ختم جمعی قرآن در روز دوشنبه :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


ختم جمعی قرآن در روز دوشنبه

خانم معلم | يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۱۸ ق.ظ | ۷۵ نظر

سلام

فردا روز ۲۶ ماه رمضان و شب آن بنا به روایاتی ممکن است ، یکی از شبهای قدر باشد . به یاری خدا این روز را روز ختم جمعی قرآن. به نیت فرج امام زمان (ع) و عاقبت به خیری جوانان و نیت خاص هر شخص ، قرار داده ایم . در صورت ممکن ساعت ۴ صبح ساعت شروع باشد .

 

دعای شروع قرآن

- پابرهنگان *                                             ۱۶- سطر های سفید *

۲-فاطمه *                                                  ۱۷- در جستجوی حقیقت *

۳-ترنم باران *                                              ۱۸- دست نوشته دانشجو *

۴- درخت دوستی *                                      ۱۹- سمانه ( اتاق دلم )*

۵- حباب *                                                 ۲۰- اخبار العلما *

۶- ارمینه  *                                                ۲۱- کبوتر حرم *

۷- نثار آبی آسمان  *                                     ۲۲- ما میتوانیم *

۸- روزهای جانبازی *                                    ۲۳- این همینه ....همین *

۹- حادثه صبح چهاردهم   *                            ۲۴- نیستان *

۱۰- بازمانده گردان ۹ *                                  ۲۵ -محمد محمدی (سوئدی ) *  

۱۱- اشک فرشته ها *                                  ۲۶ - محرمانه  *

۱۲- اقلیت *                                                 ۲۷- یک آسمان فاصله *

۱۳- در آغوش خدا*                                       ۲۸-ما ز بالاییم و بالاتر می رویم *

۱۴- دختری که با مغزش راه میرفت  *               ۲۹- دستی بر آسمان * 

۱۵- حسنیه *                                             ۳۰- خودم *

 دعای ختم قرآن

 

از همگی التماس دعا .

  امیدوارم بقیه دوستان هم خونده باشند . 

  • خانم معلم

نظرات (۷۵)

  • محبان فاطمه (س)
  • ماه مبارک رمضان صحنه‌ای بسیار مناسب برای کسب خیرات است. اگر ما در این ماه موفق به کسب خیرات نشویم، به اصلاح وضعیت اخلاقی و تقوایی خویش موفق نشویم، پس چه زمانی می‌خواهیم موفق شویم؟
    ‌ از همه اینها مهمتر، اگر دعاهای خیری که برای زندگی خودتان و در راستای ظهور امام زمان می‌خواهید، در این ماه مورد استجابت قرار نگیرد پس دیگر در چه زمانی مورد استجابت قرار گیرد؟ لذا بسیار اصرار کنید، بسیار بخواهید، نگویید که خدایا به من پول بده.

    بگویید، خدایا پول فراوانی به من بده که در راستای ظهور مولایم استفاده کنم و محصولش زمینه سازی ظهور مولایم و رضایت ایشان باشد. اگر موقعیت اجتماعی می‌خواهید به همین منوال دعا کنید. اگر همسر می‌خواهید، اگر فرزند می خواهید، اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید، در این راستا دعا کنید
    . زیرا اگر من خیر دنیا و آخرت را داشته باشم ولی این خیر برای مولایم خاصیت نداشته باشد، آن چه خیری است و به چه درد می خورد؟ من طالب آن خیری نیستم. که فقط برای خودم خاصیت داشته باشد بلکه آن خیر باید در درجه اول برای مولایم خاصیت داشته باشد و سپس در آن راستا به من هم نفعی برسد، در آن راستا من هم شادمان شوم.
    مسائل مختلف مربوط به جمهوری اسلامی ایران را دعا کنید اصلاح وضعیت اقتصادی را بخواهید، اصلاح وضعیت معیشتی مردم، اصلاح وضعیت اخلاقی مردم ـ که متاسفانه از این جنبه در این چند سال اخیر خیلی پسرفت داشته‌ایم ـ را بخواهید.
    ولی اخلاقی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود، اقتصادی را بخواهیم، معیشتی را بخواهیم که در راستای ظهور بکار گرفته شود. من دلم نمی‌آید که دعا کنم مردم رفاه داشته باشند و بخواهند در این رفاه به پوچی و بی‌دینی و غفلت بپردازند، چنین رفاهی را برای مردم نمی‌خواهم، شما هم طالب نباشید. وسعت رزق خوب است، به شرطی که در راستا باشد
  • سیستم حرفه ای رایگان
  • سلام ما به وبلاگ نویسان
    آیا شما به دنبال وبلاگی با آدرس خوبی میگردید؟
    آیا می خواهید رایگان و بدون ثبت نام برای وبلاگتان عکس آپلود کنید؟
    آیا پشتیبان قوی می خواهید؟
    آیا به دنبال سیستم آژاکس می گردید؟
    آیا می خواهید در وبلاگتان به سهولت کدهای دلخواه خود را وارد نمایید؟
    آیا شما هم می خواهید در مسابقه هفتگی برترین ها برگزیده شوید؟
    ....
    Yurd Blog
    سیستمی است با این ویژگی ها و اضافه تر
    برای ثبت نام و مالکیت آدرس تاپ همین الان به
    Yurdblog[dot]com مراجعه نمایید
    " عضویت برای تمام وبلاگ نویسان رایگان است"
    خیلی جالب بود لذت بردم .
    به من هم سر بزن
    ای ناظم آزاده/ آماده ایم آماده
    پاسخ:
    ناظم !!! .... آزاده !!!! ...... دیگه چی ؟ !!!
    سلام خانوم
    ئه خانوم
    حد اقل یه ساعتی میذاشتین که بعضیا

    بعضیا ها منظورم خودم نیست
    خواب نمونن

    ها؟
    پاسخ:
    اتفاقا گذاشتم برا زمانی که بعضی ها از خواب بیدار شده باشن !!! ...و بعضی ها هنوز خواب نرفته باشن ...اصلا منظورم شما نبودی ..بعضی های دیگه رو میگم ...
    سلام خانوم چشم
    راجع به اون قضیه هم هم ببخشید و هم ممنون
    پاسخ:
    کاری نکردی که ببخشم خانمم .... من ممنون محبتاتون .
  • سمانه(اتاق دلم)
  • سلام خانوم معلم جونم!

    قبول باشه طاعات و عباداتتون!

    اجازه!خانم معلم جون و شاگردان کلاس مخصوصاً اون ته کلاسیا توجه کنین لطفاً:

    آندم که قرآن خدا را تلاوت می کنی مرا یاد کن، شاید که به صداقت تو، من نیز اجابت شوم!
    پاسخ:
    مگه شما دعایی که قراره اجابت بشی ؟!!!! نکنه قراره دعات اجابت بشه ؟ ...چشم یاد بکنیم از همه و بعد شروع کنیم ...چطوره ؟
    التماس دعا
    پاسخ:
    دختر اذیتم میکنی اینجوری ..خوب شما جزء سی روبخون ... باور کن هیچ مشکلی نیست ..... دفعه ی بعدی من شرکت میکنم ...
  • ارادتمند العلما
  • چشم خانم معلم . اتفاقا بزرگان میفرمایند تلاوت قرآن در سحر زنگار دل و پاک میکنه .
    پاسخ:
    انشالله که قبول باشه از همگی .
    سلام خانم .
    شما فکر کردید آلزایمر من اینجوریه که اگه امروز بهم بگید فردا یادت نره ، یادم میمونه!؟
    خانم اوضاع خیط تر از ایناست .
    همون فردا هم بگید شایدم یادم بره با گینس تماس بگیرید ، جوانترین آلزایمریست رو معرفی کنید.
    خانم ساعت 4 که گفتید چشم . ولی شما نمیخوایید سفره سحری بندازید احیانا!؟ یا اینکه نماز شب بخونید
    ما فکر شما رو میکنیم !
    بذاریدش بعد نماز صبح بد نیست!؟
    میخوانم
    پاسخ:
    ااای خدا تویی که اون سر دنیایی میتونی بخونی ولی اینایی که تو مشهدنو تو کرمانن نمی تونن ......امان از دست این بچه های بازیگوش .
    خانوم 4 صبح زوده!!!!

    من اصلا به فکر خواب مونده ها و نخوابیده ها و خواب ها و کپه ی مرگ گذاشته ها نیستماا
    نه نیستم
    نه خانوم نیستم
    بابا نیستم اصرارنکنید
    نیستم دیگه!

    نمیشه مثلا ساعت 3 ظهر بخونیم؟
    نه؟
    چرا دیگه

    بر طبق حکومت احمدی نژاد "می شود, می توانیم"
    پاسخ:
    باشه شما 4 بعد از ظهر بخون ، خوبه ؟ همون موقع که از خواب تازه بیدار میشی ::d
  • ::دستی در آسمان::
  • سلام
    به روی چــــــــــــشــــــــــم .
    پاسخ:
    ممنون که زود خوندی ... انشالله قبول حق باشه ...
    حالا معلم چی هستید؟
    پاسخ:
    شرمنده ، معاونم ...
  • راسخ (نیستان)
  • سلام خانوم معلم عزیز.
    خوبید ؟
    بابا من ساعت 4.30 به زور صدای 5 تا آلارم از انواع هشدار دهنده ها (گوشی و ساعت و مادر جان و ...) پا میشم واسه امر خطیر سحری خوردن، اونوقت شوما! میفرمایید شروع خوندن ساعت4 صبح ؟؟
    عفو بفرمایید و اینجوری ما رو جون به سر نفرمایید.
    از قدیم گفتن عجله خوب نیست، اقلا یه کم دیرتر شروع کنیم مثلا 4 بعدازظهر

    با اجازه ی بزرگترا همون بعداز ظهر میخونم ، خوندم خبرش رو میدم فوری بهتون.
    ببخشید.
    التماس دعا
    اجازه خانوم اگه یکی چندتا نیت خاص داشت چی؟
    باید جزء ش رو چند بار بخونه؟
    پاسخ:
    نخیر ، باید چند دور قرآن رو به یه نیتی بخونی ، کلک بی کلک !!!
    تق تق !
    اجازه !
    من زهرای شماره ی یکم !
    سلامی دوباره
    من که فک کنم تا صبح بیدارم ! بس که خوابیدم ! امروز بعد از کلاس گرفتم خوابیدم تا افطار ! به به ! چه دختر تنبلی !
    امروز سر کلاس بحث رسید به خدا و عشق خدا و بغض و گریه و ...
    دو روزه که پرشین تعطیل کرده ! قرار بود تا اواسط امروز درست بشه که نشده ! بد چیزیه مادر !
    قبول باشه از شما و از همگی ... می دونید چیه ؟ خیلی خوبه که به نیت عاقبت به خیری جوونا هم هست . خیلی ...
    قربونتون
    اِ .. راستی .. یه سر به ایمیلتون بزنید .. براتون اون عکس خوشکلی که خواستید رو فرستادم .. خدا کنه بقیش هم پیدا شه ..
    سلام خانوم.
    ساعتش که خوبه اتفاقاً،ان شا الله همون موقع شروع می کنیم.

    علی مددی
    پاسخ:
    قرائت قرانتون هم قبول حق انشا الله .
  • شورشی لو رفته
  • ای خانوم من قربون اون انعطافتون برم.

    پاسخ:
    خدا نکنه عزیز دلم ...
  • ارادتمند العلما
  • خانوم معلم من جزء 20 خودم و خوندم . همین الان تموم شد . 4:2 شروع کردم 4:26 تموم شد .

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام آفرین بر شما ... تند خوانی هم که داشتی گرچه خودمم هم دقیقا تو همین زمان تموم کردم .... این جناب حجه الاسلام یا ایت الله ناصری نمیدونم کدومش ، میفرمودن قران رو در ماه رمضون غلط هم بخونین فرشته ها درستش میکنن ...پس قران رو تند هم که شده بخونین ... البته منظورشون به تکرار زیاد قرائت قران بود .....خدا کنه ما درست خونده باشیم
  • شورشی لو رفته
  • خانوم ما به حرف شما گوش نکنیم به حرف کی گوش کنیم پس؟

    اصلن بگید بجز شما کی از پس من برمیاد؟
    پاسخ:
    حالا تو این ساعت بیداری یعنی اینکه خوندی ؟
    سلام
    خداوند ثواب ختم کامل را در دفتر اعمال همه ثبت نماید انشاا...
    پاسخ:
    بلافاصله یاد این ختم قرانمون افتادم .... انشا لله که خداوند از همه مون قبول کرده باشن ....که مطمئنا همین طوره ...
    4 خوبه ! ولی سحری حاج اقا رو چه کنم؟!!

    فردا مجبورم از خودش کمک بگیرم !

    راستی ممنونم که روز 26 ام جز 26 ام رو بهم دادین
    پاسخ:
    جالبه خودم امروز تازه داشتم به این فکر میکردم که اونی که 26 بهش افتاده شاید به نوعی خوش به حالشم شده باشه !! .... اما نگاه نکرده بودم که به کی افتاده .... به هر شکل قبول حق باشه انشاالله .
    خوشم میاد برادر "پا برهنگان" در هر کار ریایی نفر اول لیست هستند . یاحق .
    خوانده شد به سلامتی همه و امام زمان عج
    پاسخ:
    ممنون ...قبول باشه ...شما که همون 4 صبح پیغام دادین شروع کردین ...
    نه خانوم نصفش رو اون موقع خوندم نصفش رو هم الان

    هیچ وقت نمیتونم یک جز رو لاجرعه بخونم.
    خب خدا همه ی استعداد های دنیا رو که توی یک نفر نمی ذاره
    پاسخ:
    بعـــــــــــــــــــــــــله !!!!! واقعا همه ی استعداد های دیگه ات رو که میبینم !!! میتونم درک کنم که ممکنه این یکی !! به کاملی اون بقیه نباشه !!! ولی اشکال نداره ...هنوز کوووووووووووو ، فعلاناااااااااااااااااا جا داری برای بهتر شدن !!


    می بینید
    هیشکی مثل شما من رو خوب نمی شناسه
    پس تعجب نکنید اگر فقط به حرف شما کنم
    پاسخ:
    خدا کنه به حرف من باشی همیشه ....
    من هم خوندم بالاخره
    حاضرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    پاسخ:
    قبول باشه .....
    من صبح خودندما اما کامپیوتر اشغال بود نتونستم این خبر مسرت بخش رو اعلام کنم
    خیلی خوب بود بازم از این کارا بکنید خانوم معلم
    پاسخ:
    شم اگه فرصتی باشه و طالبی ، حتما !
  • نگاه ساکت باران....
  • سلام....

    من دیر اومدم و ندیدم که باید 4 شروع میکردیم....

    من همین چند دقیقه پیش خوندمش.....
    سلام.
    قبول باشه.
    تا حالا یه نیمچه معلم بودیم، از این هفته یه نیمچه نیمچه تر شدیم و رفتیم سرکار دیگه.
    منم خوندم. ببخشید که با تاخیر قرائت شد.
    قبول باشه از همگی.
  • خودجهنــــــــــــــــــــــــــــــم
  • قضیه اینکه بعضیا از اینا دارند چیه؟
    پاسخ:
    یعنی خوشحال و خندانن که ختمشون رو انجام دادن .....جهنم جان !!!!
    بنده هم یه مقدارش را صبح خوندم مقداریش هم دم عصر
    ولی تا قبل افطار تمومش کنه
    خدا اااز همگی قبول کنه
    همش می ترسیدم نکنه یادم بره. بک گراند مانیتور هم بک گراند موبایل نوشته بودم تا یادم نره
    جالب تر از همه این که دیروز عصر یه خوابی دیدم که بی ربط به ختم قران اینجا نبود
    خیلی به دلم نشست
    براتون تعریف میکنم
    پاسخ:
    اگه میدونستم این همه یادآوری لازم داری بهت زنگ میزدم !
    اصلاحیه: ولی تا قبل افطار تمومش کردم
    راستی خانوم زهرا هم همکاراتون شد
    بالاخره خدا مارو نجات داد از دست غرو عرای زهرا و قبول شد ما هم راحت شدیم
    پاسخ:
    خوب به سلامتی و میمنت ..شیرینی اش باشه بعد ماه رمضون ..کجا افتاد ؟
    من که همین یه خورده پیش تموم کردم !!!
    قبولات باشه !!!
    نیتی خاصی که کردم جدی جدی خاص بود !!!
    پاسخ:
    تو بیخود کردی این همه دیر تمومش کردی ... بازم خوابیده بودی ؟ !! (همون ایکن عصبانی شدید )
    اجازه خانوم !
    من کی غر زدم که این سمیه میگه ؟!
    تازه کلی وقته که نه پیش خدا غرامو زدم و نه پیش شما ! گذاشتم واسه خودم و خودم که دیگه نزدیکه بترکم !
    باید یه سر بیاد پیشم باهاش کار دارم این سمیه رو !!!
    پاسخ:
    جوابتو که گرفتی ..
    سلام
    تمام شد
    پاسخ:
    قبول باشه ...اما تازه الان ؟ !!!!!!!! شما که ساعت 11 آخراش بودی ؟ !!!!!!!
  • ::دستی در آسمان::
  • سلام

    نه هنوز اعلام نکردن ...
    اصلا خانوم این سازمان سنجش یه چیزیش میشه...
    من خیلی میترســــــــــم...
    پاسخ:
    اعلام میکنن ...نگران نباش ...نگران هیچ چیزی نباش .... انشا الله که قبول میشی ..اما اگر هم نشدی بخدا بخدا چیز مهمی نیست .... انقدر مسائل مهمتر توی زندگی هست که این آمتحانات اصلا در پیششون چیزی نیست .... شاید این امتحان یکی از آسون ترینهاشون باشه ....
    حالا بشین پاشو بخند
    دستاتو وا کن و ببند

    خانوم همه شکل همن ها
    پاسخ:
    همه خوشحال و خندانند .... توفیقی بود که انجام شد ....
  • حبابـــ (خانه‌ای که ...)
  • سلام.

    با اینکه اعلام نکرده بودم خواندن را اما درست علامت گذاشتید جلوی اسمم. (هرچند نه دقیقا سر آن ساعت مخصوص)


    برای شما جزء 2 را ثبت کردم.
    زمان ندارد. فقط اینکه توی ماه رمضان باشد. یعنی قبل از تمام شدن ماه رمضان یک ختم شده باشد.


    ممنونم ازتان.
    پاسخ:
    التماس دعا
    سلام علیکم
    طاعات و عبادتتان قبول باشه انشاالله

    بله خوندم و اتفاقا تا انتهای سوره ی مبارکه ی توبه هم رفتم

    التماس دعا

    از همگی قبول باشه
  • سمیه به زهرا
  • سلام زهرا جون
    از قضا اسم خواهر منم زهراست من منظورم خواهرم بود گلی
    خب اینجا دوتا زهرا داره آدرستو میذاشتی حتما مزاحمت میشدم
    سلام
    قضیه این شکلک ها جلوی اسمی بعضی ها چیه؟
    نمی دونستم باید گزارش خوندن بدیم بله منم دوشنه 4/5 عصر خوندم
    خدا قبول کنه و ثواب کامل بر همه بنویسه انگار اون نون پر مخلفات را همه به تنهایی خوردند.
    راستی اون شیکمو کی بوده؟
    پاسخ:
    طفلی بچه هایی که میرن جایی بازدید یا اردو .... خودشون میدونن باید برام گزارش بنویسن !
    سلام مجدد
    در ضمن روز یکشنبه ساعت 4 بود و معلوم نبود صبح یا عصر
    پاسخ:
    دروغ چرا منظورم اولش ساعت 4 بعد از ظهر بود بعد یکی از بچه ها گفت 4 صبح خوبه دیدم راست میگه نزدیک اذانه و میشه اون موقع هم خوند .... بعد که دیگه دوستان خود مختاری اعلام کردند....
  • از زهرا به سمیه
  • علیک سلام سمیه جون
    من شرمندم ! حواسم خیلی سرجاش نیست این روزا !
    بابت قبولی زهراتونم تبریک میگم ، خیلی خیلی ...
    عوضش این جوری بهانه ای شد تا با هم دوست بشیم ؟! نظرت چیه ؟!
    فعلا آدرسی ندارم بزارم ! اما میام پیشت
    پاسخ:
    سمیه جون زهرا جوون میدونی که این روزا حواسش نیست !!!!!!!!!!!!! میدونی که چرا ؟ !!!!!!
    چرا این قدر عصبانی ؟! خب لابد نتونستم تا اون موقع بخونم
    پاسخ:
    حالا !!!
    به نظر شما دلایل خوابیدن چی می تونه باشه ؟! فقط تنبلی ؟!
    سلام
    آره خانوم ، این روزا روزای قبولی زهرا هاس که از زیر شیرینی دادن به بهونه ماه رموضون در برن

    شیرینی شما محفوظ
    ___________
    خوشحال میشم زهرا جونم
    ایشالا جای خالی و جای خالی بشه تا هم شما راحت شید و هم من ............................. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    جای خالی و جای خالی بشه
    حالا نمیشه جای پر و جای پر بشه
    آخ اصلش همون جالی خالیه !!!
    شاید این جوری از شیرینی دادن هم در رفت !!!
    جالی نه و جای !!! بی سواد !!!
    اه ! من برم بهتره ! دیگه زیادی دارم سوتی میدم خودمو ضایع میکنم ...............
    سلام.
    خانم اونجوری که من خوندم! به جای این بهتره از این استفاده کنید.
    پاسخ:
    انشا الله که خدا برامون ثوابی نوشته باشه .... و نیاتمون انشا الله مستجاب بشه ....
    ئه باید میامدیم می گفتیم که خوندیم ؟؟!! خب معلومه که خوندیم ! دیروز خوندم خیلی هم مزه داد جاتون خالی ! الان آمدم دست شما درد نکنه و قبول باشه بگم !
    منم
    پاسخ:
    بله شما هم !!!
    خانوم
    خانوم
    خانوم
    خانوم
    خانوم
    همینجوری صداتون زدم برگردین نگام کنین
    پاسخ:
    جووونم ....چیه ؟
    ممنون از اینکه سر زدید.
    همه حرفم اینه که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
    روا شدن حاجات به چه قیمت
    پاسخ:
    تا حالا غرق شدین ؟ !!!!!!!!!!!!!!!
  • حبابـــ (خانه‌ای که دیوار ندارد)
  • سلام علیکم.

    لطف کردید.
    ممنونم.

    جزء 21 رو هم سپردم به شما اگه اجازه بدید.

    اشکالی نداره؟
    پاسخ:
    چشم به روی چشم .... چی بهتر از این انشاالله تا ساعت 5/2 خونده میشه ....
  • دختر بی نام و نشان
  • این پیشمان جامانده بود و از یاد برده بودیم!!
    تقدیم به شما!!
    پاسخ:
    زنده باشی و سلامت انشا الله ....بازم بیا .
    سلام خانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم
    پاسخ:
    علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیک ســـلام
    خانوم تا حالا حوس کردین "مثل این فیلم جراحت" سرتونو از پنجره ماشین بیرون ببرین و تا میتونید جیغ بزنید! واقعا آدم خالی میشه جاتون خالی دیشب تو یه جاده تاریک کلی جیـــــــــــــــــــــــــغ زدیم
    خیلی چسبید جاتون خالی
    پاسخ:
    فیلم جراحت رو درست و حسابی نمیبینم ...اما میدونم جیغ زدن چه حالی داره !!!1
    سلام
    سخنرانی عید فطر 53 آیت الله العظمی حاج آقا علی صافی جهت دانلود روی وبلاگ قرار گرفت.
    پاسخ:
    فرصت شود چشم سر میزنیم
    سلام
    به ما هم سربزنین
    منتظریم
    پاسخ:
    سلام چشم
    سلام خانم معلم

    قبول باشه انشاالله

    این عید بر شما مبارک باشه

    امیدوارم همه ی ما به حقیقت وارد عید شده باشیم

    پاسخ:
    انشا الله عید بر همگی مبارک
    سلام.

    العید المبارک.
    العیدی ما لافورگت. (ترجمه این متن مشکل با خودتان)
    پاسخ:
    فراموش نمیشه ....... (متنای سنگین تر !!! با دست خط های بدتر رو هم خودمون میدونیم چکارش کنیم )
    سلام خانم معلم فردا عید فطر است فکر کنم
    من هم امروز و فردا مدرسه را تعطیل کردم عید بر شما و هم کلاسی ها هم مبارک باشد
    خوب خدانگهدار
    پاسخ:
    آفرین که خودت مدرسه ات رو تعطیل کردی !!!!!!! چه پسر خوبی !!! .... امیدوارم نمره انظباط ات رو صفر بدن همون (یاح یاح یاح محمد )!
  • سوسوی شهر خاموش
  • سلام
    اجازه خانم اگه میشه به وبلاگ ادبی سیاسی مام سر بزنید قدمتون به چشم
    پاسخ:
    عیدت مبارک .......
    سلام
    با یه"شکایت" به روزم
    خوشحال می شم یه سر بزنی
    پاسخ:
    در اولین فرت سر خواهم زد .....
    سلام خانوووم


    عیدتون مبارک. نماز و روزه ها و طاعاتتون قبول.

    تموم شد! دعا کنید سال بعد باشیم...
    پاسخ:
    انشاالله که سال دیگه با امادگی بیشتری خواهیم !! بود .....
    سلام و خداقوت
    استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ی ملکوتی رمضان گوارای وجودتان باد.

    خانم معلم عزیز خوندیم می خواستیم ریا نشه که شد
    یه شکلک هم برا ما بزارید ابرومون نره
    سلام خانم معلم انظبات اگر بیست نشوم حتما بیست و یک میشوم مطمئن باشید
    پاسخ:
    انزباط تو با این غیبت ها حتما !! بیصط میشه !!!!!!!!!!!!
    سلام

    چقدر دلم می خواست تو این ختم شرکت کنم اما نشد !
    پاسخ:
    اشکالی نداره انشاالله بازم ختم قرآن میزاریم ..... نگران نباش ...قرار نیست غیر ماه رمضون قرآن رو ببندیم و کنار بزاریم ........
    با سلام و احترام
    وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
    در صورت تمایل مایل به تبادل لینک هستم
    با آرزوی موفقیت
    پاسخ:
    سلام در خدمتیم و استفاده میکنیم از مطالبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی