مردان ِ مرد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


مردان ِ مرد

خانم معلم | سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۱۴ نظر

هفته ی دفاع مقدس گرامی باد

 

 

 

از  این  قبیله  اگر  چند  عاشقان  رفتند

هنوز راه همان است و مرد بسیار است

 

 

 

بگو ماشاالله ...

زنان سربازان گمنام هستند .

امام خمینی (قدس سره )

نظر ِامام خمینی در باره نقش ِ زنان در جنگ تحمیلی :

فداکاری و مقاومت زنان در جنگ تحمیلی، نظیر نداشت . مقاومت و فداکار این زنان بزرگ در جنگ تحمیلی آنقدر اعجاب آمیز است که قلم و بیان از ذکر آن عاجز بلکه شرمسار است. اینجانب در طول این جنگ، صحنه هایی از مادران وخواهران و همسران عزیر از دست داده دیده ام که گمان ندارم در غیر این انقلاب نظیری داشته باشد ...

زنان سربازان گمنام هستند.

من وقتی که در تلویزیون می بینم این بانوان محترم را که اشتغال دارند به همراهی کردن و پشتیبانی کردن از لشگر و از قوای مسلح، ارزشی برای آنها در دلم احساس می کنم که برای کس دیگری نمی توانم قائل بشوم. آنها کارهایی که می کنند یک کارهایی است که دنبالش توقع اینکه یک مقامی داشته باشند یا یک پستی را اشغال کنند یا یک چیزی را از مردم خواهش کنند هیچ این مسائل نیست. بلکه سربازان گمنامی هستند که در جبهه ها باید گفت مشغول به جهاد هستند...

منبع :http://www.imam-khomeini.com/

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

  • سنگر مجازی l مبارز بلاگ
  • در جبهه ای جدید به مبارزه برخواسته ایم.
    و در این راه نیازمند یاری همسنگران خود هستیم.
    با حضور گرم و نظرات خود ما را در هدفمان یاری نمائید.
    www.mobarezblog.ir
    مرد ؟!!!

    مرد ِش شاید ! اما مرد ِ مردش کوووووو ؟!

    هی مادر ! هی !
    الهی ...

    ماشاالله ...

    هزار ماشاالله ...

    خیلی دوست داشتم مال اون موقعا بودم ... دیشب وقتی بابام داشت از روزای مهاجرتشون به این جا و برخورد خوب و مهربون مردم این جا و جنگ صحبت می کرد دلم می خواست اون موقع ها می بودم ... چقدر همه عوض شدن ...
    سلام
    حال و هوایی دارد این وبلاگ
    پاسخ:
    سلام
    سلام ..
    انگار این دلم میخواد حرف بزنه ..
    نمیدونم..
    شاید..
    شاید به خاطر اینکه همیشه گوش بوده..
    خدایا بر گوش بودنش همچنان بیفزا..
    برایم کافی هستی.
    شکر که دارمت، هنوز.

    ببخشید که بیربط بود ولی با این خانه بی ربط نبود.

    اصلا ولش.

    برای این روزهای دلم دعا کنید.
    نمیدونم چمه.

    یا خدا.
    پاسخ:
    خدایا به قلبش آرامش عطا بفرما ...
    در دیدار خانواده شهدا با امام خمینی رضوان الله تعالی علیه
    مادری با لهجه خرمشهری فریاد می زد:

    "ای امام سه پسر داشتم هر سه شهید شدند
    اما دیگر فرزندی ندارم تا در راه اسلام قربانی کنم خدا مرا فدای تو کند."
  • یه روزی. یه جایی. یه کسی
  • ماشاالله

    برای دعایتان بسیار ممنونم
    انشاالله قسمت شما هم
    زوده زود
    سلام خانم معلم گرامی
    کجایند مردان بی ادعا؟
    اغاز سال تحصیلی جدید را به شما تبریک می گویم
    شاد باشید.
    پاسخ:
    زنده باشین ...
    شهادت پایان نیست؛ آغاز است...!!؟
    هفته ی دفاع مقدس گرامی باد...
    شهدا را یاد کنیم حتّی با ذکر صلوات
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
    راستیییی!!؟ سلام....
    التماس دعا
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...
    ســــــــــــــــــــــلام خانـــــــــــــــــــــــــم
    یعنی من کشته مرده اعمال شما خانم ها هستم. حتی از دفاع مقدس هم استفاده ابزاری می کنید.
    درود برشما
    نقش زنان مسلما بیش از مردان بوده چون علاوه بردفاع مانند مردان تربیت بچه های پاک جبهه را هم به عهده داشتن
    ...
  • سیب گاز زده
  • خدا قوت
    حقیقتی است!
    خدا همه ی خانوما رو از این دست قرار بده انشاالله.
    پاسخ:
    یکی از همکارا داشت از پله ها با کلی خرت و پرت میومد پایین ، گفت وقتی به دنیا اومدیم انگار ما رو انداختن بالا و گفتن ، حامال بشی ایشالا !! ( خنده )
    ماشالا زنا که همه جا سرورند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی