شِکوه ها! :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


شِکوه ها!

خانم معلم | جمعه, ۸ مهر ۱۳۹۰، ۰۷:۳۷ ق.ظ | ۵۵ نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یک ،

السلام علیک یا فاطمه المعصومه إشفعی لنا فی الجنه

 

دیروز روز دختر بود ، معمولا برای مناسبت ها ، برنامه های خاصی در نظر می گیرند . توی مدرسه ی ما چهارشنبه ( به علت تعطیل شدن مدارس در پنجشنبه ها ) در برنامه صبحگاه این مراسم برگزار شد . به بچه هایی که اسمشون معصومه بود هدیه دادند و یک پاراگراف 4 خطی ! از زندگی ایشون با مِن مِن از طرفِ دانش آموزی خونده شد . نگاهی به معاون پرورشی مون که سالها مشاور بوده انداختم . روز ِ قبل بهشون گفته بودم یه متنی در باره خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله آماده کنند و گفته بود اماده کردم !! و درست همون روز این متن رو در اختیار بچه گذاشته بود که بخونه  ، متن رو از دانش اموز گرفتم و بستم . رو به بچه ها کردم و با سوال و جواب پرسیدم چرا این روز روز ِ دختر نامگذاری شده و چرا ایشون ازدواج نکرده بودند و چرا ... یه شوری بین بچه ها افتاد و به سوالات جواب دادند . آخرش یه خاطره از معجزات ایشون که به چشم شاهدش بودم تعریف کردم که کل بچه ها ساکت شده بودند و گوش می کردند . این شد تجلیل از حضرت معصومه سلام الله در مدرسه ی ما . حالا همین اهمیت دادن به مراسم و مناسبت ها  رو از مدرسه ی ما بگیریم و برسیم تا بالاتر .

در جامعه چه اتفاقی افتاد ؟ در وبلاگها چه اتفاقی افتاد ؟ ... چقدر ایشون شناخته تر شدند ؟ و چه نیازی هست به شناسایی ایشون ؟ ...

دو ،

این روزها گاهی کم میارم ، گاهی نمیدونم جواب ِ اونایی که میان پیشم و درد ِ دل میکنن رو چی بدم ... خیلی ها شکوه می کنن ، همه هم اخرش میگن راضیم به رضای خودش ولی این رضایت واقعیه یا نه ، نمیدونم ...چطور میشه گفت : خدایا راضی ام به رضای تو تحت هر شرایطی ؟

سه ،

این همه شهید گمنام ، این همه پدر و مادر چشم انتظار ، این همه پیشرفت در علم ژنتیک ، این همه ادعا ، یکی نیست بیاد یه بانک اطلاعاتی درست کنه و از این خانواده ها (DNA ) بگیره و با ( DNA) این استخوانها مطابقت بده ببینه چه خبره ؟ ! ...

یعنی از این همه خانواده ی منتظر ، نمیشه چند تا به عزیزشون برسند ؟

 

چهار ،

خواستم شکوه بگویم  به  دلم  بد  آمد

یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد ...

 

ایْنَ بَقِیَّةُ اللَّهِ الَّتى لا تَخْلُوا مِنَ الْعِتْرَةِ الْهادِیَةِ؟

 

" اللهم کن لولیک الفرج "

 

  • خانم معلم

نظرات (۵۵)

سلام
ولادت حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر بر شنا استاد عزیز گرامی باد
شخصیت بزرگان دینی تازمانی که نتوانیم وجود و اهمیت آنها را به خاطر خودشان نه معجزاتشان برای دیگران تبین کنیم همچنان مخفی خواهد ماند چه آنکه میبینیم اشخاص به وقت نیاز به معجزه ی به سوی این بزرگواران می آیند عموما
موفق باشید
یا حسین
پاسخ:
درست می فرمایید ولی در ان لحظه که هیچ مطلبی نمیتواند دانش اموزان را جذب کند تعریف معجزات خود ترفندی است جهت ایجاد انگیزه برای راغب نمودن ایشان برای مطالعه زندگی نامه و پی بردن به ویژ گی هایشان
سلام
مطالبتان خوبه و ای کاش ای کاش همه معلمان رسالت واقعی خودشونو که تربیت البته تعلیم هست رو انجام می دادند و دل سوز می بودند مثل شما . که البته زیاد داریم دلسوز .
راجع به بحث چرا ها در متن مربوط به حضرت معصومه احساس میکنم جواباشو دارید و الا همه اش جواب داره .
موفق باشید
خدا خیرتان بدهد
پاسخ:
بله جواب هاشون رو داشتم و به بچه ها توضیح دادم و از شخصیتشون کمی گفتم ... البته نه از روی نوشته !!
رواق منظر چشم من آشیانه ی توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه ی توست
همه اش زیبا بود و راهگشا، مخصوصاً بند سه...
محتاج دعای شما
یک
اصلا حالم بهم می خورد از همه ی اینهایی که می خواهندهمه ی کارها فورمالیته و بی خلاقیت و جذابیت انجام شود ... حالا نمی خواهم خونخودم را کثیف کنم ها :)

دو
چون کار دیگری نمی شود کرد. راضی نباشند که بد تر است... ):
البته خدا با شخص من انصافا خیلی خوب تا کرده است تا حالا. اگر می گویم راضیم یعنی واقعا راضیم :) خدایا شکرت.

سه
آره والله.

چهار
دلم امروز گواه است کسی می‌آید
حتم دارم خبری هست، گمانم باید...

فال حافظ هم هر بار که می‌گیرم باز
«مژده ای دل که مسیحا نفسی...» می‌آید

ماه در دست به دنبال که این‌گونه زمین
مست، می‌گردد و یک لحظه نمی‌آساید؟

باید از جاده بپرسم که چرا می‌رقصد
مست موسیقی گامی شده باشد شاید

... گله کم نیست ولی لب ز سخن خواهم بست
اگر آن چهره به لبخند لبی بگشاید

محمد‌ مهدی سیّار
پاسخ:
خوشحالم کردی .
سلام عزیز

جانا سخن از زبان ما می گویی...
و
اللهم عجل لولیک الفرج
خدا ! زودتر "بقیة الله خیرٌ لکم ِ" ما را بده!
پاسخ:
فقط باید دعا کنیم که خدا فرج امام مان را زودتر برساند که گشایش همه ی امور در ظهور و حضور ایشان است .
خانم معلم! چون شما خواندی می گویم : بیت اول شعر اول را یک کم عوض کردم :)
پاسخ:
دوباره سر میزنم ...
بالاخره یه روز شاید این اتفاق افتاد. پیکر شهید برونسی هم با ازمایش دی ان ای شناسایی شد گمونم.
پاسخ:
به دنبال فتح قله ی قافیم در صورتیکه جلوی چشممون رو هم نمی تونیم ببینیم !
تولدتان مبارک

درس زیادی امسال از شما گرفتم.
دعایم کنید بساط شاگردیم گسترده تر گردد و عزت شما نزد حضرتش هر روز بیشتر.
پاسخ:
سلامت و پایدار باشید .
  • زینب سادات
  • سلام
    راضی ام به رضای تو اگه اونی که منو راضی می کنه بهم بدی!!!
    شعر آخر پست خیلی قشنگ بود.
    چه قدر خوشحال می شم که کسانی مثل شما توی مدرسه های کشورم هستن!
    خیلی دوست داشتم معلم باشم! نمی دونم چرا فکر می کنم اگه معلم می شدم تو این کار موفق می شدم!
    فکر کنم دارم معلم می شم. البته مربی مهدکودک!
    ازم دعوت به همکاری شده از طرف مدیر مهدشون!
    پاسخ:
    براتون ارزوی موفقیت می کنم .
    به نام خدا
    عارفی را پرسیدند: روی نگین انگشترم چه حک کنم که وقتی شادم به آن بنگرم و هر وقت غمگین هستم ، به آن نظر کنم...
    گفت : حک کن (می گذرد)
    سلام
    موفق باشی......
    پاسخ:
    همین طور است ... می گذرد ولی چطور گذشتنش خیلی مهم است ...
  • یاردبستانی
  • سلام
    ما در کنار دختر موسی نشسته ایم
    عمریست محو او به تماشا نشسته ایم
    اینجا کویر داغ و نمکزار و شور نیست
    ما روبروی پهنه ی دریا نشسته ایم
    بوی مدینه می وزد از کوچه های شهر
    ما در جوار حضرت زهرا نشسته ایم
    از جوار کریمه اهل بیت فاطمه ثانی حضرت معصومه (س) دعاگو هستم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعایتان هستم و من نیز دعاگویتان .
  • حدیث آرزومندی
  • .
    پاسخ:
    ممنون از توجه تون . چشم . اصلاح شد .بزارید به حساب پیری و عجول بودن و ...
  • غریب آشنا
  • سلام
    خانم معلم درسته کهدر بسیاری از موارد ،مراسمات تنها به ظاهرسازی و پر کردن وقت مراسم و ارسال عکس و گزارش به اداره و مقامات بالاتر خلاصه میشه...
    و این امر نه تنها به شناخت بیشتر منجر نمیشه ، به ساده انگاری و سبک شمردن این امور هم منجر میشه
    اما مقصر کیست؟
    چه کسی باید کاری کند؟
    راستش در بین بسیاری از همکارانمان که باید الگو باشند متاسفانه و صد حیف که ...
    ------------------------------------------
    من وبلاگ شما رو لینک کردم اگر پسندیدید وبلاگ منم لینک کنید
    پاسخ:
    بگذریم حرف های نگفته زیاد است ...
    سلام
    و خداقوت

    روز دختر را به دختران دیروز و دختران امروز تبریک می گویم.
    راستی روز پسر هم داریم؟!
    پاسخ:
    بله تولد حضرت علی اکبر علیه السلام روز پسر نامیده شده است .
    این عکس خیلی دلبری میکنه من را یاد تو میندازه و اون گوشه قشنگ حرم بانو که با شما هم کلام شدمیادش بخیر... بانو منتظره ... انشاالله بزودی مشرف بشی عزیزم
    پاسخ:
    انشا الله این هفته خانم ما رو بطلبند و دیدار نیز تازه گردد ...
  • حدیث آرزومندی
  • سلام خانوم معلم
    این نقطه هیج معنایی نداره فقط واسه اینکه توی کامنت اولی ادرسمونذاشتم فرستادم تا ادرسمو داشته باشید
    ضمنا غیر هم رشته ای بودن می دونستید متولد یک ماه هستیم؟؟؟؟ فقط کاش یه وجه تشابه دیگه داشتیم اونم معلمیه نمیدونید چقد عاشق معلمیم اما حیف که....
    پاسخ:
    چه تفاهمی ! ... متولد چه روزی هستین ؟ ... غیر انتفاعی ها برو ، میشه یه کاریش کرد ...
    سلام خانم معلم
    خدا کنه بتونیم تا آخر منتظر بمونیم...
    پاسخ:
    اولش باید ارزو کنیم خدا از منتظرا قرار مون بده ، بعدا بگیم منتظر بمونیم یا نه . هنوز نمیدونیم واقعا منتظر هستیم یا نــ
  • آبجی کوچیکه شما
  • ای دل چه اندیشیده‌ای در عذر آن تقصیرها زان سوی او چندان وفا زین سوی تو چندین جفا
    زان سوی او چندان کرم زین سو خلاف و بیش و کم زان سوی او چندان نعم زین سوی تو چندین خطا
    زین سوی تو چندین حسد چندین خیال و ظن بد زان سوی او چندان کشش چندان چشش چندان عطا
    8 مهرماه روز مولانا گرامی باد
    پاسخ:
    چه شعری هم انتخاب کردین دستتون ندرده
    بعضی ها گــِل کاری می کنند

    بعضی ها گـُـل کاری
    پاسخ:
    و ما چــ می کنیم ؟
    سلام
    دهه کرامت رو تبریک میگم بهتون
    پاسخ:
    همچنین ... امید که کرامتشان شامل حالمان گردد و از این خاندان ، باندازه ی قطره ای هم که شده کریمی را یاد بگیرم ...
    خانم معلم همه چیزها برای دختران است
    روز پسر کاش میداشتیم تا من را هم یک نفر تبریک بگوید
    پاسخ:
    خوب تولد حضرت علی اکبر هم به شما تبریک میگیم حرص نخور !
    از: مخلص بسیجی
    به: بسیجی مخلص
    سلام
    خواستم شما و دوستان تون همچنین همه بیننده های عزیز رو به دیدن اولین پایگاه تحلیل و بررسی رسانه های برون مرزی "جام نیوز"دعوت کنم.
    سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.
    خدایا ما را با شهدا و امام شهدا محشور بفرما.
    آمین
    التماس دعا
    سایت جام نیوز www.jamnews.ir
    وبلاگم www.r-fuladi.blogfa.com
    سلام
    دو دقیقه پیش تلفنی از همسر خوبم پرسیدم :
    چندم مهره ؟
    گفت فکر اقساط وامی ؟
    گفتم اونا که جای خود داره و فکری برا آدم نمی ذاره !
    اما نه ! دهم مهر تولد انسان شریفیه می خوام یادم نره ! خیلی امسال حق به گردنم داشته و سبب شده دلم بیشتر برا حضرتش پر بزنه و چشمام خیس باشه !
    گفت :
    نهم مهره !
    خوب می شه بگیم شب تولده و تبریک بگیم .
    ببخشید دورم ونمی تونم گل تقدیم کنم !
    اما همین گل مجازی هم می تونه تشکری باشه به خاطر همه بزرگواری های شما
    هدیه رو هم جمعه اگر خدا خواست با خانمم می ریم حضرت عبدالعظیم و از طرف شما تقدیم پرنده ها می کنیم .

  • حدیث آرزومندی
  • یعنی کامنتم نیومده؟؟؟
    پاسخ:
    کدوم کامنت ؟!
  • حدیث آرزومندی
  • گفته بودم متولد چه ماهی هستم و در مورد کار در غیر انتفاعی حرف زده بودم!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    نکنه این بنه خدایی که میگفت کامنت ها رو تایید نمی کنی هم همین جوری شده باشه ؟
    سلام
    از بلاگ آقای پور دامغانی(بهانه ) متوجه شدم که امشب شب تولد شماست
    تبریک خانم معلم
    پاسخ:
    لطفتان پایدار ... زنده باشین .
    تبریــــــــــــــــک ..

    خدا رو از آفرینشتون شاکریم
    پاسخ:
    زنده باشی ...
    من شرمنده ام بانو. تولدت بود من وایییییییییییییییییییییی ببخشیید این دختر بی حواس را عزیز دلم تولدت مبارک




































































































































































































































    تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدتــــــــــــــــــــــــــــــــ
    مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عزیزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ






























  • ...به جای خودم
  • کلا" در مورد حضرت معصومه(ع) خیلی کم لطفی شده......

    تو همه چیز....

    ن م ی د و ن م ......

    من همیشه دوست داشتم تو مدرسه کارهایی انجام بدم که هیچوقت انجام نمیشه...کوتاه ولی جالب...

    کادر مدرسه اجازه ی تکون خوردن به ما نمی دادن!

    گفتیم برامون جشن فارق التحصیلی نمیگیرین؟

    گفتن پارسال گرفتیم و چقدر هزینه کردیم و معاون اداره رو دعوت کردیم و ......

    بچه ها اصلا" به سخنرانی ها گوش ندادن و همش داشتن حرف میزدن!

    دلم میخواست بگم مشکل شمایید!که فکر میکنید قراره تمام مراسم ها برای "شما" و اسم مدرسه و کاملا" اداری برگزار شه!

    وقتی بچه ها...اونم بعد از اعلام نتایج...مدتیه که همدیگر رو ندیدن...توقع نداشته باشین که بشینن پای سخنرانی!واقعا" توقع بی جاییه!

    اگه قبول کنن دارن برای "ما" جشن میگیرن...باید بذارن لااقل کنار هم باشیم...بدون گیر دادن های الکی...

    کادر مدرسه همیشه با من مشکل داشت...چون هیچوقت زیر بار قوانین مدرسه نمیرفتم!!

    مدیرمون یه بودجه حروم کن اسپیشیالیست بود!مدرسه ی ما به اندازه ی بودجه ی کل مدرسه های شهر بودجه میگرفت...

    اما...

    فرش های نمازخونه که نو بود رو عوض میکرد که سجاده ای باشن.
    تمام کلاس های ما مجهز به دیتا پرژکتور بود.فقط دوتاش سرویس شده بود...مدام باید کلاس ها رو عوض میکردیم!یه تخته ی درست حسابی نداشتیم!معلما همه میگفتم دستمون درد میگیره.این ماژیک ها سخت پاک میشه.
    پاسخ:
    به مدیرمون گفتم اینا لباساشون بد نیست اگه تنگ هم کردن دیگه از اون تنگ تر نمیشه ، ول کنید من اصلا حوصله این نوع برخور دها رو ندارم ... واقعا الان نمیشه این ایراد ها رو گرفت وقتی توی جامعه این طوری می طلبه ... به هر شکل مدرسه ی شما اند غیر انتفاعی بود ...
  • ...به جای خودم
  • آخرش خودمون دست به کار شدیم!

    تخته رو کندیم!(در پرانتز بگم که فکر نمیکردیم انقدر سنگین باشه!)یه کاغذ برداشتم روش نوشتم:

    سلام!

    ضمن تشکر از زحمات فراون شما!!!!! و اعلام خسته نباشید به اطلاع می رسانم ما دانش آموزان فهیم این کلاس در طی یک تصمیم کبری مآبانه و در راستای کم کردن زحمت مسئولین و کادر خدوم مدرسه اقدام به پایین آوردن تخته کردیم بلکه یک عدد تخته ی سالم به ما مرحمت بفرمایید!

    زدمش جای قبلی تخته...

    به دست مدیرمون رسونده بودنش.

    خیلی عصبانی شده بود.ولی بالاخره تخته ها رو 2 روز بعد عوض کردن.بعد 6 ماه مدام گفتن!

    اگه مدرسمون بودجه نداشت و ته شهر بود...اعتراضی نبود...ولی وقتی می دیدیم چطوری داره مال بیت المال صرف چیزای الکی و غیر ضروری میشه واقعا" اعصابمون به هم می ریخت!
    پاسخ:
    خوشحال میشم بشنوم
  • سعید روشن
  • شکر خدا هنوز هستند مثل شما مدیران و معاونینی که دغدغه دین و مذهب دارند وصبحگاه مدرسه را خلاقانه اداره می کنند و بچه ها رابا تکرار مکررات واجرای مراسمات تشریفاتی وبی روح از دین بری نمی کنند موید باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    سلام بانو...
    از ابراز لطف و محبتت تان در این ماتم حزن و اندوه وابراز همدردی صمیمانه سپاسگزارم.

    تولدتان مبارک
    پاسخ:
    ممنون ِ مهربونی هات ...
  • حدیث آرزومندی
  • خانوم معلم مهربون و خوب سلام
    راستش من متولد 23 مهرم. برای فعالیت در مدارس غیرانتفاعی باید پارتی باشه که خب ما جز خد کسی رو نداریم.
    در مورد کامنتا هم بگم که بعضی وقتا انگار واسه مخاطب ارسال نمیشه!!!!
    مراقب خودتون باشید
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون از راهنمایی ات هم ماهی من !((:
  • ...به جای خودم
  • من گفتم مدرسمون غیر انتفاعی بود؟

    من فقط ابتداییم رو غیر انتفاعی بودم.

    راهنمایی و دبیرستان رو نمونه دولتی درس خوندم.(یعنی درس که زیاد نمیخوندم...ولی خب...(چشمک)! )

    ولی خداییش مدرسمون فول امکانات بود!

    از خیلی از دانشگاه های الان امکاناتش بهتر بود!

    اگه شد تو یکی از پستام عکسای مدرسمون رو میذارم.

    چقدر آلاچیق حیاط پشتی رو دوست داشتم...حیاط مدرسمون خیلی بزرگ بود...ساختمون مدرسه وسطش بود...یه سالن ورزشی بزرگ هم داشتیم.اه که چه زنگ مزخرفیه این زنگ ورزش!معلممون معلم نمونه کشوری بود!پیرمون رو در میاور زنگای ورزش...خیلی هم تیز بود.سالن به اون بزرگی آمار همه رو داشت!

    من سر زنگ تمام کلاس ها به وفور جیم شدم!آب هم از آب تکون نخورد!

    یه بار تو زندگیمون زنگ ورزش رو پیچوندیم!به قول یکی از دوستام گاو نداشته مون زایید!

    کچلمون کردن...ولی خب من باز آدم نشدم!

    با بچه های مدرسه خیلی متحد بودیم.تو کلاس آنتن نداشتیم.

    باور میکنید نمیذاشتن زیاد دور هم جمع شیم؟؟تجمع بیشتر از 5 نفر مشکل دار بود!آتیشی میسوزوندیم ها!

    یه بار معاونمون اومد جلو مون گفت خانوما جمع نشید برید سرکلاس!

    اون روی من رو...

    دعوامون شد اساسی!گفتم مگه اینجا حکومت نظامیه؟

    حیاط به این بزرگی!

    معاونمون تازه اومده بود...زیاد تو باغ نبود...

    خیلی می پیچوندیمش...

    وای که چقدر دلم میخواد خاطرات مدرسه رو بنویسم!

    خیلی حرف زدم.ببخشید.

    ...

    یا حق....
    پاسخ:
    من بازم جا دارم برای گوش کردن اگه بخوای بازم حرف بزنی ...
    تولدت خانوم معلمم مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • حدیث آرزومندی
  • سلام خانوم معلم انقد دوستون دارم نمیدونم چرا!!! معلومه که خیلی خوبید ندیده انقد دوستون دارم...
    خب نمیشناسم مدرسه ای رو. اونایی هم که رفتم نمیخاستن
    خانوم معلم عزیز خوشبحال شاگرداتون
    من چندتا از معلمام توزندگیم فراموش نشدین همیشه توی ذهنم هستن باورتون نمیشه از اول دبستان عشق معلمی رو داشتم تا همین الان!!!
    نمیدونم شاید نمیتونسم معلم خوبی بشم که این لیاقت نصیبم نشد اما خودم فکر می کردم می تونم معلم خوبی بشم!!!
    مراقب خودتون باشید
    راستی هم سن و سال مامان من هستیدا .
    دوستون دارم
    مراقب خودتون باشید
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    التماس دعا


    سلام به دوستانی که بهترینند و تنها مرهم دل زخمی من هستند....
    سلام

    امروز میای یه سر بزنی؟
    لطفا این مطلبم رو با دقت بخونید و نظرات دقیقی بدین
    این دفعه نظرتون خیلی خیلی خیلی برام مهمه
    هم نظر بدین و هم اعلام آمادگی کنید برای شرکت در سلسله کلاس ها

    من منتظرم
    اونقدر میشینم تا بلاخره بیایید

    اسم مقاله: درسنامه اصول کافی

    پاسخ:
    چشم زوریه دیگه ...
  • حدیث آرزومندی
  • اِ اِ اِ اِ خانوم معلم؟؟ یه اشتباه ؟؟ شدید 19!! از روی این کلمه یه خط بنویس تا یادبگیری..
    مواظب- مواظب- م
    آفرین دختر گلم
    پاسخ:
    خانم اجازه ، خسته میشیم سه تا بنویسیم بسه ؟
  • ...به جای خودم
  • چی شد که فکر کردید ما هرجلسه توسط دبیرهای محترم حضور و غیاب نداشتیم؟؟

    ما رو دست کم گرفتید ها!

    تازه سند سازی هامون هم به راه بود... :)

    هر زنگ هم جز دبیرهامون خود کادر معاون ها یه دفتر حضورغیاب میاوردند در همه ی کلاس ها.

    معلم ها امضاش میکردن.اونا رو می پیچوندیم!

    همه میومدن راه های جیم شدن رو از من می پرسیدن.

    خاطره:

    یه بار مدیرمون کل کلاس ها رو زیر آفتاب به صف کرده بود و داشت از خدمات خودش و نا سپاسی ما میگفت دیدم خیلی دارن ایشون زیادی حرف میزنن. و در قاب حوصله ی ما نمیگنجد!رفتم سیستم برق مدرسه رو قطع کردم!

    هیچی دیگه!بلند گو کار نمیکرد و ما رو فرستادند سر کلاس!منم یادم رفت!

    وسط کلاس بودیم که یکی از بچه ها گفت اه چقدر بده برقا رفته داریم کور میشیم!

    یهو پریدم از کلاس بیرون!برقا رو وصل کردم.

    تمام سوراخ سنبه های مدرسه رو کشف کرده بودیم.

    یه بار از وسط کوچه داشت آب بالا میزد.جلو در مدرسه.رفتم معاونمون رو صدا کردم گفتم من یه چشمه کشف کردم!

    اومد دید گفت احتمالا" یکی از لوله های مدرسه ترکیده.باید زنگ بزنیم سازمان آب!

    گفتم باشه پس تا اونا میان من پترس وار (!) میشینم رو این چون سوراخش بزرگه انگشت جواب نمیده.

    بعد اضافه کردم به دبیر زیستمون هم بگید من خیلی دوست داشتم از کلاسشون فیض ببرم ولی متاسفانه نشد!

    گفتم واقعا" شما چطوری میخواین جواب این فداکاری های منو بدین؟

    بنده خدا غش کرده بود از خنده.گفت بیا برو سر کلاس.برگه تاخیر بهت نمیدم ها!

    نمیدونست خودمون یه عالمه برگه تاخیر داریم!

    هی...

    چه دورانی بود...

    اینا رو گفتم که بدونید من برعکس وبلاگم خیلی هم غم زده نیستم...
  • خانم معلم به ( به جای خودم )
  • جاااااااااااااااااااااااان
    عشق کردم ...
    چه باحال ! .... بچه ی شر وشیطون و باادب رو دوست دارم ... یکی از بچه های گرافیکمون ، خیلی باهوش بود و اصلا حوصله ی زیاد موندن توی کلاس رو نداشت ، بیش فعال نبود ولی تا یه حد می تونست بمونه تو کلاس . یه روز زنگ ورزش نردبون سرایدارمون رو برداشت و گذاشت لب دیوار و جیم شد ورفت خونه ... ما البته حضور و غیابمون دقیق تر از مدرسه ی شماست اولا که امضای من باید پای برگه حی و حاضر باشه ثانیا همکارا میدونن من همین جوری برگه ی تاخیر به کسی نمیدم و ثالثا اخرش خودم هم دم کلاس میرم تا اجازه ی ورود بگیرم ...خلاصه ما دیدیم ایشون نیستن ، هم ترسیده بودم که چی شده و جایی نرفته باشه و هم میترسیدم نکنه بلایی سرش اومده باشه ..همه ی سوراخ سنبه های مدرسه رو گشتیم پیداش نکردیم . زنگ زدیم خونشون چون میدونستم بچه ی ناجور و مورد داری نیست ، دیدم مادرش میگه بعله اومده خونه و گفته که چطوری اومده (خنده ) ... کشوندیمش مدرسه و حسابی از خجالتش در اومدیم ولی خودش میدونست چقدر دوستش دارم و شر بازیهاش رو ادامه میداد ...
    بازم ازش خاطره دارم اما باشه برای بعد ....
    یکی تو یکی من.


    چقدر خوشحالم که کاملا با انچه توی وبلاگت نشون دادی متفاوتی ... بچه ی غمزده دوست ندارم ..جوون باید شاد باشه
    کلی نوشتم ! رفت !

    یک :
    منم می خوام بدونم چی به بچه ها گفتین ! دارم از فضولی می میرم !
    بعدا بهم بگین اون چیزایی رو در مورد حضرت معصومه (س) گفتین ! باشه ؟!

    دو :
    کسی که میاد پیش شما درد دل کنه همون گوش کردن و نگاهتون کلی بهش آرامش و انرژی میده چه برسه به این که براش حرف بزنید ...

    سه :
    .......... !!!!!!!!!!!

    چهار :
    اللهم عجل لولیک الفرج

    پنج :

    سلاااااااااااااااااااام :

    سلام به روی ماهم !

    شش :

    دیروز بعد از این که دوستای الوانیم حالتونو ازم پرسیدن بهشون گفتم که تولدتونه ! بهشون شکلات تولدتون هم دادم ! کلی دعاتون کردن ! خیلی دلشون می خواد شما رو ببینن ! حانیه که گفت من خودم یه روز باهات میام مدرسه شما رو ببینه ! خلاصه مادر اینم از این ! کلا دهن ما در حال جنبیدنه همین جوری !

    هفت :

    بووووووووووووووووووس یه عاااااااااااااااااااااااالمه
    پاسخ:
    حانیه رو هم میبینیم ...این دختر موفق رو .
  • حدیث آرزومندی
  • خانوم اجازه!!! اینجوری حساب نیست اینا می تونن شما رو ببینن اما ما نه
    پاسخ:
    خوب شما هم بیاین ببینمتون (خنده)
  • حدیث آرزومندی
  • راستی شما واسه اینکه خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییی خوبی اصلا نمیخواد اون جریمه تو بنویسی خودم به جات می نویسم....
    مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب- مواظب-
    سلام
    به قول ائمه ع " دنیا سرایی است آمیختهه به بلا و دل بستن به ان ارمغانی جز اندوه و حزن ندارد " نقل به مضمون
    و حضرت امیر برای رهایی از این حزن و اندوه ناشی از سختی های دنیا اینگونه میفرماید " هر گاه آنچه را خواستی و نشد . آنچه را شد بخواه"
    ناراحت نبینمتون ! بگید کی اذیتتون کرده بکوبونیمش سینه دیوار!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بلاخره پ...سی گفتن ![جو گیری و خود بزرگ بینی یعنی این !]
  • دریاچه ی قو

  • ...راستی سلام!
    پاسخ:
    ممنون که تشریف اوردین
  • حدیث آرزومندی
  • خب من کجا بیام ببینمتون؟؟؟
    خانوم معلم ازین جسارتا نمیکنم که بخام جریمه کنم. فقط مزاحی بود در باب یادآوری خاطرات مدرسه و یه کم هم عشق معلمی!! دیوانگی است دیگر کاری نمیتوان کرد از دست رفته ام!!!
    پاسخ:
    از دست نرفتین ، ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س ... دست بجنبون ...
    چه جای دوست داشتنیی

    راستی تولدتون مبارک
  • سیب گاز زده
  • سلام
    اولین تجربم تو وبلاگ نویسه،خوشحال میشم با نظرات و راهنماییهاتون کمکم کنید خانم معلم.
    پاسخ:
    چشم خدمتتون میرسم ...
  • حدیث آرزومندی
  • من که مشهدم و شما هم تهران.............
    حالا چکار کنیم
    پاسخ:
    پس هی دعا کن منو اقا بطلبه بیام مشهد
    خب از جاهلان (اشاره به خود) چه انتظار که از پاک‌ان بگویند؟


    یه نمایشگاه توی قم زدن به این مناسبت از همه دعوت می‌کنم که به هیچ‌وجه نـــرن و بازدید نکنن ازش.
    چون تن‌ها کار مفیدی که می‌شه کرد تو این نمایشگاه اینه که مدت زیادی روش از نوع پیاده‌روی رو تجربه کنی!
    یادش بخیر...
    یادم نمیره...
    حالا زیاد مهم نیست چی اما عادت و فراموشی محاله اونم خوبان و خوبی هاشون
    پاسخ:
    ما رو هم اون گوشه کنارا بزار جزء دوستات گرچه خوب نیستیم !
  • بیانیه امت حزب الله
  • سم الله الرّحمن الرّحیم

    قال رسول‌الله صلّی‌ الله علیه و آله و سلّم: «من سمع مسلماً ینادی یا للمسلمین فلم‎یجبه فلیس بمسلم»

    ملت بزرگ ایران، اکنون چندین ماه از آغاز بیداری اسلامی و حرکت ملت های ستمدیده برای رهایی از چنگال استعمار خارجی و استکبار داخلی به راه افتاده است و مردم کشورهای مختلف از خواب چند صد ساله بیدار شده اند. مردم بحرین هم در چندین ماه اخیر به مانند سایر ملت های آزاده برای تحقق خواسته های خود دست به تظاهرات زده است ولی با واکنش و سرکوب شدید عمال آل خلیفه و آل سعود مواجه شده اند.
    چه جوانان و چه نوجوانانی که علی اکبروار و چه کودکان و چه نوزادانی که علی اصغرگونه توسط مزدوران وهابی به شهادت رسیدند تا امروز در سکوت مرگبار سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر کربلایی دیگر با حمایت آمریکا به راه افتد و شیعیان و محبان واقعی اباعبدالله از دغل بازان و ریاکاران آشکار شوند.

    در همین راستا، از ملت قهرمان ایران دعوت می شود تا با حضور در ورزشگاه آزادی در روز بازی ایران و بحرین فریاد مظلومیت مردم بحرین را به گوش جهانیان برساند.
    همیشه نوشته هایتان ،
    حس ِ خوبی رو
    مهمان ِ لحظه هایم می کنند . . .
    پاسخ:
    زنده باشین ...
    با سلام... همه پست یه طرف و این یه بیت آخریه یه طرف... هم حال گرفت و هم حال داد... شام سیهم را سحرآید روزی/ زان گم شده یارم خبرآید روزی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی