دل دیوانه به دین عشق تو شد :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دل دیوانه به دین عشق تو شد

خانم معلم | يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۸۵ نظر

 

پرده اول : روبرویم نشسته .... با مهربانی نگاهم میکند ....

میداند نیازمندم .... و میدانم محبتش بیکران است ....

به اصرار چک سفیدی را در برابرم گذاشته و میگوید بنویس ، هر چه می خواهی بنویس ، تو خود هر چه دوست داری برای خودت بنویس ...

نگاهش میکنم ...باورش دارم ....

ولی از نامهربانی هایم به او نیز آگاهم ....

نمیتوانم ، رویش را ندارم زیاد بنویسم .... خجالت میکشم ....

میگوید بنویس ..... این برگه ای سفید و این تو .... خود رقم بزن ....

 

پرده دوم : سائلی به در خانه امام حسن مجتبی (ع) میرود ، امام هنگام دادن خیرات پشت پرده قرار میگیرد تا او ایشان را نبیند ، بعد از رفتنش ، خدمتکارشان میپرسد شما که به او کمک کردید چرا نخواستید شما را ببیند ؟

امام فرمودند : نمیخواستم هنگام گرفتن خیرات چشمم به  چشمان شرمنده اش بیفتد .

 

پرده سوم : شب های قدر است ، نیازمندان به در خانه اش جمع شده اند . صاحب خانه خود دستور فرموده اند این شبها را احیا بدارید تا بتوانید خود برای خود ، بهترین را رقم بزنید ، اما ما شرمندگان حضوریم ، نیازمند حجاب ، که هم حاضر باشد و هم مانع .....حاضر باشد که بتوانیم به مدد وجودش با خدایمان در یک جا حاضر شویم و با توسل به او  "جرات " و  " شهامت " بودن پیدا نماییم و مانع باشد تا بواسطه ی او چشمانمان در چشم صاحب خانه نیفتد تا شرمندگی مان را نبیند ....

 

علی جان امشب به در خانه ات خواهیم امد ... تو واسطه ای باش برای حضورمان در پیشگاه خداوند ..... که تو بخشندگی را از او اموخته ای .......

 توجه : به پیشنهاد خوب مهدیس عزیز، نیت این ختم ، تعجیل در فرج امام زمان (ع) ، عاقبت به خیری جوانان +نیت خاص خودتان خواهد بود .

التماس دعا

محفل انس با قرآن : در دهه ی آخر ماه رمضان قرار گرفته ایم .... روزهای پایانی این ماه .... خواستیم جمعمان را پیوندی آسمانی زنیم .... برای روز ۲۶ ماه رضان یعنی روز دوشنبه ۱۵/۶ را روز ختم جمعی قرآن قرار داده ایم ....

با اجازه هماهنگی را انجام داده ام .... برای هر کدام از دوستان جزءی را در نظر گرفته که در ان روز انشا الله خوانده شود تا به فیض ختم جمعی قرآن نائل امده باشیم ... دوستانی که دوست دارند در این طرح شرکت کنند اعلام بفرمایند .... دوستانی هم که معذورند نیز اعلام بفرمایند تا جایگزینی برایشان در نظر گرفته شود .... ( عدد نوشته شده ، همان جزء انتخابی مربوط به شما می باشد ) .

۱- پابرهنگان *                                             ۱۶- سطر های سفید *

۲-فاطمه *                                                  ۱۷- در جستجوی حقیقت *

۳-ترنم باران *                                              ۱۸- دست نوشته دانشجو *

۴- درخت دوستی *                                      ۱۹- سمانه ( اتاق دلم )*

۵- حباب *                                                 ۲۰- اخبار العلما *

۶- ارمینه  *                                                ۲۱- کبوتر حرم *

۷- نثار آبی آسمان  *                                     ۲۲- ما میتوانیم *

۸- روزهای جانبازی *                                    ۲۳- این همینه ....همین *

۹- حادثه صبح چهاردهم   *                            ۲۴- نیستان *

۱۰- بازمانده گردان ۹ *                                  ۲۵ -محمد محمدی (سوئدی ) *

۱۱- اشک فرشته ها *                                  ۲۶ - محرمانه  *

۱۲- اقلیت *                                                ۲۷- یک آسمان فاصله *

۱۳- در آغوش خدا*                                       ۲۸-ما ز بالاییم و بالاتر می رویم *

۱۴- دختری که با مغزش راه میرفت  *               ۲۹- دستی بر آسمان *

۱۵- حسنیه *                                             ۳۰- خودم *

 

دوستانی که سریعتر اطلاع پیدا کرده اند این مطلب را به گوش دوستانشان برسانند . ممنون .

* : کسانی که اعلام امادگی نموده اند .

راستی شب ۲۳ هر کی رسید به "الغوث الغوث ... " و یاد من نیفتاد خودش بدونه با خدای خودش  

  • خانم معلم

نظرات (۸۵)

خانم معلم دعا کنید همه ی شما برای هم دعا کنید و برای امام زمان عچ
پاسخ:
سلام .... چشم پسرم ..حتما
سلام خانوم
خیلی ازش خجالت میکشم خوبی هایش را تمام درخت ها و دریاهای عالم کم است
دنیا عاجز مانده از این همه رحمت اما ما هنوز فقیر اوییم
دعامون کنید
پاسخ:
با خوبی هاش همه رو شرمنده کرده نگران نباش ....همه مثل همیم ...
سلام خانم .
دل به دل راه داره، محتاجیم به دعا.

راستی عکس بالایی منو یاد فراز اول مناجات حضرت امیر(ع) انداخت:
اللهم انی اسئلک الامان یوم لا ینفع مال و لا بنون ...
گفتم وقت خوندنش یادم بیفتید .
پاسخ:
یکی از همکارام میگفت رسیدی به الغوث الغوث یاد من باش !!! ملت چقدر زبلند !! حالا فاطمه جان شما هم بی زحمت با شنیدن الغوث الغوث یاد من باش .....
پر از حرف بود ... برای این شبها و فهمیدن این شبها ...
التماس دعا ...
پاسخ:
اما کاش ما فقط حرف نزده باشیم و به عمل هم برسونیمش ...
  • ارادتمند العلما
  • salam khanom moallem
    shabhaye ghadr koja mirid ?
    man be shoma hoseinie hamedanihaye khiabon rei ya masjede ark ya masjed jame bazar ro pishnahad mikonam
    پاسخ:
    من میدونم باید کجاها برم ...اونا نمیدونن که نباید این همه از من دور باشن .... تنهایی نمیشه رفت ... مجبورم همین اطراف باشم .... هرجا بودی التماس دعا
    چک سفید او و برگه سیاه ما...
    پاسخ:
    ومن هم مثل شما همونطوری دقیقا ....
    سلام.
    فقط اومدم بگم هر جا باشم به یادتون هستم. شما هم.
    اگر این شب ها بگذره...
    پاسخ:
    خدا کنه این شبها رو از دست ندیم ...
    نردبان دل من شکسته است ، می شود برای من دعا کنید؟
    راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است
    میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا کنید؟!
    التماس دعا خیلی زیــــــــــــــــــــاد (ناراحت)
    پاسخ:
    شما که پاک ترین ...شما هم برای من دعا کنید .
    سلام خانم معلم گرامی
    دیشب پیامی درمورد یکی از سادات فرستادم. البته بصورت خصوصی. نمی دانم آنرا دریافت کردید یا خیر؟ اگر دریافت نکرده اید با ایمیل برای شما ارسال کنم.
    با تشکر
    پاسخ:
    مشخصات ایشون رو بدهید ببینم میشه کاری براشون پیدا کرد . ایمیل زدم خدمتتون
    سلام خانوم.
    دارم میرم مراسم،فقط می خواستم بگم من هم هر جا باشم به یادتون هستم و در حقتون دعا می کنم هر چند که دعای ما در مقابل دعای بزرگان بی ارزش است یا حداقل کم ارزش.
    پاسخ:
    منم دعا کردم تون ..اگه خدا قبول کنه ...
    سلام.

    می دونم لازم نیست بگم ملتمس دعایم

    که دعاکنید خدا من رو از "شر" خودم رها کنه.
    پاسخ:
    دعا میکنیم خدا شر رو ازت دور کنه ....
    خیلی قشنگ نوشته بودید خانم معلم ... به خصوص پرده ی اول خیلی تعبیر قشنگیه ...
    التماس دعا ...
    یاحق
    پاسخ:
    دلت قشنگ دیده .... ما که به پای شما بچه ادبیاتی ها نمیرسیم .... اونم خودشون به دلم انداختن وگرنه .....
    ما شاگردیم ودر این شکی نیست ! شما هم استاد مایید و در این هم عمرا شکی نیست !
    بله ... تا عنایتشون نباشه .... هیچ اتفاقی نمیفته ... حتی یه کلمه جاری نمیشه از کسی ...
    پاسخ:
    استاد و شاگردی به سن و سال نیست عزیزم .... تو هرچیزی که من تخصصی نداشته باشم میشم شاگرد ...و در ادبیات من هیچ تخصصی ندارم !
    درمورد ختم قرآنم هرتاریخی امر کنید می خونم . هرطور شما صلاح میدونید ....
    پاسخ:
    هیچ کسی غیر 5 نفر اعلام نکردن که حاضرند در این طرح شرکت کنند .... من اسامی رو مینویسم تا ببینیم چی میشه !
    وای خانم معلم من میخوام دست این بچه تپله رو که رو بقیه دستاست بخورم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چقدر نازه !!!!!!!
    پاسخ:
    خدا بواسطه این دستهای بیگناه از گناهان ما بگذره ...
  • دست نوشته دانشجو
  • سلا م خانم معلم

    اشکی به چشمانمان نماده که تقدیمت کنم خدایا دلم را با شرمساری و سری افکنده به درخانه ات اورده ام تا به او و سادگیش رحم کنی و دستگیرش باشی مثل همیشه به امید تو یاحق
    طاعات و عباداتتان قبول حق خانم جان خوبید؟ مارا که دردعاهایتان فراموش نکرده اید انشاالله توی این سه شب خوب مرا دعا کنید ممنون می شوم اگر فراموشم نکنید که ماهم مثل دیگران خیلی محتاجیم جوانیست و هزار ارزو و بالا و پائین و امتحان پس دعا کنید برایمان ممنون بای
    پاسخ:
    خدا خریدار همون دلهای ساده ی شماست ... من باید بگم که شما ما رو از دعا فراموش که نکردید چون خدا حرف جوونها رو بیشتر خریداره تا ما ها رو !!!
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاج دعاییم ...
    سلام خانم معلم
    اصلا باورم نمیشه اینقدر زود یک سال گذشت
    خانم واسمون دعا کنید
    خانم دیشب ارک بودم
    وقتی حاجی تو قران سرگرفتن اسم امام رضا را آورد
    بی اختیار یاد شما افتادم
    ما که در خونه خدا آبرویی نداریم
    ولی گفتم انشالله خدا به آبروی امام رضا هرچی میخواید و خیرتونه بهتون بده
    پاسخ:
    ممنون که یادم بودی ..منم سعی کردم تا جایی که این ذهن اجازه میداد اسم همه رو بیارم و صد البته یاد شما بودم ... چون به ترتیب از نام پیامبر شروع میکنم و ....
    سلام
    نمیدونی دیشب چقدر ذوق مرگم کردید..
    پاسخ:
    منکه یادت بودم .
    صلام
    اجاظه خانوم ما خیلی طمرین کردیم و حر شب داریم از رو کطاب املای صبظمون میخونیم
    اجاضه خوب یه امطهان بگیرید ببینم چقد پیشرفط کردم
    پاسخ:
    نیازی نست به امتحان شما دکتری ادبیات قبولی عزیزم !!!!
  • لحظه بیداری
  • اگر از دریچه راز به اسمان نیاز نظر کردی به قدر یک ستاره مرا دعا کن
    سلام از مطالب زیباتون استفاده کردم.به منم سر بزنید خوشحال میشم
    پاسخ:
    التماس دعا در این شبهای باقیمانده از ماه مهمانی خدا .
    سلام .
    پاسخ:
    منتظر بودم خبری برام داشته باشی !


    التماس دعا دارم خانم معلم .
    پاسخ:
    محتاجیم ..... سید .
    سلام و خداقوت
    روزه فرصتی است تا چند قطره تشنگی به حلقوم روحمان بچکانیم.
    در این شب های عزیز حقیر را از دعای خیر فراموش نفرمایید.ممنون.
    پاسخ:
    مطمئن باشید من فراموشتان نخواهم کرد .... شما نیز برای ما روسیاهان درگاهش دعا بفرمایید ....
    کاش از این چکها به منم میدادن
    راستی اشاره خواسته بودید میخواستم بگم اوقات شرعی تون خرابه
    حالا درست شد
    فعلا درامو بستم
  • زهـــــــــــــرا
  • سلام . خسته نباشید
    نمی دونم چرا از صبح همش فک می کنم جمعه ست ! اومدم دیدم پست جدید نذاشتید ! گفتم اِ ! پس پست روز جمعه تون چی شد !
    گیج که بودم ! سر کلاس معاد هم که گیج تر هم شدم !
    چی فک می کردیم ! چی شد !
    فقط می دونم خیلی قشنگ و خواستنیه ...
    می خوام بزارم . اما منتظرم بحثمون کامل تر بشه ...
    مرسی که بهم سر زدید . یه عالمه خوشحالم کردید
    سلام بر خانم معلم
    سلام خانوم بابا شرمنده کردید که شما مارو!
    ئه هم اسمیم؟!نمیدونستم
    شرمنده که ما زیاد نمیایم...از بی حوصلگیه شاید!
    من که برای خودم خیلی نوشتم تا صلاح کدوم باشه که اجابت بشه....التماس دعای بیشتر خانوم معلم.
    پاسخ:
    همیشه گفتم بازم میگم دعای شما جوونا گیراتره تا ما ....دعای شما بیشتر خریدار داره ..شما ما رو دعا کنید .
    تا عاشقی چی باشه ...
    گاهی نمیشه عشق و عاشقی رو کلمه کرد ، حرف زد ، صدا کرد ، فریاد زد ، یا ...
    اما میشه نگاهش کرد ، سکوتش کرد ، بغضش کرد ، اشکش کرد ، یا ...
    اون وقت دعا میشه تنها بهانه ی تو برای .....
    من زهرای جدیدم!
    اجازه هست؟
    پاسخ:
    امشب خیلی التماس دعا
    اون وقت مرگ میشه تنها آرزوی تو ...
    پاسخ:
    بشین سر جات حرف مرگ رو در هیچ شرایطی نزن ..حتی شاعرانه اش هم خوب نیست .... کی باید برا من گل بیاره تو نباشی .... من که دختر ندارم (گریه هوار هوار تا )
    کلماتی که از قلب بگذرن و از بغض و اشکی .. اون کلمات دیگه کلمات نیستن .. دیگه حرف نیستن .. دیگه ... درد هم نیستن .....
    پاسخ:
    نمیدونم ..... نمیدونم باید چی بگم
    سلام خانوم سحر خواب موندین دیشب؟
    پاسخ:
    اوهوم ...... شکر خدا نمازم قضا نشد فقط ....
    سلام خانم معلم امروز بعد از ورزش نرفتم کلاس یکمی سرما خورده بودم و باز بدتر شدم
    الان د رحال استراحت هستم
    خدانگهدار
    پاسخ:
    چرا سرما خوردی ؟ ...مواظب خودت باش .....
    سلام خانم معلم گل،سعادت نداشتم بهتون سر بزنم،البته تا نیمه ی مرداد هم حسابی درگیر امتحانات بودم.نیایش هاتون قبول درگاه حق باشه.بانو یه مدته دلم حسابی گرفته،این شبهای قدر من و از دعا فراموش نکنید،دوستدار و دعاگوی شما هستم.
    پاسخ:
    انشاالله به حرمت صاحب این شب خدا آرامش رو به قلبتون بر گردونه ..... دعا گو هستیم شما هم از دعا فراموشمان نکنید .
  • راسخ (نیستان)
  • سلام.
    ایام شهادت حضرت علی علیه السلام تسلیت باد .
    در شبهای قدر, رحمت دوست جاریست، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، برای ما هم دعا کنید.
    التماس دعا


    توی طرح قشنگتونم هستیم.ممنونم که ما رو قابل میدونید.
    راستی دارید ما رو باز زور زورکی میفرستید بهشت ها !!
    ااااا هل ندید ، خودم میرم ... هل ندید ....
    پاسخ:
    ضمنا من که کسی نیستم یه وسیله شدیم یه راه ، قدم گذاشتین بر ما ، منت گذاشتین .... رفتین بهشت یاد من جا مونده هم باشید !
    سلام خانوم این نثار" آب" آسمان کی هست که قراره جز 7 رو بخونه؟

    ان شا ء الله خدا توفیق بده بهمون حتما انجامش میدیم
    پاسخ:
    تو هم قرار باشه 5/9 مسجد باشی و هنوز داشته باشی دعوتنامه صادر کنی همین جوری میشی خوب .... بد جنس ....
    سلام

    طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه احدیت

    اگر منظور از 10 جز ده است قبول ندارم اما اگر منظور جزو این لیست هستم امر دیگری است

    من جز 15 را میخوانم

    خداوند به شما خیر دنیا و آخرت عنایت بفرماید

    دعا بفرمایید

    ملتمس دعای خیر شما نیز هستم


    پاسخ:
    سلام بله منظورم همون جزء ده است ممنون که قبول فرمودید اول جابجا یتان کرده بودم بعد کامنت دومی را دیدم خوشحالم کردید ممنونم مجددا .
    قبول همان جز ده رو میخونم

    پاسخ:
    لطف کردین
    سلام واوو جزء 25 خیلی زیاد است
    غذا نخورده بودم
    دست شما درد نکنه. اجرتون با خدا.. مرا عهدیست دیرین با جزء 23 که نگو و نپرس....
    چشم . بر دیده منت...
    ببخشید دیر سر زدم سر اینه که ماه رمضونه و مام از سر بندگی به عبودیت خواب دچار!!!!
    التماس دعای فراوان
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون که قبول فرمودید از عبادتتون زدید !!!.همیشه به این همه عبادت نباش ... خدا میگه چه بنده ای همـــــــــــــــــــــــــــــــــــش در حال عبادته !!!!!!!!!!!!!!!
    چشم، وقتی شما حساب می برید مگه ما رومون میشه بعد حساب نبریم؟
    فقط یکی دو روز ژس و ژیش شدنش که ایرادی نداره؟
    پاسخ:
    نخیر راس همون روز باید خونده بشه پس و پیش شدنش که ختم جمعی در یه روز نمیشه پسر جان !
    چشم خانم
    چی بهتر از این؟
    توفیقی بود از جانب شما نصیب مون شد
    خدا خیر تون بده
    مرسییییییییییییییییییییی که یادم بودید
    انشالله همیشه دستتون به کار خیر بند باشه

    التماس دعا
    پاسخ:
    قربون تو دختر خوب برم .... میدونستم قبول میکنی ... خیلی التماس دعا داریم ها !!!
    سلام
    چه خوب و چی از این بهتر هر جزئی را دستور بفرماید می خونم من بچه ی حرف گوش کنی هستم
    پاسخ:
    ممنون جزء 9 رو انشا الله تلاوت بفرمایید برای دوشنبه ...خیلی التماس دعا
    اصلن من برای شما بدجنسی نکنم برای کی بکنم
    اصلن اصل بدجنسی فقط برای شما مزه میده
    سلام !

    انشالله توفیق باشه جز 26 رو می خونم. ممنونم از شما

    اما یه بحث مهمی که می خواستم بگم :

    حالا که این کاروان خوب مجازی شروع کرده به یاری هموطناش به خاطر شرایط و موقعیت و اضطرار وضعیت و لبیک به رهبر ( http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=10021 ) پاکستان را دریابیم !

    پ.ن :
    گُرده های مولای ما در اثر حمل کیسه های نان وخرما برای مستمندان پینه بسته بود !
    ما محبین و متمسکین همان آقاییم ٬
    پاکستان را دریابیم !


    با تبلیغ گسترده تر میشه کمک بیشتری رو جمع آوری کرد !


    یا حی !
    پاسخ:
    اتفاقا باور کن دیشب تو فکرش بودم ..ولی بچه هامون گناه دارن .... تازه کمک کردن ... بزار یه کم بگذره چشم ...
    سلام
    طاعاتتون قبول
    چشــــــــــــــــــــم خانوم ،
    اجازه خانوم ما تو "خلصنا" به یاد شما افتادیم
    پاسخ:
    از اول الغوث الغوث تا .....تا یا رب باید یاد من باشین (یه از خودراضی تمام )
  • سمانه(اتاق دلم)
  • سلام خانوم معلم جونم!
    وای اونطوری نگام نکنین خجالت میکشم! میدونم هم تأخیر داشتم و هم غیبت اما خانوم قول میدم دیگه تکرار نشه! اصلاً می خواین یه لنگ پا وایستم بیرون کلاس؟! می خواین؟!

    طاعات و عباداتتون قبول باشه! موقع دعا حواستون به میز چسبیده به تخته هم باشه ها!

    همه ی کلاس و شاگرداش یه طرف، خانوم معلمش و طرحاش یه طرف دیگه!

    با کمال میل می خونم و از همه ی همکلاسیا التماس دعا دارم زیاااااااااد!

    ارشد که قبول نشدیم حداقل یه کاری کنیم پیش خدا قبول بشیم! هرچند خدا تو کار رد کردن نیست فقط تجدیدی میده به بنده هاش اونم واسه این که درساشونو خوب یاد بگیرن!

    ولی خانوم من که همیشه نمرم بیسته چرا جزء نوزده افتاده به من آیا؟!
    پاسخ:
    واسه اینه که تاخیر داشتی یه نمره ازت کم کردم
    سلام
    دستتون درد نکنه بابت ختم قرآن
    توفیق باشه ان شاالله هستیم.
    فقط دلیلی داشته محدود کردن ختم به یک روز خاص؟
    التماس دعا
    پاسخ:
    التماس دعا
    سلام خانم معلم گرامی
    طاعات و عباداتتون قبول
    چه چیزی بهتر از تلاوت ایات نور
    هر جزوی را دستور بفرمایید تلاوت می کنم . نیم نگاهی هم به ترجمه ی ایات می کنم. خدا خیرتون بده که عامل خیر می شوید.
    پاسخ:
    جزء 8 به شما افتاده ..التماس دعا .
  • ارادتمند العلما
  • خانم معلم به دیده منت .
    خدایی حال می کنید جزء 20 به من افتاده .
    کار ما 20 دیگه .
    دیشب هم مسجد جامع بازار به یادتون بودم .
    پاسخ:
    منم دیشب تو مسجد جامع نارمک !!! یادت بودم .
  • نگاه ساکت باران....
  • سلام....

    لطف کردید....

    انشاالله اگه خدا توفیق داد....چشم......

    التماس دعا.....
    سلام خانم!
    ممنون بی نهایت !
    چشم حتما، فقط خیلی زرنگید!
    یه چیز دیگه! من یادم میره! دوشنبه یادآوری کنید
    شما هم یدمون باشید
    پاسخ:
    جالبه که دو نفر اول هم فقط تا اینجا اینو بهم گفتن !!!!
    سلام.
    انشالا در خدمتیم.
    برا اون بنده خدا هم کامنت بگذارید. چون من یخده سرم شلوغه. ممکنه یادم بره.
    دیشب سر "بعلی بن موسی" یاد شما و وراجه و ... بودم.
    پاسخ:
    فرقه دیگه ...بین مادر بودن و فرزند بودن فرقه ...بعدا متوجه میشین چی دارم میگم ....اما بازم خدا رو شکر که یادمون افتادی .... فردا شب هم یادمون باش .
    پس من چی؟
    پاسخ:
    تا جمعه صبر کن ممکنه چند تایی نباشن و نرسن بخونن سریع جایگزینت میکنم نشد جزء 30 رو شما بخون . اصلا نگران نباش .
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم اسم ما را جاگذاشتی ابجی باوفا ماروهم توی لیست کن خبرم کن البته لطفا بارش سنگین نباشه میخوام بتونم بخونمش ممنون خبرم کنید راستی خانم خانما ما همه وقت پاره وقت وقت بی وقت به یاد شما هستیم
    پاسخ:
    زحمت می کشی انقدر پاره وقت و بی وقت یاد ما هستی به زحمت میافتی اصلا راضی نیستما !!
    سلام،مثل اینکه دیر رسیدم،دلم میخواست من هم تو تواین ختم شریک میشدم ولی بی نصیب موندم!!!!1
    پاسخ:
    اگه توی اینایی که مونده و اعلام کردم موافقت بچه ها رو نتونستم بگیرم بهت خبر میدم وخودت هم حتما تا جمعه به وبلاگم سر بزن ....
    خانووووووووووووووووم

    سلام
    من یه عالمه غر دارم خب
    پاسخ:
    همیشه و همیشه راضی به ..........
    اش درست کرده بود مادرم یک کاسه به جای شما . و یک کاسه به جای هم کلاسی ها خ
    خوردم
    پاسخ:
    قبول باشه ، حالا همون 20 ساعته روزه می گیری ؟
  • ::دستی در آسمان::
  • سلام...
    یه دنیا ممنون...حتما میخونم.
    سلام علیکم.
    چشم خانوم،مگر این که شما ما رو تکان بدهید.



    دیشب وقت خواندن مناجات امیر المومنین یاد شما و دوستان بودم،و حتی شما رو به اسم نام بردم...(البته به اسم "خانم معلم"!...حداقل خداوند نیاز به اسم ثبت احوالی نداره!...خودم هم همین الان دارم از این قضیه می خندم...!)


    در ضمن این پرده ها که نوشتید خیلی جالب بود و شیرین ،و راستش برای من که یک یادآوری بود و در عین حال جوابی بود به شبهه ی معروف وهابیون علیه شیعه :جریان توسل...

    التماس دعای خیر
    سلام
    خدا رو شکر پیدات کردم .... داشتم نا امید می شدم ازت .... ممنون که یادمون بودی منم هر شب ماه رمضون یادتون بودم . شبهای قدر هم بیشتر ....
    اسم هم مهم نیست ، نیت مهمه که انجام دادی و دستت درد نکنه ....
    مگه غیر دعای خیر ، دعای دیگه ای هم داریم ؟ !!!!
    همیشه و همیشه راضی به رضای حق

    یادم نبود خانوم
    یادم انداختین

    می دونستین؟
    نه
    نمیدونستین که چقدر خوبــــــــــــــید
    پاسخ:
    آفرین به دختر خوب و فهمیده ی خودم .... خدا هم به وجودتون مطمئنا افتخار میکنه
    سلام
    خانم ما کی گفتیم مشکل داریم
    آخه من با این عدد یه سر وسری دارم
    از اون بابت تعجب کردم
    پاسخ:
    خوب خوبه دیگه ..... خدا یه نشانه هایی سر راه آدمها میزاره ...
    سلام خانم معلم
    با اجازه چشم
    جز 21 را ب یاری خدا خواهم خواند
    التماس دعا دارم
    پاسخ:
    محتاج دعاییم ...
    این جور که پیداست همه با سر و دست و پا !!!دعوتتون رو لبیک میگن،خوب حقم دارن،چه کاری بهتر از ختم قرآن،اگه قسمتم شد که خدا رو شکر میکنم ،اگرم که نشد باز هم خدا رو شکر میکنم.چشم دوباره سر می زنم.
    پاسخ:
    تا فردا دیگه کاملا مشخص میشه .... اگه نیومدن و به وبشون سر نزدن فردا هر جزءی که جلوش ستاره نداشت رو میتونم بهت بدم ...
    بله.

    البته این اصطلاح برایم عادت شده.
    پاسخ:
    جوابم ، مدل محمد شد !!!!!!!!!
    سلام خانم معلم نه 20 ساعت برای اوایل رمضان بود الان 17 ساعت و نیم است و طبق مجتهد معلوم الحال باید به افق همین جا روزه بگیرم باشد دفعه ی بعد خبر میکنم و روزه هم نیستم تا دوره ی نقاهت تمام شود میگذارم زمستان شود میگرم روز فقط سه ساعت است هاهاها
    پاسخ:
    خوب خدا رو شکر عقلت یه کم رسید و روزه ات رو خوردی !!!!! .... التماس دعا ....
    سلام خانوم
    خوبید ؟
    مرسی که شرکتم دادید .. چشم ، می خونم
    پاسخ:
    خواهش میشه ، تو رو شرکت اگه نمیدادم که دودمانم بر باد بود !!!!!!!
    سلام
    خب ما برای اینکه تو این کار خوب سهیم باشیم باید چی کار کنیم یعنی یه ختم قران دیگه میذارید ان شا الله
    پاسخ:
    من دارم همین جور شرمنده بچه ها میشم چکار کنم خوب جزء قران 30 تا بیشتر نیست اگه به حزب برسیم و 120 نفر میشدیم خوندنش راحت تر و هر روز میشد ....
    اگر لطف کنید یک نیت جمعی هم لحاظ کنید ممنون میشم
    اول که فرج و سلامتی و حاجت دل امام زمان دیگه حاجت دل اعضا و هر چی که صلاح می دونید. فقط میخوام با نیت یکسان شروع به خوندن کنیم

    راستی من خیلی عدد 14 را دوست دارم
    مرسی
    پاسخ:
    پیشنهاد خوبی دادی ..ممنون ...لحاظ میکنم ...خدا کنه بچه ها سر بزنن و همه ببینن .....
    سلام.
    خوب شد ایندفه یکم آوردینم جلو!
    میدونید خانم! اینا همه شون قدشون بلنده،ماشالله ماشالله. بزنن همه به تخته.
    من نمیتونم تخته رو ببینم !
    بی زحمت اگه بیارید میز اول بهتر میبینم
    پاسخ:
    دیوانه شدم از دست تو و مهدیه از بس گفتم سر جاتون بشینین .... کی تو سر جات نشسته بودی که الان بار دومت !! باشه ؟ !!!!!!!!
    اٍ ! اجازه خانوم چرا همه رو میارین میز اول پس من چی ؟
    من میخوام سمت میز شما باشم ( یه بهونه گیر که میخواد الکی گیر بده )
    دیدین من چقدر شاگرد خوبیم تازه دیکتمم از همه بهتره ( نیشخند )
    پاسخ:
    باشه تو هم بیا جلو ....از قرار معلوم باید سفارش یه کلاسی رو بدم که فقط ردیف جلو داشته باشه فکرشو بکن یه کلاس 100 متری در 2 متر !!!!!!!!! خودمم مدام در حال حرکت !!!!!!
    من یکی اصلن خوب نیستم
    اما چه بخوام و چه نخوام باید خوب بودن رو یاد بگیرم ...
    می دونید عین چی می مونه ؟! عین زجر دادن .. اصلن خود زجر دادنه ...
    پاسخ:
    تو عین خوب بودنی .... به من دیگه این چیزا رو نگو
    من که نشستم سر جام !
    دیگه حرف هم نمی زنم !
    اصلن دختر بزرگ کردین واسه چی ؟!
    دارم درس پس میدم .. امیدوارم نمرم بد نشه ...
    پاسخ:
    تو بهت بگن حرف بزن هم حرف نمیزنی دیگه چه برسه وقتی قرار باشه سر کلاس من حرف نزنی !!!!!!!!!
    فرصت خیلی خوبیه برای داد زدن و هوار هوار گریه کردن ...
    شب قدر هیچ وقت هیچ جا نمیرم .. هیچ وقت هم دعای جوشن کبیر نمی خونم .. اما از خدا خواستم یه چیز رو هیچ وقت یادم نره .. شما هم یادتون نره ! اون وقت خودتون می دونید با خدای خودتون !
    پاسخ:
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    جا انداختمش !! اون وقت دودمانتون بر باد میره ها !! گفتم حیفه نگم !!
    پاسخ:
    خدا رحم کنی اون چیه ؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
    اِ ! خب چیکار کنم ! یواش یواش یادم میفته چی می خوام بگم !
    هیچ چی ! فقط خواستم یه بوس بدم و برم !
    پاسخ:
    واقعا بیکاری ها !!!!!!!!!!! بشین جوشن بخون و تن ات جوشنی بکن محافظ از همه چیز و همه کس با اسامی متبرک خدا ....
    ف .. ف .. ف .. فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ...............................
    پاسخ:
    ز...ز.....ز...... زهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ .............................ر
    برنامه ختم قرآن شما بسیار خوب است توفیق بیشتر از خدا برایتان آرزو می کنم.
    پاسخ:
    ممنون که سر زدین
    سلام خانم معلم چشم حتما می خونم
    اتفاقا می خواستم بگم نیتش چیه که توجهتون توجهمو جلب کرد
    ممنون
    پاسخ:
    خدا اگه به همین زودی همه ی ارزوهامونو جواب میداد چی میشد ؟
  • فاطمه جعفری
  • عکس این کامنت به شدت من رو داغون از نوع عصبی
    عصبی یعنی عصبانی نه
    رمیدم ناخودآگاه می خواستم بگم گریه چرا؟زاری چرا؟
    اما آدم ناتوان خواهش ناخواه می شود با گریه ...
    پاسخ:
    جواب رو تو پست خودتون دادم ..ممنون که سر زدید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی