یک آسمان ابرم ولی باران ندارم ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یک آسمان ابرم ولی باران ندارم ...

خانم معلم | دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۱۲ نظر


خیلی وقت بود وب گردی نکرده بودم . از زمان شیوع این شبکه های مجازی ، آمار وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی رو به نابودی میره . من هم مستثنی نیستم . اعتیاد وبگردی تبدیل شده به اعتیاد وایبر گردی و ...

دیروز فشار خونم خیلی ناجور رفت بالا . رسید به 16 با مینیمم 11 و بعد با خوردن قرص اومد روی 14 رو 11 ... و همینطور متغیر بود تا صبح امروز که البته همچنان متغیره اما با دامنه ی کمتر . خیلی بی حوصله شدم . تقریبا هیچ کار خاصی انجام ندادم جز مرور درس هایی که باید فردا به دانش اموزانم بدم اونم چون کتابها جدیده مجبورم مرور کنم وگرنه مطمئنا همین کار رو هم انجام نمی دادم . ظرفها توی سینک نشسته مونده و برای شام هیچ فکری نکردم . 

یه بند نشستم پای سیستم و از این وبلاگ میرم اون وبلاگ . چه متن های قشنگ و مفیدی ولی بی خواننده یا نظر دهنده ای ... 



هر چقدر بیشتر می گذره ، بیشتر برام سواله که انسان این موجود بی ارزش ِ کم تحمل ِ بی حوصله ، چطوری شده اشرف مخلوقات ؟!  وقتی به اساتیدم توی مدرسه قرآن نگاه می کنم و مقایسه شون می کنم با کل آدم های اطرافم ، میبینم خدا چقدر آدم ِ نا آدم زیاد داره ، چقدر آدم کم داره ... 

سالها پیش کلاسی داشتم حدود 32 نفر و از این عده 11 نفر بالای 10 بودن !! فکرشو بکنید چه زجریه توی این کلاس رفتن و من که عادت داشتم مطالب رو کامل برای همه بگم بخاطر دو تا دانش آموز بالای 18 اون کلاس هم مجبور بودم مطالب سنگین تر رو مطرح کنم و بقیه خمیازه می کشیدن ! ... الانم حس میکنم خدا وقتی میاد به کلاس ما آدم های این چنینی چه زجری میکشه از اینکه باید مطالب مهم رو هی به خورد کسایی بده که هیچی حالیشون نیست و همش کار خودشون رو میکنن ... 


طفلی خدا ! ... نباید یه فکری به حال خودمون کنیم ؟! 


از چی به چی رسیدم ... این یعنی من فکر میکنم ؟!!! 



  • خانم معلم

نظرات (۱۲)

سلام
وایبر و واتس آپ و غیره چیز خاصی نداشت! همین وبلاگ ها بهتره بنظرم
پاسخ:
سلام 

مهم اینه که همه سرشون به اونا گرمه هر چند که در جمع چیز زیادی عایدشون ( مون ) نمیشه ولی جذابیت خودشون رو دارن ... نتیجه این شده که وبلاگها خاک گرفته شدن و سوت و کور )):
سلام خانم معلم عزیز
واقعا آمار وبلاگا کم شده فقط ما دانشجو معلما هستیم
پاسخ:
سلام عزیزم 

نمیدونم واقعا چه باید کرد ... یه زمانی همین وب گردی ها معظلی بود و باعث میشد همه از کار وزندگی خودشون بیفتن ... حالا می گیم بازم صد رحمت به وب ! 
سال به سال دریغ از پارسال 
نقشه ی شوم استکبار برای درگیر کردن فکر و اندیشه ی جوونها ....
واقعا..
داشتم فکر می کردم روز به روز بی حوصله تر میشیم.
قدیما گلستان و سعدی حفظ میکردن
یه زمان رمان و داستانای چند جلدی مد بود
بعد کتاب های کوچیکتر
بعد رفتیم مطالب یه صفحه ای وبلاگا
الانم به دوتا پیام وایبر و واتس آپ
..
عجب گذری واقعا..

دعا کنیم
دعای باران
باران معرفت
پاسخ:
سال به سال دریغ از پارسال 

دعا کنیم ... دعای محبت 
  • سامیه محفوظ
  • سلام خانوم معلم از احوالتون ناراحت شدم امیدوارم هر چه زودتر بحق حضرت زهرای مرضیه سلامتی تون رو بدست بیارید . دیگر اینکه طولی نمیکشه وایبر هم از بورس خارج میشه به الشافیه سر بزنید البته چون بلاگفا سرویس دهی نمی کرد با الوافیه خدمت رسیدم ومتاسفانه نتوستم وبم رو انتقال بدم به بیان .التماس دعا
    پاسخ:
    سلام 
    بهترم الحمد لله از دعای دوستان 

    ان شا الله که جایگاه خودمون رو پیدا کنیم و قدر وقت مون رو بیشتر بدونیم . بر نامه ریزی در کارهامون داشته باشیم و بتونیم از وقت بخوبی استفاده کنیم که باید جوابگو باشیم ... 


    خیلی مهم نیست ... اونم درست میشه 

    سلام برسون 
  • سامیه محفوظ
  • سلام مجدد

    سمیه امشب میاد پیشم حتما بزرگیتونو میرسونم .
    پاسخ:
    سلام 
    سلامت باشید . ان شا الله خدا زیارتشون رو نصیب همه مون بفرمایند ...
    خیلی بهش سلام برسون 


    سلام
    مطلبتان به دلم نشست چون حرف دل ما بود....

    مواظب سلامتی خودتون هم باشید....
    پاسخ:
    سلام 

    زنده باشین 

    چشم ... ان شا الله 
    شایدیکی از دلایلی ک هنوز وایبر و... روی گوشیم ندارم همینه ک می ترسم گرفتار ش بشم
    شایدم گم شدم
    شایدم...

    روی تخته سیاه ما جای خط یادگاری شما خالیست
    پاسخ:
    سلام 
    کار بسیار عاقلانه ای کردید که گرفتارش نشدید . 

    ان شا الله که همیشه سلامت باشید و پایدار و سایه تون بر سر بچه های کلاستون مستدام باشه ...
    سلام

    الان خوبید آیا؟

    الانی می خواستم بعد از مدت ها وبلاگ م رو به روز کنم . این پست شد ضد حالی برای به روز شدن و کلا بی خیال شدم :)

    مراقب خودتون باشید

    دوستتان می داریم هزارتا
    بوس و ماچ و اینا
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله خوب میشم (:

    شمام مراقب خودت باش 
    منم ... منم 
  • مهدی کاظمی
  • سلام خانم معلم.
    همیشه برای معلمان زحمتکش احترام زیادی قائلم.
    ازهمینجاازمعلمین زحمتکش دبستان خودم خانم ذوالفقاری معلم کلاس اول خانم اتابکی معلم کلاس دوم آقای خلیل زاده معلم کلاس سوم وخانم عسگری معلم کلاس چهارم که متاسفانه بعدازاون کلاسهاهیچوقت این عزیزان روندیدم تشکرمیکنم.
    دلم میخواست میتونستم الان پیداشون کنم وبه پاشون بیفتم وازشون تشکرکنم.
    ولی واقعا"نمیدونم کجاهستند.
    من هم که محصل دهه 60هستم وغیرممکنه الان نشانی ازاین عزیزان پیداکنم.
    پاسخ:
    سلام پسرم

    خواستن توانستن است . کافیه بری آموزش و پرورش اسم معلمای خوبت رو بدی اگه بازنشسته هم شده باشند باز آدرسی ازشون هست به آخرین مدرسه ای که بودن سر بزن ازشون بخواه با ایشون تماس بگیرن و شماره تلفن یا ادرسشونو بگیرن .به همین سادگی !

    انشاالله سلامت باشین
    به قفس سوخته گیریم که پر هم بدهند...
    ببرند از وسط باغ گذر هم بدهند

    قصه ی غصه ی یعقوب از این بود که کاش؛
    باد ها عطر که دادند ... خبر هم بدهند...
    پاسخ:

    شهر پــُر می شود از اهل جنــون برج بـه برج

    "مهر" خواهان شما "مشتری " هر "ماه " اند !

    واقعا ...
    من که نه وبگردی میکنم نه وایبرگردی و اینا !!! پایان نامه هم که ننوشتم !!! به کارامم نمیرسم !!! چیکار دارم میکنم نمیدونم !!!
    واقعا خدا چه صبری داره ...
  • میلاد حاجی زاده
  • خیلی جالب بود بازم ه وبلاگ خیلی بهتره
    <a href="https://hisabt.com" title="ثبت شرکت" rel="nofollow"><strong>ثبت شرکت</strong></a>
    پاسخ:
    بله . وبلاگ خیلی بهتر بود 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی