حضرت ِ آب :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


حضرت ِ آب

خانم معلم | جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۲۰ نظر




دل ما و صفای بارانت، از دعای تو سبز و سیرابیم
«و من الماء کل شئ حی» همه مدیون حضرت آبیم


کی بتابی تو یک شبِ بی ابر، بر شبستان حوض کوچک‌مان؟
و ببینیم باز هم با تو، غرقِ تسبیح موج و مهتابیم


»قاسم صرافان »




یادش بخیر . پاییز و روزهای بارانی و جمکران ... 
بی توفیق شدم دیگر ... 
بی توفیقی شاخ و دم ندارد کـ ، دارد؟!!!


اولین روز آذر و باران زیبای پاییزی چقدر لذت دارد .
خدا باران رحمتش را از مردم خوبمان دریغ نفرماید ...




  • خانم معلم

نظرات (۲۰)

  • یاسر گــَنـدابـی
  • سلام مجدد
    ممنون که سر زدید.

    اون عکس پیراهن مشکی مال پیرهن خودم نیست. پیرهن مشکی خودم یقه اخوندی ساده ست...

    کاش ملمانی مثل شما زیاد بودند در تهران..
    راستی معلم چی هستید؟ تهران هستید؟
    پاسخ:
    سلام 

    معلمانی مثل من ؟ 
    من چه جوریم مگه ؟ چقدر با من آشنایی دارید مگه ؟ 
    تهران هستم و بازنشسته شدم .
  • خارج ازچارچوب
  • اتفاقن دو روز پشت هم قم داره بارون میاد.
    پاسخ:
    سلام 
    تهرانم داره دو روزه بارون می باره ...
    خدا رو به نعمت های داده و نداده اش شکر ...
  • مهتاب صفری
  • سلام

    ممنون از اینکه به من سر زدید

    چه عکس قشنگی ، هروقت زیارت رفتید لطفا برای منم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم ...

    اگر طلبیدند ، چشم ...
    سلام
    چقدر دلتنگم. . .
    پاسخ:
    سلام ...

    برای جمکران ؟!!
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • اَنْ یَرزُقَنی طَلَبَ ثارِکَ مَعَ اِمامٍ مَنصُورٍ ،،


    » گوارای وجودتون بارونِ رحمتِ خدا .. اینجا هم بارونی ه ...
    پاسخ:
    گوارای وجود ِ همه باشه این نعمت الهی ...

    میدونم خبر اونجاها رو دارم ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • هدر عالی ..
    پاسخ:
    دست مبین خان نهاوندی درد نکنه ... 
    سلام

    این که چیزی نیس که!

    اصفهانم بارون اومد!

    مام مثه موشه آب کشیده سوار بر موتور ازین ور به اون ور...

    البته خدارو شکر میکردیم بخاطر نعماتش.

    ان شالله بزودی ظهور...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    اول بگم خیلی بد شدم که بهتون سر نمیزنم . راستش کلا میام نت یه سر به وبلاگ میزنم و کارگاه داستان نویسی و بعدش تعطیل 
    بی حوصله شدم ...

    مرا با نگاهت به رویا ببر.......


    ...

    آقا، ما که آنجا باران تان را خوردیم، حق نداریم؟!
    می گویندنمک گیر، اما شما ما را باران گیر خودتان کرده اید...
    پاسخ:
    حق ؟!!! ... 
    کدام حق؟

    باران که نعمت بود فرو ریخت برسرمان ، ما چیزی به آقا بدهکار هم هستیم ...

    یه جور دیگه باید معامله کرد ...
  • ناظره غایب!
  • سلام علیکم
    بح بح خانوم معلم جون خوبی شما؟
    بارونی شده بلاگتون
    سیستم داغونم 800تومن خرج برداشت تا درست شد الان مشکل اصلیم یه چیز دیگه س + نداشتن دل و دماغ
    دعا کنید برام خیلی دعا کنید ایشالا خدا به دعای شما نگاه کنه و فرجی بشه تو کارم
    ضمنا اصلنم پیر نیستین دیگه از این حرفا نشنوما;-)

    خیلی دوستون دارم :-*

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام علیکم بر عزیز دلم 
    خوبی ؟ 

    بارون خوبه ، ما بچه شمالی ها بارون رو خیلی دوس داریم ... 
    خدا رو شکر سیستمت درست شد ... ایشالا بقیه ی مشکلات هم یکی پس از دیگری ناک اوت میشه و از دور خارج 

    با واقعیت نمیشه کل کل کرد دختر ، سن که رسید به پنجاه یعنی یک چهارم سرازیری رو هم رفتی و دیگه حرکت به سمت پایین با شتاب بیشتری داره ادامه پیدا میکنه ، ایشالا ازمون راضی باشن خدا و اهل بیت و بنده های خدا ...

    منم دوستت د ارم ...یه عالمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

    علی یارت ...
    سلام
    برای پاسخ به یک سوال به ولاگ بنده تشریف بیارید لطفا!
    کاش بباره ...
    سلام.
    :)
    میترسم چیزی بگم. همه رو زدید ناکار کردید تو جواب کامنتا:-D
    پاسخ:
    سلااااااام 

    بالاخره می ترسی چیزی بگی یا نترسیدی و گفتی؟!!! 

    ما قصدمون ناکار کردن نبود ، جالا کیا رو ناکار کردم خودم خبر ندارم ؟!!
    سلام
    آخ که چقد این عکس بارونیتون و دوس دارم ...

    این روزای بارونی التماس دعــــا ...
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    منم هی همین عکس رو هر بار میزارم ... یعنی میشه یه بار دیگه یه روز بارانی و جمکران ...

    همیشه وقت ِ دعا تو در گوشه ی دلم بالا و پایین میپری و نمیزاری فراموشت کنم خیالت راحت ... ولی راضی هستیم همه به رضای خدا ... خیریت همه چی رو فقط خودش میدونه و بس ... 
  • صبحِ تابناک
  • این بارون همه جای مملکت بارید بجز مشهد
    پاسخ:
    ببخشیدا ما خودمون شاهد بودیم که مشهد هم بارون اومد ، نیومد ؟!! نشون به اون نشون که بعضیا گفتم با خودتون پالتو بیارین و رو دستمون باد کرد (((:
    می دانید هر وقت باران می بارد
    چه زمزمه می کنم ؟
    پاسخ:
    نه عزیزم چی زمزمه می کنی؟ 
    نفرمایید که بی توفیق شده اید
    شاید توفیقات ِ تان طور دیگری شده است (انشالله)
    مثلا یک مدل توفیقات ِ تان همان ... و نگاه در آینه و یاد ِ عزیز ... [لبـ خند]

    دلتان همیشه صحن بارانی جمکرانش انشالله


    پاسخ:
    مگه یه مریمی باشه و همه چی رو طور دیگه ای ببینه و دلمون خوش کنه به وجود همون ....((((:
  • سجاد عبدی
  • سلام


    زیبا ....

    تشــــــــــــــکر...
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون زنده باشی ...
    میگن وقتی آدم سرش شلوغه به کار و تفریحش بیشتر می رسه همینه ها !! :)
    نه مثل اینکه راستی راستی قهرید!!
    پاسخ:
    یعنی الان تو سرت خیلی شلوغه و اومدی وبلاگ گردی و تفریح و از این حرفا ؟!!! (((:

    ببخشید شما دم به ساعت تو کامپیوترید و پست به پست جواب میدین به بر وبچ ؟!! 
    راستی اون عکس اول از پشت شیشه اپل کورساست ؟
    آخه چرا قهرید؟!
    پاسخ:
    نه بابا ااااااا . با اپل کورسا که اصلا قم نرفته بودم .یکی دو بار با 206 ام رفتم بقیه اش با زانتیای نازنینم بود که دزد بدجنس بردش ... پسرمو درب و داغون کرد منو از قم رفتن هم انداخت ... 
    حتما حقته که باهات آدم قهر باشه دیگه (((:
  • لبخند زندگی
  • __________▓▒▒▓
    ______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
    _____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
    _____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
    ___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
    ___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
    ___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
    __▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
    _▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
    ▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
    ▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
    ▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
    _▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
    __▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
    _____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
    ____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
    ____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
    _____▓▒▓_▓▒░▒▓█
    _________▓▒▒▓_█
    __________▓▒▓_█
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_
    ____████____█
    پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به وبم سربزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی