ماه ولایت ، ما همه منتظر و تو همان منتظری :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


ماه ولایت ، ما همه منتظر و تو همان منتظری

خانم معلم | جمعه, ۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۱۰ ب.ظ | ۱ نظر

 

امام زمان عجل الله تعالی فرجه که بیاید ، معاملات کم میشود . همه رو به ایثار می روند ، با هم دوست می شوند . همه می بینند سفره مال یک نفر است ،  زندگی بخش یک نفر است ، نورانیت همه از یک جا است ، ارواح یکی هستند . ان وقت دیگر داد و ستد و من و تویی ازبین میرود . همه آسوده می شوند . همه چیز خوب میشود ، انقدر خوب که اگر درست توصیف کنم و شما هم بتوانید تحویل بگیرید ، همینطور که اینجا نشسته ایم داخل ان می شویم . اگر خدا توفیق دهد و بتوانم حق مطلب را ادا کنم و شما هم بتوانید نقد تحویل بگیرید ، وقتی می روید بین مردم ، خواهید دید مردم جای دیگری هستند ، شما جایی دیگر. شما در شهر جدیدی ساکن شده اید . باخود می گویید : چرا مردم اینجور حرف میزنند ؟ نمیدانم آنها جایشان عوض شده ، یا من ؟ !

رفیقت می گوید من هم همینجورم ، پرد ه ها برداشته می شوند . خود تو هم عوض می شوی ، یک پرده از جلوی روح و عقل کنار می رود .

چراغ بزرگتری خدا نصیبت می کند ، حال به چراغ های قبلی که نگاه می کنی چیزی نمی بینی ! مثل اینکه یک چراغ سیصد در اتاقتان بزنید ، سایر چراغها که نورشان کمتر است از رواج می افتند ، کم نور می شوند . چرا در روز چراغ رواج ندارد ؟ برای اینکه خورشید حضور دارد . خورشید بازار چراغها را کساد کرده است و الا هر یک از این چراغها در شب کلی عرض اندام می کرد .

ماه ولایت وقتی روشنایی میدهد ، چراغهای کم نور بنده و شما از رونق می افتد . شیعیان و دوستان امیر المومئنین (ع) صادق اند و از ونور محمد و آل محمد (ص) نور میگیرند . حتی نورشان از همان جنس است . آنان اگر چه چراغ هایی هستند با نورهای کم و زیاد ، اما مثل ستاره نزد ماه اند .

منبع : طوبای محبت ، اثر زنده یاد حاج محمد اسماعیل دولابی  رحمت الله علیه

اعلان زمان مشترک دعا و توسل عمومی جهت تعجیل ظهور امام عصر علیه السلام

با توجه به روایات نقل شده از اهل بیت علیهم السلام در مورد تأثیر دعای همگانی و نیز بر اساس اهمیت فوق العاده شب نیمه شعبان که هم شب میلاد آن امام رحمت و مهربانی و هم با فضیلت ترین شب سال پس از شب قدر است، حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنین و مؤمنات در آن شب عزیز پس از قرائت
سوره یس و اهداء آن به آستان مقدس ولیعصر ارواحنا فداه و خواندن زیارت سلام علی آل یس، رأس ساعت 11 شب نیمه شعبان دعای فرج را بخوانند و تعجیل ظهور مولود نیمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.

 

 التماس دعا

  • خانم معلم

نظرات (۱)

با سلام و عرض ادب
به سایت www.u313.com سر بزنید
بحثهای داغ راجع به نزدیکی ظهور در آنجاست
پاسخ:
چشم ..ممنون