کمیت عاطفه ها لنگ است :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کمیت عاطفه ها لنگ است

خانم معلم | جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۵:۱۳ ب.ظ | ۱۶ نظر

 

نمـــی ز دیده نمی جوشـــد اگر چه باز دلم تنگ اسـت
گناه دیده مسکین نیست، کُمَیتِ عاطفه ها لنگ است

کجاســـــــتی  که  نمی آیـــــی؟  الا  تمام  بزرگــــی  ها!
پرنده بی تو چه کم صحبت، بهار بی تو چه بی رنگ است

نمانده  هـــــیچ مرا دیگر، نه هــــیچ، بلکه کمی کــــــمتر
جز این قدر که دلی دارم که بخش اعظم آن سنگ است

بیــا  که  بی  تو  در این صـــــحرا میــــان ما و شــکفتن ها
همین سه چار قدم راه است و هر قدم دو سه فرسگ است

دعــاگران  هـــــمه  البته  مــجرّب  اســـــت  دعــــاهاشـــــان
ولی  حقیر  یقین  دارم  که  انتظار  ،   همان   جنگ   است

از محمد کاظم  کاظمی

کتاب قصه ی سنگ و خشت

و باز متشکرم از .......

  • خانم معلم

نظرات (۱۶)

  • سید محمد حسین
  • سلام و عرض ادب .

    شما لطف دارید .

    احساس و عاطفه از شماست که می خونید و ارتباط برقرار می کنید .
    سلام خانم معلم دوباره
    امید همه ی ما بعد از خدا به امام زمان هست فرقی نمیکند کجا باشی همه جا قلمرو حکومت امام زمان است راستی جمکران میروید؟
    رفتید ما را فراموش نکنید یا به یکی از شاگردانتان بگویید اگر رفت مارا دعا کند
    خدانگهدار
    تمام خاک را گشتم به دنبال صدای تو
    ببین جاریست روی لحظه هایم جای پای تو ...
    (میر شکاک)



    السلام علی المهدی الامم ...
  • تازه به دوران رسیده
  • اووولللل
    دعوی عجل فرج از من دروغی بیش نیست من که اماده نیم پس چیست عجل عجلم
    رها کنید دگر صحبت مداوا را .....فراق اگر نکشد ، وصل می کشد ما را ....تمام عمر تو ما را نظاره کردی و ما ....ندیده ایم هنوز آن جمال زیبا را
    این جمعه نیز گذشت .
    باز هم ممنون
    دوباره سلام الان باران می اید خیلی زیبا و من پنجره اتاقم را باز کردم ویک پتو دور خودم پیچیدم گرچه سرد است ولی استشمام هوای بهاری خیلی خوب است من که خیلی حالم خوب است الان کاش باران ببارد و گناهان ما را پاک کند الهی امین
    خدانگهدار
    پاسخ:
    در پناه حق باشید .
    الان سلام شما را هم می رسانم
    همه ی روزهاتون پروانه ای
    روز معلم بر شما مبارک
    پاسخ:
    ممنون عزیزم ..... خودتون گل اید .
    سلام
    حقیر هم یقین دارم که انتظار ، همان جنگ است.
  • میرزا راپورتچی
  • تونگوله با اطلاعیه راهپیمایی 22 خرداد به روز شد
    تونگوله با اطلاعیه راهپیمایی 22 خرداد به روز شد
    http://sagari.blogfa.com
    همیشه منتظرت هستم
    بی آنکه در رکود نشستن باشم
    .
    .
    .
    همیشه منتظرت هستم
    ای عدل وعده داده شده

    طاهره صفارزاده
    سلام خانم معلم عزیز روز معلم را به شما بهترین معلم وبلاگها و مدرسه ها تبریک میگم http://nashenasnashakib.persiangig.com/image/new_folder/c.jpg
    http://nashenasnashakib.persiangig.com/image/new_folder/peach_win99_xl.jpg
    اینم دوتا دسته گل برای شما که خودتون گل هستین
    دوستون دارم
    پاسخ:
    بازم ممنونم
  • باران از لاهیجان
  • دیروز میگفتم :
    مشقهایم را خط بزن … مرا مزن
    روی تخته خط بکش … گوشم را مکش
    مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن
    هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر
    اما کنون ..
    مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر
    مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان
    پاسخ:
    اما اگه بخوای برگردی به مدرسه باید بیای اینجا ثبت نام کنی تا بتونی بازم توی کلاس و مدرسه باشی ... میبینمت
    با سلام و عرض تبریک روز و هفت معلم ... در باره معلم بهترین کلام همان آسمانی پیامبر اکرم است که من مبعوث شدم تا معلم باشم ... اولین آیات نازل شده بر پیامبر اکرم آیات مربوط تعلیم وتربیت است ... نقش معلمی نقشی خدا گونه است ... خدا اولین معلم و آموزنده جریات تعلیم وتربیت و هدایت بشری است ... و معلم شدن چه آسان ولی معلم ماندن بسی دشوار و سخت موفق باشید و همواره معلم بمانید روز و هفته ات مبارک معلم دلسوز
    پاسخ:
    این هفته بر شما نیز مبارک باشد . معلم بمانید .
    سلام امروز یعنی یک ساعت پیش به معلم اقای نوری زنگ زدم شماره اش را صبح گیر اوردم
    خیلی خوشحال شدم ایشان هم خوشحال شد انشالله همه ی معلمین خوشحال باشند
    و فردا که روز معلم هست را هم تبریک گفتم راستی خانم معلم روز معلم را پیشاپیش تبریک میگویم
    خوب خدانگهدار
    پاسخ:
    چه کار زیبایی انجام دادی ...مطمئنم که خیلی خوشحالش کردی .... منم امروز اشک هدیه گرفتم .. اشک دختری که آغوش پدرش رو تونسته بود به خاطر صحبت های من امتحان کنه و سرشار بود از لذت این احساس خوب .... منم خیلی خوشحالم ...
    به نا خدای سلام
    سلام
    داشتم توی محفوظاتم دنبال یه عبارتی می گشتم , یه شعر نابی , چیزی برای تبریک این روز ...دیدم کدوم عبارت قشنگ تر از این عبارت قشنگ "من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا "

    روزتون مبارک ( نمی دونم چرا هی می خوام امروز بهتون التماس دعا بگم .... دعای معلم اجابته ها..)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی