این شمشیر ها و نیزه ها ... :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


این شمشیر ها و نیزه ها ...

خانم معلم | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ | ۵۴ نظر

قطعه ۴۳ کنار سالن دعای ندبه ، بهشت زهرا ساعت ۵/۷ صبح جمعه ...

اتوبوس های حامل خانواده های شهدا ، جهت شرکت در مراسم دعای ندبه به چشم میخورد .

وسط دعاست که میرسم .

این فراز از دعاست :

این الطالب بدم المقتول بکربلا ؟

 

 

صدای مداح می آمد که می گفت : "دشمن از امروزه که شمشیر ها و نیزه ها رو تیز میکنه "...

ناگهان صحنه ی کربلا جلوی نظرم آمد که خیمه ها یک طرف ، دشمن طرف دیگر ...

یک طرف خانواده ی پیامبر ، یک طرف خانواده ابو سفیان !

یک طرف حسین و خانواده و دوستانش، یک طرف تمامی جهنمیان !

و چه خواهد شد تا چند روز دیگر ، امام اتمام حجت خواهد کرد ، خودش را معرفی خواهد نمود ،

و عباس  ... و زینب ... و سجاد ...

و علی اکبر ... و قاسم ... و عون و جعفر ...

و سکینه ،و رقیه ...

و حبیب ...

 

واااای دلم گرفت از شنیدن تیز کردن شمشیرها و نیزه ها ، قلبم شکست ،اشکم سرازیر شد ...

شمشیری که از قفا سر میبرد و نیزه ای که سر با خود می برد ...

سر حسین ...ناله ی زینب ... اشک یتیمان ...

دل های شکسته ی مادران و زنان و خواهران شهدا ...

 

 

یا فاطمه جان ، کجایی ؟ !

بیا که پسرت این روزها عزادار و تنهاست ...

بیا و سرش را بر سینه ات بگذار و پناهگاه اشکهایش باش ...

 

ای گل زهرا ...

سرت سلامت ...

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ

وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ

وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ

عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

 

 پی نوشت :اینجا رو حتما بخونید حتما ... اجرش با خدای محمد !

 

چون نمیخوام در طول هفته پستی بزارم مجبورم اینو  همین جا بگم :

اگه تونستین بگین این عکس ِ تو پوستر ، کدوم یکی از بچه های کلاسمه ؟اون وقت جایزه دارین !!

پوسترش خوشگلتره ها ، تو عکس اینجوری افتاده ، عکس هم کار ِ یکی دیگه از بچه های کلاسه ، فکر کنم خیلی ها تونسته باشن حدس بزنن پوستر کار کیه ولی اسم پسرِ تو عکس ؟!!!! جایزه داره ...

 

خوب رسیدیم به بخش جایزه :

از انجا که این عکس ِشخص ِشخیص جناب م. ح. م. د خان می باشد و عده ی کثیری !! ایشان را دیده بودند و یا از پست جناب حباب شناسایی شده بودن ( عکس و عنوان پوستر هم از مهدی خان بوده ) متاسفانه جایزه ای به کسی تعلق نمیگیرد .

کسانی که تمایل شدیدی برای دریافت جایزه دارند به خودشان مراجعه کنند.پیشنهاد از خودشان بود .

 

  • خانم معلم

نظرات (۵۴)

دلم گرفت ...

آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشینید
می گفت
اگر میخواهی بدانی وقتی امام زمانت ظهور میکند چه گونه موضعی داری در برابرش
ببین هم الان با ولی زمانت چگونه ای

فکر میکنم
زمان ارباب هم که بودیم همان بودیم که الان هستیم
همان طور که با ولی زمانمان.

خدایا نکنه شرمنده ی فرزند زهرامون کنی
محرمتون پربار...

من فقط میدونم عکس من نیست!
سلام

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست.
این روزها و شبها خیلی خیلی خیلی محتاجیم به دعاتون.


----------
عکس ما هرکیه یواشکی به من بگه، جایزه رو که از خانم معلم گرفتم، فیفتی فیفتی.


من که می دونم کیه چی؟
خانوم جاییزه ی ما رو وردارین بدین
چون هم میدونم کار کیه هم میدونم عکس کیه
خانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
من جاییزه مو میخوام
راستی خانوم ما فقط جایزه معنوی نمیخوایما !!

مادی هم میخوایم یعنی به این بهونه مجبور شدیم تو مسابقه شرکت کنیم !!

البته جایزه معنوی مون هم جدا از اون دعایی که تک تک برای همه می کنید و مخصوص برای من ! یه جایزه دیگه هم باید بدید (معنوی رو می گم ها ! )
  • محمد مهدی
  • سلام
    این الطالب بدم المقتول بکربلا ؟
    عکس هم ما مربوط نیست خودتون میدونید و بچه های کلاستون
    سلام بسلیت باد ایام محرم
  • محرم محرَم
  • سلام معلم بزرگوار
    خوش به حال شاگرداتون ما هم شاگردی معلمای بزرگواری چون شما رو تا ابد می کنیم .
    عاقبتتون به خیر . التماس دعا .
  • اکینانیوز!
  • التماس دعا...ما که این روزها یک جورهایی محرومیم از مراسمات...شما دعا کنید! یاعلی
    ایام شهادت سیدالشهدا’ع تسلیت باد ...
    سلام خانم منم جایزه میخواااااااااااااااااممممممممم
    خانم من فردا شب دارم میام خونه اگه اومدم دیدمتون جایزمو میگیرم
    سلااااااااااام

    حال ؟!
    احوال ؟!

    اجازه !
    اجازه !
    من بگم ؟!
    آخ که چقدر پنجشنبه ای دلم هوای بهشت زهرا کرده بود !
  • ...به جای خودم
  • سلام...

    تسلیت...

    عزاداریهاتون قبول....

    ها؟؟؟؟؟؟نمیشناسمش....ولی آشنائه ها....

    بذار ببینم سر کوچمون نبود دیروز....؟؟؟

    نه بابا.....این نبود....

    کیه حالا؟

    التماس دعا.......

    یا حق...
    طبق شواهد در وب خانه ای که دیوار ندارد
    فکر کنم جناب محمد (پیاده رو )هستن
  • لاله های سرخ ابی
  • سلام خانوم معلم اصلا میدونید من الان چند وقت غائب هستم چرا سراغم نمیاین چرا نمیگید فردا با مادرم بیام بابا شما چه معلم با حالی هستید
  • کوچه نشین
  • سلام

    روزی مادری چشم انتظار منتقم خون پسرش بو د
    امروز مادرها!!!!!!!!!


    این شازده از شاگردای من که نبوده !!

    ولی چون شاگرد شما بوده جایزه رو خودش برده
    سلام
    هنوز هم صحنه صحنه کربلاست
    و حسین یاری می طلبد
    اما یاری از جنس دیگر
    از جنس تعقل و پیشرفت در
    جهت پیشرفت اسلام عزیز
    آیا خالصانه ندایش را لبیک میگویم؟
    به امید عزاداری با معرفت
  • دانشناپذیر
  • بـــرای ســینه زدن رخــصتــی بــده آقـا
    بـــدســت خستــه من قدرتی بــده آقـا

    شـبیــه ســال گــذشتـه دوباره آمده ام
    بــرای خـوب شـدن فـرصتـی بــده آقـا

    دوبــاره قصـدنمـودم که نــوکرت بــاشم
    در ایــن دومــاه عــزا همتـی بـده آقـا

    کربلایی باشید
    شـــما خوبیـــد ؟!
    دارم از بی گوشی بودن می میرم !!!

    چقدر بده آدم این قدر وابسته ی مال دنیا باشه !!!

    خب البته شاید اینم یه تمرین کوچولوی خوبه برای همین دل کندن از مال دنیا !!!

    امان از این آدمی زاد !!!



  • بازماندگان
  • سلام ودرودبه خانم معلم عزیزوبزرگوار

    ایام سوگواری سروروسالارشهیدان تسلیت میگویم

    روزی امام صادق علیه السلام فرمود: سوره «فجر» را در نمازهای واجب و نافله خود بخوانید که سوره امام حسین بن علی علیه السلام است و او به آن علاقمند بوده است. ابو اُسامه پرسید: این سوره چگونه مخصوص حسین علیه السلام است؟ امام فرمود: مگر در این سوره، آیه‌ یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...؛ (سوره فجر، آیه 27 ـ 30) را نشنیده ای؟ منظور از «نفس مطمئنه» حسین بن علی علیه السلام است. او دارای نفس مطمئن و راضی و مرضی خداست و اصحاب او از آل محمد صلی الله علیه وآله، در روز قیامت از خدا خشنود و راضی هستند، خداوند هم از ایشان راضی است. کسی که همواره سوره «فجر» را قرائت کند، در بهشت با حسین بن علی علیه السلام در یک مرتبه قرار می‌گیرد. /بحار الانوار، جلد 44، صفحه 218

    یاحسین
    سلام دوباره خانم معلم
    من نتوانستم حدس بزنم که در پوستر عکس کیست
    شما بگویید
    جایزه را هم نصف کنید
  • محفل عشاق
  • یا مهدی ادرکنی
    نوشتت از اولش کشنده بود
    والشمس بود عارض نیکوی حسین
    واللیل بود سلسله ی موی حسین
    از تربت او بر کفنم بگذارید
    تا زنده شوم دوباره با بوی حسین
    سلام خانم معلم عزیز
    واقعا بهتون خسته نباشید می گم و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی رو به شما دوست عزیز تسلیت میگم عزاداری تون مقبول درگاه حق
    هر کجا ذکر خدا بود تو را یاد هست
    هر کجا یاد خدا بود مرا یاد آور
    سلام خانم معلم، نه من با سید محمد کار نمیکنم.مطلب ایشون را برداشته بودم.
    هر چند ما بدیم، تو ما را بدان مگیر
  • محفل عشاق
  • اختیار دارین منبع هم ذکر نکردید مهم نیست
    با یه پست طولانی به روزم
    خانوم قول جاییزه میدین بعدشم ناپدید میشین؟

    سلام
    سلام و خداقوت
    عشق یعنی آتشی افروخته
    عشق یعنی خیمه های سوخته
    عشق یعنی حاجی بیت الحرام
    دل بریدنها و حج نا تمام
    عشق یعنی قربت نور دوعین
    عشق یعنی گریه بر قبر حسین
    عشق را گویم فقط در یک کلام
    یا اباالفضل و حسین و والسلام
    منم میتونم شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پابرهنگان
  • شنیدن کی بود مانند دیدن! ما فقط می شنویم کربلا چه خبر بود اما...



    این عکس هم اگر وراجه می دونه پس منم می دونم کیه دیگه. پس منم جایزه می خوام.
    قطعه ی بیست و شش فیلتر شد

    توی تعاریف قوه ی قضائیه
    مردم فقط حق دارند به احمدی نژاد و شخص امام خامنه ای فحش بدهند
    همین که قلمشان بچرخد سمت آقازاده ها فیلتر و زندان...
    حسین قدیانی در بند حقیقت گویی

    http://www.cloob.com/profile/memoirs/one/username/m_2660/memid/2234497
    ترسم که اشک در غم ما پرده در شود ...
    سلام
    مصیبت فراتر است . عصر جاهلیت ثانی را هم افزون کنید براینها ... چه شووود!
    آنوقت ما عین خیالمان نیست . ای داد از خود!
    .
    من که بازم نشناختم ! خدا حفظشون کنه به همراه خانم معلمشون
    امضا ...پاچه خواری که از ته دل دعا کرد
    من الذی ایتمنی...
    سلام... تاخیر داشتم... مرا ببخشید...فردا اوج زیبایی دنیاست... تماشا کنید این زیبایی را... از دست ندهید... فردا خیلی خیلی زیباست....
    متنتون مرا بهم ریخت....
    یاعلی....
    خانووووووووووووووووووووووووووووم؟ شما هم؟
    مگه از اون حباب آبی گرم میشه؟
    م.ح.م.د هم که خودش الت دست بوده و بازیچه
    قبول نیست
    تقلب شده
    رای من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واااااااااااااااااااای !!!!!!!!!!!!!! چه جاییزه هایییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    خوب اینم یه جورشه دیگه !!!

    یاد اون یه جور وقتی افتادم که ابتدایی بودیم و مدرسه به پدر و مادرا سفارش میکردن جاییزه های بچه هاشونو بخرن و خودشون توی مدرسه به بچه ها بدن !!!!!!!!!!!!! چقدر ذوق میکردیم !!!!!!!!!!!!!!!!!

    نوحه ای که گذاشتید رو خیلی دوس دارم
    این ممد ما زشت تر ازین حرفاست! معلوم نی آقا مهدی چیکار کرده این ریختی شده!
  • اکینانیوز
  • لطف دوستان قوه قضاییه یقه وبلاگ اکینانیوز! راهم گرفت! ما هم به جمع فیلتری ها پیوستیم. نگران نباشید فردا روز هم نوبت شماست!!...قوه قضاییه بیدار است! می توانید اطلاع رسانی کنید!...یاعلی
    پاسخ:
    جای تعجب داشت وبلاگ شما رو فیلتر کردن ... بازم قدیانی خیلی تند پیش رفته ولی شما !!!؟؟؟؟
    سلام
    ارین بر شما معلم خوب
    ان شا الله موفق باشید
    که با این کار درس زندگی میدهید
    اگر در طول سال هم از این برنامه ها داشته باشید عالی است
    دوست دارم بازم از برخورد بچه بعد شنیدن نام کتاب بگید
    یا حسین
    سلام
    خوشحالم هنوز چنین انسانهای با احساس مسولیتی هستند
    میشه بیشتر از خودتون تحصیلاتتون منطقه کارتون بگید
    به کسانی که تصویر رو درست حدس زده بودند به قید قرعه چند پوستر از عکس شخص شخیص خودم با امضا اهدا خواهد شد.
    سلام
    ممنون از حضورتان و اینکه وقت میذارید جواب میدین
    نمی دانم تا حالا از اقای طاهر زاده چیزی خوندین یا نه؟
    اما توصیه میکنم دوستانه که کتاب جوان و انتخاب بزرگش را حتمی بخونید درباره ازدواج و این مسائل نیست چیزی فراتر از این حرفهاست دادن جهت است به زندگی برای جوانان مفید است و مختصر کل کتاب بیش از 70 صفحه نیست بخونید و به دانش اموزانتونم توصیه کنید خوندنش را من الله توفیق
    یا حسین
    سایت نوری‌زاد از دریافت اطلاعاتی از زندان خبر داده که بر اساس آنها، محمد نوری‌زاد در اثر اعتصاب غذا دچار خون‌ریزی معده شده و خون بالا آورده است. این زندانی سیاسی از روز شنبه 20 آذر در اعتراض به عدم رسیدگی به شکایت خود از ماموران وزارت اطلاعات و محکومیت خود او به خاطر این شکایت، آن هم در یک دادگاه سه‌دقیقه‌ای پر از توهین و تهدید، دست به اعتصاب غذای خشک زد. همسر او در مصاحبه‌ها و نامه‌های اخیر خود، ضمن اشاره به عزم راسخ نوری‌زاد در تحقق تصمیمش و نیز وضعیت وخیم جسمانی وی، نسبت به جان او ابراز نگرانی کرده است

    وای به حال کسانی که برای حسین (ع) سینه میزنند و پشت یزیدیان روزگار صف میکشند.
    علی جان داداش زیاد جوش نوری زاد و نزن یه وخ ممکنه تو هم خون بالا بیاری.
    آمین

    سلام خانوم
    سلام.عزاداریهاتون قبول.
    انشالله به برکت همین عزاداری ها، خدا به همه ی ما بصیرت و شناخت بیشتر مرحمت فرماید.
    هرجا بودید ما رو هم دعا کنید که سخت محتاجیم.

    یاعلی
  • راسخ (محمد)
  • سلام، خوبید؟
    چند وقتیه ازتون خبری نیست، گفتیم یه حالی ازتون بپرسیم.
    حال مادر محترمتون بهتره اشالله؟
    انشالله که سلامت باشید.
    التماس دعا داریم ازتون.
    امروز یا فردا هم اون موضوع رو انجام میدیم اگه زنده باشیم.
    یاعلی
  • محفل عشاق
  • میشه ازت خواهش کنم نری و بمونی
    سلام
    کجایید شما؟
    این داستان آخر که ربطی به شما نداره داره؟
    خانم من اومدم با کلی دلتنگی
    اونوقت شما نظرات پست اخر را بستید
    حانم جان کجایی شما؟؟؟؟؟؟؟
    نمیگید ما دلتنگ تون میشیم
    شاید بی معرفت باشم ولی دلم که تند تند تنگ میشه
    نیستید خانوم معلم..

    خبر سلامتی تونو بدید از نگرانی دربیایم...