فلسطین از نهر تا بحر ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


فلسطین از نهر تا بحر ...

خانم معلم | جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ق.ظ | ۱۴ نظر
امام خمینی قدس سره الشریف : 
«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم.»

 مقام معظم رهبری نیز فرمودند :« فلسطین، فلسطینِ «از نهر تا بحر» است، نه حتی یک وجب کمتر؛ و هر طرحی برای تقسیم فلطسین یکسره مردود است.»

در دعای هر روز ماه رمضان هم میبینیم تمام دعاها جمع بسته شده ، نمی گوید خدایا ! فقط گرسنه های منطقه ی خاصی را سیر کن ، نمی گوید خدایا ! قرض اعراب را فقط ادا کن ، هر چه می گوید " کل " است و برای همه دعا شده . در فرازی از دعا داریم : 
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین ...
خدایا مفاسد امور مسلمین را اصلاح فرما ...

و اسرائیل مفسده ایست بزرگ که مسلمین با آن روبرو هستند ... به منطقه ی خاصی ارتباط ندارد ، پس شعار ندهیم نه غزه ، نه بحرین ، نه .... مشکلات همه ی بلاد اسلامی ، به همه ی مسلمین مربوط است ...

پس همه با هم ، امروز ، در راهپیمایی روز قدس شرکت میکنیم ، مطمئنا مولایمان نیز حضور خواهند داشت و ما را میبینند ... 

اللهم اجعلنی من انصاره و اعوانه والذابین عنه و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه والمتثلین لاوامره والمحامین عنه .... ( فرازی از دعای عهد )

  • خانم معلم

نظرات (۱۴)

خدا لعنت کند کسانی را که بر سر حقوق مردم...مرزهای مسلم ...خون شهدا و دعای مادران فلسطینی معامله میکنند و مذاکره می کنند....
  • سیدامیر ولایی
  • شدیدا موافقم..
    سلام
    این راهپیمایی ها که خوبه
    ولی واقعا ای کاش میشد کاری کرد واسه این پاره ی تن....
    پاسخ:
    سلام 

    هر قومی خودشون کاملا باید هماهنگ و یکپارچه طالب چیزی باشند تا خدا هم تغییری در شرایطشون ایجاد کنه ... 

    ای کاااااش میشد ... 
    خدا نجاتشان دهد..
    پاسخ:
    الهی امین ...
    امروز من از صبح در بستر بیماری بسر میبردم و همین یک ساعت پیش از بستر بدر شدم!!
    خوش به سعادتتان
    و قبول باشد این عبادتتان:)))
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    چرا ؟! ... از دست ِ بعضی آدمای زورگو که مجبورت کردن بری خونه ... (اخم)

    قبول حق باشه انشا الله ...
    الهی آمین ...
  • حسین کیانی
  • الا لعنت الله علی قوم الظالمین!!!!
    سلام

    من از شما می پرسم من اینجا نظر نمی ثبتونم یعنی اینجا نمیام . نه من از شما می پرسم آیا صحیح است ؟!!

    :)
    پاسخ:
    سلام ...

    زود به زود نمی یای خب ! 
  • صبحِ تابناک
  • شرکت می کنیم
    تازه حرف های دو پهلو هم نمی زنیم

    که شبکه های خارجی زر زر کنن از یکی به نعل زدن و یکی به میخ زدن ما!
    مرگ بر اسراییل!
    منم رفتم. خیلی هم حال داد!
    سلام

    پ من کوشم؟ (ینی کامنت من کوش!)

    عاقا مام رفتیم.

    البته با موتور راهپیمایی کردیم.

    ازین ماشینای آتش نشانی هم گذاشته بودن میدون امام.
    هی آب میریختن رو سر و کله مردم خیلی صفا میداد.

    خدائی شانسه ما داریم.

    این آب پاشه همچین شیک و مجلسی آب رو دیسپرس (واقعا نمیدونم معنی فارسیش چی مشه. شما فرض کنید شبیه پودر میکرد آب رو!) میکرد رو کله مردم. همین که بنده و موتور محترم رسیدیم زیرش خراب شد عین شیلنگ سر تا پامون رو خیس کرد!!! ینی تا خود خونه میلرزیدم از سرما!!!

    ولی خب مهم راهپیمائی بود دیگه!

    نماز جمعه رو هم رو سنگای کف میدون امام خوندیم (البت لقد به ریا) ولی خب هیچی از نماز نفهمیدم. فقط به این فکر میکردم که پامو چطوری تکون بدم که نسوزه.

    هعییییییییی

    خدایا ببین من چه آدم باحالی ام! برا فلسطین چقدر سختی تحمل کردم! نه خدائی حال کردی؟
    میدونم داری منو به فرشته ها نشون میدی!!!

    منم برات دست تکون میدم...

    چی؟

    دیوونم؟

    خب مگه چشه؟!!!
    پاسخ:
    سلااام 
    خدا قبول کنه ایشالا ، میدون امام عسلویه منظورته ؟!

    اتفاقا زیر پل حافظ هم یه بنده خدایی داشت با همونایی که میگی روی مردم آب میپاشید طفلی دستش داغون شده بود از بس شلنگ رو بالا گرفته بود ... 

    صحنه ی عجیبی که دیدم پیرزنی بود که از بس دولا بود گفتم الان میخوره زمین ، واقعا حیف که دوربینمو نبرده بودم ، یعنی همه با تعجب نگاهش میکردن ، اون وقت تو برو خجالت بکش پا به پا میکردی روی سنگا که فرشته ها ببینند براشون دست تکون بدی ؟ !! 

    فک کنم اتفاقا خدا داشته اونو نشون برو بچ میداده که ببینین و حظ ببرین که چه بنده هایی دارم ... 

    ولی واقعا دم ملت گرم تو اون گرما رفته بودن ....
    سلام

    آخه معلم من! مورچه چیه که کله پاچش باشه!!!

    عسلویه میدونش کجا بود آخه؟!

    اصفهان بودم. میدون امام اصفهان...

    خب بهرحال خدا قادر مطلقه و توانایی داره در حال واحد چندین نفر رو به فرشته ها نشون بده و .... اوکی؟

    حضور افراد سن بالا خدائی مشهود بود. یکیشون هم بغل ما نشسته بود و از اول خطبه تا آخر سخنران مراسم رو حسابی مورد عنایت قرار داد (ینی خودتون حساب کنید ثانیه ای 3 تا فحش میداد. اون بنده خدا هم تواون گرما دو تا نیم ساعت حرف زد و بقول خودش خودش خیلی رعایت حال مردم رو کرد که تو گرما وایساده بودن!!! به عبارتی 60 دقیقه که میشه 3600 ثانیه و اگر ضربدر سه کنیم.... بعله... یه چیزی تو مایه های 10800 میشه...)

    بگذریم.

    برا من جالب اون خانومایی بودن که علاوه بر خودشون و چادر و متعلقات(واقعا سخته... واقعا سخته... واقعا سخته... عه +جیگر) بچه کوچیکشون رو هم تو بغل گرفته بودن و اومده بودن...

    خدائی بعضی وقتا این خانوما یه کارایی میکنن ادم تو کارشون میمونه! خدائی ما که کم آوردیم.
    دمشون گرم.

    این روزای ْآخری دعامون کنید حضرت معلم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    خب گفتم شاید اونجا بودی که انقدر گرم بوده لابد دیگه .... مگه عسلویه نمیتونه یه میدون داشته باشه که اسمش میدون امام باشه ... والا ما که نرفتیم اونجا ..چی بگم ....

    خنده ...خب چرا ؟ !! کی مجبورش کرده بود بشینه ؟

    آره تو مترو یه خانم جوون رو دیدم با بچه ی شاید دو یا سه ماهه اش ..طاقت نیاوردم رفتم سراغش و بچه رو ازش گرفتم گفتم اینو کجا اوردین ؟ !! گفت این اولین راهپیماییشه ... گفتم گناه داره بچه رو همین جوری اوردین . گفت : نه پدرش هم هست کالسکه اش رو اوردیم ((:


    خانما هستن دیگه ( آیکون همون خانم ناز و خوشگله تو مسنجر ) بیخود نیست که بهشت زیر پای ما ست ....


    حاجتاتون روا ...خدایا این پسر ِ ما ببین چی میخاد ، دمت گرم ، عسلویه خودش جهنمه ..یه بهشت براش جور کن ... 

    علی یارت ...
    سلام

    الان من:|

    خانوما :|

    بهشت :|

    شیطان درون من :)
    توضیح:میدونهای اینجا:
    میدان صنعت
    میدان فناوری
    میدان گاز
    میدان اتش
    میدان سیراف
    میدان ملل
    میدان لارستان
    میدان....

    همش از همیناس!

    توضیح2:
    تو عسلویه نماز جمعه دو تا برگزار میشه(اهل سنت جدا شیعه جدا)

    بیرون از مسجد هم اصن یه دقیقه نمیشه دووم اورد

    55 درجه گرما +رطوبت 80 الی 90 درصد (حالا تو(شما) خود حدیث مفصل بخوان(بخونید) ازین مجمل!)

    خدائیش بهشت نمیخوام!
    چارتا دار و درخت که بدرد ما نمیخوره که!
    مارو یه جا بذارن که حداقل از دور هم که شده چشممون محبوبمون رو ببینه برامون بسه...آره والا...

    بهشت مگه چیزی غیر ازینه؟

    خدایا این خانوم معلم مارو هم ببر بهشت بشرطها و شروطها (اونجا هم درس بده ها!)

    یاعلی
    پاسخ:
    خنده ... 

    زنده باشی که میفهمی این شیطون درونت چه زود گل از گلش میشکفه ، حداقل تشخیصش رو که میدی خودش خیلیه ... 

    انشا الله وقتی رفتی بهشت و اون همه حورالعین دیدی ، خودش هم ناظره و از دیدن بنده ی خوبش کیف میکنه ، اولیا الله هم همه دم دست و همه خوشحال که یه بنده ی حرف گوش کن بهمون اضافه شد ! اون وقت یاد منم بیفت و بگو کاش خانم معلم این همه بچه هاش رو اذیت نمی کرد پیش ما بود )))):

    آمین یا رب العالمین ...

    اصلا نماز جمعه عسلویه رو رفتی ؟خدا صواب بده واقعا به کسایی که تو اون گرما حاضرند سخنرانی و خطبه ها رو گوش کنن مخصوصا اگه امام جمعه اش هم صحبت هاش ..... 
    سلام

    این شیطون درون ما ماجراهایی داره برا خودش!

    بنده خدا تنها کارش شده همین. نشسته یه گوشه فقط لبخند میزنه. چون خودش میدونه من خودم همه کارارو انجام میدم و نیازی به اقدامات ایشون نیست. بنده خدا از بس کار نکرده اضافه وزن گرفته شدید...

    حورالعین؟!!!
    بهشت؟!!!
    چی میگید مادر من؟!!!

    خانومم گفتن اگه اوندنیا حوری موری! دور و برت دیدم همونجا با همین پنجه هام چشاتو از حدقه در میارم!

    خلاصه ما فقط از خداوند متعال درخواست داریم اون دنیا تو بهشت ترتیب یه کولر گازی خارجی درست و درمون رو بدن. با توجه به صوبتای همسر مکرمه ما دیگه خواهشی نداریم....

    بنده به شخصه معتقدم معلمای خوب با مادرا فرقی ندارن.
    بهشتم که زیر پایم مادراس
    شمام که هم مادرید و هم معلم. بتوان دو میرید بهشت دیگه!

    نماز جمعه؟!!!
    عسلویه؟!!!

    چی فک کردید واقعن مادر من؟

    اینجا نمیذارن نفس بکشیم.

    هر روز از صبح ساعت 6و نیم سر کاریم تا 7 شب.

    بنظرتون میشه رفت نماز جمعه؟!!!

    اینجا همین که طرف نماز میخونه ما بهش میگیم آیت الله!!!

    ازین چیزا خبری نیس اصن(متاسفانه سیستم فکری برو بچ شرکت نفت بسیار بسیار سکولاره)

    دعامون کنید که دعای مادرا کلن میگیره

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بر کسی که از شیطانک درون پیشی گرفته (((:

    ایشالا حوری ت خانمته که همراهت خواهد بود ((:

    خب گفتم شاید شماها خیلی بچه های خوبی هستین از سر کار مرخصی ساعتی رد می کنین میرین نماز جمعه ((((((((((((((:

    چشم ..دعاگوتون هستم ... انشا الله که خدا بهتون سلامتی بده که اونجاها خدمت میکنید ... و عاقبت بخیر بشین همه تون انشا الله ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی