محتاج نیم نگاهتان هستیم ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


محتاج نیم نگاهتان هستیم ...

خانم معلم | جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ | ۱۵ نظر

اعیاد شعبانیه بر همه ی دوستان مبارک ...

باز شعبان ماه رسول خدا صلی الله و علیه و آله از راه رسید ... ماه ِ ولادت ارباب ، ماه ولادت عباس ، ماه ولادت ِ سیدالساجدین و ماه ولادت ِ امام عصر عزیز ِ زهرا سلام الله علیها ... 

شهر همیشه در این ماه شور و نشاط خاصی به خود می گیرد و چون از دل است بر دل می نشیند ... 

امام صادق (علیه السلام) می‌فرماید:

شیعتنا جزء منا، خلقوا من فضل طینتنا، یسوؤهم ما یسوؤنا و یسرهم ما یسرنا.

شیعیان جزئی از ما هستند. از اضافه نور ما آفریده شده‌اند. آنچه که ما را ناراحت کند، شیعیان ما را هم ناراحت می‌کند و آنچه که ما را شادمان کند، موجب شادمان شیعیان ماست.

امام رضا (علیه السلام) می‌فرماید:

یا بن شبیب! إن سرک أن تکون معنا فی الدرجات العلى من الجنان، فاحزن لحزننا و أفرح لفرحنا.

اگر می خواهی فردا در بهشت همسایه و در جوار ما باشی، در ایام حزن ما، محزون باش، و به هنگام شادمانی ما، شاد باش.


یاد 14 خرداد امسال افتادم . بنده خدایی بعد از ظهر همان روز مرا دید و گفت : " باز مرقد ِ امام رفته بودی؟!! " ... خندیدم و گفتم : باز ... ! . خندید و گفت : " امام از اون بالا نگاهت میکنه و با تعجب میگه این کیه که هر سال پا میشه میاد اینجا یه دوری میزنه و میره " ! حرفش گرچه به شوخی بود ولی یک آن به خودم گفتم واقعا امکان دارد که اینطوری باشه ؟ ... 

یاد دوستم افتادم که سالهاست هر جمعه برایم در ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پیامکی ارسال میکند ... یاد دوستانی که هر جمعه ندبه میخوانند ، هر روز دعای عهد میخوانند و ... 

نمیدانم تا چه حد ممکن است که این کارها روی دیگران تاثیر بگذارد ، اما همین قدر میدانم که وقتی دغدغه ی کسی این باشد که برای دعای ندبه از خوابش بزند ، از دعای عهدش نزند ، به یاد ِ امامش باشد ، امامش نیز فراموشش نمی کند ، حتی اگر از سر ِ عادت باشد ... 

خدایا ، ما که از بندگان خالص و خوب ات نبوده و نیستیم ، اما ، به حرمت مولودین این ماه  که در عرش هم عزت دارند ، به حق صاحب این ماه که فرمودی زمین و آسمان را به خاطر ایشان آفریدی ، چشم بر هم زدنی ما را به حال ِ خودمان وا مگذار ... 

خدایا خوب نیستیم ولی همنشین خوبانت قرارمان بده ... 

خداوندا ، گاه زندگی چنان به ما فشار می آورد که ممکن است فکر کنیم از حد ظرفیت مان خارج است ، صبر در آن روزها را از تو میخواهیم ... 

خدایا عزیزانمان گرچه عزیند ولی " تو " عزیزتری ، از دست دادنشان موجب روی گردانی مان از تو نگردد ... 

بار الها ، ما را از فضیلت های این ماه بی نصیب مگردان ... 

خداوندا ، نامت و یادت را در لحظه لحظه ی زندگی همراهمان بگردان ... 

امام زمانمان را از ما خشنود و راضی بگردان و زیارت عزیزانت را نصیبمان بفرما ... 

خدایا ، زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها بانوی کرامت ، و رفتن به مسجد جمکرانت را از همه ی دوستان و من ، محروم مگردان ...

                                                           آمین یا رب العالمین .... 

  • خانم معلم

نظرات (۱۵)

  • دنبالم کن
  • دنبالم کن شبکه ی اجتماعی قدرتمندی است مبتنی بر وب که کاربران آن می‌توانند با ارسال متنی به طول بیشتر از 1000 کاراکتر همراه با تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با حضور در دنبالم کن و ایجاد گروهی اختصاصی می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس تازه ترین های سایت ها را پیگیری کنند. دنبالم کن با هر وسیله ی متصل به اینترنت از جمله گوشی همراه قابل دسترسی است
  • فرزند کوچیکتون- بدون نام
  • سلام مادر مهربان.

    زنده باشید.

    و... الهی آمین.
    پاسخ:
    شما هم زنده و سلامت باشید انشا الله ...
    سلام خانم معلم
    اعیاد مبارکا باشه الهی....
    در شادی دلها یاد دل ماهم باشید که...
    یاعلی
    پاسخ:
    التماس دعای خیر ...
    شهره ی آفاق شده است این نگاه مهربانت خدای من ...
    همچنان من همان یتیمم که محتاج یتیم نوازی تو ام
    مباد که گدای آستان تو رو بگرداند ... مباد
    پاسخ:
    در دنیا گناهانی را بر من پوشانده‏ای که در آخرت، نیازمندترم که پرده پوشش خود را بر آنها افکنی. خدایا! چون گناهانم را پوشاندی و بر هیچ یک از بندگان شایسته‏ات فاش نساختی، بر من نیکی کردی، خدایا، پس در روز قیامت نیز رسوای خلایقم مگردان.
    سلام بر خانوم معلم بزرگوارم...

    در شب میلاد اماممان حسین(ع) حقیر به یادتان هستم.

    خیلی دعامون کنید خانوم، جداً شاگردان کوچکتان ارادتمند و دعاگویتان هستند...به خصوص این شاگرد و پسر کوچک ترتان.


    علی مددی
    پاسخ:
    زنده باشین و سلامت انشا الله ...
  • آفـتابــــ گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام

    سپاس

    حرم حضرت معصومه و جمکران به یادتان بودم...
    پاسخ:
    ممنون محبت هاتون هستم ... التماس دعا
    قدم های ِ مان چنان باشد که به روز ِ حشر در پیشگاه اش سربلند باشیم .
    پاسخ:
    خدایا! همواره در طول زندگی، از لطف و احسانت‏برخوردار بوده‏ام، پس از مرگ هم، لطف خویش از من دریغ مدار.
    خدایا اگر عمل من در جنب اطاعت تو کوچک است ولى آرزویم در کنار امید تو بزرگ است.

    "فرازی از مناجات شعبانیه"
    پاسخ:
    "فرازی از مناجات شعبانیه"
  • سفید کمرنگ
  • سلام
    عیدتون مبارک
    چقدر شعبان ماه قشنگیه ...
    التماس دعا
    پاسخ:
    خیلی التماس دعا
    سلام
    اعیاد مبارک
    در شادی دلهاتان یاد دل ماهم باشید که بسی محتاجیم
    با بابای خودم بروزم
    منتظر نگاهتان
    یاعلی
  • پابرهنگان
  • سلام خانم جان
    اعیاد بر شما هم مبارک. مخصوصا عید حضرت صاحب که می دونم از الان دل تو دل تون نیست.
    ما که راستش اهل هیچکدوم از این چیزایی که نوشتید نیستیم. اما امیدوارم خداوند فقط به خاطر وجود دوستانی (چه واقعی و چه مجازی) که اینطور هستند به ما هم نگاهی کند. بلکه آدم بشم بابا !
    دلم عجیب براتون تنگ شده مامانی....
    خیلی عجیب
    پاسخ:
    اتفاقا امروز حرفت بود گفتم چند وقته ازش خبر ندارم دلم براش تنگ شده فکر کنم هنوز مشغول امتحاناته ...
    با عجله اومدم بگم قابل باشم دعاتون میکنم
    ویلی هم درست شد
    پاسخ:
    منم دعات میکنم عزیزکم ...
  • فلفل بانو
  • عزیزم در امور خیریه اگه چیزی بود اطلاع بده حتی کوچیکم شده دوست دارم کمک کنم
    راستی من تازه باهات آشنا شدم بهم بگو کجایی کدوم شهری ممنون
    پاسخ:
    چه تفاوت دارد ، اهل ِ کجا باشم ، وطنم ایران است ...
  • فلفل بانو
  • نه آخه احساس کردم تو یه شهرستان هستید چون درباره دانش آموزاتون نوشتید
    بعدم میخواستم ببینم خب مثلا پولها رو مثل اینبار که کولر و اینا خریدید انجام میدید؟
    چون میدونی آدم تو این زمونه به حتی کمیته امدادم نمیشه اعتماد کرد
    میخواستم ببینم چطوری هستی کجایی با پولا چه کمکهایی به افراد میکنی همین که خب شما هم یه طوری جوابمو دادی که یعنی نپرس! فقط جهت اطمینان و تحقیق بود بدونم کجا هزینه میشه حداقل با شادی و انرزی بیشتر این کار رو بکنم
    پاسخ:
    شما دوست داشتین اعتماد بفرمایین ، بسم الله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی