در خواست کمک + خرید یخچال :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


در خواست کمک + خرید یخچال

خانم معلم | شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰ ب.ظ | ۱۱ نظر


پیامبر گرامى ما در بیان عظمت و اهمیت ماه رجب مى فرماید: خداى متعال، در آسمان هفتم، فرشته اى به نام «داعى» قرار داده است. هرگاه ماه رجب فرا رسد، آن فرشته دعوت کننده، هرشب تا به صبح گوید: خوشا به حال کسانى که به ذکر الهى مشغولند; خوشا به حال کسانى که با میل و رغبت تمام، رو به سوى درگاه خدا آرند. و خداوند مى فرماید: من همنشین کسى هستم که با من همنشین باشد، و مطیع کسى هستم که فرمان مرا ببرد و آمرزنده ام کسى را که از من طلب آمرزش کند. این ماه رجب ماه من، بنده هم بنده من، و رحمت هم از آن من است; هرکس مرا در این ماه بخواند، پاسخ مثبت دهم; و هرکس از من چیزى بخواهد، به او عطا کنم; و هرکس از من هدایت جوید، هدایتش کنم.


من این ماه را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده ام پس هرکس به آن چنگ زند، به من مى رسد.


بسم الله ..
غم زمانه خورم یا فراق یار کشم
به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟
 
بعضی جمعه ها جان می دهد برای دق مرگ شدن ..
 
کاش مولایمان بود .. شاید آن وقت این همه مستاصل دست به قلم نمی بردم که چطور از نیاز کسی بنویسم تا دیگری شرایط اضطرار را درک کند و برای کمک اقدام کند ..
 
اینجا خوزستان است .. هوا آنقدر گرم می شود که تابستان نیامده خرما پزان شروع میشود ..
توی آتش سوزی شوهرش را از دست داده .. مانده با دو بچه که یکی آسم شدید دارد و مخارج درمانش سر به فلک می کشد و دیگری دخترک نوجوانی است که افسردگی دارد .. خودش هم که میگرن دارد .. بماند که شرایط روحیشان چقدر بد است و همه این سه بیماری عصبی است و روان تنی .. بماند که گاهی از بی کسی به کفر می افتد .. بماند .. همه ی این ها بماند ..
اما حالا .. دو بچه یتیم هست که  با باقیمانده ی لوازم سوخته شان زندگی می کنند ..حالا دو بچه یتیم هست که روی موکت زندگی میکردند و حالا مجبورند با کولرخراب روز و شب های گرم تابستانِ آمده ی خوزستان را تحمل کنند .. حالا دو بچه یتیم هست که یخچال نیمه سوخته شان چند روزی ست سوخته !
حالا دو بچه یتیم هست که توی شرایط اضطرارند و ما، تقریبا تنها کسانی که به فکرشان هستند، روزهای گذشته برای بچه های معلول بهزیستی آنقدر به این و آن رو زده ایم که دیگر نتوانیم زکات اندک آبرویمان را هم بپردازیم..
اینجا و شما مانده اید برایمان ..
 
خواهرم بیست دقیقه پیش از پیششان آمده .. پریشان تر از این بودم که با فکر بیشتری بنویسم ...توی یه اتاق 12 متری که مرکز بهداشت بهشون داده زندگی می کنن.. فردا تولد دخترشه .. واسه همین اصرار دارم فردا یه فکری بشه براشون .. حداقل یخچال خریداری بشه بعد فکر قالی و کولر میکنیم.. چون کولرشون خرابه ولی هنوز کار میکنه اما یخچاله سوخته کاملا! 

سلام 
متن بالا توسط دوستی از دوستان همین وبلاگ برایم فرستاده شده است . در صحت گفتارشان شکی نیست . ماه نیز ماه ِ رجب است . از حضرت امام صادق علیه السلام است که فرموده اند از پدرانشان و از حضرت علی علیه السلام که صدقه بسیار خوب است اما در ماه رجب صدقه ارزش بیشتری نزد خدا پیدا میکند ... 
تا فردا بناست یخچالی برای این خانواه تهیه شود ... حداقل آب خنکی برای خوردن داشته باشند . یادم میاید کولر خانه مان خراب شده بود و من روزه بودم . برای خنک شدن ، درِ یخچال خانه را باز میکردم و مدتی کنارش می ایستادم تا خنک شوم . و اگر فریاد مادرم نبود شاید تا درست شدن کولر همانجا می ماندم ... 

حساب کرامت همیشه اماده ی گرفتن کمک های شماست . فکر نکنید باید کمک هایتان بسیار زیاد باشد با مبلغ هزارتومان هم می شود کمک کرد ... ذره ذره جمع گردد وانگهی ... 

خدا مطمئنا از اینکه مادری مستاصل را از غصه نجات داده ایم بسیار خشنود می شود . ایتام که جای خود را دارند ...
 
دوستانی که تمایل دارند لینک این پست را در وبلاگ هایشان قرار بدهند . بلکه دیگر دوستان نیز مطلع گردند .

پ . ن 2 :
بسم الله ..
مَـن فـرّج عن مـومـن فـرّج الله عَن قَلبه یـَوم القیمة 
هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش بر طرف سازد.آقای مهربانی ها امام رضا (ع)
 
سلام
خوب که هستید امیدوارم بهتر باشید
با 500 هزار تومنی که طی این دو روز از طرف دوستان اهدا شد یخچالی به قیمت 730 هزار تومن خریداری شد و قرار شد 230 هزار تومن باقیمانده  طی دو قسط پرداخت بشه .. ساعت قبل هم یخچال به صورت ناشناس به دستشون رسید..
مبعث نزدیکه .. نمیشه با دست های خالی سوره ضحی رو در اون شب عزیز خوند ..
تقاضا میکنم دوستانی که قول مساعدت دادن اگه براشون امکان داره سریع تر مبالغ اهداییشون رو واریز کنن تا ایشالا بتونیم قبل از مبعث کالای بعدی روهم خریداری کنیم ..
مهم نیست هزارتومن واریز می کنید یا صد هزار تومن ..مهم اینه که "در کنار هم" بتونیم گره ای از زندگی مومنی رو باز کنیم..
 
د ن:
خوشحالم که "باهم" تونستیم مومنی رو خوشحال کنیم .. خوشحالم که خدا "ما" رو واسطه خودش قرار داد .. خوشحالم که در کنار "شما" هستم ..


  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

به دیدارم بیا هر شب،دلم تنگ است.بیا ای روشن، ای روشن تر از لبخند.
شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهیها.
دلم تنگ است.
بیا بنگر، چه غمگین و غریبانه،
در این ایوان سرپوشیده، وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهیها
مهدی وفادار
آدم وقتی فکر میکنه رجب داره کم کم تموم میشه دلش هوری میریزه پایین !!!
سلام

انشالا خدا گره از کار همه شیعیان امیرالمومنین باز کند.
خدا شما و همه دوستان رو که به فکر مردم هستند، حفظ کنه.
سلام خوبید خانم معلم وب خبی دارید موفق باشید من عاشق یکی از معلمام هستم براش وب درست کردم اگه میشه یه سری بهم بزنید
خوش حالم که خوش حالید ...

خوش حالم که خوش حالن ...

خدا رو شکر ...

شکر ...

به امید روزی که هیچ نیازمندی روی زمین نباشه ...

به امید ظهور امام عزیزمون ...

اینجا چه قدر بوی محبت می دهد و بوی خدا...

بوی یتیم نوازی...
پاسخ:
اینجا کلاسیه که حکم خانواده رو پیدا کرده ...
سلام علیکم
وبلاگ زیبایی دارید
حرف دلم رو در وبلاگم میزننم
به امید بندگانی خوبی برای خدا
به من سر بزنید
پاسخ:
ممنون . استفاده می کنیم حتما از حرفای دلتون .
سلام
خانم معلم یا معاون
وبلاگ معنوی و پرباری دارین
حدس میزنم از قم باشید ولی نمیدونم کدوم ناحیه و مدرسه .
مشخص بفرمایید تا وبلاگ شمارا لینک دهیم
موفق باشید .
حضرت محمد صلی الله علیه و آله :

در بهشت خانه اى هست که آن را خانه خوشحالى نامند و جز کسانى که یتیمان مؤمنان را خوشحال کرده باشند، وارد آن نمی شوند.
  • آفـتاب گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام

    آجرک الله

    خوش حال می شوم حرف هایم را به عنوان یک معلم بخوانید.
    عجب! خداروشکر...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی