دلی برای آمدنت مهیا نیست :: گاه نوشت یک خانم معلم

  گاه نوشت یک خانم معلم


دلی برای آمدنت مهیا نیست

خانم معلم | جمعه, ۹ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۴۹ ق.ظ | ۵۹ نظر

در این زمانه کسی بی قرار مولا نیست

انیـس خاطر مجنون ، خیال لیلا نیسـت

اگر  نیامــده ای  تا  به  حال  حق  داری

برای  آمدن  تو  دلـی  مهــــیا  نیســـت

 

دوشنبه روز شهادت ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی رهروان آن حضرت تسلیت عرض میکنم ....

 امید که از پیروان راهش باشیم و مایه خجالت این خاندان در آن روزِِ انتها نگردیم ...

 

 

اطلاع رسانیه : دست بچه هایی که قرارشون یادشون نرفته درد نکنه .... تو حساب ، ۸۰ تومان بود که برای خرید لوازم التحریر بچه های بی بضاعت صرف شد .... فقط خواستم که بدونند ! و تشکر میکنم ، اجرشون با صاحب اصلی اون بچه ها ....

نظر خواهی : به نظرتون اجرای یه مسابقه وبلاگ نویسی برای بچه های مدرسه چه مزایا و معایبی می تونه داشته باشه ؟

  • خانم معلم

نظرات (۵۹)

  • ::دستی در آسمان::
  • سلام خانووووم !

    "برای آمدن تو دلـی مهــــیا نیســـت "
    شاید هنوز دلی آماده نشده باشه اما گوشه کنار این دنیا دلایی هستن که به خاطر "حماقت" و "بیشعوری" بعضیا، بعد خدا تنها امیدشون به فرجه ...
    / باور کنید.../

    اه حالم بد میشه از بعضیا ... حیف که .... ولش کنید اصلا !!

    خانوووم ... میشه برای "یکی" دعا کنید . ی دعای مخصوص ِ مخصوص ... هوووم ؟؟

    + تسلیت
    ++ اول !!
    سلام خانم معلم خوبید شما ؟

    چه حسی نافرمی داره این عنوان
    پاسخ:
    چه حس نافرمی داره ؟!!!
  • علی میکائیلی
  • سلام

    خوب هستید ؟
    ان شاالله به برکت رئیس مذهب همه مومنین و محبین اهل بیت با علم این بزرگ واران دمخور باشند .

    یا حق
    پاسخ:
    انشا الله ...
  • خلوت پر هیاهو
  • انشاالله.
    سلام خانوم

    خب اولین خوبیش اینه که:
    بچه هایی که زیاد با محیط نت اشنا نیستند واردش میشند
    کار با اینترنت رو یاد میگیرند و اینکه استفاده های مفیدش رو آشنا میشند
    تحقیقات و گردش گری خبری توی نت رو یاد میگیرند

    و بهر حال مهمترینش اینه که بهترین استفاده ها از ابزار اینترنت گسترش پیدا می کنه!

    عیبش هم اینه که ممکنه همه دسترسی نداشته باشند بهش.
    و کلا سخت باشه براشون که بتونن شرکت کنن توش!

    بعضی بی جنبه هایی مثل من هم ممکنه بخاطر استفاده زیاد معتادش بشن!


    الان فعلا همینا به ذهنم میرسه
    بیشتر فکر کنم
    چیزی به مخ نداشته ام خطور کرد می گم بهتون!
    پاسخ:
    ممنون ..... نگرانی ام از بیراهه رفتن هاشونه ....
    سلام خانم معلم
    من در مورد نظر خواهیتون اگه بشه فقط حرف بزنم
    راستش فکر خیلی خیلی خوبیه
    اگه بچه هایی هم که به کامپیوتر واینترنت ئسترسی ندارند بتونن از سایت و کامپیوتر مدرشسه استفاده کنن که عالی میشه
    راجع به معایبش هم باید فرهنگ سازی کنید
    چون بالاخره اونا این کار را یاد میگیرن و اگه از حالا نحوه استفاده صحیحش را یاد بگیرن اثرات بدش کمتر میشه
    پاسخ:
    ممنون ..... باید برنامه ریزی کنم .... منتها میترسم آخر و عاقبتش ناجور بشه .... خسرالدنیا و الاخره بشیم .....
  • انجمن فرزانگان کویر
  • با سلام


    مرد غریبی در جستجوی خانه ای بود تا در آن سکونت کند.............


    این همه عالم طلبکار خوشند
    وز خوشی تزویر اندر آتشند.

    انجمن فرزانگان کویر
    سلام
    غم مخور ایام هجران رو به پایان می رود این خماری از سر ما می گساران می رود .
    به امید روزی که واژه ی انتظار از لغت نامه ها حذف شود .
    پاسخ:
    آمین ....
    اینترنت جای امنی نیست. بخصوص اینترنت ایرانی و بخصوص اینترنت جامعه ی مذهبی تر.
    اساسا ربطشان ندهید به اینترنت بهتر است. تا وقتی که فرصتی ندارید که دانه دانه شان را مدیریت کنید یا قبلش برایشان کامل روشن شان کنید.
  • سمانه(اتاق دلم)
  • سلام خانوم معلم جونم!
    بستگی به بچه های مدرسه داره خانوم اگه مثل بچه های کلاس خودمون باشن که پر از مزایاست و بدون ذره ای معایب!
    پاسخ:
    یعنی اساسا به 4 ، 5 نفر اموزش داده بشه ، چون هدفم بیشتر آشنا کردن بچه ها با تحقیقه و اینکه بتونن تو یه محیط مجازی کار کنند .... و سالم بمونن !!! ...چون اینطور که پیداست جامعه به همون سمتو سو دارهم یره یعنی خواه نا خواه وارد دانشگاه که بشن به هر شکل با این محیط اشنا میشن ، پس چه بهتر که از قبل با دید باز وارد بشن .... 4 نفر هم رو سالم بار بیاریم 4 نفره ....حتی یک نفر رو !!!
  • سمانه (اتاق دلم )
  • راستی خانوم تولدتون مبارک!(خوب دلم می خواست اولین نفر خودم باشم، اگرم نبودم به روم نیارین بذارین دلم خوش باشه دیگه)


    اینام برای شماست خانوم!
  • سمانه(اتاق دلم)
  • خانم اجازه! آخه وقتی شما هستین من نمی تونم جسارت کنم و نظر بدم! (چقد خجالتی ام من!)
    راستش به نظر من همین طور که خودتون میگین بهرحال اونا خواه ناخواه وارد این محیط میشن حالا دیر یا زود! پس چه بهتر که ورودشون الان و با آموزش باشه تا بعدها و بدون آموزش! وقتی آدم با آدرس جایی میره احتمال اینکه به مقصد برسه خیلی بیشتره از اینکه بی آدرس باشه حالا این آموزش مثل آدرس دادن دنیای مجازی به بچه های مدرسه میمونه که بودنش از نبودنش که باعث سردرگمیه خیلی بهتره!
    خوب گفتم خانوم؟!
    پاسخ:
    خوب گفتی .... به همه ی اون مشکلاتی که گفتم ، کمبود وقت منو هم اضافه کن و باز هم اون حس نیاز رو و اون حس پارادکسی که میاد سراغت و منتظر که بهت بگن ، نع نع این کار رو نکن جیز میشی !! و تو خیالت راحت بشه که خواستی کاری بکنی ولی به اجماع این نظر رد شده و یه نفس راحتی بکشی و بگی آخیییییییییش مسئولیتش از دوشم برداشته شد !!!!!
  • رسوای زینب (س)
  • بسم الله ...

    سلام خانوم معلم ....

    خدا قوت
    ملتمس دعای خیرم .... فراموشم نکنید ....
    پاسخ:
    محتاج دعای شما خوبانیم ......
    دنیا به دور شهر تو دیوار بسته است.. هر جمعه راه سمتِ تو انگار بسته است!
    ..
    سلام
    شما خوبید .. امیدوارم بهترتر باشید!
    با اجرای مسابقه وبلاگ نویسی کلا موافقم!.. می دونم یه معایبی داره.. یه مشکلاتی ممکنه به وجود بیاد اما .. معتقدم امکان سودش از احتمال ضررش بیشتره .. نمی شه آدما رو از ترس ویروس خوردن هی مدام استرلیزه کرد و جدا کرد از این محیطا،شما هم که قصدتون خیره.. تازه برای واکسینه شدن گاهی چنتا ویروس کوچولو لازمه .. ;)
    پاسخ:
    به هر شکل باید یه سری بررسی های دیگه ا ی هم انجام بدم ...
    شما تاج سر مایی
    خبر اپ کردن منت نیست ولی نمی خوام کسی را در معذورات قرار بدم که حتما بیاد بخوندم.
    ولی چشم گاهی موااقع خبرتون می کنم و هر وقت منت گذاشتید و سر زدید خوشحال میشم.
    /////
    خدا نکنه شما عزیز زنده دل ما بی حوصله بشید
    ////////
    نمی دونید چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم پیشنهادم مورد استقبال شما قرار گرفت و از اون بهتر اینکه با همکارتون در موردش صحبت می کنیییییییید
    برام دنیایی ارزش داره
    خیلی خوشحال شدم اگر اینجا بودید محکم و از ته ته ته ته دلم می بوسیدمتون
    من به هدفم دارم نزدیک میشم توی پست بعد میگم چرا
    پاسخ:
    زنده و پایدار باشی .... دلت شاد و لبت خندون باشه .......
    من گریه می ریزم به پای جاده ات تا / آیینه کاری کرده باشم مقدمت را

    اول ضمیر غائب مفرد کجایی؟ / ای پاسخ آدینه های پر معما . . .

    دلم خیلی پر خانوم
    پاسخ:
    دعا کن بیای تهران ..بقیه اش با من ....... میریم الواتی !!! اینا همش یواشکیه ها کسی نشنوه ..... میریم قم ، میریم ددر ، بزار بیای تهران .....
    تولد
    تولد
    تولدت مبارک
    مبارک
    مبارک
    تولدت مبارک

    .
    .
    تولدتون مبارک .. ایشالا که همیشه شاد باشید و در مسیر کمال

    پاسخ:
    انشا الله اولا همونی که تو اس ام اس برات گفتم ...... بعدشم خوشبخت باشی و سلامت و شاد
    سلام خانم معلم

    تولدتونه ؟؟!! پس چرا من نمی دونستم ؟! سمانه از کجا فهمیده که من نفمیدم ؟! من اصلا اگه جزو اولین نفرها برای تبریک تولد نباشم که شب خوابم نمی بره که ! قبول نیست !!


    خب ان شاالله روزگاری پر از موفقیت و سلامتی داشته باشید در کنار خانواده !

    یه سری حرف دیگه هم هست که بعدا میام می زنم
    پاسخ:
    منتظر بیای ببینم دیگه چه خبرایی بوده که باید بدونم
    مبارک
    پاسخ:
    مهدیه !! چی شده ؟ !!!!!!!! )):
    وااااااااااااای خانم معلم عزیزم تولدتون مبارک
    انشالله سالیان سال سایه تون بالای سر ما و خانواده محنرم تون باشه
    حاجت تون روا
    دلتون شاد
    سایه تون برقرار
    پاسخ:
    امروز به اون همکارم گفتم .... نمیدونم حالا چقدر میتونه کمک حال باشه .... کاش یه داستان بنویسی من بدم بچه های گرافیکمون تصویر سازی بکنن براش ...یه کتاب میشه برای کودکان ، شاید بشه چاپش کرد ، باید شروع کنیم ....
    آخر قضیه با کمک حل نمیشود. مسئله این است که قواعد برخورد با اینترنت را بچه ها باید یاد بگیرند.صریح تر بگویم،قواعد برخورد با مسائل بزرگسالانه(این الان شد صریح!)و هم ارتباط با جنس مخالف که در نت گریزی از این دو بخصوص دومی نیست.
    اینها با کمک کسی حل نمیشود.اینها دوره گذاشتن و کار با برنامه و در کنارشان،نظارت مستمر میخواهد.
    و خوب واضح است که اینها که گفتم از پس هیچ کس حداقل در سیستم فعلی برنمیآید.
    پاسخ:
    خوب یعنی کار رو تعطیل کنیم .... چون نظارت صد در صدی روش نیست ؟ .... سعی بر اینه از بین بچه هایی که خوب هستن انتخاب صورت بگیره و زمان کار مشخص باشه .... بعد میشه تحقیقاتشون اینترنتی نباشه ، یا کمتر باشه ، ولی رو قران کار کنند .... نمیدونم باید برای این جوونها یه کاری کرد و عملا درگیرشون کرد ...چون به هر حال دنیای مجازی و اینترنت دنیایی که خیلی هاشون درگیرش میشن ..مخصوصا اونایی که الان دارن باهاش کار میکنن ، پس چه بهتر نظام مند تر بشن و فکرشون جهت دار بشه ...بازم منتظر راهنمایی هاتون هستم ...
    تبریک تولد.به شماو بیشتر از آن به شاگردانتان که معلم خوبی دارند.
    پاسخ:
    ممنونم ...لطفتون نسبت به من زیاده چون من اولا معلم کلاس نیستم و معاونم ( همون یاح یاح یاح معروف محمد ) و بعدش اینکه اصلا خوب نیستم .... هر چی خوبیه از ان شما جوونهای پاکه که واقعا به داشتن و بودنتون مفتخرم .....
  • ارادتمند العلما
  • سلام علیکم خانم معلم .
    اول از همه تولد موفور و سرور شما رو تبریک میگم که مایه خیر به بچه ها شدید .
    دوما درباره پیشنهادتون اگه بچه های یه کلاس همه از نعمت رایانه برخوردار باشند خوبه وگرنه یه عده دلشون میسوزه طفلکی ها و این خیل بده .
    بعدشم کلا در مدرسه این کار بچه ها رو از درس و زندگی میندازه . چون اکثر قریب به اتفاق درست برنامه ریزی نمی کنند و به درساشون نمی رسن .
    و به علاوه بعضی ها جنبه ندارند و سریع راه های منفی استفاده از وب رو یاد میگیرند که این در دبیرستان بیشتر به چشم میخوره .

    دوشنبه رو هم به شما و همه عالم خلقت تسلیت عرض میکنم چون حضرت امام جعفر صادق روحی فداه مغز متفکر جهان هستی است نه فقط عالم شیعه .

    دقایق آخر ایشون وصیت کردند که به همه دوستداران ما سلام برسونید و بگید شفاعت من به سبک شمارندگان نماز نمیرسه .
    دوشنبه هم در قم نایب الزیاره هستیم . حضرت آقای وحید هم دسته عزاداری دارند .
    التماس دعا
    پاسخ:
    امروز اتفاقا داشتم تو کلاس بچه های کامپیوتر راجع به داشتن موضوعات مختلف برای یه درسشون که ایجاد صفحات وب هست صحبت میکردم .. باید در انتهای ترم یه پروزه تحویل بدن و کار عملی دارن ... بهشون گفتم این دفعه راجع به موضوعاتی مثل این هنرپیشه ها و ...کار کنید من میدونم و شما ، البته نه با این لحن ، و وبلاگ شما رو معرفی کردم که روی علما کار میکنید .... احتمال داره ترم بعد وبلاگت زیاد رفت و امد بشه ، واااای به حالت ، من میدونم و شما ، مواظبشون باش ، بقیه اش رو نمیگم باشه بعدا .... ((:
    سلام خانم جونم اول تولدتون بازم مبارک باشه
    به نظرم طرح خیلی خوبیه هم بچه ها به استفاده از اینترنت آشنا میشن و هم میتونن از دانسته های هم استفاده کنن خود من تو این مدت از دوستای وبلاگیم خیلی چیزای خوب و مفیدی که شاید با مطالعه و یا تجربیات شخصی به دست می اومد یاد گرفتم و خیلی به دردم خورد
    ولی خب جلوی معایب استفاده از اینترنت رو هم نمیشه صد درصد گرفت
    مخصوصا اگر معتاد بشیم
    پاسخ:
    باید گلچین شده باهاشون کار کرد وگرنه دنیا و اخرتم بر باده ....
  • محمد مهدی
  • سلام
    فکر کنم دیر شده اما خوب ماهی را هر وقت از آب بگیرند می میره پس با تاخیر تولدتون مبارک. در کنار همسر و بچه های گلتون خوش و خرم و زنده باشید.
    برای آمدن تو دلی مهیا نیست.
    واقها شعر و بند اخرش خیلی دلنشین بود.
    اجرای این مسابقه ضمن داشتن محاسن زیاد بزرگترین عیبش سرگرم شدن بچه ها تو این محیط مجازی و غفلت از درس خوندن منهای مزایا و معایب اینترنت که عمومیت یافته و از این خرف ها گذشته
    می دونید اونوقت نصف از بچه ها ساعت 2 بامداد پای کامپیوترند! و پدر و مادرا اعصابشون بیشتر خرد میشه
    راستی اینم بگم محیط وبتون معلم و شاگردی شده البته عیب نیستا همینطوری گفتم.
    پاسخ:
    دعا کنید ....
  • حنیف(اشک فرشته ها)
  • به نام خداوند وبلاگ ها
    خداوند روزی دِهِ هاگ ها!!!!!...[چیه خب؟...مگه هاگ ها آدم نیستن؟]

    یک بغل گل سلام+ یه سبد ترجیحا مریم! + کارت تبریک بیات شده و با تاخیر+دلخوری به میزان لازم،جهت عدم اطلاع رسانی روز تولدتون+شرمندگی در حد تیم ملی چون نپرسیدم تولدتون کی هست+...دیگه هر چی دم دست بود دیگه!!!+

    تقدیم به خانم معلم بزرگوار!

    دیگه شرمنده دستم پر بود کادو نشد بگیرم!!!
    یکی اینا رو از دست من بگیره خب!!!!

    اما سوالی که براتون پیش اومده بود..چیزه... همون نظر خواهی!!
    عارضم خدمت عنور منورتون که طرح خیلی خوبیه ولی یکم خطریه!...همونطور که خودتون گفتین ممکنه بر و بچ راه رو اشتباه برن و اون هدف اصلی تامین نشه..اما به قول داش صادق!...و با لهجه یزدی: بِچه ها با اینترنت آشنا مِشَن حالا چه بِخِین چه نِخِین!!!
    خب پس بهتره زیر نظر یه شخص مطمئن و معتقد(بله دقیقا منظورم شما بودین!!!..خواهش میکنم این حرفا چیه...بی تعارف بود جان خودم!!!) وارد این فضای مجازی بشن...فرهنگ سازی که بلدین؟...شما بیست و اندی ساله که "فرهنگ جان" رو ساختین دیگه!!!....خب فرهنگ این بچه ها رو هم بسازین!!
    اگر درست و صحیح وارد این محیط بشن میتونن کارهای بزرگی انجام بدن
    به نظرم اول باید هدف رو براشون ترسیم کنید بعد راه و مسیر رو نشون بدید...بعد هولشون بدید تا راه بیفتن...بعد همراهیشون کنید...بعدشم دیگه شما کم میارین چون اونا جوونن و شما رو جا میذارن...ای وای!..نه..این تیکه آخرش باید اصلاح شه!!..لاک غلط گیرم کو؟!!!

    خب دیگه خیلی خوش گذشت...کیک نمیدین؟

    برای همه جوونا دعا کنید جای کیک!!!!!!!!!!!
    برا من جای اون خامه ی روش دعا کنید...همچین مَشتی!!!..از ته دل!
    زیاد حرف زدم... میدونم!!

    تازه تو تَرکم!!!

    دعا یادتون نره خلاصه ش!
    یا علی مددی...
    پاسخ:
    حالی به حالی هستی ها !!! ....منو اذیت می کنی ؟ !!! ((:
  • حنیف(اشک فرشته ها)
  • سلام 2!!!
    یه کوچولو بزرگ نیستم واسه هاگ بودن؟!!...تازه هاگ هم نه و هاگ کوچولو!!!..فکر کن!!

    شما خیلی لطف دارین..ان شاءالله زیر سایه شما ما 120 سال عمر کنیم

    بقیه جملاتتون آندرستندیگ نشد اولش!!..بعدش شد مام پیچیدیم سمت کوچه علی چپ!!!

    چی؟
    حالا که دستم خالیه چرا کادو نیاوردم؟

    صداتون نمیاد...
    الو...
    الو...
    قطع و وصل میشه...
    الو...
    جاتونو عوض کنید!!!!!!!
    الـــ...
    .
    .
    .
    پاسخ:
    برا بقیه اش همون کوفته بسه ته !
  • حنیف(اشک فرشته ها)
  • آندرستندینگ یه نون کم داره...واسه همین نفهمیدم!!!!
    سلاااام سلاااام خانوووم جووونم
    پاسخ:
    سلام علیکم سوسک سیاه !
    خدایی که دلی برای آمدن مهیا نیست که نیست ، متاسفانه ... اما نباید ناامید بود ، هیچ وقت ِ هیچ وقت ...
    منم شهادت امام جعفر صادق (ع) رو تسلیت میگم ... امید که همین طور باشه ...
    دست گل همگی بچه ها درد نکنه ... همین طور دست گل شما ...
    پاسخ:
    برا چی دست گل بچه ها و بنده درد نکنه ؟ !
    وبلاگم رو راه انداختم ، بالاخره ! اما هنوز توش گیر دارم ! یعنی نیاز به کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــک دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    به نظر من یکی از مزایای اجرای این مسابقه اینه که ارتباط بچه ها با هم بیشتر میشه . با مسئولین هم همین طور . و این خیلی خوبه ...
    آشناییشون با کامپیوتر و اینترنت و این چیزا هم بیشتر میشه ...
    وارد دنیایی مجازی میشن که به نظرم خیلی قشنگ تر از این دنیای واقعیه . اصلن یه حال دیگه داره ...
    اما خب باید حد و حدود رو رعایت کرد دیگه ! یعنی باید جنبشو داشت یه جورایی !
    ممممممممممممم !!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه ................
    دیگه هر کاری باشه با کمال میل در خدمتم ...
    آخ که چقدر دلم می خواد برگردم به مدرسه ... بین بچه ها ... با کلاس و درس و حتی اون ترس و دلهرهاش !
    ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    پس به خاطر تو هم که شده باید این جمع رو راه بندازم که بشی سر گروهشون و خدا اخرو عاقبت منو ختم بخیر کنه با تو اون بچه هایی که زیر دست تو می افتن ....
    دارم کتابی که بهم دادید رو عین یه کتاب درسی می خونم !
    خیلی قشنگه ...
    تمومش کردم همراه با خلاصه ها و نکته هاش براتون میارم که اگه دوست داشتید بخونید ...
    ممنونتم یه عالمه
    پاسخ:
    راستی زهرا گل های مریم ات عطر افشانی کردن تو خونه شدیدا .... دستت درد نکنه ضمنا یه دونه از اون شکلات ها رو بالاخره خوردم !!! نمیشد دیگه تحمل کرد ، هی چشمک میزدن که بیا منو بخور !!!
    من بازم یه کار بد کردم !
    واسه همینه که میگم آدم باید جنبه داشته باشه !
    پاسخ:
    بد ، بد ، بد .... تنبیه ات کردم !
    سلام خانم معلم من را برنده اعلام کنید
    پاسخ:
    چند تا تحقیق قرانی بکن بعدا ادعای برنده شدن داشته باش !
    سلام خانم

    1- نت جدا از خوبی هایی که داره بدی های زیادی هم داره و تو سن نوجوونی خیلی بیشتر روی آدم تاثیر می ذاره

    2- با وجود همه بدی های نت نمی شه جلوی پیشرفت رو گرفت اگه به بهانه بد بودن چیزی که مثل چاقو می مونه (یعنی خوبی و بدی در کنار هم هست ) بخوایم محیط نت رو از نوجوون ها مخفی کنیم انگار که صورت مسئله رو پاک کردیم

    3- من قدیما یه وبی داشتم که اکثرشون دبیرستانی بودن و اکثرشون صد سال یه بار سر می زدن به وبشون (به وب سر نمی زدن اما تو چت روم حضور فعال داشتن) و آخر هم همشون ول کردن رفتن . انگاری دبیرستان به پایین به وب یه نگاه سرگرمی و کنجکاوی داره براشون .

    4- این دوستی های مجازی بد دردسریه ! اصلا هم مذهبی و غیر مذهبی نمی شناسه . به هیچ وجه . تازه به نظرم برای مذهبی ها بدتر هم هست . ذره ذره دین رو می گیره بدون اینکه کسی متوجه بشه .

    5- شعاری می گم آگاهی باید داد . می دونید به نظرم وقتی آگاهی + اعتماد + مراقبت نامحسوس در کنار هم باشه دردسر ها رو کمتر می کنه (که مسئولین مدرسه همه این کارها رو نمی تونن انجام بدن و باید به والدین نیز آموزش داده بشه )

    6- ...
    پاسخ:
    بازم ممنون .... اینکه خدا فرموده و امرهم شوری بینهم واقعا همیشه مفید بوده ....
    سلام خانوم معلم گل.
    خسته نباشید.
    چه خبره اینجا ؟؟ گل میدن، گل میگیرن، قربون صدقه میرن ، کوفته میخورن!!! یاللعجب !!

    شدیدا مشغول رسیدگی به امور مادر عزیزمون بودیم و هستیم .خیلی کم میرسم بیام نت.
    تولدتون با یه کم تاخیر مبارک. خداییش عذرم موجهه!! همینجوری فعلا از ما قبول کنید.

    انشالله سالیان سال با عزت و سلامتی زندگی کنید و آخر عاقبت هممون ختم به خیر بشه .
    یاعلی
    پاسخ:
    از لطفتون هم ممنون ..... خدا عاقبت همه رو ختم به خیر بفرمایند ...از دعای شما عزیزان ، عاقبت من رو هم همچنین .
  • سید محمد حسین
  • اجازه خانوم ... ؟ نکته ی آخری که جرقه اشاره کرد ، اون نبود که شما گفتید . نکته ی آخر جرقه اینه : 6- ...

    دقت فرمودید ؟

    راستی سلام . شما خوبید ؟ خانواده خوبند انشاالله ؟
    پاسخ:
    ممنونم ..زنده ایم شکر، خوبند الحمد لله ....
  • علی میکائیلی
  • سلام
    من باز عقب موندم . جبران میشه ان شاالله !
  • دست نوشته دانشجو
  • سلام خانم معلم خوبید انشاالله چه خبر ؟ والا چه عرض کنم خیلی خوبه به شرط اینکه ادم برسه توش شرکت کنه نه؟ اخه ما از اون وقتی که ...... دیگه واسمون حواس نمونده دیگه چه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ممنون ........ امیدوارم خوشبخت باشین .
    آخ جونمی جون ! سوسک سیاه ! اینقده دوسش دارم که نگو و نپرس ! اونم منو خیلی دوس داره ! تابستونی داستانی داشتم با این سوسک سیاه و فک و فامیل محترمش ! بس که دوسم داشتن تحمل دوریمو نداشتن اصلن ! منم متقابلا ! وای وای وای ! دیوانه نشدم راهی امین آباد نشدم خوبه ! آخرشم موفق شدم از نوع الکیشو دستم بگیرم ! اونم با کلی تمرین ! بزارید براتون بگم ! جاتون خالی ! یه شب توی خواب نازنینم بودم که احساس کردم یه چی قلقلکم میده ! پریدم دیدم خاله سوسکست ! از جام پریدم در رفتم ! آبجی هم از همه جا بی خبر ده بدو دنبال من ! از اون اتاق کوچیدم به یه اتاق دیگه ! یکی نیست بگه آخ عقل کل چه فرقی میکنه ! حالا شب کنکور هم یکیشون اومده بود دلداریم بده که بدتر سکتم داد خاک بر سر ! تازه اینا دوتاشون بودن ! بقیشون باشن ! اه ! چندش !
  • پابرهنگان
  • السلام علیک

    مسابقه وبلاگ نویسی فی نفسه چیز بدی نیست. منتها باید دید چقد اولویت داره. و این که اهداف اون چه چیزی است. پیشنهاد می کنم روی موضوعات دینی کار نکنید. مثل حجاب. حتی می تونید دایره رو وسیع تر بگیرید و بگذارید خودشون از هر چیزی که می خوان بنویسن. اون وقت حتی می شه یک کار تحقیقی و میدانی خوب روی وبلاگ های همین بچه ها انجام داد و نتایج ش رو مشاهده کرد.

    این رو هم نباید فراموش کنیم که در ابتدا باید ببینید در اون منطقه و در اون مدرسه چند در صد افراد به اینترنت دسترسی دارند و کار با اون رو بلدند. یه مقت نشه مثلا جمعیتی به اندازه انگشتان دست توانایی یا دسترسی به نت داشته باشند.

    چند روز پیش یک ساعتی رو زیر پای صحبت های یکی از مستخدمین هنرستان دخترانه ای در مرکز تهران نشستیم. حرف هایی می زد. عجیب! مخ مام داشت هنگ می کرد.
    من بشم سرگروه ؟! شوخی نمی کنید باهام ؟!
    قربونتون برم ... اون یه دونه شکلات هم نوش جونتون ... من فک کردم خوردید ! چه تحملی کردید تا اون موقع ! منم با این که میگم جیزه ! بازم تحمل نمی کنم ! مممممممممم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کاکائو ! پاستیل ! آلوچه ! لواشک ! به به ! دهن آدم آب میفته ! ... گل مریم که توی یه محیط بسته قرار میگیره واقعا عطر افشانی میکنه ... گل واقعا قشنگیه ... مث صاحبش که ازش می خوام تا دلتون همیشه شاد و لباتون همیشه خندون باشه ... مث گل ... اما عمرتون مث گل نباشه ... تا همیشه سلامت و در آرامش باشید ... خوشحالم که خوشتون اومد ، خیلی خوشحالم ...
    با این تنبیهی که منو کردید دیگه جرات نمی کنم برم سراغ کار بد !
    دلم می خواد اولین کسی که میاد خونه ی جدیدم شما باشید
    پاسخ:
    چه خونه خوبی ، چقدر خدم و حشم داری ..... چقدر شیطونن !!! مبارکا باشه ..... چه روز خوبی افتتاحش کردی !!!
    سلام
    برای شهادت امام ششم به روزم
    تشریف بیارین
    هنوز هم صدای پای او میاید صدایی اشنا
  • زهرا (بانو)
  • فقط نشسته و گفتیم
    خدا کند که بیایی ...!
    پاسخ:
    نه بابا ، فقط ننشستیم ... بعضی وقتا هم ایستادیم....
    سلام
    قربون دل صاف و صادقتون برم
    راستی اون آهنگه برای دانلود هم گذاشتم
    با وبلاگ نویسی کودکان هم شرمنده مخالفم
    مراقب خودتون باشین
    یا علی
    پاسخ:
    شما هم مواظب خودت باش
  • سید محمد حسین
  • قابل توجه شماها که سنگ خانم معلم را به سینه می زنید !

    خانوم منو تبعید کرده به نقطه ای دور افتاده در اطراف شهر ! حالا هی بگین خانوم اله خانوم بله !
    پاسخ:
    جدی ؟ .... چی شد ؟ کجا باید بری ؟ ...
    مرسی که پیشم اومدید ... خیلی خوشحالم کردید ...
    پاسخ:
    خواهشات !
    سلام
    تسلیت بابت شهادت امامون!
    به روز کردم خانوم معلم!
    پاسخ:
    چشم سر میزنم
    سلام خانوم معلم!
    خدا قوت!
    وبلاگ بسیار تأثیرگزار و پر احساسی دارید
    ضریح عاشقی نیز منتظر نظرات سازنده ی شماست!
    التماس دعا
    نیم نگاهی و زیارتی!


    یا حق!
    پاسخ:
    خیلی التماس دعا وقتی حرم میروید .
  • حبابـــ (خانه‌ای که ...)
  • سلام

    تسلیت.

    من فراموش کردم اون قرار رو...
    [البته بماند که بعد از خرج و مخارج سنگینی که متحمل شدم بابت تشکیل زندگی مجردی پس انداز آنچنانی نمانده در بساط که ...]
    پاسخ:
    میخوای برات ........... ؟ !! (:
  • قلم دانش آموز
  • به رسم ادب سلام خانوم معلم.
    خسته نباشید.

    امیدوارم که موفق باشید...

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    یاعلی.
    پاسخ:
    ممنون سر زدید .
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خانوووووووووووووووووم
    [با دماغی کیپ و صدایی خروسی و آبریزش مثل دریاچه از چش و چال با شما حرف می زنیم]

    چی شد بالاخره این طرح مسابقه وبلاگ نویسی؟

    من که میگم اگر مدرسه سایت نداره اصلا بی خیالش شید چون ممکنه اونهای که به نت توی خونه دسترسی نداشته باشن به همین هوا ولو بشن تو کافی نتا
    برغم خیلی ها که مین مشکلی نداره از نظر من خیلی هم مشکل داره
    کافی نت یه محیط پسرونه است
    منم کلی ازش بدم میاد
    سرمم بزنن نمی رم توش
    یا با یه بابایی داداشی کسی میرم.
    بعد همین دیگه
    خلاصه ما سیبیلمون درد می گیره اینجوری[یک عدد اسمال اقای غیرتی]
    مهدیه جون راس میگه !
    کافی نت اصلن محیط جالبی واسه دخترا نیس ! واسه همینه که من هی را به راه میرم توش دیگه ! اونم با کلی ترس ! از این لولوا !
    واه واه ! اون کافی نتی که اصفهان رفتم هیچ وقت یادم نمیره ! حالا جدا از محیط مزخرفش ! ده دقیقه نشستنی ازم 800 تومن گرفت ! الهی بترکه ! اصفهانی بود دیگه ! کاریش نمیشد کرد !
    حالا خدا رو شکر مدرسه سایت داره ...
  • رهرو سپید
  • سلام خانوم،احوال شما؟قابل نمی دونید به کلبه ی حقیر ما هم سر بزنید!!البته حقم دارید،فکر کنم حسابی درگیر کارای مدرسه هستید،راستی از کامنتا متوجه شدم تو مهر تولدتون هست،پس حسابی تولدتون مبارکه،ایشالا که 100 سال عمر با عزت داشته باشید.(چه حس خوبیه که آدم با خانوم معلمش متولد یه ماه باشه)،با آرزوی بهترین ها و زیباترین ها براتون.
    ما منتظریم !!!