بوی رمضان می آید .... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


بوی رمضان می آید ....

خانم معلم | دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ | ۵۸ نظر

بعضی وقتا یه چیزهایی ارزشش رو داره که آدم امتحانش کنه ، مثلا وقتی کسی که خیلی بهش اطمینان داری میگه اگه این راه رو بری ته اش میرسی به زیباترین جایی که تا حالا دیدی، می ارزه امتحانش کنی چون هم قراره به جایی برسی و هم مجبوری راه بری و هم راه دیگه ای پیش پات اگه هست بهتر از این راه نیست ...

میای احتمالات رو بررسی می کنی و سبک وسنگین می کنی و میبینی بد نیست امتحانش بکنی شاید اخرش خوب بود ، چیزی رو که از دست ندادی ....

با حساب دنیایی هم که نگاه می کنی میبینی بد نیست سه روز رو روزه بگیری و برات دو ماه محسوب بشه .... پس یه یا علی می گی و توکل به خدا ..

انشا الله که قبول باشه ....

ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا هم آمد ، .....  روز ها و شبهاش رو از دست ندیم ....

یاد همه ی اونایی باشیم که حسرت گرفتن یک روز روزه اش رو دارن .... اونایی که مریضند و الان در انتظار اتاق عملند ، جانباز های عزیزمون که با برگشتن به خاطرات قبل ، دلشون پر میکشه برای روزهایی که تو جبهه بودن و موقع ماه رمضون چه سحری ها و افطاری هایی می خوردن و چه طوری می جنگیدن و حالا در زمان صلح ، قادر به گرفتن یک روز روزه نیستن ...

یاد اونایی بیفتیم که شاید تا چند روز پیش کنارمون بودن و حالا نیستن ....

یاد همه ی اونایی که حسرت این ماه در دلشونه ....

همه رو قبل افطارتون یاد کنید ....

پاک کنیم خودمون رو و وارد این ماه بشیم قراره بریم مهمونی ، کینه ای از کسی تو دلمون هست بزاریمش کنار ، خیلی وقته سراغی از دوستی نگرفتیم با یه تلفن شادش کنیم ، قرضی داریم ادا کنیم ، و خلاصه یادمون باشه داریم پا به خونه ی کی میزاریم ، نکنه صاحبخونه رو برنجونیم هر چند که خیلی بزرگواره ، ولی ما مهمونای خوبی براش باشیم .

ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیبب نکنید .....

خیلی التماس دعا

 پی نوشت ۱ : دیگه ماه رمضون که بشه باید از خواب کمی زد .... برای اینکه سحر به موقع از خواب بیدار بشید با"  وضو " قبل از خواب این آیه رو تلاوت بفرمایید.

قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشرٌ مِّثْلُکمْ یُوحَى إِلىَّ أَنَّمَا إِلَهُکُمْ إِلَهٌ وَحِدٌ فَمَن کانَ یَرْجُوا لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلاً صلِحاً وَ لایُشرِک بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدَا .(سوره کهف- آیه ۱۱۰)

پی نوشت ۲ : امام رضا(ع) فرمودند: در آخر ماه شعبان زیاد به درگاه الهی عرض کنید: «اللهم ان لم تکن غفرت لنا فی ما مضی من شعبان فاغفر لنا فی ما بقی منه» خدایا اگر ما را در چند روز گذشته از ماه شعبان نیامرزیده ای در باقیمانده از این ماه ما را ببخش و بیامرز

پرسیدم کدام راه نزدیک تر است ؟ گفت به کجا؟ گفتم: به خلوتگه دوست! گفت: تو مگر فاصله ای می بینی بین دل و ان کس که دلت منزل اوست ....

با تشکر از عمو مرتضی برای ارسال این مطالب زیبا ...

  • خانم معلم

نظرات (۵۸)

اللهم ان لم تکن غفرت لنا فی ما مضی من شعبان فاغفر لنا فی ما بقی منه
پاسخ:
الهی آمین به رحمتک یا الرحم الراحمین
" نمیدونم این اولین پستتونه یا کلا این مدل وبلاگتونه "

متوجه این جملتون نشدم!!!

البته حدس میزنم که سرورتون وبلاگ رو کامل باز نکرده باشه
و وبلاگ رو ناقص مشاهده کردید

به هر حال خوشحال میشم بیشتر از قلمتون استفاده کنم
پاسخ:
در خدمتتون هستم ...
سلام خانوم معلم ؟ اجازه ؟

دلمونو هوایی کردید با این پستتون .

پای سفره ی افطار دعا یادتون نره .

یا علی .
پاسخ:
تو که سیدی فراموشمون نکن ...
چه تند و تند و پست میزارید !! یواش یواش !!
این آیه رو خیلی دوس دارم ! هر شب قبل از خواب می خونمش ...
التماس دعا خانوم معلم خوب و مهربونم
پاسخ:
چه دختر خوبی .... حیف که نزدیکم نیستی تا سحرا بیدارم کنی (مثلا نارحت ) !!!
تصمیم گرفتم مدیریت آموزشی هم جزو رشته های انتخابیم باشه !
پاسخ:
خوبه - گرچه آینده اش جلو چشمته !!!!
سلام.
فرارسیدن این ماه مبارک.
معلومه که از قبل رفتید به استقبال این ماه.
ما افسار گسیخته ها رو هم فراموش نکنید.هم سر سفره افطار و هم موقع سحر.
در رابطه با پی نوشتم بگم که علاوه بر این ها باید دل پاکی هم داشت. چون من با این کار هم از جام بلند نمی شم. خدا بخیر کنه.
پایدار باشید.
پاسخ:
التماس دعای فراوون داریم ازتون
  • روح موروثی
  • سلام
    ایشالا عید فطر امسال هیچ حسرتی به دلمون نمونه!
    شروع سال تحویل معنوی نیاز به خونه تکونی داره ..باید بتکونیم!

    پ ن:
    یه آیه بگین که بعد از نماز صبح بشه خوابید .. این روزا بدجور بی خوابی زده به سرم .. فک کنم خوف برم داشته!
    دعاگوییم .. خیلی بیشتر التماس دعا
    علی علی
    پاسخ:
    خیلی التماس دعا ... برای خوابیدن خیــــــــــــــلی وقت داریم خوبه که زیاد نخوابیم ...
    خیلی بدجنسید !!!
    تازه چون آینده ی این رشته رو دیدم دوسش دارم !!!
    پاسخ:
    خل بودن که شاخ و دم نداره !!!! گاهی هم اینجوریا معلوم میشه دیگه !!!D:
  • ترنم باران
  • سلام خانوم
    رسیدن این ماه رو بهتون تبریک می گم
    =================
    وایییییییییییی خانوممممممممم
    امروز یه سوتی وحشتناک دادم راجع به همون ضعیفی دیکته و اینا اما خودتون میدونید که من هیچوقت هیچی رو اشتباه نمی نویسم میخوام ببینم طرف مقابلم چقدر دیکتش قویه !
    ================
    پ ن 1 : مگه تا حالا چکار میکردیم خانوم
    اصلا میخوابیدیم!؟
    پاسخ:
    خواب ؟ کی ؟ من ؟ نه.....
    بوی اسپند میاد!
    بابت توصیه خط آ[رم ممنون.
    پاسخ:
    دعا یادتون نره فقط ( یکی که سر گذر وایساده خرخره آدما رو می گیره ! )
    اجازه خانوم ؟ یعنی شما هم موقع خواب این آیه را می خونید ! چه جالب ...

    اجازه خانوم ؟ می تونیم بریم خونه ؟
    پاسخ:
    اگه آیه رو حفظ کردی یه بار برام بخونش بعدا میتونی بری خونه ....
    سلام

    هر چیزی رو برای رضای خدا و با اخلاص واقعی و کامل و با عقیده بگیم ، اثرش فوق العادست ، بعید نیست با خوندن سوره حمد مرده زنده بشه (روایت) و بعید نیست با اسم اعظم بسم الله روی آب راه بری یا طی الارض کنی ... خیلی های این وعده های الهی شاید برای اینه که به من یادآوری کنن خیلی هم آدم حسابی نیستم (اصلا آدم نیستم ، چه برسه به حسابیش) و خجالت بکشم که اونقدری که به بشر و قایقش اعتقاد دارم به خدا اعتقاد ندارم تا با یه بسم الله وقت ضرورت از روی آب رد شم !

    پایان

    التماس دعا


    پس نوشت :

    1.(کاش خدا اگر می خواد تا سال بعد بکشتمون توی همین ماه قشنگ این کار رو بکنه)

    2.ماه رمضون هم تموم شد ...
    پاسخ:
    دعا ..دعا ..دعا
    امیدوارم ماه رمضون خوبی داشته باشین. درخواست می کنم به بلاگ من هم سر بزنید. دوس دارم رفیقای وبلاگیمو بیشتر کنم و از نظراشون استفاده کنم. این وبلاگ رو جدیدن باز کردم. قبلن هم داشتم ولی محو کردمش چه دوست وبلاگی من باشین چه نباشین امیدوارم همیشه موفق باشین
    پاسخ:
    شما هم موفق باشید .
  • نثار ِ آسمان
  • سلام.
    خیلی چیز ها از من اختصاصی برای شماست خب.

    فقط اشخاص خاص
    پاسخ:
    چه حالی داره جزء خاصان بودن (آیکون رضایت و نیشخند )
    دیگه دیگه !!! دی :
    سلام بر خانوم معلم مهربونم!

    دلمون براتون تنگ شده بود،
    البته نزد حضرت معصومه(س) و حضرت عبد العظیم حسنی(ع) دعای گوی شما و بقیه دوستان بودم.
    من دیروز نزدیک غروب رسیدم،اومدم بهتون سر زدم اما فرصت نبود عرض ارادتی بکنم و دستبوسی،
    می بینم که ممد آقا هم همچین از نبود ما ناراحت نبود!،...باز هم خانم معلم ها ناز ما بچه تنبل ها رو می کشند...در ضمن خانم اجازه؟ با یک ماه غیبت که فعلاً غیر موجهه چکار کنیم؟!

    حالا هم با کوله بار یک ماه تفکر در مورد آینده ی مسائل جهان اسلام! برگشتم.
    اصلاً نمیدونم الان چی بهتون باید بگم،اما می دونم که حرف برای گفتن زیاده.
    یک مقدار هم مشکل دسترسی به اینترنت دارم ولی سعی می کنم روزی نیم ساعت رو هر طوری شده سر بزنم به دوستان و به خصوص حضرتعالی.
    فعلاً التماس دعا.
    ان شا الله خدمت می رسیم دوباره.
    سلام .
    امسال هم منتظر صیحه آسمانی میمانیم . جبرییل ما رمضان آمده . فریاد زن که دلهای ما هنوز منتظر است.
    پاسخ:
    خوب شدی ؟
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم

    خانم اجازه دیدی بعضیا چه جور مارو غال گذاشتن رفتن مکه ؟ حالا معلوم نیست اقا کی تشریف میارن؟ ماه مبارک ماه دعاست دوست دارم مارو فراموش نکنید خیلی برام دعا کنید درحد المپیک خوب؟ و یه نکته هم من بگم اینکه لااقل توی این ماه تنبلی که چه عرض کنم ............. را بگذاریم کنارو هرشبو با وضو و سوره حمد چشمامونو ببندیم خوب کاری امری؟ فعلا بای
    راستی خانم ما یه چیزی درمورد پست قبلی یادم اومد این اقایان هروقت باشون بسازی خوبی وگرنه دور از جان می شوی نصف عقل دور ازجان خودشان را جای ما می بینند که از نصف عقلشان هم استفاده نکرده نیمی دیگر را نیز زایل می کنند
    پاسخ:
    و ما هم التماس دعای شدید داریم .... در حد ، در حد همون المپیک دیگه !!
    به نامش و به یادش
    سلام

    دلمون عجیب هوای ماه رمضون داره از طرفی هم خجالت میکشیم از روی صاحب خونه...
    خدایا! عجب گیری کردیم ها!!!
    دعوت میکنی دیگه خودتم رومونو زیاد کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(نه اینکه نیست!!)

    من مُرده این پی نوشت هاتونم...به جوونیمون رحم کنید
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    (-:
    سلام.

    اولا که باز هم .... ؟!
    ثانیا هزار تا از این آیات رو هم بخونید اگه نخواید بیدار شید، بیدار نمی شوید. من امتحان کردم. مشکل جای دیگری است.
    ثالثا این پست تون حال و هوای این برنامه های دم افطار رو داشت.
    پاسخ:
    راستی دیشب امتحان کردم .... دقیقا ساعتی که می خواستم بیدار شدم باور کن راس ساعت !!! خودم باورم نشد ......
  • طاهره حاج علیخانی
  • سلام!
    از رمضان پارسال خیلی یادم نیست...غیر از مهمانی ها شاید!خیلی یادم نیست چون اصلا خیلی فرق نکرد...یا نکردم یا....روزه هم بود...اما باز هم بقول اقای میکائیلی رمضان تمام شد....باز هم میترسم خیلی یادم نیاید ...
    التماس دعا!من همیشه برای تک تک اشناهای وبلاگب دعا میکنم...شما را هم با اسم خانوم معلم..
    دعا یادتان نرود خانوم معلم!
    پاسخ:
    ممنونم که دعام می کنین چشم گرفتم منم اسم میبرمتون از به بعد ...رفتین تو بلک لیست (:
    به روزم با:

    مرفهین بی درد، آنان که دارند یا آنان که می خواهند؟

    http://www.chahane.blogfa.com
    سلام خانم معلم بزرگوار
    خدا قوت
    یه کامنت با طرح یک سوال براتون ارسال کردم حتما نرسیده.
    حالا خودم جواب می دم.
    حضرت علی (ع) می فرمایند:
    بهترین عمل در ماه مبارک رمضان انجام واجبات و ترک محرمات است.
    مرا هم در این ماه عزیز دعا بفرمایید. چون خیلی محتاجم به دعا.
    پاسخ:
    چشم من که همیشه دعا می کنم برای جانبازان و مطمئنا شما و آقای سامع و عمو مرتضی در نظرم هستین ، اما فکر میکنم شما جانبازان به خدا نزدیکتر باشین ، شما بیشتر دعامون کنید .... ما واقعا محتاجتریم ...
  • ترنم باران
  • خانوم هار رو که درست نوشته بودم !
    پاسخ:
    آره مثلا گفتم !!!! .....نگران نباش تازه اونی هم که غلط نوشتی عمدی بود که ببینی بقیه می تونن متوجه اشتباهت بشن یا نه !!!! ....
    سلام بازم !
    با اینکه بی نهایت منتظر شبای قدرم ... ولی ... از یه طرف دلم می خواد زودتر بیان و از یه طرف ... دلم می خواد دیرتر ... دیرتر برسیم به اون آخرا .... وای ... من جون میدم واسه مراسم نذری ... از اون نذریهای باحال و جوندار .... که نگاه مولا علی رو حس می کنی روی نذری که به عشقش کردی ....
    التماس دعا
    یاحق
    پاسخ:
    تو این مهمونی اگه قراره مهمون نمونه باشی ، عشق باید داشته باشی ....
  • نثار ِ آسمان
  • الو سلام

    منزل خداست؟

    این منم مزاحمی که آشناست...

    هزار دفعه دلم این شماره را گرفته است

    ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست...

    شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

    به ما که میرسد٬ حساب بنده هایتان جداست؟

    الو....

    دوباره قطع و وصل شد!

    خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟؟؟

    چرا صدایتان نمیرسد ؟کمی بلند تر٬

    صدای من چطور؟خوب و صاف و واضح و رساست؟

    اگر اجازه میدهی برایت درد دل کنم...

    شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست!

    دل مرا بخوان به سوی خود تا سبک شوم٬

    پناهگاه این دل شکسته خانه شماست...

    الو٬ مرا ببخش٬ باز مزاحمت شدم٬

    دوباره زنگ میزنم٬ دوباره...

    تا خدا خداست!
    پاسخ:
    به ما که میرسد٬ حساب بنده هایتان جداست؟
    سلام

    با مطلبی در زمینه اعتراض به قضیه مشایی در خدمتم

    منتظر نظراتتون هستم

    باتشکر
    اجازه خانوم . اجازه ! ما چهار پنج ساله که با این آیه آشناییت داریم !

    پس می تونیم دیگه سر کلاس های شما حاضر نشیم ؟
    پاسخ:
    معلوم شد چجوری درس خوندی تا حالا ؟
  • نثار ِ آسمان
  • اجازه خانم سلام

    خب نمیدونم مال کیه

    یه جا خوندمش گفتم بذارم شما هم بخونید.
    قشنگ بود
    خیلی واقعی
    پاسخ:
    اره خیلی قشنگ بود ... دستت درد نکنه
    سلام خانم معلم

    فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما نیز مبارک باد

    ممنونم از حضور پر مهرتون

    پاسخ:
    سرم هنوز پایینه ....
    دوست وبلاگی یه دوسته ولی تو زندگیه من داخل اینترنته منظور من از افکار اینه که شما هم مثل من و بقیه ایرانیا که وبلاگ نویسی می کنیم چون دوس دارم محتوای اینترنتی ما و کشورمون بالا بره. با خوندن وبلاگا همش کلیشه نبینیم! همدیگرو نقد کنیم و تشویق کنیم تا وبلاگمون (خونه ی اینترنتیمون) قشنگتر و پربارتر بشه. ما یه جامعه هستیم.
    عاشقان را بگذارید بنالند همه
    مصلحت نیست که این زمزمه خاموش کنید

    سلام
    آرامشی که از وبتون کسب می کنم رو خیلی دوست دارم ...
    ممنون
    سلام
    چقدر قشــــــــــــــــــــــــنگ!
    من عاشق صدای تارم
    ---------------
    تار جانان به خانه ی ما ماند ....
    پاسخ:
    فردام اول ماه رمضون ... یادت نره منو ته لیستت هم که شده قرار بدی !
    سلام خانوم معلم!ممنون به خاطر ان خاطره ها!خیلی خوب بودند...خیلی!
    پاسخ:
    التماس دعا ....
  • نثار ِ آسمان
  • سلام خانوم

    چه بوهای خوبی میاد

    بالاخره ماه خدا آمد

    چقدر ادم باید توی زندگیش دنبال شگفتی و تغیر باشد و ماه خدا را نبیند؟

    زندگی از این شگفت هم می شود؟؟
    پاسخ:
    پس بیا برای اونا هم موقع سحر وافطار دعا کنیم ....
    حلول ماه عبادت و خودسازی بر شما خواهر محترم مبارک ..التماس دعا دارم
    پاسخ:
    محتاج دعائیم .....
    درود
    بعضی وقت ها حس ها رو جز با سه نقطه نمیشه تعریف کرد خانم معلم
    . . .
    پاسخ:
    ...
    اســم مـن چیــسـت؟
    خـدایـا چـه کنــم
    یــادم نیـسـت.
    امشـــب آمـاده شـدم تـا چـه کنـم؟
    یـادم نیســت.
    مـن که همـسـایـه ی نـزدیـک شقــایـق بـودم ،
    پـا شـدم آمــدم اینـجا چـه کنـم ؟
    یــادم نیـســت.
    مــن چـرا از تـو بـریــدم وچـرا برگشــتم.
    وبنـــا شــد که دلــم را چـه کنـم؟
    یـــــــــــــادم نیــــــــــــســــــــــت ...
    مــن نشــانــی دل در بــه درم را ، زیـبــا
    از تــو پـرسیــده ام ، امـا چـه کـنــم ؟
    یــادم نیــسـت !
    پاسخ:
    فقط ببین این دل چه دلی بوده که می دونسته با وجود فراموشی کدوم طرف باید بره .... مطمئنا قبلا این مسیر رو بارها رفته بوده .... مثل تو ... حتی اگه هیچ چیزی یادت نباشه !!!!
    سلام !
    شروع ماه رمضان مبارک !
    به روزم .
    پاسخ:
    چشم سر میزنم در اولین فرصت ....
    از اومدن ماه مبارک اونقدر خوشحالم که نمی دونم چی بگم.
    فقط خانم معلم التماس دعا شدیدا ها!!
    پاسخ:
    چشم دعا گوی همه هستم اگه قابل باشم .....
    سلام ماه مهربونی خدا مبارکتون خوشحال میشم به ما هم سر بزنید لینکتون کردم
    سلام خانم معلم!
    بوی حلوا دوباره پیچیده توی کوچه ها...بوی مهمونی میاد...بوی دعا و افطار و نذری پزون...بوی خدا از در خونه ها زده بیرون...
    ما رو هم از یاد نبرید وقتی نشستید پای چمنزار سبز خدا-التماس دعا
    راستی الآن پست قبلی رو دیدم. چیزایی که نوشتید ناراحتم کرد.برای شما و خانواده تون آرزوی سلامتی می کنم
    پاسخ:
    سلامت باشی .... محتاج دعای شما خوبان و مهربانانیم ....
    salam khanom moalem.
    khanom ejaze !
    mikhastam begam to sahra to eftara vase maham doa konid.
    mamnon
    ya hooo
    پاسخ:
    shoma ham ma ro yadetoon nareha
    درود
    نه
    من ننوشتم
    بلکه ذهنی که خدا داده نوشته
    فعلا
    سلامی مجدد.
    پست قبلی رو هم خوندم.خواستم بگم که اگه هر آخر هفته می رید زیارت اهل قبور و شهدا حتما جای ما رو هم خالی کنید. بخصوص سر مزار شهید آوینی مراد دلم.ممنون فراوان ممنون.
    راستی قرار بود با این دعا امتحان کنید ببینید بیدار می شید، شد؟
    پاسخ:
    بله امتحان کردم شب اول راس ساعت بیدار شدم ولی شب دوم فوق العاده دیر خوابیده بودم اما برای نماز بیدار شدم بدون وجود ساعت ... امتحان بفرمایین منتها ساعت رو هم جهت محکم کاری فراموش نکنید !!!
  • نثار ِ آسمان
  • اولیت تکه ی اسمان گذشت

    سحر دومیت تکه ی آسمان ما را دعا کنید
    پاسخ:
    من تا سیومیت اگه زنده باشم دونه دونه اسمتون رو میبرم ..... شماها هم یادم بکنین ....
    سلام و خداقوت
    تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی
    شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی
    لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم
    سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی.
    حلول ماه مبارک رمضان را به شما عزیز بزرگوار تبریک می گویم.التماس دعا.
    پاسخ:
    ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نسازین ...
  • نثار ِ آسمان
  • اجازه خانوم سلام

    ما برای این پسر لوس یک ماه در غیبتتون یک اسم خوب پیدا کردیم

    البته مثل یک جنتلزن مهربون قبلش با خودش درمیان گذاشتیم خودشم تایید کرد

    اسمش اینه: کمپوت گیلاس خانوم معلم

    ولی بعد بهم گفت حســـــود

    برید بهش بگید که جناب ما تنها کسیه که به هیچ کدوم از شاگردهای کمپوت و کنسرو کلاس حسودی نمیکنه.
    اصلا کلاس بجز من ته تغاری نداره
    ته تغاری ها هم همه چیز هستند کمثل لوس , وراج , خود شیرین الا حسود

    لحن رو دارید خانوم
    پاسخ:
    لحن هم که چه عرض کنم .... بیاین مهر مدرسه من میدونم و شما !!!
  • نثار ِ آسمان
  • ئه راست میگید ها
    همنام ته تغاری کلیه

    خب
    از اونجا که اون رو حرف من حرف نمیزنه صداش رو بالا نمیاره که از من ته تغاری تره

    بعدشم
    ته تغاری بودن به درجه ی لوسیه که من از مهدی لوس ترم
    پاسخ:
    همین ...ته تغاری شد مهدی ، بعدش مهدیه !
  • حبابـــ (خانه‌ای که دیوار ندارد)
  • سلام خانم
    من چرا همیشه باید دیر بیام سر کلاس؟؟

    خب می‌دونم که خانم معلم ما رو دعوا نمی‌کنه روم زیاد شده همیشه دیر میام.



    خانم من الان یه چیزی به ذهنم رسید.
    یه افطاری مشتی راه بنداز تو کلاس.
    چطوره؟؟

    این همه دختر جمع کردی دور و بر خودت خب ازشون کار بکش یه آشی و شله زردی و پلویی درست کنن تا ما پسرهای کلاس نوش جان کنیم دیگه.
  • حبابـــ (خانه‌ای که دیوار ندارد)
  • و اینکه ما هم به نوبه‌ی خودمان از "عمو مرتضی" تشکر و قدردانی می‌کنیم.
    دستش درد نکنه


    خانم رو پیشنهاد افطاری اصلا لازم نیست فکر کنید. بلکه باید بلافاصله عملیش کنید.
    من این حرف‌ها حالیم نیست.
    چه معنی داره دختر تو کلاس بی‌کار باشه؟؟
    پاسخ:
    تو فعلا که دستت بنده ....بزار آزاد بشی اون وقت یه فکری هم برای افطاری میکینم .... اول ببین دعوت میشی اون وقت !!!
  • نثار آسمان
  • خانم افطار بیل با یک باغ گنده بدید. عجب بچه های پررویی پیدا میشند هاااااااا.
    پاسخ:
    حتما ....
    سلام! اجازه...!!
    وبلاگتون عالیه...
    کلی درس میشه ازش گرفت...
    مارو هم به شاگردیتون قبول می کنین؟؟؟
    (ما را که به جز توبه شکستن هنری نیست...
    گوشه ای از پست جدیدم...)
    پاسخ:
    دل شکسته خریداریم .......... به وقت دعا فراموشمون نکن ....
    وا ! شما کی اینهمه به روز کردی ؟

    فکر کنم من آدرس خیلی ها رو تو "وبلاگ دوستان"م نگذاشتم
    پاسخ:
    حکما عاشقی !!!
  • ترنم باران
  • سلام
    به به بوی افطاری میـــــــــــــــاد
    اجازه ما رو هم دعوت میکنید؟!
    ولی خانوم بنا بر اصل بیشتر بودن پسرها و کمتر بودن دخترای کلاس ما تماشا میکنیم اونها کار کنن چه معنی میده یه گردان پسر وایسن تماشا چندتا خانم کار کنن
    مردم چی میگن!!!!
    پاسخ:
    اق پسرا دست بجنبونید ... منتظر افطاریم ...
  • ترنم باران
  • سلام
    به به بوی افطاری میـــــــــــــــاد
    اجازه ما رو هم دعوت میکنید؟!
    ولی خانوم بنا بر اصل بیشتر بودن پسرها و کمتر بودن دخترای کلاس ما تماشا میکنیم اونها کار کنن چه معنی میده یه گردان پسر وایسن تماشا چندتا خانم کار کنن
    مردم چی میگن!!!!
    سلام
    خوب باشه از طرف همه اقا پسرهای گل گلاب
    همه افطار دعوتان
    پسرها کلا لارج تر از این حرف ها هستن
    خانم معلم بگید شماره حساب بدن چون که امکان افطاری که ..............
    ما منتظریم
    پاسخ:
    شماره حساب هم میدیم اول مطمئن بشیم همه هستن تو تنهایی که از پس یه کلاس بر نمی یای جانم !!
  • ترنم باران
  • سلام
    اجازه خانوم چرا امروز پست جمعه نوشت نداشتین !!!
    یعنی به همین زودی روزه روتون اثر کرده
    پاسخ:
    اگه دعاها رو خوندین و حالی پیدا کردین التماس دعا