تمام خانه سکوت و تمام شهر صداست! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


تمام خانه سکوت و تمام شهر صداست!

خانم معلم | جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ | ۲۲ نظر

«یا مولاتی یا فاطمه الزهرا » ( سلام الله علیک )

اغیثینی

 

 


مولایم کجایی ؟!

 

 

شب جمعه ، شبِ تحویل سال و روز اول ِ بهار ، روزِ امام و مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و ایام ایام فاطمیه ، از همه ی شما دوستان و فرزندان ِخوب و مهربانم در هر کجایی که هستید التماس دعا دارم و برای همه ی عزیزانم آرزوی سلامتی ، آرامش و خوشبختی میکنم .

 

امید که امسال سالی باشد که به خالقمان نزدیکتر شده و از هر چه بدی و سیاهی و ناخالصی ست فاصله گرفته و اخلاقمان به اخلاق ِ صاحب اولین روز سال شبیه تر و دلمان به دلِ مادر پهلو شکسته مان نزدیکتر باشد .

از خدا بخواهیم قلبی به ما بدهد که حتی با دست خالی از کمک به همنوعانمان باز نمانیم تا به هنگام ِ رسیدن به معبود بتوانیم بگوییم ، خدایا در دنیا کسی را تنها نگذاشتیم تو هم ما را در این زمان سختی ،

 

                                                           تنها مگذار ....

 

 

سال نو همه ی دوستان مبارک

 

 

 

 

اینو هم خواستین گوش کنید روضه ی قشنگیه

 

 

 

التماس دعا

  • خانم معلم

نظرات (۲۲)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سرگذاشتن به دامن مادر از آرامش بخش ترین کارهاست
    مخصوصا اگر او زهرا باشد ...

    یازهرا سلام الله علیها
    آخرین جمعه ی سال..
    انگار یک سال دیگر دورتر شدیم از صاحب..
  • سامیه(الشافیه)
  • سلام خدا قوت
    سند اخراج محترمانه دانشمندان هسته ای ...
    هر روز بروزم ...
    هر وقت فرصت کردید قدمتون بالای سر التماس دعای خیر دارم
    یا زهرا (ع)
  • سامیه(الشافیه)
  • در دو عالم جلال ما زهراست

    رمز تغییر حال ما زهراست

    عید با فاطمیه می آید

    ذکر تحویل سال ما زهراست
    ************************
    با نام تو هر کسی که لب باز کند

    در هر سخنی که گوید اعجاز کند

    خوشبخت کسی که سال خود را،

    زهرا با گریه ی بر غم تو آغاز کند
    سلام بانو
    یه بار کامنت گذاشتم فکر کنم ثبت نشده باشه

    نوشته ی قبلی تون رو خوندم.... حالتی رفت که محراب دل به فریاد آمد....
  • خارج ازچارچوب
  • حالم چو دلیری ست که از بخت بد خویش
    در لشگر دشمن پسری داشته باشد
    سخت است پیمبر شده باشی و ببینی
    فرزند تو دین دگری داشته باشد...
  • العبد التائب
  • سلام
    mha1376.blog.ir/post/تبریک-و-تسلیت
    نظر شما چیه؟
  • سامیه(الشافیه)
  • خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
    پیشاپیش عید فاطمی بر شما مبارک
  • سامیه(الشافیه)
  • خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
    پیشاپیش عید فاطمی بر شما مبارک
  • ***العبد التائب***
  • هرچه بگویم کم است
    بهتر است که هیچ نگویم
    سلام [گل][گل][گل]
    نوروز 1393 با جمعه آغاز می شود و با جمعه پایان می پذیرد. کاش این سال، سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد. خداوندا در این سال نو یاورمان باش به گونه ای که در پایان سال افسوس گذشته را نخوریم.
    سالی پر بار، با برکت و سرشار از موفقیت برایتان آرزومندم. شاد باشید. [گل][گل][گل]
    یعنی کامنتم نرسید؟ خراب شد؟ ... از دوباره:

    سلام علیکم!
    سال نو بر شما مبارک خانم معلم!
    انشاالله سالی سرشار از خوشی و آرامش، نشاط و کوشش و شادی و آسایش داشته باشید.
    سالی بدونِ سکوت و سکوت و سکوت و دیگر هیچ :-)
  • حدیث ارزومندی
  • سلام عیدتون مبارک انشالله سال خیلی خوبی داشته باشید
    راستش این لثه من داستان داره یه دندون داشتم اول پرش کردم به یه ماه نرسیده درد گرفت و گقتن باید بکشی کشیدمو داستان من شروع شد یه هفته درد کشیدن بود رفتم بخیه بکشه یه ماده ای گذاشت توی لثه باعث درد شدییییییییییییییییید و ورم شد جوری که باعث شد لثه بمیره بع اصطلاح دندونپزشکا نکرز شد و گفتن باید لثه برداشته بشه یه هفته قبل عید جراحی سختی داشتم هرروز ورمش و دردش کمترمیشد اما شانس من دکتره بااینکه بهم گفته بود بیاببینمت رفته بود مسافرت و تابیستم عم نمیاد حالا من هرروز حس میکنم لثه بجای جوش خوردت داره باز میشه و هیجماری هم نمیتونم بکنم تا جراحای فک و ضورت بیان
    برام خیلی دعاکنید یه ماه سرکار نرفتم و اگه حوش نخوره دوباره جراخی و ...
    خیلی دعاکنید یرام
    نت نذارم و الانم به سختی باگوشی اومدم
    دوستون دارم یاعلی
    سلام.
    عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
    با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
    منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
    منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
    تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
    التماس دعا
    یا حضرت مادر(س)
  • سید مرتضی میرعزآبادی
  • سلام
    سال نوتون فاطمی
    بهار بر شما مبارک خانوم معلم عزیز
    سلام علیکم
    سال نو مبارک
  • خلوت پرهیاهو
  • سلام خانم معلم عزیزم
    سال نو شما مبارک... ببخشید وظیفه ی من بود زودتر برای تبریک خدمتتون برسم ولی مدتی نبودم...
    حالتون خوبه؟ انشاالله سال پیش رو سال پر از خیر و برکت و تندرستی و عافیت باشه برای شما و خانواده ی محترم شما.
    اون سررسید رو به سفارش نشر پریان طراحی کردم که کتابهای فانتزی تخیلی چاپ میکنه و سررسید هم با همین مضمون کار شده... طراحی یونیفورم سررسید کاره منه ولی در اون از عکس های مربوط به ادبیات فانتزی استفاده شده.
    دوستدار شما .
    آخر میاد جمعه ای که غروبش دلنشینه...
    سلام خانوم معلم جان

    سال نوی شما هم با برکت و سرشار از نور خدا

    خیلی دعاگوتون بودیم.

    ان شاالله بزودی قسمتتون بشه زیارت مشهد و کربلا .....

    یاعلی
    سلام خانم معلم عزیز.م.طوسی هستم و اومدم سال نو رو بهتون تبریک بگم.آیا داستان کوتاهی که نوشته بودم(اثر انگشت روی بال پروانه) رو مطالعه فرمودید؟تمنا می کنم اون داستانو بخونید و نظراتتون رو در موردش بهم بگین.خوشحال می شم.ممنون
    سلام
    سال نو تون هزار بار مبارک
    با سالها سلامتی و خوشی و خرمی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی