یا مولاتی اغیثینی :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یا مولاتی اغیثینی

خانم معلم | جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۰۹ ق.ظ | ۱۵ نظر

نماز استغاثه به حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها )
روایت شده که : هرگاه حاجتى دارى ، دو رکعت نماز به جاى آور و پس از سلام نماز سه بار تکبیر بگو و پس از تسبیح حضرت فاطمه (
سلام الله علیها ) به سجده برو، یکصد مرتبه بگو: یا مولاتى یا فاطمة اغیثینى . سپس ، جانب راست صورت را بر زمین بگذار و همان ذکر را صد مرتبه بگو سپس جانب چپ صورت را بر زمین بگذار و صد مرتبه بگو، باز هم به سجده رفته و صد مرتبه بگو و حاجت خود را یاد کن ، به خواست خداوند حاجتت برآورده مى شود.

یا فاطمه ! ...

اگر مانند ِ شما در باور ِ امامت قوی نیستیم ، ...

اگر چون شما از هر آنچه تعلق دنیایی است ، برای دفاع از ولایت ، نمی گذریم ...

اگر از غاصبان حکومت حق ، سیلی نخورده و بین در ودیوار نمانده ایم ...

اگر ، ...

اما ، تنها و تنها چیزی که به آن دلخوشیم حب شما و  فرزندان ِ شماست ... حتی اگر مجازی باشد !


شما و شما که مادر امتید ، دعا بفرمایید که فرزندتان بیاید ...


فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمود: "هر کس عبادت خالص خود را به سوی پروردگار بالا بفرستد، خداوند برترین مصلحت خود را به سوی او می‌فرستد. 

  • خانم معلم

نظرات (۱۵)

سلام خانم معلم اجازه تشریف بیاریدوماراراهنمایی بفرما
پاسخ:
شاگردی میکنم ...
  • خلوت پرهیاهو
  • سلام خانم معلم عزیزم.
    عرض تسلیت ایام.

    آخه من با چه رویی میام اینجا! :(
  • کاش مےشد خدا را بوسید...
  • ای که از کوچه شهر پدرت می گذری
    امنیت نیست، از این کوچه سریعتر بگذر
    دیشب از داغ شما فال گرفتم آمد
    «دوش می آمد و رخساره...» نگویم بهتر...
    سلام
    تسلیت و التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ...
    سلام
    یا وجیهتا عندالله اشفعی لنا عندالله
  • ...به جای خودم
  • درد سر....بین گذر....چند نفر....یک مادر....
    ...

    شده هر قافیه ام یک غزل درد آور............
    قالت فاطمه الزهرا (س) :

    خداوند نماز را برای پاک شدن شما از کبر واجب کرد .

    التماس دعا ...

    مادر...
    تو را به جان ما
    دعا کنید که بیاید
    دعا کنید که بیاید
    دعا کنید که بیاید
    مادر...
    دعا کنید که بیاید... دعا کنید
    سلام
    خیلی ارتباط برقرار کردم با این پست

    قبل تر ها که روحم تیره نشده بود هرجا گیر میکردم هر حاجتی داشتم هر وقت دلم آشوب میشد فقط همین یه عبارت میتونست آرومم کنه

    یا مولاتى یا فاطمة اغیثینى
    ......

    افسوس
    پاسخ:
    التماس دعا
    گاهی دلم می خواهد اعتصاب کنم...... جلوی فاطمیه را بگیرم..... نگذارم فاطمیه بشود....نگذارم محرم بیاید.....می دانم که نمی شود....اما.....اصلا لابد چون ما طاقتش را داریم دوباره فاطمیه می شود......دوباره محرم می آید.......خوشمان آمده از فاطمیه.... خب دلمان صفا پیدا می کند....حال می کنیم با محرم......خب حال و هوایمان عوض می شود.....تنوع می دهد به زندگیمان....این جور وقت ها می روم توی لاک خودم...... توی دلم خرابه ی شام می شود.....به آن دختر معصومی فکر میکنم که طاقت نیاورد و یکبار برای همیشه به هرچه می خواست رسید.....حال و هوایش که نه .....دنیایش عوض شد....از این خرابه نشینی نجات پیدا کرد.....
    یا به آن مادری فکر میکنم که رفت پیش امام صادق علیه السلام....گفت پسرم خیلی وقت است از مسافرت برنگشته خیلی نگرانم..... حضرت فرمود صبر کن پسرت برمی گردد.....رفت و چند روز دیگر برگشت و گفت پس چرا پسرم برنگشت..... حضرت فرمود مگر نگفتم صبر کن؟.....خب پسرت برمی گردد دیگر..... رفت اما از پسرش خبری نشد..... برگشت ؛ آقا فرمود مگر نگفتم صبر کن؟......دیگر طاقت نیاورد....گفت آقا خب چقدر صبر کنم؟......نمی توانم صبر کنم.....به خدا طاقتم تمام شده..... حضرت فرمود برو خانه پسرت برگشته........رفت خانه دید واقعاً پسرش برگشته..... آمد پیش امام صادق گفت آقا جریان چیست؟ نکند مثل رسول خدا به شما هم وحی نازل می شود؟....... آقا فرموده بود به من وحی نازل نشده اما عند فناءالصبر یأتی الفرج...... صبر که تمام بشود فرج می آید.....
    این روزها روضه که می روی یک بار هم به خودت بگو هی فلانی چه طاقتی داری تو....
    و دعا کن برای دل آن مادری که هنوز پسرش برنگشته......


    چرا دوست دارم ولی دستم به نوشتن نمیره دچار قبض روحی شدیدم
    دعا بفرمایید
    راستش یه بار این نمازو خودندم ولی اصلا حس خوبی نداشتم وقتی توی سجده این ذکرو میگفتم از چند نفرم پرسیدم در موردش اما کسی جواب درست و حسابی بهم نداد
    پاسخ:
    پس به دلتان بد راه ندهید ، توسل بجویید ... التماس دعا
    توی باور ما چه چیزهای دیگه ای کنار حضرت زهرا قرار داره
    اون روز خاص که خواستیم باورهامون رو بریزیم روی دایره چقدر قراره از کنار هم چیدن این ها خجالت بکشیم؟
    پاسخ:
    ...
    سلام بانو
    "و دعا کن برای دل آن مادری که هنوز پسرش برنگشته.."
    :((
    التماس دعای فرج
    سلام بر شما

    عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیــه

    اטּ شاءالله روزی در تقویم خواهند نوشت:
    " تعطیل=روز ظهور مهـــدی فاطمــه"
    بعد در مدینه کنار ساختماטּ نیمه کاره ای تابلو می زنیم: " پروژه حرم مطهر بـے بـے دو عالمـ، حضرت فاطمـــه زهـــرا (س)"
    کارفرما: قائم آل محمـــد (عج)
    پیمانکار: یاراטּ حضرت
    مساحت: وسعت دل تمام شیعیـــاטּ!

    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆
    درون خانه نشستیم و رفت مادرمان
    به جای ِ مادرمان کاش پشت در بودیم
    ...
    « ناصحی »

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی