا می تونن بهش اعتماد کنند و اونو در کنار خودشون بدونن ...یعنی اولا باید از جایگاه بالاسری برشون نازل شد که تفاوت این دو تا رو حس کنند و قدر اون حالت دوستی رو بدونن ....
    باسلام حیفم آمد نامه عطار به لیلی خود را اینجا ننویسم .

    نفس من بگرفت سر تا پای من گرنگیری دست ما ای وای من
    جانم آلودست از بیهود گی من ندارم طاقات آلودگی
    یا از این آلودگی پاکم بکن یا نه در خونم کش و خاکم بکن
    گفته ای من با شمایم روز و شب یک نفس فارغ مباشید از طلب 1
    چون چنین با یکدگر همسایه ایم تو خورشیدی و ما هم سایه ایم
    چه بود ای معطی بی مایگان گر نگه داری حق همسایگان
    با دلی پردرد و جانی با دریغ زاشتیاقت اشک می بارم چو میغ
    ره برم شو زانکه بی راه آمدم دولتم ده گرچه بیگاه آمدم
    خالقا گر نیک و گر بد کرده ام هرچه کردم با تن خود کرده ام
    عفو کن دون همتی های مرا محو کن بی حرمتی های مرا
    منطق الطیر –عطارنیشابوری
    ....................................................................................................
    ا- تفسیر آیه 186 سوره بقره ]
    مرسی.
    مگه پسر نیستش چرا با رها شروع میشه؟
    پاسخ:
    اسم شرکتشونه !!! ....
  • مساله این است
  • نه اتفاقا . استاد عشق درس زندگی می ده. پر است از نکات اخلاقی, اجتماعی و البته علمی. کلی حاشیه به این کتاب زدم. من این کتاب را به کتاب سیدمهدی ترجیح می دم. و البته مهم ترش هم می دونم. البته صرفا نظر من است ها ! یه وقت بی ادبی خدای نکرده تلقی نشه. ما که عین شاگرد وراجه نیستیم.
    پاسخ:
    به خاطر نوع نگاه الان سید مهدی شجاعی تمام آثارش رو زیر سوال نبرین .... من با آفتاب در حجابش عاشق حضرت زینب شدم .... اگه دقت کرده باشین بیشتر کتابهای مذهبی ما فاقد جذابیت لازم برای خوندن ، اونم یه نوجوان هستن ... اما این کتاب و خیلی دیگه از کتاباشون واقعا زیبا نوشته شده .... در مورد کتاب استاد عشق منم معتقدم که کتاب فوق العاده ایه و خیلی هم اثر گذار منتها آنچه که من در ارتباط با دختر ها می دونم و میبینم تاثیر آفتاب در حجاب بیشتره ... دخترها بیشتر احساساتی ان تا منطقی ... اینو فراموش نکنین برای بعدا ها !!!!!!!!! دارم میگم خدمتتون ....

    سلام
    وااااااااااای چه کار باحالی
    منم میخوام نامه بدم
    اجازه خانم میشه منم نامه بنویسم بدم بهتون؟
    پاسخ:
    آره عزیزم تازشم نامه توی رو میزنم تو وب همه بخونن ببینن چه دختر خوبی داره خدا !!!
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم عزیز خوبید انشاالله چه کار باحالی هم شعر قشنگ بود هم کارتان موفق باشید اگر یک قدم هم حتی سر سوزن اثر ی داشته باشد قابل تحسین است
    به قول بعضی ها ماهم نامه بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    شما هم یه امتحانی بکنید ...متوجه میشین چقدر سخته و در عین حال چه شیرینه به خدا نامه دادن .... منتظر بمونم ؟
  • مساله این است
  • نه نه اشتباه نکنید!
    من اصلا کاری به جهت گیری های سیاسی آسیدمهدی نداشتم. که اصلا موضوعیتی ندارد. من فقط من باب تجربه ای که خودم با این کتاب در دانشگاه و اتفاقا طیف دخترها داشتم گفتم اهمیت استاد عشق بالاتر است. در ثانی من اولویت دسته اول برای کار فرهنگی را حجاب نمی دونم. حجاب معلول است. اگر علت درست تبیین بشود یقینا معلولی به نام حجاب را با خودش می یاره.
    پاسخ:
    دقیقا منم حجاب رو معلول میدونم ... برای همینه که گفتم آفتاب در حجاب رو بیشتر می پسندن .... ضمن اینکه فکر میکنم من با طیف بیشتری از دخترا سر و کار دارم تا شما !!!! میگی نه یه نظر سنجی بزاریم ؟!!!! ...... نمیدونم اصلا این کتاب رو خوندین یا نه ؟ ولی منکر تاثیر کتاب استاد عشق هم نیستم ..... اما در مورد جهت گیری تون در مورد سید مهدی شجاعی ، فکر کردم شاید از اون مسسئله ناشی میشه .... مناجات سید مهدی شجاعی ، با جوانان وطنم ، دست دعا چشم امید کشتی پهلو گرفته و .... کتابهای بسیار زیبایی از ایشون هستن که به مذاق حداقل من ، به عنوان یه خانم و طیفی که باهاشون سر و کار دارم که حداقل کتاب خون هستن ، جزء کتابهایی که بسیار طرفدار داره و مورد استقبال و همچنین اثر گذار بوده ....
    عرض سلام و عرض ادب،

    اولین بارم هست که اینجا میآم و مطمئنم از اون جاهائیست که دائم سر خواهم زد.
    اگر اجازه بدید و فرصتی هم شد ما هم نامه ای بنویسیم، ضمن اینکه افتخار بزرگیست برای شما که پستچی چنین نامه هائی باشید.
    اجالتا" گفتگوئی از زبان مرحوم عارف، فیض کاشانی را مینویسم که همچین بی ربط هم نیست:

    گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ... گفتا تو خود حجابی، ور نه رخم عیان است
    گفتم که از که پرسم جانا نشان کویت ... گفتا نشان چه پرسی، این کوی بی نشان است
    گفتم مرا غم تو خوشتر ز شادمانیست ... گفتا که در ره ما، غم نیز شادمان است
    گفتم که سوخت جانم از آتش نهانم ... گفت آن که سوخت، او را کی ناله و فغان است
    گفتم فراق تا کی؟ گفتا که تا تو هستی ... گفتم نفس همین است، گفتا سخن همانست
    گفتم که حاجتی هست، گفتا بخواه از ما ... گفتم غمم بیفزا، گفتا که رایگان است.

    التماس دعا داریم خانم معلم.
    پاسخ:
    و ما محتاج دعای شما خوبان هستیم ....
    سلام خانم معلم گرامی.
    «فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ، زلال که باشی ، آسمان در تو پیداست.»
    دست مریزاد و خداقوت می گویم به شما. قطعا زحمات شما در قلب جوانان اثر مثبت خواهد گذاشت. من احیاالناس فکانما احیاالناس جمیعا
    پاسخ:
    اما نیازمندیم به دعای شما خوبان .... دعایمان کنید .
  • محمد حسین(پارسا علوی)
  • تنها همین را می توانم بگویم که :"ان الله بصیر باالعباد...ان الله مع الصابرین"

    کتاب های جذاب،کم حجم و مفید را گیر بیاورید و با آن ها مانوسشان کنید،حتی اگر کتاب های شعری مثل :"اقلیت" و "آن ها" ی فاضل نظری باشند.
    پاسخ:
    ممنونم از راهنمای مفید تون .... محمد آقای پور غلامی هم تقریبا چنین توصیه ای داشتن ... گرچه عیدی بهمون ندادند با اینکه اسمشون محمد هم بود مثل شما !!!
  • محمد حسین او
  • سلام به خانم معلم .

    من در خدمتتونم .

    پاسخ:
    خدمت از ماست !
    سلام خانم معلم گرامی
    از وبلاگ محمد پور غلامی به اینجا راه یافتیم
    ببخشید که سرزده و بدون دعوت بود..
    استفاده کردیم
    و به امید استفاده بیشتر
    پاسخ:
    سلام خوش اومدید .... سر زده یا بادعوت مهمون حبیب خداست .... منم سر میزنم مزاحمتون میشم ....
    سلام
    سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام محمد مصطفی و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق را خدمت شما تبریک می گویم.
    موفق و سربلند باشید.
  • فرید صلواتی
  • هیچکس اینچنین به کشتن خود بر نخاست که ما اینگونه به زندگی نشستیم
  • محمد حسین او
  • سلام . وقت به خیر .

    احوال شما ؟

    با توضیحات تکمیلی در رابطه با نحوه ی ارائه ی کار به روز هستم .

    آمدم شلوغ بازی!
    سطل آشغال را هم که قبلا عزیزان خدا جو ترتیبش را دادند
    نداریم توی کلاس که بخواهید بگوید بگیرم روی سرم
    در نتیجه هرچقدر دلم بخواهد شلوغ میکنم و تخته پاک کن را میکشم روی لبه ی گچ دانی تخته و بعدروی کله ی بچه مثبته ی کلاس میتکانمش بعد هم میگویم خنگه اینا برفند
    البته به شرطی که سوسول بازی نباشد کلاسمان ووایت برد نداشته باشیم که بعد مجبورم روی کله اش لیوان آب خالی کنیم یا با ماژیک روی لباسشان افاضه به فیض کنیم
    اون شاگرد خوبه تان کو ؟
    بعدش هم من اینجا دلم گرفت چرا کلاسمان شاگرد دختر ندارد؟
    یکم جیرو پیرش را در بیاورم؟
    این پسرها ناجورند یک هو خطرناک میشوند و ما باید با پس کله ی ورم کرده برگردیم خانه...
    ولی دختر باشد نهایت دو لاخ موی نداشته مان را میکشد دیگر
    که آن هم با یک گاز آبدار تلافی میشود
    پاسخ:
    واااای چقدر خوبه وقتی خودت هستی ..... کلی خوشحالم کردی.... امیدوارم غم ات هم تبدیل به شادی شده باشه انشاالله ...ما که دعاگو بودیم اگهخدا قبول کنه ...
    سلام .
    مبارکه مبارکه مبارکه . برکت زندگیتون بشه صاحب این روز قشنگ.
    دلمون از زمونه گرفته ولی میلاد بشارت دهتده بشارتی است برای امید به ظفر.یا علی.
    ایام به کامتون
    سلام خانم معلم عزیز
    فکر کردید می تونید از دست من فرار کنید
    دیدم نیستید کم پیدا شدین
    گشتم و خونه جدیدتون را پیدا کردم

    این رابطه ها و خلاقیت هایی که به خرج میدین عالیه
    منتظرم نوشته بچه ها را بخونم
    پاسخ:
    سلام مهدیس خانم ... ما که ادرس رو به این واضحی برای همه ی دوستان گذاشته بودیم کجا در رفتیم ..تازه مگه میشه دختر خوب و با اعتماد به نفسی چون شما رو کنار گذاشت .... بیا با مهدیه خانم ما دست به یکی شو ببینم حریف این پسرا میشین یا نه ؟ !!!
    سلام ببخشید دیر سر زدم و دیر کامنتاتونو دیدم شعر فوق العاده ای بود .
    بی صبرانه دوست دارم نامه های بچه ها رو ببینم درد و دلاشونو بخونم می دونم خیلی چیزا ازشون یاد می گیرم خانم معلم زودتر بنویسید .
    پاسخ:
    هر چه از دوست رسد نیکوست حتی اگه دیر برسه !! ... نبودم و تازه رسیدم کنار عزیزی بودم که نیاز به بودنم داشت فرصت نکردم نامه بچه ها رو بنویسم تا یکشنبه هم فکر نکنم برسم .... انشاالله بمونه شب دوشنبه .... خیلی وقتم این چند وقته تنگه ..... دعام کنید بتونم به یه جایی برسونمشون .... اگه نصفه بمونه خیلی بی فایده است ....فعلا که بچه ها قرار شده هفته به هفته کارهای خوبشون رو بنویسن صبح به صبح فقط اطلاع میدن که نوشتن !!! و اخر این هفته نشونم میدن نمیدونم فردا برم مدرسه میارن نشونم بدن یا نه ؟ .... فطرت انسان پاکه فقط نیاز به تذکر داریم ... التماس دعا
    سلام . فوق العاده ست !!!!!!!!!!! کارتون . احسنت شدید .

    ما هممون هرچی داریم از این جور کارهای حاشیه ایه معلم هامون داریم . دوستی هایی که معلم ها با بچه ها برقار می کنن (مخصوصا دوستی های فردی) خیلی تاثیر گذار تر از پخش جزوه های دینیه .

    (تازه من همین الآن پست "لبیک به ندای یک بسیجی" رو خوندم .)

    خدا حتما به کارتون برکت میده .

    یاحق
    پاسخ:
    شما هم دعا بفرمایید هم برای من هم برای بچه های این دیار ....
    اصلا نباید قبل از رویارویی با یه اثر هنری به نظر دیگران گوش بدید . "دعوت" فیلم خیلی خوبی بود . اینکه بعضی ها بدشون ااومد برای این بود که انتظار داشتند حاتمی کیا دوباره آژانس شیشه ای بسازه . خب اینکه میشه تکرار و ارزشی نداره ... بعدشم این اشتباهو حاتمی کیا با "به نام پدر" کرد و چوبش رو هم خورد .

    *

    من هم با همسرتان موافقم . خب صدای شجریان و تکنیکش واقعا عالیه اما پسرش هرگز به این خوبی نیست ، هرگز .
    "نیلوفرانه" از بهترین آثار تاریخ موسیقی جهانه !!! البته از نظر من . افتخاری واقعا آدم سیاه و سفیدیه . هم کارای فوق العاده داره هم کارای به درد نخور . عیبش هم اینه که دلش می خواد با همه کار کنه و اصلا کلاس خودشو حفظ نمی کنه (دقیقا بر عکس شجریان)
    پاسخ:
    از نظر موسیقی خیلی صاحب نظر نیستم در حد اینکه یه موسیقی چقدر روح نواز باشه بهش گوش میکنم و نیلوفرانه یکی از اوناست .....
    مرسی خانم معلم.

    عجب اسم با مسمایی داره شرکتشون
    پاسخ:
    حالا ایمیل بهش زدی یا نه ؟ گرچه فکر نمیکنم حالا حالاها برسه بهت جواب بده ...چهارشنبه تا 5 توی شرکت بود دنبال این بچه های خل و چل الکترونیک ما ...سرویس مجانی میده بهشون ... کلی برنامه کامپیوتری در ارتباط با رشته الکترونیک داره بهشون یاد میده و هر کدوم رو ملزم کرده یه پروژه ای رو برای خودشون دنبال کنن و از این 13 نفر فقط 5 نفر چهارشنبه شرکت بودن ... کار مفتی کردن نتایج این چنینی توی این مملکت داره ....کسی قدر دان نیست ... حیف این پسر .....
    خوش به حال آدمهایی که شعر می خونن
    خوش به حال بچه هایی که معاونشون شعر می خونه

    خیلی خوبه که گفتید بدیها رو ننویسند ...هم صداقتتون رو نشون می ده هم این که اگه غیر این بود مثل اعتراف پیش پاپ می شد ...
    بازم ممنون
    پاسخ:
    ممنون از شما دوست خوب که این همه لطف دارین .... حق یارتون باشه ...
    بازم سلام
    راستی من دنبال اون مطلبتون در باره مخملباف بودم تو آرشیوتون پیدا نکردم .ممنون میشم اگه بگید چطور می شه دوباره خوندش.
    پاسخ:
    به آدرس : beheshtehezarsale-tanha.blogspot.com مراجعه کنید .
    امیدوارم موفق باشید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی