دست هایت ، نیازم :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دست هایت ، نیازم

خانم معلم | سه شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۲۹ ق.ظ | ۳۷ نظر

 

دستهایت را برایمان به دعا بلند نمی کنی ؟


دست پر مهر مادر
تنها دستی ست،
که اگر کوتاه از دنیا هم باشد،
از تمام دستها بلند تر است...

 

آدم پیر می شود وقتی مادرش را صـــــــــــــــــــــــــــــدا میزند اما جوابی نمیشنود.........

 

پی نوشت : امروز کمد و کشوی لباسهایش از هر آنچه از او بود خالی شد ...باشد که نیازمندی را ...

اما بر دلمان چه گذشت ...

یا زینب ( سلام الله علیها ) ، با آن تکه پیراهن ِ سفیدِ پاره چه کردی ؟!

این روزها چقدر دلم تل زینبیه می خواهد ...

 

  • خانم معلم

نظرات (۳۷)

خسته نباشید
پاسخ:
سلامت باشین ...
سلام
تسلیت میگم
روحشون شاد
پاسخ:
غم نبینید ...
به دست های مهربان ِ بلندی که همیشه دستگیر همه زمین خوردن هاست
پاسخ:
الهی امین
اول ِ نام ِ تو

با حرف ِ اول ِ م ه ر ب ا ن ی آغاز می شود

م ا د ر

.
.
.
این روزها

پاک کردن را یاد می گیرم

پاک کردن ِ نام ِ او را !!!

.
.
.
این روزها دلخون میشوم روز هزار بار...
باز هم بی تو خودم را می زنم به در و دیوار قفس دنیا...
تا یادم برود نیستی ...
پاسخ:
دردِ مشترک !
خدایا ،

دستان ِ گرم و دعای ِ سبز ِ مادر ...

خدایا ،

دستان ِ دست گیر تو و سنگ ِ صبور ِ من ...

خدایا
خدایا
خدایا
خدایا
خدایا
  • ...به جای خودم
  • سلام...
    رابطه مون مجازیه...احساساتمون که واقعیه...
    عمیقا بغضم رو شکست پستتون...
    خدا...به حق...جلوه گاه صبرش روی زمین...صبرتان دهد...
    پاسخ:
    قصدم این نیست که بغض کسی رو در بیارم ... میخوام همه بدونن برای منی که خودم مادرم و دیگه سنی هم ازم گذشته باز نبود مادر سخته ، بیشتر قدر دان وجود مادر هاتون باشید ...
  • علی میکائیلی
  • حس اسیری را دارم که سالها بعد از جنگ خبر فوت امام را می شنود و لرزشی تنش را بی اختیار می ستاند ... اما این اسارت کجا و آن اسارت کجا، حق رفاقت به جا نیاوردم و ...
    شرمنده ...
    خدایش بیامرزد ...
    پاسخ:
    سلامت باشی ...
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • و رفت
    پشت حوصله نور ها دراز کشید...
    ان شا الله که درکنار ائمه براتون دست به دعا بردارن
    پاسخ:
    سلامت باشید .
  • محمد علی رضایی
  • سلام خانم معلم

    خیلی زیبا بود

    در عین کوتاهی ولی با معنا

    دست مریزاد
    پاسخ:
    سلامت باشین ...
    سلام
    گاهی فکر می کنم خدا می توانست همه ی انسانها را برای یک دوره ی هفتاد هشتاد ساله یا هر چقدر در یک زمان بیافرینه و همه رو هم با هم از این دنیا ببره برای حساب کتاب. اما این طوری خیلی حکمت بزرگی داشته که مرحله به مرحله پیدایش انسان رو از دوران جنینی تا به دنیا اومدنش جلوی چشم پدر و مادر ها به نمایش میذاره. بعد مراحل رشد و ... همینطور از دست دادن عزیزان و ... خدا همه ی اینها رو طوری چیده که یک فلش باشه به سمت خودش.
    این روزها خیلی دعامون کنید.
    پاسخ:
    ممنون از همدلی تون ...
  • جنجال یک سکوت
  • سلام
    پی نوشتتون چه حس غریبی رو منتقل کرد ...
    و من همچنان به نقل از قرآن براتون روایت میکنم که :
    و بشر الصابرین
    الذین اذا اصابتهم مصیبه
    قالوا انا لله
    و انا الیه راجعون ...
    .
    .
    .
    در مورد پست وبلاگنویسان ارزشی هم انشاءالله دنبال راهکار هستیم بعد اربعین البته
    دعامون کنید
    بهشت نصیبتون
    پاسخ:
    در مورد وبلاگتون هم جز دعا کاری از دستم بر نمی یاد ...
    سلام عزیز یا عزیزان بین الحرمینی ما
    احسنت از حضور زیبایتان
    ممنون از بنده نوازیتان
    شما سیمتون وصله لطف کنید به عمه سادات بفرمایید یکی بدجور دلش میخواست اربعین بین الحرمین باشه ولی......
    ...
    پاسخ:
    ما که خیلی وصل نیستیم ولی اونایی که وصل هستن حتما انشا الله دعاتون میکنن ...
  • یا زهرا (س)
  • دلم لرزید...
  • سعید روشن
  • با سلام لطفا تسلیت و همدردی مرا پذیرا باشید ...خدای رحمت و با بی بی دو عالم محشور کناد
    پاسخ:
    شریک شادی هایتان باشم ...
  • مامان اخترا
  • حداقل می تونی الان یه صلوات برام بفرستی یا وقت اینم نداری؟؟؟
    پاسخ:
    راستی مامانی شما که اونجا اینترنتتون وصله چرا آدرستونو نمیدی ؟
  • عاشورائیـان علیهم السلام
  • اصلاًَ حسین جنس غمش فرق میکند

    راه دل است،پیچ وخمش فرق میکند

    اینجا گدا همیشه طلب کارمیشود

    اینجا که آمدی کرمش فرق میکند

    حاجت رواست هرکه دعا تحت قبه کرد

    ارباب باوفا حرمش فرق میکند

    با پای نیزه روی زمین راه میرود

    خورشید کاروان،قدمش فرق میکند . . . .

    بروزیم با انبیای الهی در صحنه ی کربلا

    عاشورایی باشید . . .
    بسمه
    سلام
    بعد از مدت ها اومدم بهتون سر بزنم، اما سرم گیج رفت...
    متوسل بشید به عمه ی سادات
    پاسخ:
    متوسلیم ... نباشند که دق می کردیم ...
  • مامان اختر
  • منم امشب ساعت 10 جمکران بودم
    چاییم خوردم
    ممنون که به یادمی
    راستی اینور خیلی سخت می گیرن
    حساب کتابتو درست که که وقتی می یای پیشم خندون باشی دخترم
    پاسخ:
    مامانی ساعت ما و شما هنوز یکیه ؟!!!
  • محفل عشاق
  • چقدر زیبا صبر رو توصیف میکنند:
    صبر جمیل!
    کلی زیبایی دارد این مفهوم بانو

    توی همچین شرایطی آدم میفهمه "امان از دل زینب امان"
  • مامان اختر
  • هنوز از این اخلاقت دست برنداشتی
    تو هر جوابت بوی تمسخر می یاد
    می خوای بگی مثلا اگه سر کاری باشه گووول نخوردی
    ؟؟؟؟؟؟
    تو وقت داری بیای اینجا بنویسی وقت نداری یه سوره واقعه برا من بخونی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مامانی تو که دعوا نمی کردی هیچ وقت ، نکنه تو مامانی اخترم نیستی ؟ !!
    سلام خانم معلم
    کاش مثل ایمه مرگ را باور داشتیم انوقت ترسی نبود از مرگ و غمی هم نبود چون این یک مرحله است
    مرگ معنی نابودی نمیدهد که ناراحت باشیم
    غربی ها اینطور فکر میکنند و شاید انها مسلمانتر هستند
    پاسخ:
    بله گاها خارجی ها در بعضی مسائل از ما مسلمان ترند .
  • مامان اختر
  • ولی خوبه ها
    از وقتی رفتم خوب قدرمو می دونید
    من چهل شب سوره واقعه می خوام یعنی هیچکدوم از بچه ها برام نمی خونن؟؟؟
    باید بیام تو خواب بهت بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پسر خانم معلم
  • ای باران ای باران از غصه ام آگاهی

    بزن نم به خاکش ز اشکم نپرسد چرا تنهایی

    بگو به خاک هم نشین ماهی

    می باری بر مزارش خوش به حالت که بارانی

    از قطره ات چون شکفد به خاکش سبزه همی

    بوی ما هم کشاند به خاکش ابر باران

    تا ماه شب افروزم پشت این پرده ها نهان است

    باران دیده ام همدم شبم یار آن چنان است

    جان می لرزد که ای وای اگر دلم دیگر بر نگردد

    ماهم به زیر خاک و دلم در این ظلمت زمانست
  • مامان اختر
  • دخترم
    دیگه نمی نویسم
    هر کاری دوست داری بکن
    موفق باشی و بدرود. فقط یادت باشه من کامل دارم می بینم
    خدافظ برای همیشهههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    قهر نکن عشق ِ من ...
    سلام خانم معلم


    خوبید انشاالله بازم تسلیت انشاالله جایشان خوب است در سرای باقی این غم شاید روزگار به ظاهر محو اما کمی انطرف تر قلبمان تا اخر لانه خواهد کرد خدا بیامرزدش

    برای سلامتی مادر من هم دعا کنید اخر یه دختر دم بخت دارد که عید عروسی اش است و دختر دیگرش هم یعنی بنده داردمادر می شود برای بچه در راهم دعا کن برای زندگیمان ممنون ماهم یه تصبیح صلوات برای مادر شما فعلا
    پاسخ:
    امیدوارم هر دوتون ، نه - هر سه تون ، سلامت باشین ...
  • مهدیه بانو
  • خدا رحمتشون کنه!

    مامانی اخترتون نمدونستن شما قبل رفتنشونم قدرشونو می دونستین؟
    من می دونستم بابا! بعیده
  • مامان اختر
  • هی نمی خوام بنویسم
    ولی همش می گم بزار بنویسم
    ببین
    تورو به خدا
    یه پولی برو بده به همون مسجدی که خودت می دونی
    30 هزار تومن بده بسه
    بگو از طرف من خرج مسجد کنن
    تو رو به امام زمان قسمت می دم برو بده
    باشه مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    باشه؟؟
    پاسخ:
    مامانی خداحافظی کرده بودین کــ !!
  • زهره احمدی
  • خدایشان بیامرزاد

    گاهی رفتن بهترین شفا میشه برای کسی که بخواد
    بی شک در تربت آقام حسین بن علی شفا است، بستگی داره ما به شفا چطور نگاه کنیم

    راستی سلام
    خدا صبرت بده...
    پاسخ:
    مطمئنا همین طوره ...
    سلام
    تسلیت به خانواده ی شهید والامقام هسته ای و مردم عزیز ایران. مدعیان دروغین حقوق بشر از مبارزه با تروریسم فقط بعنوان ابزاری برای پیشبرد مقاصد پلید خود استفاده می کنند. اما با وقاحت تمام خون فرزندان یک ملت را به زمین می ریزند. ننگشان باد.
  • مامان اختر
  • دختر جان
    مسخرم نکنننننننننننننننننننننن
    این رسمش نیست
    همش به من می خندی
    ((سلام مامانی
    چشم دیگه اوامری ندارین ؟
    مامانی خداحافظی کرده بودین کــ !!))
    خب بگو دیگه ننویس
    نمی نویسم
    این همه طعنه چیه.
    اون 30 تومنو دادی یا نهههههههههههههههههه؟؟؟
  • حدیث آرزومندی به مامان اختر
  • منم پرسیدم داستان این مامان اختر چیه خیلی کنجکاوم کردید
    پاسخ:
    بچه ها هم میخوان بدونن آدرستون چیه ...همه از اون ور آب سوال دارن !!
    سلام
    منم مامانم از پیشم رفته
    خیلی ساله پیش خیلی کوچیک بودم
    یه وقتایی دلم میخواد دوباره اون روزا بیاد و اجازه زار زدن و گریه کردنو داشته باشم
    به مادرم: مرا محصور کن در خود تنم تن پوش میخواهد... دلم آ غوششو میخواد.چقد سخته/...............
    انشالله همه مادرا همنشین بزرگ بانوی عالم باشن
  • *به نام دوست*
  • سلام خانم معلم
    انشاءالله صاحب ندبه هر جمعه ها آنجا هم دستگیرشان هستند.
    ممنون که آمدید.
    باور کنید یا نه از اعماق قلبم عشق می کنم که خانم معلم صدایتان کنم
    پاسخ:
    سلامت باشید .
    سلام
    سایه مادرم بالای سر شما مستدام
    روح مادرتان شاد
    ما که سالها قبل از تولد یتیم شدیم
    سخت یتیم شدیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی