پست تر از حیوان ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


پست تر از حیوان ...

خانم معلم | دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ب.ظ | ۲۴ نظر

خدای من ! 

خدای من ! 


گفت بکشید که خدا بهشت را نصیبتان کند * و کشتند و خونها ریختند به جرم شیعه بودن . گفتم  به تاریخ اعتباری نیست ولی اینک از تبار مغولان ، در حلب به جرم شیعه بودن ، الله اکبر گویان سر میبرند و انسان ها را ذبح  روح ِ شیطانی شان میکنند و شیطان به خدا لبخند میزند و میگوید : ببین ، ببین چگونه میفریبمشان ، به نام ِ دین ! گوش تا گوش سر میبرند تا بهشت را از آن ِ خود کنند این از بهشت رانده شدگان ....

آخر کدام پیامبری برای تعلیم شمشیر آمد ؟ مگر نگفت : « انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق »  ؟ پس چگونه به نام ِ« او » سر می برند ؟ به نام ِ او در خیابان از کشته ها پشته می سازند و براین کارشان افتخار می کنند ؟

رودخانه ی فطرتشان،  باتلاقی متعفن ِ شده است . اینها علف های هرزی هستند که در باغچه ی جامعه ی انسانی روییده اند . دستی محمدی( صلی الله علیه و آله ) لازم است تا از ریشه خشکشان کند ؟ کجاست که بیاید؟

 

در حیات وحش هم ،حیوانات به همنوع خود رحم میکنند ولی این انسان نماها !! .... آه قابیل ، قابیل ، قابیل تو باید جور تمامی این قتل ها را بر دوش بکشی ، مگر نه این است که :  هرکس یک نفر را بدون جرمی بکشد، مانند این است که همه مردم را کشته و اگر کسی را زنده کند، مانند آن است که همه را زنده کرده است؟ ( مائده – 32) و اینک چون تو اولین قاتلی باید مرگ های اینچنینی را پاسخگو باشی  ....

 

اکنون آفتاب ظهور به استوای رستاخیز رسیده است .  بکشید ما را ، مقتدای ما حسین ( علیه السلام ) است همانکه هر چه داشت قربانی عشق کرد و با پاشیدن ِ خون شش ماهه اش به آسمان ، عشق را به نهایت رسانید  .

ای سلفی های تکفیری وهابی نشان ، اجدادتان سر ِ خون ِ خدا را از قفا بریدند . سر بریدن رسم ِ شماست ، مگر نه اینکه ابن زیاد مسلم و هانی را سر برید ؟ ، مگر نه  اینکه کربلاییان را سر بریدیدو سرشان بر نیزه کردید تا همگان ِ تاریخ بدانندخون قابیل در رگهای شما جریان دارد و شیطان حاکم روح های پلیدتان است ؟ شما از نسل ِ ابن زیاد شرابخوارید . از نسل ِ یزید پست فطرت ِ .... لا اله الا الله ... پناه میبرم بر خودت خدای من ...

 

حسن شحاته را به چه جرمی به خیابان کشاندید در شب ِ جشن ولادت ِمولایش ؟! ... چگونه بر سر وبدنش کوفتید تا به دیدار ِ یارش بشتابد و چه خوب رفت که حق اش کمتر از شهادت نبود ...

 

من نمیدانم  صحنه ی این فیلم مربوط به مردم حلب است یا نه ؟ نمیدانم سیاست چه بازی هایی دارد ، ولی انسانیت را میفهمم ، هر چه هست اینها انسان نیستند ، حتی میمون هم نیستند ، شباهتشان به انسان است ولی عملکردشان حتی شبیه میمون هم نیست ... این انسان نماهای پست تر از حیوان ... «اولئک کالانعام بل هم اضل اولئک هم الغافلون» (اعراف:179)

 

لعنت خدا تا همیشه ی تاریخ بر شما باد ! ....


 

توصیه ی اکید :

اگر طاقت ندارید بریدن سری راببینید نگاه نکنید


دست ِ خواهش : به ماه ِ خدا نزدیک می شویم . اینک وقت ِ بخشیدن و صاف کردن دلهاست . 

اگر نگاهی ، صدایی ، زبانی ، خط یا نوشته ای از من بر دلت ترکی انداخته ، به بزرگی میزبان این ماه مرا ببخش .

شاید فرصتی برای جبران نباشد ....

التماس دعا 




* به نقل از کتاب منم تیمور جهان گشا 





  • خانم معلم

نظرات (۲۴)

سلام
وگاهی فقط باید سکوت کرد...
پاسخ:
سلام 

و گاهی هم نباید سکوت کرد ...
خدا لعنتشون کنه :((((
پره ... دنیا پره از این جانورهای پست تر از حیوان ... عراق ، سوریه ، افغانستان ، بحرین ... خلاصه هر جا که شیعه باشه ... لعنت به همه شون ... لعنت ... تنها و تنها امید شده ظهور منجی و بس ...
هیچوقت نمیشه این فیلم ها رو دید ... اینا چی ان کی ان که این کارا رو میکنن خدا ...
لعنت خدا و رسول خدا بر این بندگان شیطان لعین
کلمه حیوان براشون کمه
سلام معلم عزیزم
شما چون سر نمیزنی فکر کردین پستام زیاد شدن
واقعا دیدن
آدم های بی قید باعث میشه بیشتر به چادرمون پناه ببریم
دیگه با حرف نمیشه واسشون کاری کرد
انشالله خدا کمکشون کنه که واسشون دیر نشه فهمیدن واقعیت ها و درک ارزش انسانیتشون
محتاجیم به دعای شما و دوستان
انشالله که رمضانی پر باری داشته باشین
ممنون از همه ی لطفتون
یا زهرا
پاسخ:
سلام دخترم ... 

من تازه سر زدم بهت ! ... تاریخ نداره پست هات وگرنه می گفتم کی بهت سر زدم . متاسفانه مشکل بلاگ عدم بروز رسانی پست های دوستانه ... م نم که خاطر فراموش ، معمولا از سر لینک ها شروع میکنم و تا اخر رو یه دور چک میکنم ... دیگه کم کاری اگه بوده ببخشید .

انشا الله این ماه ، ماه پر برکتی باشه برای همه . و انشا الله که در پایان این ماه شاهد لبخند خداوند باشیم ...
  • خلوت پرهیاهو
  • سلام خانوم معلم عزیزم :( نفس هامون رو به شماره انداخته دنیا ! :(((
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...

    نفس هاتون انشا الله پر از شمیم یار ... 
    مخصوصا شما که از همون خاندانید تقربتان بیشتر است .دست ما رو هم بگیرید ...
    می بوسمت ...
    خیلی التماس دعا ...
    سلام
    همیشه می گویند وقتی بساط ظلم بخواهدبر چیده شود و به انتها برسد ظالم در اخرین حد ظلم خودش قرار میگیرد
    پاسخ:
    سلام 

    منکه واقعا طاقت دیدن ِ فیلمش رو همنداشتم اون نامرد چطوری سر برید ؟
    معنی این سکوتم بد نبود البته

    ولی اینکه باید یه کاری کنیم توش شکی نیس...

    تو اخبار میخوندم یه جوان مداح از سر غیرتش رفته سوریه تا از حرم اهل بیت دفاع کنه!

    اجرش با خدا
    به نظرم داره حق مسلمونیش رو ادا میکنه
    حالا شیعه بودنش بماند...
    پاسخ:
    بله میدونم . حرف شما یه معنی داشت ، حرف منم یه معنی دیگه ...
    بله . اما آقا تاکید دارن حرکت ها نباید بدون هماهنگی باشه ... اینکه شور ِ حسینی بگیره جوونامونو و یهو بلند شن برن سوره و ... دردی رو دوا نمیکنه . هزار تا حرف و حدیث دیگه هم برامون در میارن . ملت ها باید خودشون بخان ... 

    انشا الله که همین اتفاقات مقدمه ای هست برای پیوند ِ مسلمانان راستین با یکدیگر ، شیعه وسنی اش تفاوت نداره این خبر رو بخونین .

    گریه کنم یا خنده!
    شیطان حداقل در این جبهه ماهیت پست خود را نشان داد
    من فیلم زدم اما ندیدم :)))
    نمی شد نذارید؟!!
    گریه ام گرفت :((
    البته بدون دیدن فیلم!
    پاسخ:
    منکه نتونستم بخندم شما رو نمیدونم . حالم واقعا بد شد . یعنی واقعا بعد از دیدن فیلم دست و پام شل شد . اصلا نفسم بند اومده بود . درست مثل گوسفندی که وقتِ قربانی صداهایی از حنجره اش خارج میشه ، مث همون این بنده ی خدا داشت جوون میداد. با بسم الله گوش تا گوش سرش رو بریدن و الله اکبر گویان تشویقش میکردن ...

    اونایی که دل ِ دیدنش رو دارن ببینن . وگرنه اصلا صحنه ی خوبی نیست ... 
    هر کسی ذره ای عاططف در وجودش باشه باید گریه کنه ...
  • صالح جهانی
  • خدا لعنتشون کنه و صاحب امر را برسونه ...

    « انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق »
    پاسخ:
    الهی امین ...
    سلام خانوم

    آره همشون از نسل اون حروم زاده هایی هستن که سر امام و بریدن ....

    خدایا امامان را برســـــــــان :(
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    الهی آمین ... فقط باید ظهور امام را طلب کنیم روز وشب و اولین دعامون همین باشه ...
    خیلی وقته این موضوع فکرمو مشغول کرده که دین اگر اشتباه فهمیده بشه چقدر میتونه خطر ناک باشه
    پاسخ:
    استفاده ناصحیح از هر چیزی میتونه خطرناک باشه حتی دین ! و چه بسا در این حال خطرناک تر ! ...
    آره
    متوجه ام
    ولی خداروشکر تو این جبهه شیطان با ماهیت خودش پا به عرصه گذاشت ...
    .
    فیلم رو ندیدم چون میدونم یک ماه بعد هم باز براش باید گریه کنم :((((
    خانم تو این ماه عزیز ما رو دعا کنید
    پاسخ:
    شما دلتون پاکه و ما باید دخیل ببندیم به دلهای پاک ِ شما ... 

    چشم دعاگو هستم اگه قابل باشم اما شما بیشتر دعامون کنید ...به محمد حسین و مادرتون هم سلام برسونید و بگید خیلی التماس دعا دارم ...این محمد حسین کجاست ؟ چرا ازش هیچ خبری نیست ؟ 
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • هر روز عاشوراست .. همه جا کربلاست !

    + :(
    سلامی دوباره
    چشم
    .
    محمدحسن درگیر سیاسته بدجور!!
    نیست دانشجوی علوم سیاسیه
    بدجور درگیرش شده
    .
    دیگه زیاد ما فقیر فقرا رو تحویل نمی گیره :((((
    پاسخ:
    سلام 
    بی خود کرده خودم دعواش میکنم ... فک کردی چی؟ 
    سلام
    انسان در عصر بی بند و باری افکار، به حیوانیت نزدیک می شود..
    انسان منهای خدا ..
    .
    .
    چقدر عشق می کنم وقتی خطاب می کنید دخترم، پسرم ..
    معلمای من هیچکدوم اینچنین خطاب نمی کردن..
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...
    بله انسان منهای خدا حیوان که نه ، از حیوان هم پست تر است چرا که حیوانات هم تسبیح گوی خداوندند ... 

    راستش حس عجیبیه .وقتی یه مقدار سن ات بالا میره ، وقتی که مادر میشی ، یه حس های جدیدی سراغت میاد که قبلا نبوده ، به واقع احساسم رو بیان میکنم . یعنی واقعا حس میکنم شماها درست مثل ِ فرزند خودم هستین ... 
    انشا الله زنده و سلامت باشین ... 
    خیلی التماس دعا ، من به دعای جوونها بیشتر اعتقاد دارم ...
  • زهرا امیری
  • سکوت گریه اشک آه
    برای پست و

    سلام
    من یک عالمه بخاطر دعوتنامه از شما مچکرم :-*
    گفته بودم خیلی دوستون دارم؟!
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    تو گریه نکن چون گریه کنی چند ماه میری تو فاز غصه مگه میشه ازاون حال درت اورد ! (:
    منم دوستت دارم دختر شیطون و فعال .
    اومدی تو بلاگ به سلامتی ... خب حالا باید به هر سه جا سر بزنیم آیا ؟ !!!!! 
    چطور ممکنه اون روح لطیفی که از دم خدا بهمون هدیه شده تهش بشه این ؟!! بحث شیعه و غیره رم کنار بذاریم آخه دل آدم مگه از چی ساخته شده که انقد انعطافش بالاست؟گاهی میشه مهر مادرو لطیف گاهی هم......
    فک نمیکنم قابل هدایت باشن ...خدا لعنتشون کنه.
    پاسخ:
    سلام گلم 
    منم همینو میگم . منم میگم اصلا سیاست و همه چی به کنار، اینا آدم نیستن ؟ 
    مگه میشه آدم همنوع خودش رو این طوری بکشه ؟
    انسان نیستن ...

    خیلی التماس دعا خانم خانما 
    به مهدی هم سلام برسون
  • یوسف یوسفی
  • بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم...
    چقدر خوب نوشتین این پست رو خانوم معلم.
    سلام.
    پاسخ:
    سلام یوسف جان 
    برگشتین ؟ 
    شما عضو بیان شدی ؟ 
    به سلامتی 

    بازم شروع کردی به تعریف کردن ؟!! 
    alan man shab chetor bekhabam :(
    پاسخ:
    سلام 
    از ترس یا از درد ؟!
    ما تنها نیستیم

    ما تنها منتظریم ...
  • یکی بود ... هنوزم هست
  • سلام ...


    وای خدای من اینا از چه جنسی هستن ، اصلا انسانن !!

    بدبختی اینه که همه این وحشی گری ها به اسم اسلام تمام میشه :(


    فیلم رو هم جرات نکردم نگاه کنم :(

    ........
    پاسخ:
    سلام 
    انسان نما هستن ... وگرنه فطرت انسان خداییه ، خدا اگر عذاب هم میکنه قبلش هزار بار گفته توبه کنید ، میبخشم و ... اینها بدون محاکمه و به جرم شیعه بودن سر میبرند ... 

    توصیه اکید میکنم که اصلا نگاه هم نکنید خودم هم اشتباه کردم دیدم ! اما گذاشتم برای اون هاییکه هنوز فکر می کنند و میگویند  چراغی که به خانه رواست ....یعنی واقعا نباید حامی شیعیان ِ سوریه باشیم ؟!! 
    سلام بانو
    اومدم ماهتون رو تبریک بگم...
    دلم خون شد... :(((((
    چه کار کنیم جز دعا برای فرج... چه کار کنیم...
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    ببخشید . بخدا نمیخواستم حالتون رو بد کنم ولی خیلی پست بودن ..حال خودم خراب شد . فرداش هم کلا تب ولرز افتادم تو خونه ... خیلی عجیب بود برام وقتی صحنه رو دیدم بی حال شدم . اصلا تو تنم رمقی نمونده بود . 

    ببخشید . حلالم کنید . 
    ماه ِ خوب خدا بر شما هم مبارک ... امید بنده های خوبی باشیم و باعث سرافرازیش بشیم ... 

    هیچ دعایی بهتر از دعای فرج نیست . ما برای فرج آقا دعا کنیم و آقا برای حل گره از کار های ما ! ... 
    نه بانو. این چه حرفیه. خیلی هم کارخوبی کردید. خدا خیرتون بده. باید بدونیم چه داره به سرمون میاد. باید بدونیم بی صاحبی داره برامون چقدر گرون تموم میشه...
    انشالله...
    پاسخ:
    زنده باشی دخترم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی