فاصله :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


فاصله

خانم معلم | جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ | ۷ نظر

     


                          لحظه های دوری را با 

                                        با ساعت شنی میشمارم

                                                                یک صحرا گذشته است ....

                           عمر من

                                          دیگر قد نمی دهد

                                                                 بگو سفرت کوتاه بیاید ....


                                                                                                           «احسان پرسا »



امام سید علی حسینی خامنه ای مدظله العالی

بهشتی یک ملت بود برای ملت ما 

« امام خمینی قدس سره »



سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و یارانش گرامی باد . 

سخنان امام عزیزمان در باره ی شهید بهشتی :

البته یک ملتی که می‌خواهد در مقابل همه قدرتها بایستد، نمی‌خواهد سازش کند با بلوک غرب و نمی‌خواهد سازش کند با بلوک شرق...، می‌خواهد صراط مستقیم انسانیت و اسلامیت را پیش بگیرد، باید مهیا بشود از برای اینکه همه پیشامدهایی که پیش آمده است و پیش خواهد آمد. ما نباید گمان بکنیم که پیشامدها تمام شد. مادست این ابرقدرتها را از مخازن خودمان و تسلط‌شان را از کشور خودمان کوتاه کرده‌ایم و آنها ساکت نمی‌نشینند. 


* من این ضایعه بزرگ را به ملت ایران و شما آقایان که نزدیک بودید با آقای بهشتی و مطلع بودید از افراد دیگری که شهید شدند، به همه شما آقایان و ملتمان تسلیت عرض می‌کنم. بنای دشمنان شما بر این است که افرادی که لیاقتشان بیشتر است بیشتر مورد حمله قرار بگیرند. 



آنها افرادی را هدف قرار می‌دهند که از آنها خوف دارند که مبادا یک وقتی به آنها صدمه بزنند. و این را من کرارا گفته‌ام که مرحوم آقای بهشتی در این مملکت مظلوم زیست. تمام مخالفین اسلام و مخالفین این کشور حمله مستقیم‌شان را به ایشان و بعضی دوستان ایشان کردند. 

کسی را که من بیشتر از بیست سال می‌شناختم و روحیاتش را مطلع بودم و می‌دانستم چه جور مرد صالحی و مرد به درد بخوری برای این کشور است، مخالفین او را در کوچه و بازار و محله و صحبتهایی که همه می‌کردند، آن طور جلوه دادند. 

  • خانم معلم

نظرات (۷)

  • صفا حسینی
  • در زندگی به دنبال کسانی حرکت کنید که هر چه به جنبه های خصوصی تر زندگی ایشان نزدیک شوید تجلی ایمان را بیشتر می بینید "شهید دکتر بهشتی"
    از بچگی یه جور احساس خاص خوب نسبت به ایشان داشتم _شهادتشون مبارک و تسلیت
    بیا ، فقط همین .
    پاسخ:
    الهی آمین ...
    سلام...
    جالبه حضرت امام میفرمایند که من کرارا گفته ام آقای بهشتی در "" این مملکت"" مظلوم زیست ...
    تازه ایران انقلابی آن زمان ...
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    خب امام قبل از انقلاب هم با دکتر آشنایی داشتن ... کلا قد این دنیا نبودن ، خیلی بیشتر از حد این دنیا بودن . من خودم رو نمی بخشم . وقتی خبر شهادتشون رو شنیدم یه حالی شدم . اون موقع ها یه جوکی سر زبونا انداخته بودن از شهید بهشتی و جناب هاشمی منم شنیدم و خندیدم . یه روز خواستم برای یکی از دوستام تعریف کنم زد حسابی تو حالم و گفت دیگه اینو جایی نگو ... یهو حس بدی بهم دست داد . حس اینکه واقعا چقدر بدون فکر چیزی رو مطرح کردم . وقتی خبر شهادتشون رو شنیدم انگار حلالیت نطلبیده بودم و رفته بودن و یه باری رو دوشم حس می کردم . امیدوارم حلال کرده باشند ... 
  • یار دلدار
  • خدایی آدم فوق العاده با سوادی بودن شهید بهشتی .
    ما آدم ها متاسفانه تا اونجایی که میتونیم در موقع زندگانی این افراد قدرشون رو نمیدونیم بعد اینکه از بین ما میرن تازه میفهیم که ای بابا یکی بود بهش میگفتن بهشتی !!!
    الان چقدر قدر حضرت آقا رو میدونیم ؟
    پاسخ:
    خیلی فرقه بین الان و اون موقع . اون موقع خفقان خیلی زیاد بود و کسی شهید بهشتی رو نمی شناخت مگر همرزمانشون مث حضرت آقا و جناب هاشمی و آیت الله مهدوی کنی و ... 

    مردم ما قدر آقا رو میدونن .... خیلی فرق میکنه الان با قبل از انقلاب ...
    بهشتی شدند :)
  • آفـتابـــــــ گـردان
  • بسم الله الرّحمن الرّحیم

    سلام


    شهید بهشتی را خیلی دوست می دارم، مظلومیتشان مثل صاحب نامشان است...دانششان خیلی بالاست و خیلی موقرند و با جذبه و لطیف...روح بسیار بزرگی دارند بی شک

    صدایشان و صلابتشان کم نظیر است

    روحشان قرین روح امام حسینشان باد الهی
    پاسخ:
    سلام دخترم 
    فضایل دکتر بسیار است مخصوصا در ان زمان . تسلط ایشان به چند زبان زنده ی دنیا و آشنایی شان با دین باعث شد ایشان به عنوان مبلغ به خارج اعزام شوند . 
    اعتقاد و باورشان از دین در صدا و چهر ه شان نمایان بود . در مناظرات قبل از انقلاب با کمونیست ها بلافاصله اعلام امادگی می کردند . 
    روحش شاد ... 

    واقعا وزنه های سنگینی را ضد انقلاب از ما گرفت ... 
    سلام
    خدا بر علو درجاتشان بیفزاید.
    پاسخ:
    سلام بر مهدی خان ِ خودمان ..
    خوبید؟ ممنون که سر زدید . 


    الهی امین .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی