می خواهم خودم راه بروم ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


می خواهم خودم راه بروم ...

خانم معلم | جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ | ۹ نظر


تازه راه افتاده بود ، در سراشیبی یکی از قسمت های پارک ملت گازش را گرفته بود و بی ترمز میدوید . اجازه نمیداد کسی دستش را بگیرد ، میخواست مستقل باشد ، میخواست روی پاهای خودش راه برود ، نمیخواست کسی کمکش کند ... کسانی که در آن قسمت ِ پارک نشسته بودند ،محوش تماشایش شده بودند و لبخند میزدند . بعضی نگران بودند زمین بخورد ، خانمی دوان دوان سمتش رفت تا او را بگیرد . بعضی بی خیال بودند ولی خوشبختانه کسی سنگی جلوی پایش نیداخت تا زمین بخورد !! 

گاهی می ایستاد ، به اطرافش نگاهی میکرد و بعد دوباره راه می افتاد . پدرش ، پشتش راه میرفت ، یا کمی جلوتر منتظرش بود تا او را بگیرد که زمین  نخورد . بالاخره سراشیبی تمام شد و به بخش مسطح پارک رسید و همه نفس راحتی کشیدند وبرایش دست زدند . مبهوت نگاهشان کرد . کار مهمی کرده بود؟!!! 



پدر ِ این سرزمین مواظبش باش تا زمین نخورد  ...



پ.ن : خدا قوت هموطن . امروز در طول مسافرت وقتی به حوزه های رای گیری نگاه میکردم صف های طویلی از مردم را دیدم که آرام و مشتاق منتظر بودند تا رای بدهند . چشم دشمنان کور . حتی اگر سلیقه هامان یکی نباشد ، اما سرنوشت کشورمان برایمان اهمیت دارد . 


انشا الله هر شخصی ریاست قوه ی اجرایی این کشور را در دست می گیرد ، هدفش بالندگی و سرفرازی آن باشد و بس . 



بامید ایرانی آباد ،مقاوم و مقتدر  ... 



پ.ن 2 :  شنبه نوشت : 


قال الصادق علیه‌السلام:


حیرانم از کسی که در دام خدعه و نیرنگ گرفتار آمده، ولی به گفتن این قول خداوند پناه نمی‌برد که ; 


«افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» 


زیرا، خودم از خداوند عزوجل شنیدم که پس از آن می‌گوید:

«پس خدا او را از عواقب سوء آنچه نیرنگ می‌کردند، حمایت فرمود» . (مؤمن (40) : 44 )


از خدا می خواهیم که ایشان پیرو ولایت و در خط رهبری حرکت نمایند و به انچه وعده نمودند عمل نمایند . چون این حرکت مردم نشان از بی اعتمادی ایشان به عملکرد جناب احمدی نزاد در این دوره ی دوم دارد . 

امیدوارم که کشور دو قطبی نشود و همه همچنان در زیر لوای رهبری ، مقاوم به حرکت خویش ادامه دهند .



مَنْ یَشْفَعْ شَفاعَةً حَسَنَةً یَکُنْ لَهُ نَصیبٌ مِنْها وَ مَنْ یَشْفَعْ شَفاعَةً سَیِّئَةً یَکُنْ لَهُ کِفْلٌ مِنْها وَ کانَ اللَّهُ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ مُقیتاً( نساء - 85 )

هر کس وساطت پسندیده ای ( در هر امر خیری در نزد خدا یا مخلوق ) انجام دهد او را بهره ای از آن ( پاداشی در دنیا یا آخرت ) خواهد بود ، و هر کس وساطت ناروایی ( در هر امر باطلی یا در حق شخص ناشایسته ای ) انجام دهد او را نیز نصیبی از ( گناه و وبال ) آن خواهد بود ، و خداوند همواره بر هر چیزی توانا و نگهبان است.


  • خانم معلم

نظرات (۹)

سلام
همیشه حواسشان هست
وگرنه امروز اینی نبودیم که هستیم...


انشاالله که هرآنچه به صلاح است بشود
در اطافیان هرکس سعی میکرد به قدر توانش اصلح را انتخاب کند...
نتیجه اش با حق...
پاسخ:
سلام 

مطمئنا همین طور است ...

به هر شکل تمامی کاندیداها تایید صلاحیت شده ی شورای نگهبان بودند . فقط نوع نگاه و راه رسیدن به آن مدینه ی فاضله تفاوت می کند . 

ما مامور به وظیفه بودیم بقیه اش با خداست ...
"چشم دشمنان کور . حتی اگر سلیقه هامان یکی نباشد ، اما سرنوشت کشورمان برایمان اهمیت دارد . "

خیلی وقت بود منتظر همچین جمله ای بودم تو وبلاگا. خوشحالم واقعا از خوندنش
پاسخ:
انشا الله که همه دنباله روی خط ولایت باشیم ...
و من یتوکل علی الله فهو حسبه


کاش از اول میدونستیم بازی دو سر باخته وقتی تو یه کفه یه نفر بود و تو کفه ی دیگه 5 نفر..
پاسخ:
سیاسته دیگه ... از اول گفتن که پدر ومادر نداره ... 
بله توکل به خدا که : 
و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین 

انشا الله که مکرشون به خودشون بر میگرده ، و عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شی و هو شر لکم والله یعلم و انتم لا تعلمون ... تا ببینیم که انها چه می کنند . 


انشاالله که مکرشون به خودشون برگرده
ولی...

ولی نمیشه از بی بصیرتی خودمونم بگذریم
پاسخ:
هر چیزی قیمتی داره  ... بی بصیرتی ما باعثش شد . از اول میدونستیم که عارف کنار میره و از اصلاح طلب ها یکی میمونه . من در دقایق آخر فکر میکردم جلیلی کنار بره . حتی پنجشنبه تو سفر شنیدم ولایتی کنار رفته و وقتی موقع رای دادن دیدم اسمش هست فکر کردم اینا از قبل چون اسامی رو زده و اماده کرده بودن اسمش هست نگو آقا کنار نرفته بالاخره نمیشه نون و نمک هاشمی رو خورده باشی و نمک دونش رو شکسته باشی . من فقط دعا میکنم این باب جدیدی که جناب احمدی نزاد در عدم تمکین از آقا باز کردند مد نشه . میترسم از اینکه هاشمی بیاد و با اون مکری که داره ،بخاد دو جناحی بکنه مملکت رو ، من از هاشمی میترسم . هاشمی افعیه ... من ازش متنفرم . حواسمون دیگه باید شدیدا جمع صحبت های آقا باشه . 
اشتاه کردیم . خربزه خوردیم پای لرزش باید بشینیم .
آقا...
امروز شده لق لقه ی دهنمون...

داشتم به ارمینه میگفتم، آقا برا ما شدن مصداق شعر حافظ
هر کس برداش خودشو از ایشون داره و بعدش هر کاری میخوایم میکنیم
پاسخ:
نه ، لق لقه نیستن و نبودن . ارمینه نظر خودشه رو داره ، شما ببین چقدر جلیلی رو تخریب کردن ، چقدر گفتن احمدی نزاد دومه ، چقدر گفتن بدبخت میشیم ، کیا بودن ؟ 

حالا که دیگه تموم شد . امیدوارم درس عبرت باشه برای بعد هامون . امروز یه دختر جوونی که حجاب چندانی هم نداشت توی تلویزیون میگفت فقط بخاطر شهدا اومدم رای دادم . امروز سر نماز گریه کردم . همیشه حرفم این بود که از دو طرف در محاصره ی امریکا واقع شدیم . از چی میترسن که سراغمون نمی یان ؟! حالا میترسم . احمدی نزاد هر چی که بود ، لا اقل هدفش سازش نبود . 

شاید خدا خواسته به همه نشون بده که بزار اینها هم بیان . نشون بده که این مملکت با چه معضلاتی روبروست . انقدر نشستن و غر زدن و اعتراض کردن و گلایه کردن و حالا به یه فرشته ی نجات رای دادند !!! بزار ببینیم که جناب سردار سازندگی چه میکنند چون روحانی دقیقا برای من مثل یه عروسک خیمه شب بازیه که نخاش کاملا مشخصه . 

دلت به وجود خدا گرم باشه . گفتم که این مملکت صاحبی داره . دیدی بعضی وقتا بچه هایی که تازه راه افتادن موقع راه رفتن زمین میخورن و پدر ومادر مانع نمیشه ؟ بزار بخوریم زمین و بلند شیم و بتکونیم خودمونو و ادامه بدیم . ولی خدا کنه دستمون رو تو دست ِ بیگانه نزاریم برای اینکه بهتر بتونیم راه بریم ....


حالا ارمینه بیاد بگه از گفتمان حرف زدیم و مسخره کنه . مهم نیست . تعجب میکنم گفته فقط پایا کامنت بزاره بعد همه کامنت گذاشتن و تایید کرده ؟!!! تعجب میکنم از اون همه که با وجود اینکه علنا خواسته براش کامنت نزارن بازم به حرفش اعتنا نکردن . کدوم رو بپذیریم توهین ارمینه به دوستان رو یا بی اعتنایی دوستان به حرف ارمینه رو ؟ 

اگه دل آبادی ها ، حرف دلشون رو زدن ، شما هم از کاندیدای مورد نظرت حرف زدی ، آزادی بیان بوده مگه غیر اینه ؟ ! منتها قالیباف رو تخریب نکردن ، تبلیغش هم کم نبود ، به قول ارمینه بسه . دیگه بسه اون چیزی که نباید میشد شد ، دل ِ آقا رو خون کردیم ...همین و همین . 
فرمود:
آنها در یاری کردن باطل خود وحدت دارند و شما در دفاع از حق متفرقید...

افسوس...
پاسخ:
افسوس  ...
  • زهرا امیری
  • ما اینجا فقط لبخند میزنیم

    اصلا هم نمیگم چه پست خوبی
    پاسخ:
    تنها دلخوشی ام به حضور مردم است و سیلی محکمی که به دشمن زدند . میزان هم رای ملت است . مطمئنا از وضع موجود انقدر خسته بودند که چنین رایی داده شده ولی ... 

    چیزی برای گفتن ندارم ... حالم اصلا خوش نیست ...
    ارمینه حالش خوب نیست
    به قول خودش دو روزه نخوابیده
    حالش خوب نیست
    به من هم خیلی توپید
    اصن برداشتش از کامنتام یه چیز دیگه
    بماند...
    اشتباه کردم واسش نظر گذاشتم
    اصن فکر نمیکردم اینطوری برخورد کنه
    خانوم معلم من هنوز تو شوکم
    17 میلیون رای از کجا اومده؟

    از رایی که دادم پشیمون نیستم
    از بی بصیرتیم ناراحتم

    دایم بغض گلومو میگیره
    جام زهر
    امروز عمه ی منم همین حرف شمارو میزد
    میگفت خدا داره امتحان میکنه
    اونایی رو که ناشکری کردن

    پناه به خودش
    فکر نون و اقتصاد و سیاست از سرم پریده
    اسلام آمریکایی داره منومیکشه...
    پاسخ:
    باورت نمیشه چه حالی دارم . از صبح تقریبا هیچ کاری نکردم جز تو وب گشت زدن . ارمینه بچه ی خوبیه ولی گاهی ... بگذریم دیگه . هر چی نباید میشد شد ، فکر کردم شاید به دور دوم بکشه ولی فکر نمیکنم . حواسمون رو باید جمع کنیم . امشب جشنه . بزن وبکوب به شیوه ی خودشون . وقتی محمد رضا خاتمی بیاد وبگه کروبی وموسوی و رهنورد باید بیان بیرون و چنینی اجازه ای به خودش میده که هنوز هیچی نشده اظهار وجود بکنه ، باید دید اخر داستان چی میشه . 
    بله جام زهری که خودمان از هاشمی تحویل گرفتیم و به حلقوم ولی امرمان ریختیم . منم از بابت رای ام پشیمون نیستم هنوز جلیلی رو اصلح میدونم حتی اگه جنابان ارمینه ، امید حسینی و قدیانی و .... متفق القول باشند در عدم صلاحیتش ... منتها اشتباه در یکپارچه نبودنمان بود . رودست خوردیم . ولایتی را هم برای همین اورده بودند . 
    آقا فرمودند بعد انتخابات صحبت هایی دارم که خواهم گفت از مناظره ها . امیدوارم ولایتی را چنان بشورد که مرده شور نشسته باشد . 
    دلم برای آقا و برای خانواده ی شهدای هسته ای و تمام شهیدانمان می سوزد . دلم از سازش با امریکا شور میزند ... هاشمی سیاس تر از چیزی است که فکرش را می کنیم . واااای که چقدر دلم گرفته ... 
  • زهرا امیری
  • من این مصیبت (روحانی) وارده رو تسلیت میگم
    پاسخ:
    تسلیت کار ساز نیست ... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی