بیداری و چشم به راه حضور :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بیداری و چشم به راه حضور

خانم معلم | جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ | ۲۷ نظر
چه خوب گفت :

شب قدر ، شب بیدار ماندن نیست ، شب بیدار شدن است .

چه شب جمعه ای ....

شبش پرقدرترین شب سال ،

و افضل اعمالش ، در شب بیست وسوم ، دعا جهت فرج ......

 

شبهای قدر توفیقی شد در مسجد جامع محل مان ، ۳ روز نماز قضا را به جماعت برگزار کنم . شب بیست و سوم در آخرین قنوتِ آخرین نماز (نماز صبح ) همه دعای سلامتی امام زمان را با تمام وجود یکصدا فریاد میزدند .

اَلّلهُمَّ کُلِّ وَلِّیِکْ اَلْحُجَة بْنِ الْحَسَنْ

صَلَواتُکَ عَلَیْه وَ عَلی آبائِهْ

فِی هذِه ِ ساعَةِ وَ فِی کُلِ ساعَةْ

وَلِیاً و حافِظا

وَ قاعِداً وَ نَاصِرا

و دَلیلاً وَ عَیْنا

حَتّی تُسْک‍ِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعا

وَ تُمَتَعَهُ فِیها طَویلا

و چه حال عجیبی بود در هنگامه خواندن دعا .........

 

کاش زودتر بیاید .....

 

اللهم عجل لولیک الفرج ......

  • خانم معلم

نظرات (۲۷)

تنها دعایی که آدم همچین به دلش می نشست هزار بار تکرارش کند این شب همین دعای فرج بود

بی اغراق طعم خوبی داشت اگر هی می خواندیش و هی می خواندیش...

____________________
می گم خانوم من اگر بخوام خودم رو بازنشسته کنم یه جانشین باحال و توپ دارم

زهــــرا
پاسخ:
مگه قراره بازنشسته بشی ؟ !!
لحظه دیدار نزدیک است
بیداری از جنس ظهور
ندبه بخوانیم و ...
موسیقی فوق العاده است.
پاسخ:
ممنون که سر زدین .... علائقتون هم با زهرای ما یکیه .... تشخیص ، واویلا !
  • لازم دات کام
  • عکس تبلیغاتی روز
    سایت لازم دات کام ،که مجری تبلیغات و آگهی تبلیغاتی بر روی اینترنت می باشد سرویس فرهنگی تازه ای ارائه کرده است که محیط مناسبی را جهت تبادل نظر و بحث کارشناسان تبلیغی و طراحان گرافیک نموده است .
    به این صورت که هرروز یک سری عکس تبلیغی برتر دنیا در این سایت نمایش داده می شود و کاربران و کارشناسان نظرات و نقدهای خود را پیرامون کالا ،طراحی ،ایده و… به صورت پرسش و پاسخ و یا تحلیل در زیر همان عکس می آورند ،که این حرکت باعث ایده پردازی و تحول نگاه و پویایی گرافیک تبلیغاتی می شود.
    شما نیز چنانچه مایل به دنبال نمودن این بحثها هستید می توانید با قرار دادن کد مربوط به این قسمت در سایت و یا وبلاگ خود عکسهای به روز شده را روزانه به مخاطبان خود نشان داده و دیگر کاربران را در لذت تلفیق هنر و صنعت سهیم نمایید.

    برای اضافه کردن آخرین تصاویر در سایت خودتان کد را از آدرس زیر کپی کنید:
    http://www.lazem.com/site_gallerycode.php


    www.lazem.com
    هر آنچه لازم دارید
    لازم دات کام مجری تبلیغات و نیازمندیهای رایگان اینترنتی
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم عزیز

    ممنون که مرا شرکت داداید از امروز شروع می کنم ممنون بای
    خوش به حالتان
    پاسخ:
    خوب شدی ؟
    خانم معلم تا دیروز که لیستا رو دنبال میکردم 2 تا از اسما ستاره نداشت که یکیشون سطر های سفید بود یکی دیگه ام اس در گذر زمان،ولی دومی که دیگه اسمش تو لیست نیست!!!کسی دیگه جایگزین کردید؟راستی دیشب اگه خدا قبول کنه به یادتون بودم.
    پاسخ:
    سطر سفید مشکل اینترنتی داشت نمی تونست وصل بشه وگرنه این پیشنهاد از طرف خودش بود وبه اصرار ایشون و متعجب بودم که چرا تایید نمیکنه که الحمد لله برطرف شد ... بعد ام اس در گذر زمان بود که قبل شما یکی دیگه از بچه ها صدای غر غرش بلند شده بود اینه که طبق نوبت ایشون رو گذاشتم .... شما به جای من جزء 30 رو بخون ... هیچ مشکلی نیست ....
    سلام
    کاش زودتر ...
    فکر می کنم خیلی بیشتر از اینا باید یادش باشیم و براش دعا کنیم ...
    اللهم عجل ... لولیک الفرج ...
    پاسخ:
    بله شرمسار روی کسی هستیم که او برایمان دعا میکند و ما به یادش .......
    سلام
    الهی امین
    خداکند که بیایند
    او ظاهر است ما غایبیم و نسبت به ان بزرگوار شناخت نداریم.
    پاسخ:
    دقیقا درست میفرمایید ... کاش عامل به انچه میگوییم باشیم و از منتظران واقعی آن حضرت ....
    سلام
    خوش به این حالتان
    و کاش زودتر بیاید
    پاسخ:
    ای کاش زودتر بیایند ...
    سلام علی آل یاسین ....
    پاسخ:
    سلام ........
    باور کنید چندین بار موقع خوندن جوشن و بعد از اون یادتون افتادم و دعاتون کردم
    عجب التماس دعای خوبی گفته بودیدا
    کلی تو یاد ادم می موند
    یادم باشه دفعه دیگه از رو دست خانم معلم تقلب کنم
    پاسخ:
    شیوه ی خوبیه ولی دیگه تقلب بی تقلب !!!
  • ارادتمند العلما
  • خانم معلم . ما هم یادتون بودیم . یاد همه عاشقای امام زمان
    پاسخ:
    من دونه دونه اسم بردمتون وچقدر لذت بخشه وقتی یاد همه باشی ......
    سلام .
    دیشب قسمت شد ، در جوار شهدا سر به قرآن گذاشتیم.
    آخ که چه حالی بود با علی اکبرای آقا!
    یاد بچه ها و شما که میافتادم بیشتر دعا میکردم . هم رکابی با آقا رو!
    دعا کردم تا جوونیم و جون داریم باهم بتونیم در راهش جان نثاری کنیم .
    خودمو چسبوندم به بچه ها و دعا کردم . شاید به خاطر اونا هم که شده ماهم این سعادت به منم برسه!
    آمین .
    امروز خیلی غریب بود! خیــــــــــــــــــــــــــــلی!
    دل من گرفته زین جا! آقاجون هوس سفر نداری!؟
    پاسخ:
    چه شبی بود دیشب و چه روزی بود امروز ....
    دلم گرفت، دلم شب قدر خواست خانم معلم که هزاران بار دعای فرج رو بخونم
    بغضم گرفت...


    من شما و بچه های وبلاگی رو خیلی دعا کردم
    گفتم که فکر نکنین بی معرفتم
    پاسخ:
    خدا از همه مون قبول کنه انشا الله .....
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانمی

    که ما عاشقیم اره خوب مگه عاشقی چیه بده؟ خوب نمی دونستم ولی ممنون که گفتی هرچند جوری گفتی که................................... فعلا
    نه خب خانوم بازنشسته که تا خون در فک ماست وراجی پیشه ی ماست
    ولی خب گفتم یه وقت خواستم برم مرخصی
    پاسخ:
    اصلا و ابدا تو فکر مرخصی نباش .... کلاسِ بی مهدیه فایده نداره که ....
    سلام خانوم معلم عزیز، خوبید ؟

    خیلی جالب بود و کارساز سفارشتون !! به قول خودتون یه بار از صدبار حداقل به یاد سفارش کننده میفته آدم

    امسال شبای قدر خوب دعا کردیم و استغفار کردیم ، ولی مهم خوب موندن ماهاست ، زود یادمون نره چه قولایی دادیم که انجام بدیم یا ترکشون کنیم.

    یاد اونایی افتادم که پارسال بودن و امسال .... .

    خیلی دعاتون کردیم اگه قابل بوده باشیم.

    یاعلی
    دوباره سلام،ممنون از لطفتون،نه دیگه خوب این دفعه قسمتم نشده،ایشالا دفعات بعد،اجازه خانوم اگه دفعه های دیگه از قلم بیفتم،سر به بیابون میذارم و جوان ناکام میشم،از ما گفتن بود!!!!
    پاسخ:
    ما راضی نیستیم شما سر به بیابون بزاری .... اگه دفعه ی دیگه ای بود انشا الله شما هم هستی ...به شرط اینکه سر کلاس شش ماه در میون نیای تا یادمون باشه یه خانم دکتر هم تو کلاسمون هست !
    طاعات قبول ...میدانم با حال و هوائی که داری حسابی استفاده کرده ای
    پاسخ:
    ای کاش خودم هم به اندازه شما مطمئن بودم !!!
    سلام خانوم
    چرا دعوام میکنید؟
    خب اعصاب ادم رو خورد میکنن
    نفهما
    هر کار میخوای بکنی
    فیلتره دیگه گندشو زدن بالا
    مسخره ها

    هیچ چی از گزند فیلتینگ مسخره شون در امان نیست
    هر غلطی که می کنی تو این وامونده فیلتره


    حقشونه به فحش بکشیشون
    بعد میگن ما آزادی داریم
    همین غلطا رو میکنن ملت دیوانه میشن میریزن بیرون سطل آشغال آتیش می زنن
    که چی مثلا؟
    سایت دانلود زیر نویس فیلما فیلتره
    سایتای علمی و مقاله های علمی بی ا ستثنا فیلتره
    از چی می ترسن؟
    گفتم عصبانی بشی جذاب میشی اما نه این قــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر !!!!
    سلام
    وبلاگتون بخ خصوص در مورد شبهای قدر قشنگ بود
    اگه مایل به تبادل لینک بودید من خوشحال میشم
    پاسخ:
    ما در خدمتیم همکار عزیز
    یک چشــــــــــــــم بلند بلا
    اما باور کنید آدم گاهی باید فحش بده!
    اما
    خب
    به قول شما باید مراقب حرف دهنتم باشی
    پاسخ:
    یعنی حالا حذفش کنم ؟ !!!!
    اوه!
    بالایی خصوصی بود
    پاسخ:
    دیگه تموم شد ، آبروت رفت ، هه .
    التماس دعا خانم معلم
    پاسخ:
    محتاج دعاییم .........بخدا .
    سلام .. سلام
    خواستم فردا بیام پیشتون بهتون بگم ! اما این قدر ذوق داشتم که دیدم تحمل نمی کنم تا فردا بهتون بگم !
    آزاد ، تهران مرکزی - روانـــشـــنـــاســـی قبول شدم ، خدا رو شکر ...
    اما خدا کنه سراسری ، علم و فرهنگ _ روانشناسی قبول شم ... اما بازم هر چی خدا بخواد .. مگه نه ؟
    نمی دونم بابت آزاد خوشحال باشم یا نه ! چون اصلا به رفتنش فکر نمی کنم !
    اما بازم خدا رو شکر ...
    پاسخ:
    بعد عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم ...شیـــــــــــــــــــــــــرینِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــی میخوریم ..چاق میشیم چله میشیم .... از دماغمون بیبیل در میاد !!!!
    قرار نیست چیز بدی بخونید
    نمیدونم
    دوس دارید حذفش کنید
    حرفای توش کلا بی سرو تهه
    پاسخ:
    مشکل با حذف من درست میشه ؟ !
    ghabool bashe.........
    پاسخ:
    از شما هم همچنین ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی