سلام بر منتظران :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


سلام بر منتظران

خانم معلم | جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۶:۰۰ ب.ظ | ۱۶ نظر
سالی دگر گذشت ، تو آقا نیامدی

خورشید خانواده ی زهرا نیامدی

از جاده ی همیشه چشم انتظار ها

ای آخرین مسافر دنیا نیامده ای

 

 

پی نوشت :سلام بر همه ی دوستان ، در مسافرتم و از یه کافی نت می نویسم ، همین مقدار باشد تا برگردم

 

 پی نوشت ثانی : بالاخره برگشتم !!! ...

 آخرین پست جمعه بود و اولین پست در سال جدید هم جمعه شد .... امید که تا جمعه ی دگر چشم انتظار نمانیم ....

  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

  • انجمن فرزانگان کویر
  • با سلام

    نوروز این تجلی و شکوه اراده خداوند بر شما نیک اندیشان مبارک باد.

    و سعادت و سلامتی در این سال ارمغان شما باد

    انجمن فرزانگان کویر
    پاسخ:
    سلام سال نوتون مبارک ....
  • ارتباطات ارزشی
  • سلام خانم معلم

    به شاگردها هم سر بزنید لطفا
    پاسخ:
    سر زدید ..سر زدیم ... ما شاگردی همه میکنیم ... خجالتمون ندید...
    سلام خوبی؟؟؟؟؟
    برای یه تولد دعوتت کردما
    حتما بیا خوشحال میشم
    اگه نیای دیگه بهت سر نمیزنما
    راستی سریع بیا کیک داره تموم میشها.......بدو عزیزم واست کنار گذاشتم.....
    منتظرت میمونم
    فعلا
    سلام و صد سلام گرم و عاشقانه به عزیز دل ...
    هر جمعه نه هر لحظه من منتظرت هستم
    بیا مهدی ...
    با این حال پست هر جمعه تون برای آقا سر جاشه ...
    امیدوارم مسافرت خوش بگذره و به سلامت برگردید
    پاسخ:
    امیدوارم که خوب باشی ... برگشتم خیالت راحت باشه !!
    سلام
    خوش بگذره
    سوغاتی یادتون نره
    همیشه به سفر و تفریح
    پاسخ:
    سلام .... حالتون چطوره ..چند روزه ازتون بیخبرم و باور کنید سخت ترین روزهایی بود که تا حالا گذرونده بودم .... دیروز دیگه به همسرم گفتم پاشدیم رفتیم توی شهر یه دوری زدیم یه کافی نت پیدا کردیم که باز !! بود و من چند دقیقه ای رو تونستم وارد دنیای آشنای نت بشم و بر گشتم .... حالا خوشحالم که خونه ام ... سوغاتی تون هم محفوظه .... به روی چشم .
    سلام .
    ما هم منتظریم ....
    پاسخ:
    سال نو تون مبارک .... منکه دعاتون کردم امیدوارم خود خدا هم خیلی زود نظری بکنه .... آرزوی بهبودی کاملتون رو دارم .... شما و تمامی بچه هایی که با ام اس دست و پنجه نرم می کنند .
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم امیدوارم که بهتون خوش بگذرد منتظرتون هستیم عزیز

    عید ها امدند و رفتند مانند عمر من که گذشت باورم نمی شود کاش که او بیاید
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...برگشتم ، ممنون امید که سال خوبی داشته باشی .... همه به انتظار زنده ایم ...
    بازم سلام و صد سلام عزیز دل دلداده
    رسیدن به خیر
    منتظر پستای قشنگتون هستیم
    سلام سلام سلام سلام سلام سلام
    دلم براتون تنگ شده بود یه عالمه
    بسه دیگه دَدَر برگردین دیگه
    خیلی نبودین هاااااااا
    پاسخ:
    منتظرتونم
    الهی آمین
    چشششششششششششم!
    اصولا برادرای بزرگتر همیشه خوبن
  • مساله این است
  • ســـــــــــــــــــــــــــلام بر بهترین خانوم معلم دنیای وبلاگ ها
    عیدی ما همین بس که شما بعد از یک هفته برگشتید.
    دنیای مجاز بی خانم معلم برای ما انگاری یه چیز کم داره.

    قربون همه بچه های کلاس شما. از شاگرد وراجه تا شاگرد مثبته.
  • فرهاد شیرینم
  • سلام امید وارم سال خوبی را در کنا ر خانواده تان اغاز کرده باشید
    شاید این جمعه دیگه منتظر نمانیم
    امین
    پاسخ:
    الهی آمین
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم اپ کردم گفتم خبرتان کنم منتظرم بای

    راستی اینو داشبته باش
    پاسخ:
    ممنون خودتون گل اید
  • سید محمد حسین
  • سلام . خوبید خانم معلم ؟

    نه دیگه این یکی را ازم نخواهید ! حنی برای این پست هم تاریخ انقضا گذاشتم از این که وبلاگم بشه دفترچه خاطرات بدم می آد . توی نوشته هام دنبال چیزی غیر از نقل یه خاطره که یه موضوع کاملا شخصیست هستم .

    ظهور نزدیک است . گوش بسپارید ! ...
    پاسخ:
    این دیگه با خودته که چطوری عیدت رو توصیف کنی !!!! .... می تونه چیز دیگه ای باشه .... نگاهی متفاوت به عید و تعطیلات .... ضمنا مگه من گفتم خاطره نویسی کنید ... یه چیزی بنویس که بتونه قابل استفاده برای همه باشه ...ضمنا تکلیف رو معلم تعیین میکنه شاگردا اجرا .... حرفم نباشه ..... 14 به در منتظرم
    سلام
    سال نوتون مبارک

    یه بار خدمت رسیدیم اما انگار بد موقع بود و کامنتدونی وبلاگ خراب شده بود.

    حالا که دیدیم درسته گفتیم سلامی داشته باشیم و عرض تبریکی.

    عید دیدنی توی دنیای مجازی خیلی خوبه. نه می خواد پذیرایی کنی (اینو بیار اونو ببر)، نه انتظار داری با انواع و اقسام خوردنی ها پذیرایی بشی

    خلاصه مختصر و مفید

    شاد باشید انشالله


    پاسخ:
    گل چرا آوردید ؟ خودتون گلید .... ببخشید که نشد ازتون پذیرایی کنیم انشا الله 14 به در سر کلاس پس از خوندن انشا تون که عید را چگونه گذراندید هم پذیرایی داریم و هم عیدی !!!! ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی