پناهم ده :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


پناهم ده

خانم معلم | جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۹ نظر

مادر ...

                          پناهم ده در آغوشت ،

                                                                  دلم تنگ است.


                                              همین صفحه برای غربتت کافی است ... 

بر گرفته از وبلاگ نبات تلخ

 

نیایش نوشت:

خدایا ! ...

بی طاقتی ام ده ! *

* ر.ک به حدیث امام صادق علیه السلام از وبلاگ حتی بیشتر

عند فناءالصبر یأتی الفرج...... صبر که تمام بشود فرج می آید.....

  • خانم معلم

نظرات (۱۹)

  • ریشه های استوار
  • خدایا طاقتمان تمام شد و هنوز....
    پاسخ:
    نه هنوز طاقتمان تمام نشده وگرنه می آمد ...
    سلام بر خانم معلم عزیز...
    پاسخ:
    سلام و رحمه الله وبرکاته ...
    سلام ...
    به روز هستم ...
    منتظر حضور...
    کلیک رنجه بفرمایید...
    شکسته ...
    سلام خانم معلم عزیز.خیلی از جو وبلاگتون لذت بردم.به وبلاگ من حقیر هم تشریف بیارید خوشحال میشم.
    پاسخ:
    خوش اومدید ... چشم
    سلام بانو
    حضور همیشگی شما مایه ی امید و نشاط است
    جز دعای خیر چیزی برایگفتن ندارم
    موفق و موید باشید
    یا علی مدد

  • اسماعیل نوری
  • با سلام
    بر اثر انفجار مین والمرا دلاور مردی بنام آقای غلامعلی جابری از کارکنان مین زدایی به درجه رفیع شهادت نائل شد
    یا مهدی ادرکنی
    دلم عجیب تنگ است...

    سلام...
    پاسخ:
    دلتون حق داره ...

    سلام
    خداقوت
    به ریا وضو گرفتن، همه بود شستشویی
    من و دست بی وضویی که نریزد آبرویی
    به بهشت راه یابی، تو که پرده دار عیبی
    شب وروز اگر بشویی به شراب دوست رویی
    شعر از استاد پریش شهرضایی
    ببخشید اگه کامنتم با پست شما همخوانی نداشت.
    گفتم سلامی عرض کرده باشم.
    پاسخ:
    زنده باشید .
    روی عالم سیاه
    مادرم
    رویت کبود شد . . .
    سلام علیکم

    عرض کردم شبیه به کار اثیر، البته با تقاوتهایی. خروجی ها رو هم بنا بوده و هست که بر روی سایت یا وبلاگ واحدی نذاریم. بیشتر تولید محتوا می کنیم. یعنی مطالبی که تهیه میشه به عنوان خوراک اولیه در اختیار سایتهایی که طرف قرار و قراردادمون هستم میذاریم.

    التماس دعا
    مادر
    ام ابیها
    سلام علیکم
    عمیق بود و عالی
    منتظرم
    خوشحال میشم تشریف بیاورید
    پاسخ:
    انشا الله ...
    ما پس چقدر صبوریم که فرج نیامده هنوز
    پاسخ:
    اند صبوری هستیم ...
  • مدعی عاشق ولایت
  • هوالحق
    مادرت تمام بودنش را فدای حجت زمانش کرد.
    تو حجت زمان مایی و ما.........
    تمنای دعای فرج و اقدام منتظرانه
    پاسخ:
    ما در یاری امامان سیلی که هیچ ، غصه هم نخورده ایم ..
  • نای دل فقط آه
  • یک ذره ای از غربتش بود آن صفحه...
    کاش جای آن جوجه ها بودم !!!

    سلام
  • درجستجوی آرامش
  • یا زهرا سلام الله علیها
    دلم تنگ است...
    دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی