کمی بخندیم ! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


کمی بخندیم !

خانم معلم | سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ | ۱۵ نظر



عیده  هنوز و میشه کمی بخندیم ...بعضی ها هم کمتر ایراد بگیرن که میایم اینجا غصه مون میگیره ...ارمینه فکر نکنه با اونما (خنده)

ببخشید که بعضی کلماتش زیاد مودبانه نیست . 


1.

ای کاش ازدواج هم مثل انتخابات بود
چندتا نامزد توسط مادرمان تایید صلاحیت میشدند
میومدند از هنرها و برنامه هاشون میگفتند بعدش منم سر فرصت با بصیرت و آگاهی همسرمو انتخاب میکردم و هر ۴ سال یکبار حماسه دیگری می آفریدیم


2.

بچه که بودم زنگ زدم ۱۱۸ فوت کردم بعد خانومه گفت تلفن شما کنترل میشه بیب بیب بیب …جاتون خالی داشتم سکته میزدم ، سریع قطع کردم ، سیم تلفنم کشیدم ، رفتم بیرون در خونه رو هم قفل کردم !فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم !!!


3.

مردی از همسرش پرسید : عزیزم دوست داری امسال برای سالگرد ازدواجمان کجا بریم؟زن : اااااممم ، یه جائی که من تا حالا نرفتم ، چی میگی ؟مرد : عالیه عزیزم ، نظرت راجع به آشپزخانه چیه؟ !!!!!

طبق آخرین اخبار شیر مرد مذکور کماکان در راهرو سکونت دارد


4.

امروز به این نتیجه رسیدم که هر وقت میرم کارواش همه پرنده ها اسهال میگیرن


5.

معلم به شاگرد میگه :من دویدم تو دویدی او دوید مال چه زمانیه؟؟؟؟شاگرد :مال زمانی که یارانه هارو میریزن به حساب!!!!


6.

ﺯﻧﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﮐﺮﺩ 

ﺷﻮﻫﺮﻩﮔﻔﺖ ﻭﻝ ﮐﻦ ﺑﻌﺪﺍ ﻗﻀﺎﺵ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ 

ﺯﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﻭﻟﯽﺷﺮﻉ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﺨﻮﻧﯽ 

ﻣﺮﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻭﻟﯽﺷﺮﻉ ﮔﻔﺘﻪ ۴ ﺗﺎ ﺯﻥ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﯿﺮﻣﺎ 

ﺯﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺨﺸﻨﺪﺳﺕ!


7.

من توی هفت آسمون یه ستاره داشتم…راه شیری رو که می خواستن احداث کنن، افتاد تو طرح.هیچی دیگه! الان هم در خدمت شماییم!


8.

رفیقم وسط دانشگاه دستش تو دماغــشه

یه ساعت بهش زل زدم بلکـــه خجالت بکشه

برگشته به مــن می گه ممد تو بــرو من کارم تموم شـد میام !!!


9.

این پفک جدیدا رو تف میزنی نمیچسبن به هم .از قصد اینجوری ساختن تا تفریحاتمونو ازمون بگیرن .کار آمریکاس کاملا مشخصه!


10.

قبلا بچه پولدارا لباس مارکدار میخریدن ،

ولی الان فقط بچه پولدارا لباس میخرن


11.

شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه ؟!؟

پس 

دانشمندا ذاتا اسهال بودن


12.

با بعضى از آدم ها باید رفت ماهى گیرى…. از بس که کرم دارن…!!!


13.

بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین؟


14.

هر وسیله ای که مامانت جمع می کنه حتما گم می شه

بهش هم میگی میگه من دست نزدم همونجا گذاشتم !


15.

ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﺍﯼ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﻫﻮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻗﺼﻦ

ﺣﮑﻢ ﻫﻤﻮﻧﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﺩﻭ ﻟﭙﯽ ﻣﯽ ﻟﻨﺒﻮﻧﻦ


16.

ایوب را گفتند صبر از که آموختی؟

تاملی کرد و فرمود ، محسن رضایی…


17.

یکی از فانتزیامم اینه بدونم اونایی که کرم عصاره حلزونو واسه طراوتو شادابی پوستشون استفاده میکنن اگه روزی خمیر دندون عصاره کرم خاکی جهت جلو گیری از پوسیدگی دندونا هم به دست کارشناسان ایرانی تولید بشه ایا حاضر به استعمال ان هستن؟!!!



همیشه شاد باشید .

  • خانم معلم

نظرات (۱۵)

سلام

واااااااااای چه خوب بودا !

قیافه ی اخموی ما هم خندید بالاخره ! بالاخره ها ! (چشمک)

هر چن وق یه بار از اینا بزارین خوش میگذره ! (((:

الهی که همیشه شاد و خندون باشین ...
پاسخ:
سلام 
خدا رو شکر که خندیدی ... منم حالم خوب نبود ، وقتی اینو خوندم کلی خندیدم . بعد گفتم بزار شماها هم بخندین ، گرچه معمولا این جوک ها زود تو زبونا می افته و شنیدنش بی مزه میشه ولی من هیچکدوم رو نشنیده بودم ...
سلام
به به
خانم معلم :)
بعضی هاش واقعا جالب و خنده دار بود
بعضی هارم واسه صدمین دفعه داشتم میخوندم ولی باز جالب بود
تونستید بیشتر بذارید!
به هر حال معلم و اون فضای جک بودن!
از 3 و 4 و 5 و 6 خیلی خوشمان آمد
انشاالله همیشه خندان باشین
.
راستی یه چیزی داشت فراموشم میشد اونم این بود که میشه لطف کنید برای این بنده ی خدا دعوتنامه ی بیان بفرستین:
mohammadhosseinabassi@yahoo.com
البته ببخشید ها , من بلد نبودم گفتم شما بدین
.
ممنون که مارو خنداندید
.
التماس دعا
پاسخ:
سلام 
خدا رو شکر که تونست خنده به لبتون بیاره 
من دنبال این چیزا نیستم و معمولا کمتر چشمم به این چیزا می افته اینم از دستم در رفته احتمالا ((:

فرستادم براش مینویسه این کاربر قبلا ثبت نام کرده !!!!

محتاجیم به دعا 
منم نشنیده بودم و برام تازگی داشتن ... چه چیزای کوچیکی میتونن باعث خندیدن بشن ... حتی برای چند لحظه ... باید دنبال همین چیزای کوچیک برای خندیدن رفت و اگرنه ... پس بخندیم (:
پاسخ:
بلی بلی باید خندید ... 
واقعا منم با همون یه خطی هاشم خندیدم ...
محسن رضایی ختاب به مسئولین ستاد های انتخاباتیش:
بچه ها پوستر ها رو تمیز تا بزنید
:دی
پاسخ:
آره اینم شنیده بودم ... جالب بود 
وای خیلی خوب بود! :))
ممنون خانم معلم جون! :*
پاسخ:
سلام 
خدا رو شکر ... 
سلام
کار این پست از زنگ تنفس گذشته
زنگ تفزیح فوق العاده ای بودخانم معلم

بسی خندیدیم

التماس دعا
یاحق
پاسخ:
سلام 
گفتی زنگ تنفس یاد ِ بخش دادگاه طنز خنده بازار افتادم . وقتی میگن نیم ساعت تنفس همه شروع میکنن به یه نفس عمیق کشیدن ... تا میبینم شروع میکنم به خندیدن ...فکرشو بکن تو دادگاه های واقعی همچی کاری بکنن چی میشه !!!
سلام
ممنونم
این پست هم جالب است و دوست داشتید نظر نیز بگذارید :
http://harimeshgh.persianblog.ir/post/86/
التماس دعا
پاسخ:
سلام 

چشم میبینمش 
به دوستت بگو یه ایمیل دیگه درست کنه به اون ایمیلش بفرستم یا شماره موبایلش رو بده به موبایلش بفرستم ...
سلام

والا درمورد گزینه17 باید بگم واقعیت اینه که به عنوان مثال مارمولک توانایی بالایی در ترمیم دم قطع شده ی خودش داره.چیزی شبیه ساختار حلزون

اما دلیل نمیشه که روی سلول های پوست بدن انسان هم همین تاثیر رو داشته باشه!!

و اگر بگن کرم مارمولک

یعنی کسی رو بکشی سمتش نمیره!

اینجا آیکون نداریم؟؟؟
پاسخ:
سلام 

خب به هر حال هر کدوم از جاندارانی که خدا آفریده یه ویزگی خاصی دارن که بشه ازش استفاده ی مفید کرد . فعلا این کرم حلزون که شده سوزه . شنیدم توی یه برنامه ای که آقای قرائتی بودن وقتی مجری حرف ایشون رو قطع کرده و گفته یه میان برنامه ببینیم ، آقای قرائتی گفتن چیه ؟ بازم قراره کرم حلزون رو پخش کنین !!! 
نه متاسفانه آیکون نداره اینجا ))):
  • سعید براتی
  • سلام-
    خدا خیرتون بده...
    شاد کردن دل دوستان ثواب بسیاری داره که نصیب شما شد...!
    تا باشه> شادی دل دوستان.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    خدا رو شکر 
    خوشحالم از خوشحالی تون .
    هرچند ما با بیانیه‌های ارمینه تا حدود زیادی مشکل‌داریم و هضمش نمیکنیم اما اگه باعث و بانی این بوده که شما مارو شبیه اون خرس بالای صفحه کنید، دستش درد نکنه!


    4:
    خیلی خنده‌دار بود!

    13:
    من کلی زور زدم تا بتونم بفهمم باید چجوری می خوندم که بشم مخاطب این جمله!

    14:
    من فکر می کردم این ویژگی فقط مال مامان منه! و از این بابت همیشه ناراحت بودم که آخه چرا...



    چون گفتید روز عیده، عیدتون هم مبارک.
    پاسخ:
    سلااااام 

    خدا رو شکر که ارمینه تونست یه کم باعث شادی دوستان بشه !! ... 
    یه چیز دیگه .فک رو جزء خرسها دسته بندی میکنن ؟!!

    عید شما هم مبارک ...
    سلام قشنگ بود مخوصا آخریش
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون ....
    سلام ببخشید من منظور 4 را نفهمیدم.
    ینی چی ؟

    ولی بقیه خیلی خوب بود .
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی مشخصه که مادر !
    یعنی پرنده ها وقت پرواز روی ماشین شسته شده ردی به جا می گذارند . 
    شکر که خوب بود ...
  • یکی بود ... هنوزم هست
  • خیـــلی خوب بود ....

    خدا قوت خانم معلم ... عیدتونم مبارکـــ @};-

    اینم از طرف ما ::

    کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو مسخره می کنه می خنده :D

    قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بده!

    __________

    دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن،

    نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

    والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم،

    بعد از اینکه پیدامون میکردن نیم ساعت کتک میخوردیم :|
    پاسخ:
    سلام 
    عید شما هم مبارک 

    دومی رو خوب اومدی .... 
    جز توانایی های خاص معلمین بود در اداره ی کلاس!
    ممنون خانم معلم.
    پاسخ:
    زنده باشین ... نیاز بود حال و هوایی عوض بشود .. امیدوارم توانسته باشم چنین تغییری ایجاد بکنم ... 
    سلام
    ببخشید یه چند روزی اینترنتم قاطی بود. این بچه هام پاشدن اومدن مشهد دیگه وقت نمیذارن واس ادم. گرفتاریام به جای خود...
    .
    غیر چندتاش که تکراری بود بقیه اش خیلی باحال بود. باز جای امیدواریه که یه پست اینجا خوندیم که غم و غصه و ماتم ازش نمیباره:دی
    .
    خدا حفظتون کنه ... بیا و بیشتر از این پستا بذار خانم معلم جان مژگان خنده لازمیم!
    .
    خدایا این شادیارو از ما نگیر...
    .
    زنده و سرشار باشید...
    پاسخ:
    سلاااام 
    خب به سلامتی پس دلدار آمد بالاخره ... عوض منم ... !!!(((:

    خدا رو شکر که یه پست ِ اینجا بالاخره نظرت رو جلب کرد ... 
    میدونی که اهل گذاشتن این جور پستا نیستم اینم فک کنم اولی واخریش بود . اون روز خیلی له له بودم بخاطر حال ِ بد ِ بعضی از بچه ها و دوستام اینو خوندم و خندیدم .گفتم بزارمش بقیه هم بخونن بلکه اونا هم کمی بخندن وگرنه ما کجا و این چیزا کجا ! 


    خدایا ببین بچه هام به چه چیز هایی شاد میشن ! خب این شادیها رو ازشون نگیر دیگه !!! 

    شما هم سلامت و زنده و شاد باشید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی