یا صاحب الزمان ، هفت سینم سین سیمای تو را کم دارد ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


یا صاحب الزمان ، هفت سینم سین سیمای تو را کم دارد ...

خانم معلم | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ب.ظ | ۱۱ نظر


آن سال های دور کلاس دوم دبستان که بودم ، در انتهای کتاب فارسی مان درسی داشتیم به نام 12 برادر . عکسی که در کتاب بود پسران جوانی را نشان میداد که مانند رومیان تاجی از برگ هایی شبیه به زیتون بر سر داشتند و لباسی سپید چون رومیان بر تن و در باغی کنار هم مشغول گفتکو بودند . 


حسی که به خواننده منتقل می کرد در آن روزهای اواخر سال ، دقیقا حس شادی و پاکی بود که باعث شده هنوز آن درس را در خاطر داشته باشم . 12 برادر که نماد دوازده ماه سال بودند . 


خیلی پرس و جو کردم که کتاب را بخاطر این درس پیدا کنم که پیدا نشد . حالا که فکر میکنم  متوجه شدم که هنوز به خیلی از مراکزی که باید ، سر نزدم مثل مرکز تالیف کتب درسی . البته یکبار رفتم و پرسیدم اما مسئولی نداشت که جواب درست و حسابی بدهد . بالاخره این کتاب ها باید یک جایی بایگانی بشود . یعنی این اموزش و پرورش این قدر ها که نمی شود بی در و پیکر باشد . می شود ؟!!! 


در این فکر ها که بودم مثل این بچه ها که عکس های یهویی می اندازند و حرف هایی یهویی می گویند منم فکری یهویی به ذهنم رسید که انگار دوازدهمین ماه سال هم ساعات پایانی اش را طی می کند و سال ، دوازدهمین ماهش را دیده و می رود اما ما بی هیچ پرس و جویی در حسرت دیدن دوازدهمین ماه خود باقی مانده ایم . 

چقدر گشته ایم ؟! می شود در دستگاه کبریایی چیزی باشد ولی نشانه ای نداشته باشد ؟!! ... پس باید به خودم شک کنم ... 


خدایا ، آدرس دوازدهمین ماه خاندان امامتت را ندارم ، نشانه ای بده و همتی و خواستنی که بجویمش تا قبل از انکه بروم ...

آمین یا رب العالمین 


در سال فاطمی زندگی پر برکتی برایتان از خداوند آرزو دارم .

امید که اگر به هر علت دلخوری و کدورتی از من در دل دارید حلال کنید که باید بگذریم تا خدا نیز از ما بگذرد .

یا علی 

  • خانم معلم

نظرات (۱۱)

  • هنوز فرزند کوچیکترتون سید محمد حسین
  • http://mirbaagheri.persiangig.com/mirbaaghery/Kamran%20Rasool%20Zadeh%20-%2004.%20Tamame%20Asheghaneha.mp3/dl
    پاسخ:
    گوش کردم قشنگ بود . ممنون 
  • هنوز فرزند کوچیکترتون سید محمد حسین
  • خدا منو بکشه.
    من که چند تا کتاب براتون پیدا کردم. کلن فراموش کردم به دستتون برسونم تا الان که نمی دونم کجا گذاشتمشون.

    وای بر من...

    حلال کنید.
    پاسخ:
    خدا نکنه ... 
    یادمه ولی اگه یادت باشه بهت گفتم کتاب فارسی دهه ی چهل رو میخوام شما دهه ی شصت رو پیدا کرده بودی .

    زنده باشی ... ممنون که پیگیر بودی 

    سال خوبی داشته باشی خیلی التماس دعا سید ..
    به اون آدرس رفتم خیلی جالب بود منتها اصلا نمیشد که نظر بزارم 

    نمیدونم بلاگفا چکار کرده که نمیشه از بلاگ انگار توی بلاگفا نظر بزاریم الان چند وقته که نمی تونم 
    بپرس فارسی دوم دهه ی چهل رو داره ؟
    سلام
    حال تون خوبه ؟
    ان شاءالله سال پرخیر و برکتی داشته باشید و دیدگانتون به جمال حضرت حجت روحی له الفداه روشن...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    الحمدلله 
    ان شاالله سال پربرکتی برای همه باشه 
    انشاالله چشم همه منور بشه به جمال آقا 
    محتاجیم به دعا 
    سلام خانم معلم.
    سال خوبی پیش روتون باشه.
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    به همچنین 
    اناری سرخ از دست خدا افتاد و جاری شد...
    پاسخ:
    ان شاالله که رزق یک سالمون رو از ایام  فاطمیه بدست آورده باشیم 
  • تالار صوتی ایران فدک
  • سلام ممنون از وبلاگ خوبتون
    برای دانلود سخنرانی های مذهبی به وبلاگ ما هم سر بزنید
    با تشکر [گل]
    با سلام و عرض ادب
    و تبریک سال نو و روز طبیعت به همه شما هموطنان عزیز
    مدت زمان زیادی میباشد سایت نیایش در حوزه ی فضای مجازی اقدام به ترویج فرهنگ و اشاعه نماز کرده و همچنان فعالیت میکنند
    به حمایت همه ی شما برای بقا نیازمندیم
    لطفا از سایت حمایت کنید از همچنان به فعالیت های خودش در این ضمینه ادامه بدهد
    http://niiyayesh.ir
    شما هم میتوانید اعمال خیر پایگاه شریک باشید؟
    لحظه هاتون
    خدایی
    (لینک / معرفی کنید به دوستان خود)
    ...
    معرفی به همه وبلاگ نویس ها _ حمایت های کوچک شما برای بقا ..
    لینک حمایت با درگاه بانک ملت قسمت بالای سایت فعال میباشد
    سپاااس
    سلام عزیز
    با عرض تبریک ایّام

    درصورت تمایل بجمع دوستانه ی هم بپیوندیم (لینک شدن)
    التماس دعا / یازهرا
    پاسخ:
    سلام علیکم ...
    محتاج دعاییم 
    سلام
    سال نو مبارک

    فکر کنیم از امثال این سایتها بشه گیرش آورد:
    http://ecivil.sellfile.ir/prod-170348-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C+%D9%82%D8%A8%D9%84+%D8%A7%D8%B2+%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8.html



    http://persianvet.sellfile.ir/prod-171045-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%AF%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%201347.html
    پاسخ:
    سلام
    سال نو شما هم مبارک و پربرکت ان شا الله 

    پسر خوبم سید محمد حسین میرباقری زحمت کشیدن و فایل کتاب فارسی رو برام پیدا کردن و آوردن . واقعا از دیدنش خوشحال شدم . ان شا الله فرصتی بشه و بتونم فایل ها رو منتقل کنم به کامپیوتر و حظ ی که از خوندن این داستان ها در زمان کودکی میبردم رو به شما منتقل کنم . 

    ممنون از لطف و پیگیری تون 

  • سید مرتضی میر
  • برای ما هم دعا کنید.
    پاسخ:
    سلام سید 
    محتاج دعاییم ...

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا 
    از روزتان هشت دقیقه گذشته با این حال روز معلم خدمتتان تبریک عرض می‌کنم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون خیلی زحمت کشیدین هر روز روز معلمه یکسالم گذشته باشه بازم یادآوریش خوشحال کننده است ((: دیگه 8 دقیقه که چیزی نیست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی