رتبه ششم آهستان و تحریم فیس بوک و..... سوم خرداد 61 :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


رتبه ششم آهستان و تحریم فیس بوک و..... سوم خرداد 61

خانم معلم | يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۸۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ | ۲۴ نظر
چند وقتیه که با وبلاگ اهستان شاید قبلتر از اونکه به سایت  وورد پرس بره ، آشنا شدم .... وبلاگیه شاید مثل خیلی از وبلاگ های دیگه .... توسط یه بچه شیعه ی  ایرانی به نام امید حسینی نوشته میشه و تونسته بین سه تا از سرویس های وبلاگی دنیا یعنی بلاگر، وردپرس و تایپ پد به عنوان ششمین وبلاگ برتر ورد پرس به علت داشتن امتیاز ۱۱۱هزار و ۵۶۵ امتیاز انتخاب بشه.....

اینا رو گفتم که همه حواسمون جمع باشه که میشه واقعا کاری کرد و مطرح بود فقط باید یه خورده حواسمون رو بیشتر جمع کنیم  بیشتر قابل توجه بچه های وبلاگ که سیاسی می نویسن ...

اخیرا هم که متوجه شدین توی فیس بوک دارن چکار می کنن ..... فکرش رو بکنین وقتی جناب احمدی نزاد از هولوکاست گفت چه شلوغ بازیهایی که در نیاوردن و اون وقت ما مسلمونا خیلی راحت ، بیان به پیامبر اکرم توهین کنند و بیکار بشینیم ....

شکر خدا ما که به قول گوش قرمز اوخ شکن نداریم تا وارد فیس بوک و ... بشیم ولی اونایی هم که می تونن تحریمش کنن ....

 مسئله آخر : آزاد سازی خرمشهر ..... یکی از خوش خبرترین خبرهای ایام چنگ ..... خرداد ۶۱ .... توصیف شادی مردم در قالب کلمات بسیار سخت است .....

کاش بشود از این  " خرم تن " آزاد شویم ...........

آهستان بر سکوی ششم جهان ایستاد

 

پ.ن : وبلاگ آهستان توی لینک های من هست هر کسی خواست بره یه سری بزنه ، اگه تا حالا سری بهش نزدین .....

  • خانم معلم

نظرات (۲۴)

ما از اول هم تحریمش کرده بودیم
...............
جدا کار امید حسینی قابل تقدیر بود تو این مدت.
پاسخ:
جای تقدیر بین وبلاگ نویسان را دارد ... مخصوصا اینکه خیلی هم به خود غره نشده است ! ... استفاده ی ابزاری هم از هیچ چیز ندارد !!!!
سلام
خبر خوشحال کننده ایه.
منتها به نظر من تعدد وبلاگ هم خودش مهمه. یعنی ما اگه چند میلیون وبلاگ متوسط داشته باشیم که موج ایجاد کنند هم در جای خودش موثره.
پیشنهاد وبلاگ جمعی را هم پایه ام. یا علی.
پاسخ:
سلام منم نگفتم وبلاگ خودمون رو کنار بزاریم .... منتها وبلاگ جمعی زدن هم مشکلات خاص خودش رو داره یه همفکری باید بکنیم و یه کاری .... چطوریش نیاز به خرد جمعی داره ...
  • انجمن فرزانگان کویر
  • با سلام

    ........ مطمئن بودم که با او نسبتی دارید.!

    انجمن فرزانگان کویر
    .
    ما هم ششم می باشیم

    منتها از آخر
    پاسخ:
    شما همیشه اولی عزیزم ....
    سلام و خدا قوت
    خرمشهر معبر اسمانی مردان خداست مردانی که در ارزوی همراهی قافله کربلائیان ارام و قرار نداشتند.
    پاسخ:
    ممنون که سر زدید ....... مطمئنا خرمشهر یکی از معابر آسمانی است در این شک ندارم ....
    اگه کاری از دسته من بر بیاد من هم پایه هستم
    یا علی
    پاسخ:
    ضمنا لینکتون کردم ....
    سلام

    چه سفر نامه هایی............

    انشالله سفرنامه کربلاتون رو بنویسید............

    خوش بحال اونکه شش شده.......................................

    من که 6666666666666666666666666666666 نیستم
    پاسخ:
    خدا قسمت شما بکنه ......
    علیکم السلام
    من زدن وبلاگ جمعی رو راه حل نمی دونم. «تولید» محتوای «منظم»، «به روز»، «جدید» و «متناسب با نیاز انقلاب» میتونه رسانه های ما از جمله وبلاگ ها رو موفق کنه. به این چهار پنج شرط باید فکر کرد. و این ها قبل از سازماندهی، به مطالعه و زمان شناسی و قلم قوی نیاز دارند.
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    سلام خانوم
    من که کاملاً موافقم،اتفاقاً گروه قوی ای داریم،و به جرات می گویم که من کم تجربه ترین و ضعیف ترین فرد گروهم و دوستان از جمله دبیر گروه(همین الان شما را منصوب کردم!!)
    از بنده متبحر تر و حتی پای کارترند.به نظرم این را شما با دوستان دیگر مطرح کنید و ببینید آن ها چه دارند برای گفتن.
    راستش اگر این کارهای درسی و ...روی سرم نریخته بود هم به شما بیشتر سر می زدم و هم در این مورد بیشتر بحث می کردیم.

    اما بنده در بست هستم در خدمت اسلام!
    پاسخ:
    قبلا این پیغامو دادم به همه .... امید که یه نتیجه ای بگیریم ..
    خاطره خوبی از کار گروهیه اینجوری ندارم! ولی بهر حال ما رسما حاضر به همکاری هستیم.
    پاسخ:
    بازم بهتره بشینیم یه فکری بکنیم که چه کاری انجام بدیم بهتره .... شایدم من اینو نیاز میدونم و بقیه چنین نظری نداشته باشن ....
    سلام.
    به قول جناب "ارمینه" هرچند که منم خاطره خوبی تو کار گروهی ندارم و مخصوصا با جماعت مذکر، ولی خوب حرفتون حسابه و یه دست صدا نداره . وبه قول یکی از دوستان با این جماعت هوچی گر باید مثل خودشون رفتار کرد البته تا حد مشروعیت دین. حالا که عقلا به چشماست باید به چشم بیام تا شاید عقل تو کلشون بیاد .
    شما تکلیف بدید ما سمعا و طاعتا .
    پاسخ:
    شما جوونا که فکرتون بازتره تکلیف بدین ...
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم

    برای یک جنگ نرم کاملا بزرگ پایه اییم به شرط اینکه بشه می دونی ما بین خودمون هم مخالفهایی دارم که از حرفشون کوتاه نمیان می خوام بگم برای تشکیل داد ن همچین وبلاگی ادمهاش باید جنبه خودشون را در پذیرفتن انتقادها ببرن بالا که بتونیم نگرش داریم نه ؟ حالا بازم اگر تصمیم قطعی شد ماروهم خبر بدین بای
    پاسخ:
    چشم .ممنون از حضورتون
    سلام دوست خوب من اللهم صل علی محمد و آل محمد
    خرمشهر را خدا آزاد کرد"تا جهان این ملت بزرگ را بشناسد و این ملت با این اندیشه عظمت و ابهت خویش را به رخ شان کشد و راه ماندگاریش را بشناسد
    با هم برای سر فرازی به پیش
  • پابــرهنگان
  • سلام.
    دغدغه های شما دوست داشتنی است.
    خدا حفظ تون کنه.
    پاسخ:
    همین ؟!!!
    خوش به حالش ببین قصد ازدواج نداره؟من جهیزیم کامله هااااا(تازه به دوران رسیده)
    پاسخ:
    کی آهستان ؟ !!!! خدا روزی ات رو جای دیگه بده !!!!
  • خادم الحسن(ع)
  • سلام
    خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید
    اگه بتونین ما رو با نام "مظلوم مقتدر" لینک کنید و لوگومون رو بزارید ممنون میشم
    راستی بفرمایید با چه اسمی لینکتون کنم
    التماس دعا
    به نام خاتم کار بال پروانه ها...

    سلام بزرگوار...

    از طریق وبلاگ یه دوست عزیز رسیدم اینجا...

    حرفاتون حقّه و به تبع بی جواب!!...خدا خیرتون بده...

    ان شاالله همه بتونیم در حد بضاعت مفید باشیم...

    آب دریا را اگر نتوان کشید
    هم به قدر تشنگی باید چشید...


    خیلی دلم میخواد سفرنامه مشهدتون رو بخونم...آخ که با اینکه تازه اونجا بودم ولی دلم چقدر هوایی شده...

    پروفایلتون هم زباترین پروفایلی بود که تا حالا خونده بودم..مختصر و مفید...

    التماس دعای فرج...
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    بازم منتظرتون هستیم !!!
    سلام
    مانور سایبری ولایت
    زمان : سوم خرداد ماه لغایت اول تیرماه
    مکان : فضای سایبری
    هدف : اقتدار و وحدت کاربران سایبری در مواجهه با فتنه گران و دشمنان
    اعضا : افسران جنگ نرم
    حیف از دست بدیم
    التماس دعا
    پاسخ:
    ما که از دیروز داریم اعلام امادگی میکنیم ...
    اجازه خانم سلام
    بذارید من این امتحان کوفتیمو بدم
    بعد هر کار بگید و بتونم انجام میدم
    اما کلا رو من یکی حساب اساسی باز نکنید من میتونم به عنوان آبدارچی
    کارهای خارق العاده در دم کردن چایی از خودم بروز بدم
    اما توقع کار فکری ازم نداشته باشید چون اصولا
    برای فکر کردن وسیله ای به اسم مغز لازم میباشد که بنده به طور مطلق در اختیار ندارم
    الانم ساعت 4 امتحان دارم
    همون امتحانه که اون سه شنبه که اومدین با کولی بازی پیچوندیمش
    همونه
    بعدشم دیگه مخم نمیکشه درس بخونم
    سلام
    من هم با پیشنهادتون موافقم.اتفاقا بچه های قوی داریم و میتونیم وبلاگ خوب و مفیدی رو راه اندازی کنیم اگه کمکی از من برمیاد در خدمت هستم
    موفق باشید
    پاسخ:
    امید که بتونیم یه کاری انجام داده باشیم برای این مملکتی که از هر طرف در فشاره !
    سلام
    سلام
    گاهی یه سلام بیشتر از کلی جمله معنا داره
    دلم هوایی شده بود حرم آقا
    اومدم گفتم شاید سفرنامه گذاشته باشید ولی.......................
    خوش به حالتون.......................
    التماس دعا

    پنجره فولاد رضا برات کربلا میده .....................

    خوش به حالتون.......................
    پاسخ:
    محتاج دعائیم .....
  • حبابــــ (خانه ای که دیوار ندارد)
  • سلام خانم معلم.
    خب این هایی که فرمودید کاملا درد می آورد توی دل یکی مثل من که دوست دارد به درد بخورد اما به درد نمی خورد.
    یعنی از اینکه انقدر کوچک هستم که هیچکاری از دستم بر نمی آید رنجش خاطرم می آید.
    اما یک پیشنهادی دادید که دست در دست همدیگر یک فضا درست بشود و ...
    خب این خیلی خوب است ها. خیلی عالی است و هدفش خیلی مقدس.
    اما همه ی حرفم اینه که چه عواملی باعث تاثیر گذاری یک فضا و محیط و صفحه ی وبلاگیه؟؟
    مثلا همین جناب آهستان مگه یک گروه و یک عده نویسنده داشته که انقدر از نظر مخاطب داشتن بزرگ شده؟
    به نظرتون این مساله نیاز به موشکافی بیشتر نداره؟؟
    پاسخ:
    اما فردی مثل جناب حسینی تونست یه نفره موفق بشه من نوعی اگه می تونستم موفق بشم تا حالا یه کاریش کرده بودم .... جناب قدیانی وبلاگش بعد ز خیلی از ماست ولی الان ببینین در چه مرحله ایه ...حالا قصدم مقایسه خودمون با ایشون نیست .... منتها می خوام بگم نتونستیم به تنهایی آنچنان عمل کنیم میشه رفت از امید حسینی هم پرسید رمز موفقیتت در چی بوده ! .....باید یه کاری بکنیم من نمیدونم چطوری ولی نیازه ... باید در فضای سایبری نشون بدیم که هستیم .....
  • ترنم باران
  • با سلــــــــــــــــــــــــــام خانم معلم عزیزم
    اول از همه بگم دلم براتون خیلی تنگ شده
    و دوم اینکه تو این چند روزه خیلی کلاس داشتم دانشگاه قراره ببرن اردو به خاطر همین استادهای محترم کلاس جبرانی گذاشتن و به جبران نبود خودشون و تشریف بردن به دَ دَر ما رو مسنفیذ(درست نوشتم ؟؟؟) کردن و کلاسها رو فشرده کردن
    و از همه مهم تر اینکه منم با نظرتون موافقم
    تا جایی که ازم بر بیاد و بتونم (البته اگر مخم بکشه ) همکاری میکنم
    پاسخ:
    دستت هم درد نکنه بزار ببینیم که بالاخره یه طرحی میده ..انگار همه منتظر یه منجی هستند که اونا رو از فکر کردن نجات بده ....
    سلام
    بعد از چند سال ممنون
    ببخشید که زودتر ندیدم :)
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون که جواب دادین ، البته از قدیم و ندیم گفتن که چشم بزرگان تنگ است !! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی