پاداش حرف حق زدن جز سربلندی نیست ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


پاداش حرف حق زدن جز سربلندی نیست ...

خانم معلم | جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ق.ظ | ۱۰ نظر


هَلْ یَتَّصِلُ یَوْمُنا مِنْکَ بِعِدَهٍ فَنَحْظى؟

.

.

.

فَبَلِّغْهُ مِنّا تَحِیَّةً وَ سَلاماً ...





خوشبخت ، یوسف به سفر رفته ی من است 

یار ِ  ســــــراغ ِ  یار  دگر  رفته ی  من  اســـت 


هر غنچه ای که سر میزند از خاک ، بعد از این 

لبخند  یوســـف  به سفر  رفته ی  من  اســت 



یاد و خاطر تمامی شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی باد !


  • خانم معلم

نظرات (۱۰)

سلام
میزبانیم با

http://zareh.blog.ir/post/103

یا علی
سلام
یادشان گرامی و راهشان پاینده باد.
یادشان گرامی ...

خدا به حق شهدا کمکمون کنه تا همیشه جز حرف حق نزنیم ...
پرندگان بی ادعا....
به حیرتیم که ای خاک پیر بابرکت...
چقدر از دل سنگ ات جوان در آوردیم...
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    دعوتید به چفیه...تازه به راه افتاده ولی منتظر حضور شما ان شاء الله

    اگر ارادتمند رزمنده ها هستید ...بسم الله

    التماس دعا
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    دعوتید به چفیه...تازه به راه افتاده ولی منتظر حضور شما ان شاء الله

    اگر ارادتمند رزمنده ها هستید ...بسم الله

    التماس دعا
    دارم دق میکنم از اینکه به جای غارت خلخال از پای دخترک یهودی
    غیرت را از مردان و عفت را از زنان ایران اسلامی به یغما میبرند
    بسم رب الشهدا والصدیقین
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • بہ حیرتیم ڪہ إے خاڪ ِ پیر ِ بابرڪت
    چقدر از دل سنگت جوان در آوردیم
    ،،،،،
    ،،
    ،

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی