اوست نشسته در نظر ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


اوست نشسته در نظر ...

خانم معلم | جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ | ۲۳ نظر




                                                اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم 

                                                       اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر کنم                                                    



 


                                                     سهم من از تمام دنیا ،


                                                                                    عشق ِ تو ...


                                                                                                یا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه )





میلاد حضرت معصومه «سلام الله علیها» و روز دختر را به همه دختران علی الخصوص دختران عزیز خودم تبریک عرض می کنم. به حق کرامت حضرت معصومه، ان شاءلله دفعه بعد «روز زن» و «روز مادر» را تبریک عرض کنم خدمت شما دختران امروز.

  • خانم معلم

نظرات (۲۳)

سلام


مرا نصیب غم آمد به شادی همه عالم
چرا که از همه عالم محبت تو گزیدم...


نصیب من ز دو عالم محبت یار است.


یاعلی
پاسخ:
خوش به سعادت اونایی که محبت یار رو برگزیدند ... 

امروز داشتم از مترو می یومدم سوار پله برقی اش بودم یهو این شعر یادم افتاد : 
من از درمان و درد و وصل و هجران 
پسندم انچه را جانان پسندد ...

انگار تازه این شعر رو برام خوندند و این شعر رو تازه همین الان متوجه شدم ..یه حالی شدم .. 

واقعا اگه همه چیزمون و همه ی محبتمون برای یار باشه بردیم . کاش زودتر همه چیزها رو متوجه بشیم ...
  • فرزند کوچیک شما سید محمد حسین
  • درود...
    دلتنگیم خانوم معلم.
    پاسخ:
    سلام ... 
    خوبی؟ 
    کجایی پسر ؟ سخت مشغول کار شدی ها !
    او که بگوید... سرِ قرار می آید...
    سلام خانوم معلم. انشاالله در رکاب شون باشیم... فدایی شون بشیم.
    پاسخ:
    سلام پسر خوبم ... 

    او خواهد آمد ... وعده ی الهی حق است ...

    انشا الله ... انشا الله ...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    امروز حرم حضرت سیدالکریم بودم . دو خانم بلند بلند گریه میکردند و میگفتند آقا بیاااااا ... 

    خدا یا ! به دل ِ ما که سیاههه نگاه نکن . به دل اونایی نگاه کن که عاشقند و از صمیم قلب مهدی فاطمه را صدا می کنند ... 

    اللهم عجل لولیک الفرج 
    می نویسم که "شب تار سحر می گردد"
    یک نفر مانده ازین قوم که برمی گردد...

    سید حمیدرضا برقعی

    پاسخ:
    ای غایب از این محضر از مات سلام الله 
    وی از همه حاضر تر از مات سلام الله ...
    سلام. . .
    پاسخ:
    سلام علیکم ورحمت الله ...
  • محمدجواد نیکزاد
  • http://media.afsaran.ir/siyhWO_535.jpg
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون ...
  • محمدجواد نیکزاد
  • http://media.afsaran.ir/sixfTW_497.jpg
    پاسخ:
    دستت درد نکنه قشنگ بود سیوش کردم . 
    خط خودته ؟!
    سلام

    عه!

    یادمون رفته بود!

    روز دختر به همه دختر خانومای حضرت معصومه ای تبریک

    خانوم معلمم که جای خود دارند... تاج سر و این صوبتا..
    یاعلی
    پاسخ:
    سلااااااااااااااام 

    ایشالا همه ی دخترا عاقبت بخیر بشن و یه پسر ِ خوب که لایقشون باشه بیاد و با هم یه زندگی خوب و خدایی رو شروع کنند ... 

    شما لطف دارین ... 

    علی یارتون ...
  • محمدجواد نیکزاد
  • نه خانم!
    من غلط بکنم هنرمند بشم! ، برام حرف در میارن که روشن فکر شده :))))))))))

    شوخی کردم ، خط یه برادر وبلاگیه
    پاسخ:
    خنده ...

    پسر ! ( مدل نصیحت کردن یه مادربزرگ بخونش ) 

    انقدر واسه دل مردم کار نکن ...ببین خودت چطور راحتی همون طور زندگی کن 
    شک نکن
    این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...
    پاسخ:
    فقط مونده بود این متن ها به صورت کامنت بیاد !!! 
    یادش بخیر اون روزها پشت زیارت نامه ها چقدر از این مطالب خواندنی داشت !
    با سلام
    کاش زودتر با وبلاگ شما آشنا شده بودم...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ...

    هنوزم دیر نشده (((:

    علی یارت 
    سلام وخدا قوت خانم معلم عزیز به وب من هم که مثل خودتون شغل شریف معلمی را برگزیده ام سری بزنید وراهنمایی بفرمایید.

    parvaresh-40
    پاسخ:
    سلام همکار عزیز ...

    خدا قوت ..
    متاسفانه آدرستون کامل نیست صفحه تون باز نشد ! 
    سلام
    کم پیدایید خانوم معلم.. شایدم ما کم سعادت :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    کم سعادتی از ماست ... 

    چشم خدمت میرسم ...
    روزتونم مبارک باشه خانم خانما ...
    مرسی مرسی
    عید شما مبارک
    ادامه خاطرات سفر را نوشتم
    هدیه امام رضا و...
    پاسخ:
    سلام عزیزم ...

    روز تون بازم مبارک 
    خوشبخت و عاقبت بخیر بشی ایشالا ...
    چشم .حتمنی سر میزنم ...
    ممنون که اطلاع دادی ...
    مرغ دل من که میل گندم دارد
    پرواز میان مشهد و قم دارد
    مائیم کبوتران بین الحرمین
    یک کشور از این دو جا تنعم دارد

    ولادت کریمه اهل البیت مبارک..
    پاسخ:
    ولدت عمه تون مبارک زهرا خانم ... 
    روزتونم مبارک 
    خوشبخت و عاقبت بخیر بشی ایشالا ...
    رزق تون زیارت خواهر وبرادر انشا الله ...
    سلام
    لینک شدید
    یا علی
    پاسخ:
    سلام عزیزم 

    ممنون ...

    یا زهرا ...
    شب فراق تو جانا ..خدا کند به سر اید

    تبریک به همه ی دختران ...عیدتون مبارک :)
    پاسخ:
    الهی آمین ....

    دختران هم متقابلا تشکر میکنند ((:
    ایام بر شما هم مبارک ...
    parvareshe-40
    در وبلاگ پویا هم به اسم پرورشی لینک میباشد.
    پاسخ:
    سلام 
    نمیدونم چرا اصلا صفحه تون باز نمیشه ...

    چشم از اون طریق هم اقدام میکنم ...
  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • » در هوس خیال او همچو خیال گشته‌ام / وز سر رشک نام او نام رخ قمر برم ،،

    سلااام مامانی :)
    پاسخ:
    موی سیهم گشت سپید از غم رویش 
    در حلقه ی مویش به همان روز سیاهم 


    سلام عزیز ِ دل ...

  • صبحِ تابناک
  • اعیاد شما هم مبارک
    تولد امام رضا که بشه
    از جنبه ی قمری
    یک ساله که ما زیر یک سقفیم :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    ایشالا که به پای هم پیر بشین ... دلتون به وجود هم خوش و مامن هم باشین ...
  • یکی بود ... هنوزم هست


  • بازآ که مرا بی تو نه روز است و نه سال ...

    .
    .
    .

    مــﮯ دانـم خواهـﮯ آمــد ./


    پاسخ:
    باز می پرسمت از مساله ی دوری و عشق
    و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست!
    سلام
    دعوتید به خوانده ونخوانده ها...

    http://zareh.blog.ir/post/87

    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چشم ...انشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی