آقا سر ِ کوچه منتظر ِ شماست ! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


آقا سر ِ کوچه منتظر ِ شماست !

خانم معلم | جمعه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۲۸ ق.ظ | ۲۱ نظر

آقا بیا !

                            اما ،

                                 

                                                        کمی دیرتر !!

 

کتاب " کمی دیرتر " اثر سید مهدی شجاعی را بی هیچ پیش داوری در باره ی نویسنده ، تا انتها بخوانید .

بخوانید ، لذت ببرید ، اشک بریزید و ...

و آماده شویم ، شاید فردا - نه - شاید حتی ثانیه ای بعد در نیمه های شب ، " اسد " زنگ ِ خانه ی ما را زد و گفت :

                                                         آقا سر کوچه منتظر شماست ...

شما بودید چه می کردید ؟!

  • خانم معلم

نظرات (۲۱)

  • فرزند کوچکتون سید محمد حسین
  • ممنون از این پیشتهاد عالی مادر مهربان...
    سلام خانم معلم عزیزمون ...
    امیدوارم حالتون خوب و هر روز بهتر از دیروز باشین خانم معلم خوبمون ...

    انتخاب در لحظه ای که تصورش را نمی داشتیم ...
    تنها گوش سپردن به ندای دل در این لحظه بهترین انتخاب را به ما هدیه خواهد داد ...

    ممنونتونم خانم معلم از معرفی کتاب های همیشه خوب و خواندنی ...
    خدا پشت و پناه شما معلم مهربونمون باشه ...
    ای کاش جان بخواهد معشوق جانی ما ...
    اگه منتظر بودیم آقا رو منتظر نمیذاشتیم !
    گذاشتم کتابای مهدی شجاعی رو نمایشگاه کتاب برم بگیرم ! بعضی نویسنده ها رو آدم حیفش میاد حتی یه دونه از کتاباشونو نخونده بزاره ! آدم کتاب که می خونه حس می کنه تازه چقدر داره بزرگ میشه مثلن ! تازه کلی فکرای گنده گنده می کنه و حرفای گنده گنده میزنه مثلن !
    هر چند ! گنده گی نه به قیافه ست و نه به فکر و حرف ! به دله ! به معرفته ! به آدمیته ! دهه شصتیا هم که با معرفت ! به به !!

    سلام علیکم
    پاسخ:
    بله ...امان از دهه ی شصتی ها !!
    از همین الان خودم را میزنم به ان راه .. که حتی به این فکر نکنم که اگر من بودم چه میکردم.. بین حرف و عمل فاصله زیاد است .. او هم کوفیان زمان خود را خوب میشناسد!
    ..
    سلام عزیز بی تردید
    دعا کنید خدا بهمون معرفت انتظار رو بده و معرفت شناخت امام زمانمون رو
    اینجا که میام .. با این نوشته ها و موسیقی .. یه حسی از درونم شروع به جوشش میکنه .. چیزی مابین انتظار و اضطراب ............
    سلام خانم معلم... آره ، کتابای آقای شجاعی حرف نداره، خیلی ...
    پاسخ:
    ...
  • مهدیه بانو
  • سید مهدی شجاعی همیشه ادم را خوب می گریاند
    خوب
    اصلن نمیشود بنویسد بخوانی و اشک نریزی نمی شود

    سلام
    پاسخ:
    دقیقا ...
    سلام خانم معلم عزیز
    من هم مثل دوستمون سما خانم نمی تونم الان فکرشم بکنم که چه کار می کنم
    ولی از خدای خود می خوام که معرفت انتظار و زمینه سازی حضور و ظهور را بهمون عنایت کنه.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    خیلی دعامون کنین.
    پاسخ:
    شما دعامون کنین ... من هم ...
    سلام
    خیلی کتابش قشنگه خیلی
    من که همون موقع به اسد میگفتم برو دنبال کارت. من اهلش نیستم
    من حتی حرفی هم از اقا دعوت نمیکنم که بیاد. چون میدونم لایقش نیستم
    نمیخوام مثل مردم کوفه بگم بیا بیا بیا و بعد وقتی اومد جا بزنم
    حداقل شرمندگیش کمتر اینجوری
    من که خواه ناخواه جا میزنم
    پاسخ:
    حداقلش اینه که تو صداقتت رو داری ! ... خیلیا جا میزنن مطمئنا ... دعا کنیم از اونا نباشیم ...
  • پسری از دیار مشهد
  • با این که حال و روز زمین و زمان بد است

    یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است

    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

    آنجا برای عشق شروعی مجدد است
    زهرای ِ بد اخلاق ! درستش میکنم ! آدمش میکنم ! میکنمش زهرای ِ خوش اخلاق ! فقط به مقداری کتک از طرف ِ شما نیازه که حتمن وقتی اومد پیشتون حسابی بزنیدش ! بقیه ی کاراش هم که قبلن سر ِ کلاس ِ خودتون یاد گرفتیم ! چی گذشت تا پاس کردیم !
    سلام ؛ اولین پرنده ی بهاری است ...
    یکی از کتاب هایی که با خواندنش فهمیدم یک جور دیگر می شود روضه خواند و اشک ریخت ...
    پاسخ:
    قبول باشه ...
    سلام

    پاسخ:
    ممنون از گل هات
    سلام

    من کلا خیلی کم سید مهدی را خوانده ام
    اگر کوتاه باشد و اگر شما می گویید خوب است امسال در مایشگاه می خرمش.
    پاسخ:
    بنده در خدمتم .
    خوندم و لذت بردم و اینا و اینا
    پاسخ:
    خوش اومدین و اینا و اینا ...
    دلم خـــــدا را، تــــــو را، حرم را می خواهد....با دستهای خودم راهی اش کردم
    با چشمهای خودم بدرقه اش
    با دل خودم مینشینم به بیقراری اش....
    رفت....
    رفت تا امام رضا
    رفت تا پیش همه کبوترها....
    یادت هست گفتم سه ماه دیگر راهم ندهند دق میکنم....
    حالا انگار دارم دق میکنم!
    من دلم یک دل سیر حرم می خواهد
    من دلم یک دل سیر تـــــــو را می خواهد


    سلام دوست عزیز امیدوارم سالی پر از شور نشاط و لذت در کنار خونواده بودن و بهاری زیبارا برایت آرزو دارم
    وبلاگ زیبایی دارید اگه با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید تا بلینکمتون ممنون منتظر حضور گرمتون هستم
    پاسخ:
    برای شما هم سال خوبی آرزو میکنم ...
  • زینب ساداتــــــʚϊɞ
  • سلام عزیز
    راست می گی!
    پیش داوری بلایی ست که حال ما را از ما می گیرد و قیل و قال به ما می دهد! حیف.
    ممنون بابت معرفی کتاب
    پاسخ:
    امیدوارم همون قدر که من لذت بردم بقیه هم از خوندنش لذت ببرن ...
    lاز اسمش خوشم نیومد یعنی چی کمی دیرتر بیا!!!
    این قدر آقا دیر کرده که اینجوری شدیم کمی دیگه دیرتر بیاد چه تضمینی هست که درست تر بشیم. قوم موسی 10 روز موسی دیر کرد (و واعدنا موسی ثلاثین لیله و اتممناها بعشر) گوساله پرست شدند. ما هرچه هم که بد باشیم آقا زودتر بیان خوب تر ه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی