اسیران بلا :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اسیران بلا

خانم معلم | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ | ۲۰ نظر


                            بِنَفْسِی أَنْتَ مِنْ مُغَیَّبٍ لَمْ یَخْلُ مِنَّا 

             جانم فدایت،تو پنهان شده‏اى هستى‏ که از میان ما بیرون نیستى،


امروز بعد از نماز صبح جهت تبریک به پدر به بهشت زهرا می رفتیم .مطابق معمولِ این روزها بین همسفران صحبت هایی بود که فقط باید میشنیدی و رد میشدی . سرم را به خواندن دعای ندبه گرم کرده بودم که به این فراز از دعا رسیدم و احساس کردم چقدر امام باید از این حضور پنهانی میان ِ مردم رنج بکشند . از شنیدن حرفها ، کارها ، رفتار ها و ... و بعد با آن دلِ آسمانی برایمان دعا کنند . کاری که شاید انجامش برای ما سخت باشد ...


وقتی بین مردم هستی و حرفهایی می شنوی که میبینی جوابی برای گفتن هست ولی گوشی برای شنیدن نیست، سکوت را بهترین گزینه میابی و صبر میکنی و چه سخت است این صبر کردن ها و سخن نگفتن ها ....

و شما چقدر صبوری میکنید ...



تنهایی ولایت ، تشنج در وضعیت اجتماعی بر اثر ِجهالت یا سفاهت یا رذالت و یا عداوت بعضی از رجل سیاسی، وضعیت نابسامان اقتصادی و عدم ثبات در قیمتها و فشار وارد شده بر مردم همه و همه بر قلب شریفش سنگینی میکند . میبیند و می شنود و میکشد اما به تنهایی ... 


کاش لا اقل دل خوشی اش بودم هر چند اندک . اما میدانم که من هم کم داغ دلش را زیاد نکرده ام  ببخش مرا ... خدایا آدممان کن ... و ظهورش را سریعتر .



پ.ن :

فردا بعد از سه سال ، دعوت شده ام به پابوسی امام رئوف ... 

نایب الزیاره خواهم بود اگر لایقش باشم ...

  • خانم معلم

نظرات (۲۰)

سلام

خانـــــــــــــــــــــــــوم منم با خودتون ببرین :(( خیلی دلم تنگ شـــده...
پاسخ:
سلااام عزیزم 

میدونی که بعد عروسی مهدیه اینا دیگه نرفتم مشهد . تو که دیگه واقعا باید دلتنگ شده باشی . 
بیا خب . زیپت میکنم میزارمت تو فلشم (((:  بعد میریم پیش مهدیه بازت میکنه ، چطوره ؟!!!
چه حرف‌ها که درونم نگفته می‌ماند ...
پاسخ:
بر گشتم فرصت هست ، بگو عسلم ...
  • زهرا امیری
  • سلام
    منم ببرین... منم مشهد میخوام..منم امام رضا میخوام خب...
    خیلی خیلی خیلی التماس دعا..
    خدا پدرتون رو غریق وقرین رحمت کنه.. و شما رو سالم و سلامت..
    انقدر پی نوشت تون دلتنگیمو به رخم کشید که یادم رفت اول بگم یادداشت خوبی بود. خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام گلم ...

    خب شما هم بیا ... 
    چشم قابل باشم برای همه دست ِ دعا بلند می کنم و از امام مهربانی ها دعوتنامه ای برای همه ی بچه های وبلاگم می طلبم ...

    ممنون عزیز . شما و یوسف رو خدا فرستاده واسه تایید نوشته های من .کجا هستن این ارمینه و محمد رضی زاده و محمد پورغلامی !!!! 
    سلام بر زائر آستان نورانی امام مهربانی.
    خیلی خوب نوشتید. آدم حال میکنه یه معلم باحال مثل شما داره.
    ملتمس دعای شدید الحن شماییم.
    پاسخ:
    سلام 
    ما بیشتر حال میکنیم بچه های خوبی مث شما داریم ....

    ما هم محتاج دعاااای شماییم ....
    ایشالله خوش‌سفر باشید و به سلامت برید و به‌سلامت برگردید و زیارت‌خوبی براتون مهیا بشه.
    برای ما هم دعا کنید.


    فقط یه چیزی:
    نکنه این سفر به سفارش محمده؟ دارید می‌رید ریاست ستاد مشهد رو بگیرید؟ نکنه اونجا محمد داره سیم‌کارت رایتل توزیع می‌کنه؟
    قرار نیست ما رو بی‌خبر بذارید دیگه. درسته؟
    پاسخ:
    ممنون . خلاصه سفره دیگه . حلال کنید . 

    لایق باشیم چشم . مطمئن باش در دلم ودعایم هستید .

    نخیر ، ما سفارشی عمل نمیکنیم . اما اگه خبری بود بی خبر نمی مونی ...
    اگه اینجوری میشد که خیلی خوب بود :دی ولی منو هرچقدم زیپ کنید فک نکنم تو یه "هارد یه ترا " هم جا بشم :))

    وای خانوم یادش بخیر چقدر سفر خوبی بود اونبار که با هم رفتیم یاد اون عکس گرفتنامون تو حرم افتادم :))

    انشالا جور بشه یه بار دیگه هم ....

    انشالا سفرتون هم به سلامت باشه همین که دلمون رو هم با خودتون میبرید خدمت آقا ممنون :-*

    خیلی خیلی التماس دعـــا ، بخاطر اون موضوع هم سفارشی واسم دعا کنید

    دوستـــــون دارم
    پاسخ:
    دلت همراهمه . وقتی بعضی از بچه ها از یه جای زیارتی بهم پیامک میدن که نایب الزیاره اییم دلم تکون میخوره . لایق باشم از اونجا خبرتون میکنم ....

    واقعا جزء معدود سفرهایی بود که فراموشش نمیکنم ... 

    چشم مطمئنا در یادم هستید و در دل و دعایم ...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    محتاج دعاییم ... مگه میشه آدم دخترشو به اسم صدا نکنه ؟ 
    چیزی شده ؟!
  • زهرا امیری
  • سلام مجدد
    اگه میشد برم که..
    خیلی دعام کنیدها.. به امام رضا سلام منو برسونین بگین پونزده سال از پنج سالگی زهرا گذشت هنوز وقتش نشده؟ خود امام رضا متوجه میشه..

    کاش اینجا شکلک گریه هم داشت..
    بعدم اینکه نوشته تون خوب بود دیگه اگه خوب نبود میگفتم خوب نیست .!. مگه منه بچه پر رو با شما تعارف دارم؟! (چشمک)
    پاسخ:
    سلام 

    اتفاقا هم برای شما دعا کردم هم برای بهار ، هم برای تمام بچه های جدید این کلاس ... 

    ممنون که هستی و تشویق میکنی ...چقدر تو و یوسف خوبین هی به آدم انرژی میدین ، این بچه قدیمیام یاد بگیرن ((:

    ایشلا زودی زود قسمتت میشه میری به پابوسشون ... با یه همره همیشگی شاید !! خدا میدونه و بس (((:


    دعا کنید برای ما..
    پاسخ:
    سلام عزیزم 


    محتاج دعای شما دختر ِ خوب از سلاله ی سادات هم هستیم بسیار ...
    خانم بیاین این مبصر کلاستون رو تحویل بگیرد!
    بهش می‌گم برنامه بده می‌گه برنامه ندارم!
    صد رحمت به جناب غرضی که لااقل می گه برنامه‌م رو بعدا اعلام می‌کنم!

    مشهد خوش گذشته ظاهرا بهتون!
    التماس دعا
    پاسخ:
    خب اولا بگم یادتون بودم و مگه میشه مشهد خوش نگذره ؟!... 


    بعدشم چه چیزا انتظار داری ها !! خب این دولت باید با سایر دولتین تفاوت داشته باشه ، مثلا اونا که برنامه دادن و داشتن چکار کردن ، این دولت داره صاف و ساده میگه که ما اینیم ، هر جوری بشه یه کاری میکنیم ولی فعلا برنامه ای نداریم تا ببینیم خدا چی میخاد ! 

    این از محاسن این دولت و رئیس این دولته جانم ! 

    تازه اعضای کابینه اشون هم حتما نباید متخصص باشن همینکه نامشون یا دلشون بخاد تو پست خاصی کار کنن کفایت میکنه مهم علاقه است بقیه اش خودبخود حاصل میشه جانم !!! 

    مثلا آقای (...) فکر میکنی صنار از میراث فرهنگی چیزی حالیش میشد ؟ !! نه . ولی دیدی که چه کرد !!! 

    حالا بگذریم تا بعد صبح دولتش که بدمد معلوم میشه ((((:


    سلام بانو
    خوش به سعادتتان
    التماس دعا

    گفتند و نوشتند که :

    *بعد از حوادث سوریه و هتک حرمت به قبر یکی از یاران امام علی(ع) و تهدید به بیحرمتی به حرم بانو حضرت زینب سلام الله علیها، پرچم پسر رشید آن امام همام روی گنبد حرم حضرت زینب(س) نصب گردید.

    و فقط شیعه می فهمد این یعنی چه !

    پاسخ:
    سلام 

    ما سلام تمام ملتمسین دعا رو به گوش آقا رسوندیم امید که زودی زود شما هم طلبیده بشین گرچه تازه مشرف شده بودین بزارید یه کم بگذره بقیه نوبتشون برسه بعدا (((:

    بله ما نیز گفتیم از این درد ...
    سلام و عرض ارادت و شرمندگی
    خوبید یا بهترید؟ ... اخراجم که نکردید؟
    اینقد نیودم که کلا نیومدنی شدم ... به قولی ... کان را که خبر شد خبری باز نیامد . یکم خودمو توجیه کنم و نحویل بگیرم ...دی
    دیگه چه خبر؟ عرو سیه؟ دوماتیه؟ چیکار میکنید با پیری... دی
    لازم به ذکر است هنوز که هنوزه هم دوستتون دارم لذا مراتب جهت بهره برداری به حضور ارسال میگردد ... دی
    پاسخ:
    سلاااام ، 
    شما به روح ....آیا ؟!!!!

    معلوم هست کجاایی؟ 
    همه سرِ کار میرن تو هم مثلا رفتی کار پیدا کردی واسه خودت ها !!! 
    حالا تشریف بیارین تو ، بعدا سوال پیچ بفرمایین ! انگار این کار روحیه ات رو هم حسابی قرم قاطی کرده ها !! اینجوریا نبودی ((:
    البته با تمام این بی معرفتی ها لازم است ما نیز اذعان نماییم که همچنان دوستتان داریم مخصوصا نوه ی گلمان را که الان باید برای خودش خانمی شده باشه ... لا اقل عکس بچه مو برام بفرست بببینم چقدری شده !
    گل و بوس
    پاسخ:
    منم .. .منم  ...
    اومدم در مورد بابای انقلابی م بنویسم .. یهو با یه جمله هوش و حواس از سرم بردین: (
    منم حرم میخوام .. منم صحن انقلاب میخام انقلاب دل.. منم صحن هدایت لازمم .. منم می بردین خو : (((((
    ..
    بعدشم شوما تشریف بیارید دزفول خودم همه این آبشارا با "حجاب اسلامی" می برمتون
    :دی.. اما قول نمیدم برتون گردونم :دی.. آخه نیست اونجا خیلی قشنگه آدم دلش میخاد بمونه :دی
    ائه! راستی سلام:*
    پاسخ:
    سلاااام عزیزم 
    سمای من انقدر یادت بودم منتها نمیدونم چرا این یکی گوشی ام بعضی شماره ها رو حذف کرده بود تقریبا برای بیشتر بچه ها اس دادم از اونجا که بدونن به یادشون هستم منتها شماره ی تو نبود ولی یادت بودم برای تموم عزب اوغلی ها یه نماز ولی دونه دونه اسم بردم 
    برای متاهلینم یه نماز اونم دونه دونه اسم بردم و نماز زیارتی بجاتون خوندم 
    توی تمام دعاهام هم یادتون بودم و همه ی زیارت نامه ها رو به نیابت خوندم اگه خدا قبول کنه ...

    ایشالله زود خودت مشرف میشی و یادمون میکنی ... 

    شرمنده ات شدم ببخشید ...

    باشه شما منو ببر اون آبشار ، اونجا بخشی از بهشت خدا روی زمینه بعدشم برنگردون ، کیبدش میاد تو بهشت جاش باشه (((: 
    بسم الله
    سلام
    امام رضا(علیه السلام) را بوسیدید؟
    زیارتش رزق مداومتان :*
    راستی زیارت قبول،چشم دلتان روشن به جمال ولی مان
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت 
    از اون مدل چسبیدنیا و بوسیدنیا که نه !!!
    ولی همین جوری از دور چرا .
    الهی خدا دیدارشون رو قسمت همه بکنه که واقعا هیچکس از دیارشون سیر نمیشه 

    قبول حق . امید که جزء زائرینشون محسوب شده باشیم ...

    الهی امین ...
  • زهرا امیری
  • سلام خانوم معلم
    خوبین؟
    زیارتتون قبول
    سوغاتی چی آوردین ؟ نخودچی کشمش یا زعفرون؟
    من زعفرون میخواااااااااااااااااام

    وگرنه اغتشاش میکنم..
    پاسخ:
    سلااااام 

    قبول حق 

    تشریف بیارین منزل . زعفروون هم بهتون میدیم (لبخند) اغتشاش نکن که میترسما !!!
    سلام خانم معلم عزیز و دوست داشتنی

    ارامشی که نوشته های شما به من میده اونقدر زیاده که گاهی احساس میکنم سالهاست از نزدیک دیدمتون. من اونقدر دلتنگ امام رضام که نگو...
    دوساله که منو دعوت نکرده. البته میدونم بچه بدی بودم و شیطونی کردم ولی دیگه اینقدر... کارهای خوب هم کردم.
    شاد هم کم بوده. خلاصه هر زمان که همه دوستای خوب تموم شدن یاد منم بکنید. دلم گرفته ولی جایی راه دل باز نمیکنن.
    قفلش خرابه. زنگ زده. کلیدش هم گم شده.... دعا کنید همه چی درست بشه.... واقعن بخندم. نه این که فقط برا یدلخوشی بقیه بخندم....
    پاسخ:
    سلام 

    از رحمت خدا نباید نا امید بود .منم تقریبا دو سال بود که دعوت نشده بودم . اتفاقا دو سال قبل هم تو همین روزهای رجب دعوتم کرده بودند . من هم مثل شما به آقا گفتم ، آقا انقدر بد بودم که نمیخواستین منو ببینین ؟ ولی مطمئنا ما مو میبینیم و او پیچش مو . راضی به رضای خدا بودن بهتره ، میدونم خیلی ها هستن که سنی ازشون گذشته و هنوز از نزدیک حرم آقا رو ندیدن . 

    انشا الله که زودی زود زیارتشون نصیبتون میشه به یاری خدا . 

  • زهرا امیری
  • ادرس رو بفرمایید فردا علی الطلوع دم در خونه تون هستم.. [خنده]

    راستی منظورتون از این جمله چی بود؟

    با یه همراه همیشگی شاید !!!
    پاسخ:
    چشــــــــــــــــــــــــــــــم 
    شما شماره بدین تا آدرس رو بفرستم براتون ، میترسونی ؟!!!

    منظورم اینه که شاید بزودی یه همراه ِ همیشگی بیاد کنارت و راه بیفتین برین  با هم مشهد انشا الله ...
  • زهرا امیری
  • نه نترسوندم.!.

    چشمتون بی بلا ان شاءالله..
    وای شما فالم میگیرین[خنده] کاش برم مشهد..
    ک ا ش
    پاسخ:
    ایشالله .... 

    نه خانم جان فال نبود آرزو بود گفتم که شاید ...انقدر تو دلت قند آب نکن به این زودی 
    یه کم دندون رو جیگر بزار دختر ..حالا فک میکنن هولی !!! خنده 
  • زهرا امیری
  • وای (آیکن لب گزه)

    هول بودنم واسه زیارته نه اون یکی دیگه.. بازم آیکن لب گزه
    پاسخ:
    اِ ..این طوریا بود ... پس ایشالا زود مشرف میشی ، حالا با یکی دیگه هم بودی فبها ! ( خنده )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی