رسیدن دشوار نیست :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


رسیدن دشوار نیست

خانم معلم | جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۵:۲۲ ب.ظ | ۱۹ نظر

 

 

ستون به ستون ،

مرحله به مرحله جلو خواهم رفت ...

 باید به نور رسید ...

رسیدن دشوار نیست فقط باید بدانی چگونه قدم برداری و باورت همراهت باشد ...

یا صاحب الزمان ، تو خواهی آمد، کاش من آماده باشم ...

 

 بیزارم از اینکه تمام عمر

از روی عادت عاشقت باشم

محرم از راه میرسد ... تکایا در حال برپا شدن است ... یا عزیز زهرا (سلام الله علیها ) دلم این روزها در آن خانه ایست که بچه ها در کنار ِ بستر ، بدن کبود مادر را می مالیدند و می بوسیدند ... کار این روزهایمان ...

پ . ن 1 : صبر میکنیم این روزها ، اما ، صبر را ندانسته صبر کردن ، سخت است ... 

صبر میکنیم و دعا و گدایی شفا ... تا مصلحتش چه باشد ...

 مسلما آنچه تو میدهی عین نیاز است ...

 

پ.ن 2 : دیروز حال مادرم خوب نبود تب شدیدی داشت که امروز قطع شده بود . بهشان گفتم خدا رو شکر ، خدا خیلی لطف داشته و تا

حالا کمکمان بوده ، مادرم با آن ماسک اکسیژن و با زبانی که هنوز درست کار نمیکند گفت که سجده ی خدا را بکنید . خیلی

سجده کنید و شروع کردن به گفتن ذکر یا شافی و یا وافی ...

" اللهم اشف کل مریض"

پ.ن 3: ممنونم از تمام دوستان ِعزیزِ ِ آشنا و آنهایی که در نام ، گرچه برایم نا آشنایند اما محبتشان در دلم هست و بودنشان شادم میکند و شکر میکنم خدا را برای داشتن چنین دوستانی ...

از خداوند آرزو میکنم که هر آنچه از خوبیهاست نصیبتان بفرماید و هرگز عزیزتان را در چنین حالی نبینید ...

 

 

 

 

  • خانم معلم

نظرات (۱۹)

صبر را ندانسته صبر کردن دشوار است...

اللهم اشف کل مریض...
اونشب از روبروز حرم رد میشدم سلام دادم یاد شما و والده افتادم انشالله نظر لطف حضرتش شامل حالتون بشه کما فی السابق.

امشب نمایشگاه کتاب مشهد بودیم. نشر مرکز نبود که قربانی باد مخالف رو بخرم ولی سه دختر گلفروش مجید قیصری رو گیر اوردم. زیر خاکی رو هم نشر افق ازش چاپ کرده بود اونم گرفتم.
سلام
انش الله شفای کامل را از دست حسین بن علی بگیرند
یا حسین
سلام
بارالها! بارانی عطا کن تا بتوانیم جویبار مهر را در دل یتیمان جاری سازم
و سفره ی طعامی ارزانی دار که همچون دلم برای همه جا داشته باشد.
پروردگارا! مرا همچون درخت متواضع و بخشنده ای قرار ده که میوه ی سلام را
از هیچ کس حتی از پیل پیکرانِ متکبرِ کِرم سیرت دریغ ندارد.
کریما! همکلامی با خورشید صفتانی را روزیم فرمای، که نورِ بخشش را به همه
حتی به سایه ها هم می تابانند.
به امید تسلی خاطرمان! ای هدف تیر آرزوهای ما.
التماس دعا.
تمام راه را دویده ام روی سنگفرش های بارانی... فکر کردم رسیدم ...

اما باز هم تو تنها هستی و من نرسیده ام...

باز مثل همیشه از تو دورترم...

تا تو دویدن دانم ...اما با این دویدن به تو رسیدن آیا توانم؟

سلامتی تمام عزیزان ... صلوات
تربت بهشون بدین!
پاسخ:
ما فقط دعا می کنیم بقیه اش با خودش ...
امیدوارم در ارتباط با مادر همیشه سجده شکر و ادای نذر کنید
  • سندس در جست و جوی حقیقت
  • سلام
    بعد از قرائت زیارت عاشورا وقتی برای شفای بیماران دعا میکردم مادرتون در نظرم بودن...
    ممنون از کامنت تون و روحیه هایی که دادید...الحق یک خانم معلم دوس داشتنی اید.
    رسیدن دشوار نیست...
    چراغ راه را باید پیدا کرد...
    .
    .
    خداوند سایه مادر را حفظ کند برایتان...
  • نثار آسمان
  • خدا رو شکر
    نفس مادربرکته
    سلام
    بهار است هر جا که یاد ِ تو در آن جا می پیچد ...


    الهی !
    از من آهی و از تو نگاهی ....
  • ...به جای خودم
  • انشاالله...

    ...
    ما را نبود دلی که کار آید از او
    جز ناله که هر دمی هزار آید از او ...
    با سلاوم ..با مطلبی به عنوان حقوق مادام العمر بابت دوسال قیام و قعود بروز هستم
    وقتی وجود خدا "باورت" بشه
    خدا یه نقطه می ذاره زیر "باورت" و "یاورت" میشه
    پاسخ:
    انشا الله باورمون هست ...
    سلام
    دست به دعاییم هنوز
  • عادل پیشرو
  • سلام

    به امید آماده شدن جهان برای ظهور

    یا علی مددی
    سلام خانم معلم نمره میخوام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی